35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

En JFT weer terug van het bloedprikken.Nu het lange wachten op de uitslag.....

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    jts@ ja ze is geprikt nu hopen dat dat het goed is. en sterkte voor jou en je vader meid broetje in de cel baha
    knuf

en ieder die ziek is beterschap

lotuss@ met kerst moet je niet ziek zijn:D
    ik was nog maar net geholpen als ik nou op die bank lag in plaats van lekker weg
    maar id dvdtje kijken enz
    vervelend meid maar gaat het weer een beetje dikke knuf

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Gaaaap Desmo heeft zich verslapen :)
    Maar de was is weg gewerkt, vandaag alleen nog wat overhemden strijken ... jeuj ben ik dol op :p

Suus fijn dat je je weer wat beter voelt. Straks met de jaarwisseling op bed liggen is ook niks. Oh en je zit toch in de studio met de suusman?

Trouwens er zijn hier meer zieken. Liesben een voorhoofdholteontsteking, getverderrie. Beterschap en ik hoop dat je snel opknapt.

Bebek ik voel ook nooit mijn ei maar zoals jij het omschrijft zou ik toch wel denken dat er tenminste iets aan de hand is daarbinnen. Klussen meid, we gaan op roze in 2010 :D

Oef een halfbroertje in de cel, dat is niet om vrolijk van te worden. Kan me voorstellen dat je vader daar erg door van slag is. Heb je veel contact met je halfbroers en zusjes JFT?
    Trouwens idioot dat je zo lang op de uitslag van je bloed moet wachten. Of moet het op kweek ofzo?

Nou meiden ik ga eens rustig wakker worden met een bakkie en straks boodschappen doen.

4. Suzanne68

Oja,vergeet bijna mezelf ;) menstruatie was echt niet grappig meer....hele pot elke keer vol met stolsels.Had al verzonnen als dat vandaag nog zo zou zijn ,ik toch maar even ergens aan de bel zou gaan trekken.Maar het lijkt nu weer over te zijn.Ik hoop niet dat dit mijn nieuwe menstruatie is na de laatste mk....die eigenlijk nog maar zo kort geleden is,maar het lijkt alweer zo lang.Ik wacht dus ook op de uitslag van die onderzoeken.Maar er is alweer bijna een maand wachten voorbij.
    De kerst was leuk....heb de hele avond met mijn verse nichtje geknuffeld.Helaas wilden ze haar wel weer terug :$:D
    Ik hoop echt dat er wat uit die onderzoeken komt,want zo zonder hulp een zwangerschap helemaal uitdragen zie ik niet meer gebeuren.
    Tot zover mijn positieve inzicht :p

5. Suzanne68

@Desmo...jaaaaaaaaa!bij radio2...en het is nu gelukkig wel live,dus ook nog gezellig en de dienst loopt nu af om 10 uur,dus we kunnen daarna nog een glaasje champagne bij mijn schoonouders gaan drinken :D

6. Suzanne68

Nog een keer @ Desmo....dat chromosonenonderzoek is normaal,dat dat zo lang duurt....weet ook niet precies waarom dat is.....maar 2/3 maanden is normaal.....

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Alle zieken beterschap !

Marnat hoe groot is die wond eigenlijk, hebben ze dat niet via een kijkoperatie gedaan ?

Net het allereerste lachje van mijn zoon naar mij, breed glimlachend met een kraaigeluid........ smelt smelt
    Hij had al eerder naar papa geglimlacht zonder geluid.

8. Suzanne68

@Koffie....Wat lief!
    Hoe is het met je wond nu?

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, getsie, beterschap meid. Balen dat ze geen kuurtje willen voorschrijven.

Desmo, het is inderdaad vrij normaal dat je een maand of 3 moet wachten op de uitslag bij erfelijkheidsonderzoeken. Vervelend, maar waar.

Suus voelt zich gelukkig weer beter. Helaas herken ik die heftige menstruaties. Heftig vloeien, spugen, buikkrampen, rugpijn. Had daar erg veel last van. Moest ook echt uitkijken dat ik niet van m'n stokkie ging. Pijnstillers die ik hier speciaal voor kreeg hielpen niet, lag zo 2 dagen plat en uiteindeiljk kreeg ik op m'n 15e toch maar de pil voorgeschreven van de huisarts. (Hoewel hij eigenlijk vond dat ik maar moest leren meer te verdragen. Grapjas).

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wat lief KL :)
    Vreemd bloedverlies heb je, Suus.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Koffieleutje, geweldig, die eerste lach!

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Weet je Suus het lijkt me best wel wat hebben zo samen met je mannetje in zo'n lege studio. Ok, een feestje is misschien leuker maar wie weet is dit julie laatste jaarwisseling samen en dan heb je toch een bijzondere herinnering.
    Euh ik bedoel natuurlijk dat je volgend jaar met z'n drietjes bent he :D

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh Koffieleutje wat zalig zo'n stralende lach van je kleine vent. Zal vast vaker gaan gebeuren nu.

14. Suzanne68

@Dombo....daarom was ik ook al vanaf mijn 13e aan de pil.Mijn huisarts was een wat mindere grapjas en vond het wel sneu ;) Dat roep ik nu ook heel de tijd tegen manlief....dat ie me gauw moet bezwangeren,kan ik na mijn zwangerschap weer fijn aan de pil.Ik ben gewoon een dag of 3 uit de running zo.En nu vanaf het eerste bruinverlies gewoon 9 dagen ongesteld geweest:$...en het is nog niet helemaal weg ..dat zijn toch geen grappen meer ;)

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Huh nou ben ik ineens senior member :$ Ik weet dat ik de jongste niet meer ben maar senior :(

16. Suzanne68

@Desmo....haha....ik hoop het.Ik hoop echt dat we volgend jaar hier allemaal Dop volgen en allemaal een kindje hebben.
    Ik moet eigenlijk nog gaan stofzuigen hier,wat ik krijg straks visite,maar heb geen zin nog,daarom schrijf ik zo irritant veel hier ;):D

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heej meiden!

JFT, eindelijk bloed geprikt! En net zo broeds als Bebek geloof ik :D

Liesben, ik hoop dat je snel opknapt meid, is wel balen dat de HA je niks geeft, maar idd veel stomen met kamille en otrivinnetje erin en dan hopen dat je morgenavond weer een beetje mens bent! Beterschap!

Suus, jippie, ongi is voorbij! En nu op naar een knalei met aansluitend een knaltest!

Koffie, wat gaaf dat Xander gelachen heeft naar je, lijkt me een heerlijke mijlpaal!

Hellen, is toch wel heerlijk hoor, dat je zo'n vrolijk poppetje hebt! Ik hoop dat ze snel weer opknapt! En ik hoop echt dat je met de 2e makelaar meer geluk hebt! (al weet ik niet wat collegiale verkoop is... ;))

Lotuss, wat naar dat je ziek was met de kerst! Hopelijk voel je je snel weer wat beter en kun je ook gewoon fris en fruitig oudejaarsavond vieren!

BiBi, heb je nog een keer getest??

Des, aan de klus meid! We gaan weer gelijk op geloof ik he?! En veel plezier met je overhemden strijken, jij liever dan ik! :D

Marnat, ff volhouden nog en dan mag je je uitleven op manlief!

Hier alles rustig hoor. Denk echt dat het mijn ei was gisteren, ook door jullie reacties, en heb nu nog steeds zeurderige buik, of beter; zeurderig schaambeen, maar geen krampen meer gehad gelukkig! vanaaf nog maar een keer aan de klus, je weet het niet he...
    Zometeen naar de kapper...vind het wel eng, want ben daar nog nooit geweest! Maar ze knippen Lief altijd heel keurig, en de kapper die hier in de buurt zit heeft vorige keer mijn haar helemaal verkloot, dus da's sowieso geen optie, dus dan maar ff die nieuwe proberen. Tis wel een inloopkapper, dus ik hoop maar dat ze een plekkie voor me hebben! Ik denk (lees; hoop) dat de meute voor de kerst al is geweest, dus dat ze wel ff gaatje voor me hebben...Haar zit nu in de handdoek te drogen, ga ik los halen nu en op het fietsje naar de berber! Tot laters!

18. Suzanne68

grin.....ouwetje :p:D

19. Suzanne68

@Bebek.....sterkte bij de kapper :D

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0