35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    MaMa2X
    Welkom, en laten we hopen dat het snel in orde komt, het is hier een heel leuk topic, leuke meiden en leuke boel....
    Mijn dochter is ook 16 een half nu....
    erg van je MK.... :cry:

Inez hou je klaar meisje de startblokken in hoor......

Lola neem je rust en verzorg je goed....

Ellen god wat spannend Jo, laat morgen horen he!

fijne nachtrust iedereen
    Ritje

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Het is nu al wel morgen maar ik wacht nog ff hoor ;) Eerst proberen te slapen....

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

vermoedelijke MA ? of bedoel je vmk? Een MA is nl. wel duidelijk die wordt naar mijn weten ook bij een gyn of vk tijdens een echo vastgesteld.

Maakt het allemaal niet minder erg hoor! Het blijft in en in triest.
    Maar welkom hier.... feel free to join. We beppen wat af...

Ik hoop dat het je snel gegeven mag zijn!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Hé Ellen, ga es testen jij! ;)

Welkom hier MaMa, en heel veel succes!

Inez, ik hoop dat ook vandaag alles weer goed is. Maar nog beter zou zijn als je nu ligt te puffen, en dan niet van de warmte.
    Ik heb er nog geen genoeg van, laat dit kleintje nog maar eventjes fijn bij mij zitten.

Lola, fijn dat je ctg goed was!

5. veronika

veronika Niet meer actief

Goeiemorgen, ben ik de eerste hier...? O nee, ik had de nieuwste pagina gemist :)

Ellen, ik durf het bijna niet te vragen, maarreh heb je al nieuws?

Mamma2x: welkom! Hoop dat het je snel beter vergaat!

6. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MaMa2x; welkom, en succes.

ELLEN: ?

7. veronika

Sanrob, jij bent nu de "veilige fase" wel ruimschoots in gegaan he, heb je ook zo lang gewacht met vertellen aan je omgeving? Maakt het nog uit voor je gevoel dat je de 3 maanden voorbij bent?
    Of zit je nog erg te wachten op die onderzoeken (volgende echo, of ga je nog een VP doen, heb je al besloten?)

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou hier spreekt een blonde muts.

Natuurlijk giga slecht geslapen vanacht. ging ik om half 6 testen (maar ik had om half 4 nog geplast) had ik ff niet aan gedacht. En aangezien ik de hele avond liters water had gedronken leek mijn pee ook water..
    Nu denk ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien maar alleen als je heel goed kijkt. Heb hem nog ff vergeleken met die van woensdag en die is echt wit.
    Dusssssssssssssss heb nog 1 testje en die ga ik dan morgen maar doen met GECONSENTREERDE pee! Maar nog steeds geen bloed en dat is een goed teken. Vanacht auwie boobs ook goed teken
    Daar houd ik me dan maar aan vast. Mijn langste cyclus ever is dit iig al....

9. @'blonde muts': Dat klinkt toch allemaal best hoopvol! Mijn duimen draaien voor je geconcentreerde pee... :D

@MaMa2x: Welkom hier!

10. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Nou als ene blonde muts tegen de andere, ik zie positieve ontwikkelingen, jawel. Maar je kunt ook gewoon vanmiddag testen hoor, hoeft niet met ochtendurine.Ik heb het 's avonds gedaan. WE WILLEN HET WETEN!En morgen duurt zooooo lang.

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    ja we wachten vol spanning blonde muts,
    zo zou leuk zijn!

maar het is zondag en misschien heeft ze geen tests meer :cry:

wat een spanning....

Ritje

12. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Jawel RITJE, ze schrijft dat ze er nog 1 heeft, dusssssssssssssssssss. HIHI.We kunnen niks anders doen dan ongeduldig afwachten.

En ELLEN, mijn 1e test was ook zooooooooo licht, dak het echt bijna niet zag, een uur later wassie dik vet.

13. veronika

Hee Ellen, joepie, wat spannend!

Ik hoor wel eens zeggen: een streep is een streep dus ik wil je eigenlijk alvast voorzichtig feliciteren maar ik snap dat je het echt wilt zien dus ik doe het nog even niet :) Hoop dat je snel een dikke streep vangt! Jemig, dat zou geweldig zijn, toch??

14. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

Feb 24, 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,

Ellen wat kunnen die testen toch onduidelijk zijn, zeg. Maar je heb gelijk, doe nog een test en hopelijk is die dan wel wat duidelijker.

MaMa welkom hier, en veel s6. We kunnen soms bot zijn en gekke grapen maken, maar we steunen elkaar in lief en leed.

Inez ben je er nog alleen? Of al met z'n tweetjes?

Mijn meisje(hond) heeft vannacht heel moeilijk gehad, denk komt door het weer. Ik zat bij haar halve nacht. Ze had steeds benauwd en warm. En ze is ook bang voor onweer.
    Nu gaat het stuk beter.
    Ik denk als ze kon schrijven, kon ze mee doen met onze gespreken.Ze is tenslote ook boven de 35. Hahaha
    Voor de rest heb ik geen nieuws.

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hee Ellen, blonde muts, ik sluit me bij de anderen aan hoor. Oh oh oh, wat ontzettend spannend. Ik duim me hier suf voor een positieve test zodat we er nog een zwangere muts bij hebben.
    (M'n eerste test toen ik zwanger was van Alyssa was ook zo'n hele vage en nu is die kleine meid al weer bijna 2 1/2 jaar).

Ik zal braaf wachten met je te feliciteren tot jij het zelf ook zeker weet maar ... een streep is wel een streep hoor!

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Er is er 1 zwanger hoera, hoera, je kunt het moeilijk zien maar 't is zij ->

Volgens mij ben jij een zwangere muts. Ik snap dat je het nog allemaal berespannend vind, maar 2 dagen (minstens) overtijd en een heel licht streepje...
    Ik heb hier nog een testje liggen, waar niemand, behalve ikzelf een vleugje op zie. En een paar hele vage. Dus doe de test maar snel wanneer het goed voelt samen.

Ik vrees dat ik geen tijd meer heb, morgenochtend om te lezen hoe je volgende test was. Maar ik denk dat je gefeliciteerd kan worden.

Komende weken kunnen Inez en Natas vast ook gefeliciteerd worden. Maar ik kan het helaas later pas lezen. Ik zal duimen voor jullie dat alles hartstikke goed gaat en dat er twee mooie wondertjes snel in hun wiegjes komen te liggen.

Verder iedereen succes en een fijne zomer! Ik hoop dat er nog wat zwangeren bijkomen! En een mooie echo voor Molly!

Tot na de vakantie!

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wat gaat het toch goed opdit topic he
    zou dat komen door onze posiviteit en onze band naar elkaar? :)

liefs Ritje

18. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Dit moet geluk brengen op dit topic

:) :) :) :) :) :) :) :) :)

Ritje

19. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Dan ben ik benieuwd of deze topic mij ook geluk brengt :)

Ben dol op vage streepjes, meestal betekend dat dat ze na korte tijd supervet worden hehe.

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Allereerst Anna, een heeeel fijne vakantie meid. Lekker genieten en dan uitgerust voor je volgende 3Dprentje terugkomen. (oh oh oh, wat vervelend terugkomen is dat :) )

Ellen, succes met testen morgenochtend.

MaMa2x, welkom hier en gezellig dat je hier komt meekletsen. Ook wij oudere jongeren maken nog kansen op een goede zwangerschap na 1 of meerdere miskramen, dus geef de hoop nog niet op.

4xmamma, fijn idee dat de dierenarts inderdaad aan huis zal komen wanneer je hondje moet bevallen. Zulke zijn er inderdaad niet veel meer.

Nou, puffen was het hier vandaag wel, maar helaas alleen maar van de hitte.
    CTG zag er ook goed uit, was wat meer buikactiviteit te zien dan bij eerdere CTG's, maar het blijft nog vrij rustig, helaas en op naar die van morgenochtend. Bloeddruk was overigens wel weer een stuk lager. Maar eens even zien voor hoe lang dat is.
    Morgen wordt er ook weer een echo gemaakt voor controle van het vruchtwater en doorstroming navelstreng. En ze gaan nog even kijken of er deze keer wel gestript kan worden. En als dat niet het geval is, mogen ze wat mij betreft andere stappen ondernemen.

Maar dat zal wel wishfull thinking zijn dat ze dat ook daadwerkelijk gaan doen.

(hihi, wanneer dit andermans verhaal zou zijn zou ik zeggen, meid, gooi je hormonen in de strijd. Ik geloof dat ik m'n eigen advies maar eens ga opvolgen, al heb ik dat woensdag ook al gedaan en toen werd er ook niks mee gedaan).

Share This Page