Bizar is dat wanneer een leeftijdsgenootje komt te overlijden. En dan het idee dat ze misschien langer dood in huis heeft gelegen, heel akelig lijkt me dat voor de nabestaanden. Goed dat je dat kaartje toen hebt gestuurd, je ziet nu hoeveel goed je daarmee doet. Gos wat zullen die mensen een klote kerst gehad hebben zeg, pffff.
Wat lief van die ouders dat ze je persoonlijk schrijven Dombo. En wat vreselijk voor die ouders. Zowiezo "hoort" het niet dat je je kinderen overleefd. Maar als je je dochter zo moet vinden...bah. @ All: ik heb vanmiddag 3 uur geslapen Heb nog steeds een knallende koppijn zodra ik mijn hoofd ook maar beweeg. Dus morgen echt maar even HA bellen. Heb in het verleden wel eens eerder voorhoofdsholteontsteking gehad, en dit voelt net zo...
BB10 Gefeliciteerd met de auto, jammer van de test, maar morgen ga je voor de herkansing meid! Liesben beterschap Bebek jammer van de witte test, succes met je nieuwe ei, op naar 2010. Iedereen die ik verder vergeten ben (en dat zijn er best wat) sorry!8)
Alleen maar ego: Heb 1 dag wat minder gebloed....dacht:jeej!nu is het zo over,maar vandaag grote stolsels en krampen.....grrrrrrr.Loop echt krom van de pijn af en toe.En ik kan dus al 4 dagen niet klussen ofzo...dat vind ik nog het ergste. Hoop dat het morgen eindelijk es klaar is. Manknuffel is er...erg grappig....ik wacht ff tot de echte man even dezelfde kleren aan wil doen als de knuffel en dan maak ik wel even een foto.Dieet loopt helemaal in de soep.Vandaag chinees gegeten....morgen eindejaarsgourmet met vrienden en dan oud en nieuw.1 januari maar weer met frisse moed verder. Wil wel sociaal zijn,maar heb het te druk met mezelf zielig vinden. Laatste keer dat ik zwanger was,was ik de maand ervoor ook zo ziek van mijn menstruatie.Maar mijn gevoel zegt,dat ik in maart weer zwanger ben.
Thanks Dombo...enne, heb collega gesmst en ben lekker dagje vrij morgen!! marnat, van mij mag Dop nu alvast beginnen met hcg strooien hoor! Enne, niet je man bespringen, straks scheurt de hele boel nog open! Nicole, dank je voor jouw hcg! *vangt het op in een emmertje* Gaat het goed met je tuimelaartje? JFT, fijn dat een mens zo blij kan worden van een kruiwagen paardenstront Maar kan me voorstellen dat je emo wordt van het regelen van je mama's laatste dingetjes! Maakt niet uit hoe lang het geleden is, uit ervaring weet ik dat het verdriet om je mama altijd blijft...sterkte meis, ook met je paps! Gaat het wel beter met het vloeien? Hellen, beterschap met je kleine Roosje! Ik kan me voorstellen dat het veel van je vergt allemaal, maar ben blij dat je toch zo van je kleine meisje kan genieten! Is er al zicht op kopers voor je huisje?? Dop, wat heerlijk dat je zo geniet van je zwanger zijn! En ik hoop heel erg dat je een veilig, warm thuisje vindt voor je lieve paardenvriendje!! Liesben, ik hoop dat je gauw opknapt, zodat je toch het nieuwe jaar fris en fruitig in kunt luiden! Veel beterschap! BiBi, leuk, een auto! Balen van je witte test, maar wie weet wat voor mooie kleur je nog produceert met ochtendurine... Hoe is het nu met je schoonvader? Dombo, wat heftig zeg, van je mavo-dinnetje...lijkt me vreselijk als zoiets gebeurt! Zo oneerlijk he, zeker als het jonge mensen betreft! Lief dat haar ouders je een kaartje sturen, kan zoveel betekenen! JowJow, nog twee dagen op de wachtbank, ik duim voor je!! Suus, ellendig meis, dat je je zo naar voelt! Ik duim voor je dat je gevoel je gelijk geeft en je gauw een knaltest in handen hebt!! Ik heb gewoon weer een stomme bebek-vraag...Omdat ik gewoon echt niet weet hoe het voelt om je ei te voelen, vraag ik het maar weer...Vandaag hele dag beetje zeurderige buik gehad en nu vanavond gedurende ongeveer tien minuten vreselijke kramp aan de rechterkant...kan dat 'em zijn?? Hebben vannacht om 3 uur trouwens keurig geklust, al was het half slapend voor mij, haha! Je moet er wat voor over hebben he! Godzijdank ben ik morgen vrij, maar duik nu wel mijn mandje in want ben doodmoe en wil niet net als vorig jaaar beroerd zijn tijdens oudejaarsavond! Ik ga niet meer reageren dus, maar slapen met het idee dat ik morgen eindelijk van mezelf naar de kapper mag, jeej! Slaap lekker meiden! p.s. Lotuss, gaat het wel goed met je meis?? *zwaait ook nog even naar Nef en Mex!*
bebek@ slaap lekker meid en het klink als je ei en nee ik bespring manlief niet geen eens puf voor ik zou wel willen hoor vanmidag met manlief boodschappen gedaan nou meiden dat viel vies tegen zeg, ik ben kapot en de wond trekt heel erg manlief is niet thuis moest even weg heb even gedoucht en het gaat alweer na een poosje te hebben gehuild ik weet nu zeker dat de vleesboom er uit is ik realiceer het echt nu meiden ik hoop zo dat het daar aan ligt en er in 2010 een wondertje komt en kan wel weer boos zijn op mijn oude arts maar dat helpt niks ik weet even niet waar ik het zoeken moet mis me mannetje zo ja bebek ik weet dat ik hem niet moet bespringen want dan kan de wond knappen he even van je af pennen lucht op
BB10, nieuwe tuut, foto? Jammer van de witte test, morgen nog maar een keer testen hoor. Liesben, gauw beter worden, je hebt nog maar een paar dagen voor je ei. Dus HUP aan de ab! Roosje ook beterschapjes... Desmo = broeds Suus, knufff Dombo, wat lief van de ouders van je vriendinnetje-van-vroeger. Zo zwaar om iemand overleden te vinden. Hoe gaat het met jou, JowJow? Marnat ook een dikke knufff, huilen lucht soms wel op he. Bebek, klinkt als een ei, en een ei hoort erbij he. Tjee, jij ook al vannacht om 3 uur?? Hier hebben we ons daardoor weer verslapen, en dus WEER geen bloed geprikt... Het vloeien is over, tempdaling, onbedwingbare lust, en een beginnend positieve ovulatietest......
jtf@ huilen lucht zeker op, wat fijn dat het vloeien op gehouden is meid en eheu morgen je niet weer verslapen he je moet bloed prikken mis heb je het al eens geschreven maar waar voor moet je bloed prikken heb het denk ik gemist hoe gaat het verder met je ? jou vader lag toch ook in het ziekenhuis? hoe gaat het daar mee knuf
We moeten beiden bloed prikken zodat chromosomen onderzoek kan worden gedaan, uitslag pas na 3 maanden. 1/2 februari moet alleen ik weer bloed prikken voor test om te kijken of ik geen stollingsprobleem heb. Blijk ik voor die tijd zwanger, dan moet ik dat gelijk melden en krijg ik bloedverdunners, voor het geval ik inderdaad een stollingsprobleem heb. Mijn vader heeft uit zijn 2e huwelijk nog 5 kinderen, de jongste (27jr) is zijn oogappel en die zit in de problemen, hij slaapt al 2 nachten in een politiecel, en wordt morgen voorgebracht. Oude man (77jr) heeft het er ERG moeilijk mee.
Hihi, zo te horen is JFT ook broeds. Lijkt me trouwens ook niet makkelijk om je kind in de cel te hebben. Succes vandaag met bloedprikken. Bebek, klinkt als ei!
Beetje ziek Bebek...niet erg hoor, virusje ofzo maar voel me niet lekker en veel hoofdpijn, bonk bonk...niet leuk, lag met kerst in bed. Was aan de andere kant ook wel weer een luxe, met dvd box van 'Medium' in bed. En dat gewoon overdag..
Beterschap aan de zieken! Sinds Roos naar het KDV gaat is iedereen in de familie al een keer ziek geweest of onderweg.... Hier ben ik met een nog steeds kuchende, proestende en niesende -maar ook nog immer vrolijke- Roos een dagje vrij thuis. Vannacht is ze maar liefst 3 keer gekomen ...dus ik ben lichtelijk gaar. Maar goed..een vrije dag dus. Om als een razende het huis aan de kant te gooien, want vanmiddag komt onze beoogde 2e makelaar kijken. Ex en ik hebben besloten over te gaan tot collegiale verkoop met een andere makelaar uit het dorp, die ook werkt bij een andere beroepsorganisatie dan de NVM, zodat we hopen nu méér publiek te trekken. Nodeloos te zeggen, dat sinds ik 36 uur werk, het er hier af en toe uitziet of er een bom is ontploft. Maar goed..ik doe mijn best het een beetje aan de kant te hebben en voor de rest moet de makelaar er maar doorheen kijken. Da's toch die man zijn werk, niet? Als er kijkers komen, dan trommel ik mijn hulptroepen gewoon op en dan zorg ik dat het er hier echt helemaal tiptop uitziet. Maar daar heb ik nu noch de puf noch de tijd voor!
Hellen, hoop mee dat het helpt. Het zijn geen fijne tijden nu om van je huis af te komen. Zijn jij en ex weer een beetje in speaking terms?
Ja, u heeft een voorhoofdsholteontsteking, maar nee, ik schrijf geen antibiotica voor omdat het 9 van de 10 keer viraal is. Pffffffffff. Dus lang leve de otrivin en het stomen. Damn. Jeetje Helen, ik snap dat je moe bent nu. Nu maar hopen dat je huisje snel verkocht wordt zodat jullie eindelijk eindelijk samen kunnen zijn!
Zo,ik ben weer enigzins onder de levenden....eens even kijken wat ik onthouden heb Hellen is nog steeds haar huis niet kwijt tjonge balen meid....wat duurt dat lang...en Roosje is een beetje ziekies.Beterschap!En slapen was er niet bij voor Hellen vannacht.Ook nog maar een knuf dan Liesben is ook al ziekjes.Ook een knuf!En beterschap! En Lotuss ook al ziek tjonge,ik ga ff weg en iedereen stort gelijk in Lotuss ook een knuf en beterschap! Iemand,maar ik weet niet meer wie had wat verkeerds gegeten en had een heftige allergische reactie.Nu weer over? JFT is eindelijk uitgevloeit en heeft een halfbroertje in de cel zitten.Sterkte voor jou en je pa en jeej!voor het gestopte vloeien.En veel klusplezier!En succes met bloedprikken. BB heeft een nieuwe auto,waar ze met gemak een 3ling in kwijt kan.Nu de 3ling nog.Of 1tje is ook goed @Bebek.....ik heb altijd een dag of 2 voor mijn ei een gespannen pijnlijk gevoel in mijn onderbuik...meestal links en als het gesprongen is,is de pijn weer weg.
Mogge, bloed voor chromosomenonderzoek is eindelijk geprikt Hellen, succes met de makelaar vanmiddag. Liesben geen ab. AB doet niets bij een virus, maar wel bij een secundaire bacteriele infectie die er vaak bijkomt, te zien aan anderskleurig snot (sorry voor de details). Ik broeds, geloof het wel, ov tests twijfelen, logisch, mk is pas 2 1/2 wk geleden.
Zo de rest ff op mijn pc geschreven,want zp is zo traag bij mij met typen. Marnat kan ook ff niet klussen en die baalt daar net zo erg van als Suus.Knuf meis! Bij Dop kwam er iemand kijken voor haar paard.Ik hoop,dat hij een goed tehuis gevonden heeft. En Dop natuurlijk nog in blije verwachting.Jeej! En Bebekje is vandaag naar de kapper!!foto! @Dombo,wat naar van je vriendin....en wat lief van die mensen,dat ze je een kaartje hebben gestuurd. En BB een spierwitte test...bah!knuf! Desmo heeft zich op de was gestort en vuurwerk gehaald.Is het gelukt je was weg te werken? Nicole,was de lunch leuk?Jammer dat het in zo'n rare stad was....hihi,grapje! Ollebolleke haar schildklier was niet goed en die heeft nu nog een boel gegoochel te goed met meds.Sterkte meis! Zo,dit is alles wat ik heb terug gelezen en wat ik daarvan ook nog es onthouden heb.Alleen kan ik maar niet terug vinden,wie nou die allergische reactie had. Sorry aan iedereen die ik vergeet!