35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoe gaat het eigenlijk met het zwangere buikje van nicolioo alles goed meid

2. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Marnat, hou je in meid :D

Gats Bebek, een witte kerst is leuk maar een witte test niet :(

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Wat jammer van de test, Bebek :( Maar al weer een ei wat eraan zit te komen. Effe plannen hoe/wat/waar/wanneer er geklust wordt.

Dagje Belgie was een laatste dingetje regelen van mam d'r erfenis. Ze is al weer 6 1/2 jr geleden overleden. Werd er op de terugweg in de trein wel wat emo van.
    Verder huilende paps aan de foon gehad, problemen en zorgen om zijn jongste zoon (uit 2e huwelijk, ik ben enig kind uit 1e huwelijk).
    Was een minder dagje, heb me vanavond wel weer heerlijk kunnen afreageren op het vullen van een kruiwagen met paardenstront. Paardjes waren blij me te zien (vreetzakken).

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    WAAAAAAAAAAAAH DOP is zwanger!!!! Wauw...da's een geweldig kerstkado! gefeliciteerd!

En nu over tot de orde van de dag: Ha Ladies...

Ik leef nog steeds hoor. Ik heb het alleen zo druk..niet leuk meer! Elke dag om half 6 eruit is geen sinecure. 3 dagen per week eet ik bij mijn ouders en voordat ik dan thuis ben is het ook al snel half 8. Dan moet ik nog Roosje badderen, nog een keer voeden, kolfset en flesjes schoonmaken en uitkoken, beestjes verzorgen en ook nog proberen iets in huis te doen ( wat vaak mislukt). Dus áls ik al een keer tijd heb of maak voor mezelf ( maken is meer aan de orde) dan hang ik met een pot thee op de bank. Niet dat ik geen belangstelling meer heb voor jullie verhalen hoor! Maar als ik achter de computer kruip, dan blijf ik daar vaak weer te lang zitten.

Roosje is inmiddels aan de antibiotica, want ze heeft een infectie aan de bovenste luchtwegen. Ik ben geen fan van antibiotica bij kleintjes, maar na 2 weken tobben met Luuf, tussistin, uitjes, bakjes water, verhoogd hoofdeinde en badolie met eucalyptus wist ik het ook niet meer. En toen ze, naast tot kokhalzens aan toe hoesten, óók nog minder ging eten, was voor mij de maat vol.

De BV blijft lastig hier. Ik kolf in de loop van de dag steeds minder en gan nu dus maar in ieder geval tussen de middag Roosje Live voeden. Dat is voor ons allebei prettiger. Maar wennen aan mijn "nieuwe" leven zoals het nu is, dat doe ik nog niet. Geen idee of het me ooit zal lukken. Het is zó vermoeiend en ik zie Roos zó weinig op een werkdag...het blijft iets heel moeilijks voor me.....

Veel liefs aan jullie allen!!!

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen dames..

Hellen.. klinkt zwaar meid.. het is ook niet niks, zo in je uppie.. wel fijn dat je steun hebt van je ouders.. Is er al zicht op verhuizing etc?
    Nic... erg is dat hè :D Dat 'jezelf om moeten takelen' ipv EVEN omdraaien in bed :D
    JFTD .. paardjes zijn voor véél het beste medicijn... Ik krijg vandaag iemand op bezoek waarvan ik hoop dat ze mijn vlekkenvriend een goed huis wil geven... hij zou het zo fijn krijgen bij haar.. en zij verdient een trouwe vriend, wat hij echt is!
    Gatverdarrie Bebek...wit... maar het komt goed hoor!! Kijk maar naar mij.. ronde 16 en raak! :D
    Marnat... straks hopelijk hcg genoeg.. dus je roept tegen die tijd maar hoor ! :D

Natas.. wat heeft Danique toch een lekker bekkie op je profielfoto!

Ik ga even boodschappen doen...druk dagje vandaag.... wat is dat toch... bèn ik vrij.. plan ik de hele boel potjedicht :D Vriendin komt naar pc kijken (heeft kuren) Er komt iemand voor Bruut... We hebben tussen 11 en 15 oppas op zoontje van vriendin.. moeders-voor-moeders mevrouw komt vanmiddag.... en er ligt nog een berg was... mogen jullie raden wat er blijft liggen :D :D

Fijne dag allemaal!

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, lijkt me niet makkelijk, om in deze situatie te moederen. Hopelijk komt er snel een einde aan deze ongemakkelijke situatie. Dikke knuf.

Dop, dagje vrij en dan druk, druk, druk.

JFT, geen makkelijke dag gehad gisteren. Ook voor jou een dikke knuf. Gelukkig wel fijne therapie gehad van de paardjes.

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ik vergeet helemaal Roosje beterschap te wensen. Hopelijk slaat het kuurtje snel aan!

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Klinkt allemaal heel zwaar Hellen, sterkte meis en dikke knuf mee ! Beterschap met Roosje.

Dop nu wordt het echt he, moeders voor moeders, ik weet nog dat ik hypernerveus was toen de MvM mevrouw de test ging uitvoeren terwijl ik zelf toch al 5 keer getest had :D

Marnat koest op je plaats, hahaha grapje hoor meissie ;)

9. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Tjees Hellen het valt niet mee zo alleen meis. Ik hoop echt dat er snel een oplossing voor je komt en dat je huis snel verkocht wordt zodat je lekker met Roosje bij haar papa kunt gaan wonen. Dikke knuffel voor jou en beterschap voor Roos.

Dop spannend de MvM mevrouw op bezoek. Het wordt zo steeds echter he? Voel je je nog steeds goed?

Hmmm Bebek balen zo'n witte test. Wanneer wordt ie nou eens lekker roze :(

Hier vandaag een rustig dagje. Vanmiddag even het bestelde vuurwerk ophalen en verder ligt er een flinke berg was te wachten.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Getver Desmo, ben ik ook mee bezig en er komt geen eind aan.

11. nicolioo

nicolioo Bekend lid

Dec 1, 2008
    901
    0
    0
    He Helen, dat is lang geleden, fijn om weer iets van je te horen.
    Lijkt me inderdaad erg zwaar zo alleen, ik hoop echt dat jullie snel met het gezinnetje bij elkaar kunnen zijn.

Dop ja het is echt omtakelen, gisteren wilde ik even gezellig lepeltje liggen met vriend, nou eer in naar zijn kant van het bed geshoven was, we hebben beiden heel hard liggen lachen om mijn walrusbewegingen, het gaat gewoon echt moeilijk:)

Moeders voor moeders, spannend en gelukkig ben je (nog) niet misselijk, is zo smerig die flessen met urine en dat spul erin .
    Succes met je drukke dag.

Desmo, wassen blweh heb er hier ook weer een was inzitten. Doe tegenwoordig alles in de droger wat er maar enigzinds in kan, kost me het minste energie en dat komt me wel uit momenteel.

JFT heftig dagje dus gisteren, wel lange "nasleep" van zo'n erfenis. Is het nu helemaal afgerond?
    Lekker dan naar de paardjes toe lijkt me.

Hier druk dagje, wel lekker rustig opgestaan.
    Zo even met hondjes weg en dan richting A'dam lunchen met vriendinnetje. Voel me vandaag best oke wat betreft energie dus gaat gezellig worden denk ik. Wel lekker met de auto, trein heb ik geen energie voor want moet half amsterdam dan met de tram door, geen zin in. Fietsen is heerlijk in Amsterdam, maar heb er geen fiets meer staan.

groetjes en iedereen een hele fijne dag!

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier even een teken van leven van een ziek Liesbeth. Vanmorgen wel naar mijn werk gegaan, maar weer naar huis gestuurd. Ik ben al een week aan het kwakkelen. Keelpijn, verkouden. Maar als ik nu mijn hoofd beweeg knalt ie uit elkaar voor mijn gevoel (voorhoofdsholte-bijholteontsteking is mijn eigen diagnose). Plus dat ik wat koorts heb (niet veel hoor, maar toch). Dus de rest van het jaar blijf ik thuis. Als morgen geen verbetering, dan even naar de HA voor wat antibiotica eventueel. maar eerst zelf even proberen uit te zieken met veel slapen, stomen en vitamientjes.

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

jeetje meid ziek maar even goed uit dikke kuf

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    helen @ meid begrijplijk dat het zwaar is probeer toch iets voor je zelf te doen hoe lastig dat ook is

en beterschap voor roosje
    en ik hoop julie snel weer een gezinnetje zijn
    hoe gaat het met je vader?

knuf voor jou en roosje

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Liesben beterschap. Ziek het nieuwe jaar ingaan is niet leuk dus ik hoop dat je gauw opknapt.

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, beterschap meid. Hoop dat je snel weer opknapt.

Suusje, al weer een beetje opgeknapt meid?

Enne, de was ... daar kun je eindeloos mee bezig zijn. Ben je klaar, kun je zo weer opnieuw beginnen. Lijkt wel op stofzuigen en dweilen in een huis vol honden en kinderen. Ook geen beginnen aan.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Even een korte update:
    Het goede nieuws is dat ik vanaf vandaag een nieuwe (oude) auto heb, ben helemaal happy! En het is een stationwagen heeeeel veeeeel ruimte.
    Het slechte nieuws is dat ik een hele mooie witte test geproduceerd heb:( (heb wel vanmiddag getest en had veel gedronken, ja ik weet het niet zo slim)
    Als ik morgen nog niet ongi ben test ik morgen vroeg weer. Maar ik ga nergens vanuit. (al heb ik er nu wel de auto voor:))

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    BB, gefeliciteerd met je nieuwe auto. Leuk joh!
    Minder van die witte test.

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Agossie ...

Belt net mijn buuf om te zeggen dat ze nog even snel een boodschap moet doen maar dat haar dochter van net 7 niet mee wil en alleen thuis wil blijven. Of ik een oogje in het zeil wil houden.

Buuf is nog geen 10 minuten weg, staat de kleine meid al voor de deur: "Peetie, ik ben een beetje bang".

Dan smelt ik dus he en knuffel die kleine helemaal fijn. Overigens noemt ze me Peetie omdat ik in het echie Petra heet. ;)

Als ik al zoveel van mijn buurkindjes kan houden, hoeveel ... nou ja, jullie snappen me wel ;)

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    'Peetie', kan ik je maar 1 antwoord op geven:

HEUL VEUL!!!!!!

Ik had vandaag met het openen van de post een emo-momentje. We kregen een kerstkaartje van ons meisje, gemaakt op het KDV.
    Stond daar met tranen in m'n ogen dat kaartje te bekijken.

Kreeg gisteren ook nog een kaartje dat me ontroerde. Van de ouders van m'n overleden Mavo-vriendinnetje. Ze vonden het zo fijn dat ik ze een kaart had gestuurd dat ze even een berichtje terugdeden.
    Ze wisten nog precies wie ik was, klein, kort donker haar, rode blozende wangen en altijd goedlachs. Grappig dat ze dat na al die jaren nog weten. Mijn vader kon zich maar vaag iets van dit vriendinnetje herinneren.

Ze woonde op zichzelf, was vrijgezel, vegetariër, at alleen maar biologisch en is plotseling in haar slaap overleden. Haar vader vond haar toen hij bij haar in huis zou komen klussen. Wat ik van haar ouders begreep heeft ze zo vermoedelijk een paar dagen in haar bed gelegen. Vreselijk gewoon.
    Stuur ze nog wel even een kaartje of een briefje terug denk ik.

Bizar trouwens dat mijn moeder precies zo is overleden, in haar slaap en mijn vader vond haar.

Share This Page