Kan ik me nou weer zo over opwinden he! We gaan morgen bij een vriendin Oud & Nieuw vieren en we hebben keurig gevraagd of puppie mee mag. Geen probleem en verder zou er ook niemand komen. Nu hoor ik dus net dat er nog twee mensen komen, die ook honden hebben, dus ik zeg al tegen die vriendin; laat ze die honden thuislaten, want dat gaat waarschijnlijk niet goed met puppie, zeker niet als het een reu is! Heeft ze die gast een sms gestuurd, blijkt dat ie toch van plan is om het kleine hondje mee te nemen en zegt ie: "no worries, hij blijft in onze handen en we hebben een benchje bij ons" Terwijl ze a) eerder niks over honden hebben gezegd en b) slaat dat natuurlijk nergens op, dat je hem in je handen houdt, want dan ik puppie dus de hele avond gaan vasthouden omdat ie kleine hondje op wil vreten!! Nou komen die mensen maar twee uur, maar zij hebben niks gevraagd over een hond en nu weet ik precies hoe dat gaat; hebben we een grommend en gestresst puppie wat dan in de gang gepropt wordt, alleen omdat die mensen dat frummelbeest niet even twee uurtjes thuis willen laten!! En wie écht gaat er nou voor 2 uur een bench meeslepen?? Ik vind het ook nogal aso eigenlijk, want je gaat bij iemand op visite en die zadel je dus nu op met een probleem omdat die twee honden hoogstwaarschijnlijk niet bij elkaar kunnen! Kan me daar weer zo over opwinden! :x Heb vriendin al gesmst dat ik niet lastig wil zijn, maar dat het gewoon echt niet handig is dat zij die hond ook meenemen, want dat we dan 2 uur met twee grommende honden zitten en zij is nogal gesteld op haar spullen, dus ik weet zeker dat ze het niet leuk vindt als ze dat frummelgeval de hele avond op schoot gaan houden en we puppie constant in de gaten moeten houden!
Heb nog geen reactie gehad, maar ze zei zelf al dat ze het wel vreemd vond dat ze niks over honden hebben gevraagd eerder...Ik ga puppie niet thuis houden in ieder geval en ik stop hem ook niet in de gang, daag! Zo, ik ben het kwijt Nu ga ik mijn bedje in! Als ik jullie niet meer spreek morgen: EEN FANTASTISCHE, GEZELLIGE EN KNALLENDE JAARWISSELING GEWENST ALLEMAAL!! EN TOT 2010!!!
jow jow@ maakt het ook nog even spannend mijn duimen draaien en met gaat het wel weer hoor gister had ik effen een dip kon allleen maar huilen maar nu wil het wel ik heb even een uurtje geslapen kan eer weer wat tegen zo met manlief lekker film kijken en ja ik hoop over 4 en halfe week weer flink te mogen klussen en dan gauw op roze misschien wel op mijn verjaardag in maart wie weet een verjaardag kadootje
gatver koffie wat k#t ja meid ik hoop echt dat je niet weer op nieuw geholpen hoeft te worden dikke knuf voor jou
Dank je ook voor jou een dikke knuf Marnat. Dombo ik kan mijn spijkerbroek weer aan zonder pijn dus het gaat al beter JowJow spannend meis, fingers crossed... Bebek gezellig zeg, aso dat die mensen niks vragen.... Lotuss hoe gaat ie meis ? Liesben voel je je al wat beter ? Ik ga dit weekend voor het eerst logeren met Xander, ben benieuwd. Ik ga naar mijn kraamkindje wordt dus weer lekker ouwebeppen met mijn vriendin. Belde mijn werk vandaag vroeg hoe het ging, ik vertellen dus ook dat ik in Januari ga beginnen met fysio voor mijn BI. Zegt die muts van een teamleidster mooi kom dan maar half Januari je rooster ophalen dan zetten we je weer in vanaf 29 Jan. Ik sloeg dicht..............Wordt nog wat, kan zo vreselijk slecht voor mezelf opkomen. Ik heb er maagpijn en een huilbui aan overgehouden.
Koffie, dikke knuf. Ik weet hoe moeilijk het is om om dat moment voor jezelf op te komen je wordt dan ook een beetje (boel) overvallen met iets wat je niet verwacht. Misschien als je er over na gedacht hebt kun je het wel naar degene verwoorden? Fijn dit weekend uit logeren, geniet ervan! Marnat, huilen mag altijd hoor, lucht lekker op. Ik hoop dat je heel snel weer opgeknapt bent en aan de klus mag! Liesben, voel jeje al een beetje beter? Anders veel beterschap! Bebek, adem in adem uit. Ik snap je helemaal hoor. Maar ik begrijp uit je berichtje dat je vriendin het ook niet normaal vond. Dan is het (vind ik) ook aan haar om daar iets over te zeggen of iets aan te doen. Anders moet ze de consequentie maar dragen met gevaar voor spullen. Ik zou puppie ook echt niet thuislaten hoor. Lekker meenemen dat beest! Voor de rest wil ik iedereen ook een geweldig uiteinde en een SUPER begin toewensen. Met natuurlijk een hoop roze in 2010! Ik kom morgen vast nog wel even spieken hoe het hier is. En natuurlijk melden hoe het met mijn Bebekje gesteld is of dat de duvels me gevonden hebben. Ik ga morgen iig niet meer testen. Ik drink toch nooit alcohol dus niemand gaat me raar aankijken morgen avond. Als ik morgen nog niet op rood ga dan test ik overmorgen weer, en dan hoop ik op een mooi begin van 2010! Lieve meiden voor allemaal een dikke knuf en geniet morgen van een mooie avond!
Ik weet niet of ik morgen nog tijd heb dus doe het nu maar even: ik wens iedereen een spetterend uiteinde en alle goeds in 2010 !!
Amen to that!!!!! Makelaar was niet onenthousiast, maar kon geen wonderen beloven (rekende ik ook niet op) Ze adviseerde wel een prijsdaling. Niet dat ze onze vraagprijs te hoog vind, want gezien de inhoud, alles wat er verbouwd is etc. is het echt een reële prijs, maar wel omdat we op die manier een heel andere groep kunnen bereiken. Verder nog wat tips en adviezen v.w.b. het vergroten van de ruimtelijkheid gekregen, advies om nieuwe foto's te doen en de trap op te knappen. Ik was niet van plan om nog geld uit te gaan geven aan het huis, maar ex beloofde de vloerbedekking eraf te trekken, Lief wil wel de lijmresten verwijderen en schilderen en ik help mee en dok voor de spullen. Als dat zo'n verschil maakt in de verkoop, dan doe ik dat maar... (Collegiale verkoop is dat 2 verschillende makelaars één woning aanbieden. De verkopende partij krijgt dan 2/3 van de courtage, de ander de resterende 1/3)
Klinkt goed Hellen. Garanties dat je huis nu ineens heel snel verkocht worden krijg je hiermee helaas niet, maar het vergroot de kansen vele malen!!!
Goedemorgen meiden! Koffie wat leuk dat je gaat logeren met kleine Xander, veel plezier alvast! En laat je niet uit het veld slaan door die stomme teamleidster. Even rustig nadenken wat je wilt gaan zeggen en dan rustigje verhaal doen. Komt wel goed Jowjow wat is het spannend. Een roze uiteinde zou geweldig zijn, ik duim voor je! Liesben al wat opgeknapt? Bebek laat puppie vooral flink grommen tegen de ongenode gast. Dan zijn die mensen waarschijnlijk zo weer weg. Laat je avond niet verpesten hoor meid! Suus was het gourmetten gezellig? Meiden ik stond vanmorgen al om 8 uur bij de bakker voor de bollen en de flappen GAAAAAAAAAAP. Maar nu heerlijk alle boodschappen al in huis. Straks nog even wat poetsen en waarschijnlijk vanmiddag nog wel een slaapje doen. Heb zin in vanavond!
Hellen fijn dat er nu 2 makelaars actief zijn. Ik hoop echt dat je huis nu snel verkocht wordt en je met Roosje naar haar papa kunt verhuizen. Want dat is toch de bedoeling dan?
Koffieleutje, veel plezier met je logeerpartijtje en meid, laat je niet uit het veld slaan door je werk hoor! Alleen maar gaan werken als je eraan toe bent, anders gewoon niet. Hebben ze mooi pech. Desmo al vroeg op pad zag ik, maar nu wel alles in huis. Ga zo ook nog even een paar boodschapjes doen. Flappen worden door schoonmama gebakken (altijd heeeerlijk) en oliebollen neemt ze ook mee. (ook altijd erg lekker).
Hier vast een was in de masjien gestopt. Ik ga zo de boodschappen doen en heb geen zin in vanavond (Op een of andere manier hou ik niet van oud en nieuw, plus dat ik 2009 geen leuk jaar vond dus kom maar op met 2010) Verder wel weer wat opgeknapt, dus vanmiddag aan de slag Ei komt er aan, lief is op de hoogte, dus een nieuwjaarsbeebje behoort tot de mogelijkheden!
Yeah go Liesben, klussend het nieuwe jaar in 2010 wordt ons knalroze jaar!!! Handig Dombo, zo'n schoonmams die de boel voor je meeneemt
Goedemorgen dames, het blijft hier spannend , had graag roze het jaar uit gegaan, maar vanmorgen temp nog steeds hoog (2b7f44 Ovulation Charts) nog geen ongi te bekennen maar test helaas (nog) wit. Dus wij gaan voor een roze nieuwjaar. Iedereen een fijne dag/nacht en tot volgend jaar!!!8)8)8) Bekijk bijlage 40309
Mogge, JowJow, test nog wit, verdorie, temp wel mooi hoor! Liesben klussend het nieuwe jaar in. Hellen gaat de trap opknappen, wat een gedoe he, huis verkopen... Hier tempverhoging, dus het vermoedelijke ei is weg, heb alles veel minder gevoeld dan normaal. Of het een goed ei was, ik denk het niet, maar dat is niet echt belangrijk nu, als het lijf maar weer op gang komt, en dat lijkt het wel te doen. Vent is erg vrolijk, en zit met MegaMindy mee te zingen, die net op tv begint...
Hier heb ik vanmorgen een oudejaars cadeautje gekregen.....de duvels Dus vanacht om 12 uur weten jullie wel wat mijn wens is.