35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Iedereen een heeeel mooi roze nieuwjaar gewenst (voor wie dat willen natuurlijk;))

groetjes Nicole

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Birgit, welkom hier!

JFT, mooi plaatje van jou en je paardjes!

Lotuss ook weer leuk aan het freubelen geweest. Mooi!

Liesben heeft de laatste 2009 klus erop zitten, op naar de eerste van 2010 met blijvend roze resultaat!

Marnat, ook al mag je niks doen qua huishouding zou ik wel proberen meer in beweging te komen. Stukje wandelen enzo, wel rustig opbouwen hoor. Maar je zult merken dat je wond dan snel minder vervelend aanvoelt.

Na KS mocht ik ook niks in de huishouding, maar ik moest wel zo snel mogelijk in beweging komen.

Meiden, nogmaals allemaal een heel gelukkig en gezond 2010 en een knallend roze jaar toegewenst voor degenen die dat wensen!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Meiden, allemaal een heel Liefdevol, Gezond en Vruchtbaar 2010 gewenst!!

Tamamadinges :D Welkom hier!

Liesben is klussend het nieuwe jaar ingegaan! ;) (wij hebben nieuwjaarsnacht ook klussend ingeluid hoor! :))

Des, leuke avond gehad met de visite?

Suus, het handjes schudden overleefd? ;)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dames, volgens mij heb ik eisprong vanmorgen al gehad...
    Vanmorgen steken en ineens zere borsten en nu een "beurse" buik. Dan waren we net op tijd ;)
    Ik hoop het maar, want nu heeft mijn lief wat ik had. Snot, hoofdpijn, keelpijn. Ik ga morgen nog wel proberen hem te verleiden, maar of het lukt als ie zich zo voelt ;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    aller eeerst iedereen een gezond en roze die dat natuurlijk willen jaar toegewenst

hier@ de jaarwisseling goed door gekomen wel met een lach en een traan

want normaal gaan we naar oma toe vandaag maar helaas misschien gaan we even naar het strooi veld manlief en mijn zusje zijn daar nog niet geweest

straks komen mijn ouders in de midag

dombo@ kan jij gedachten lezen? manlief en ikwillen iederdag even een stukje wandelen buiten en dan steeds verder
    het is nu ook al week geleden en dat merk ik ook kan al weer meer en ik durf het ook buken gaat ook niet vlot maar het gaat
    vandaag vaat aan gezet 1 bordje in de bovenste deel gedaan
    uit bed gaan gaat ook al beter dat mag ook wel nu

mijn buik voeld hard aan en nog op zomige stukken dovig als ik op mijn buik voel dat is het zacht heel vreemt maar dat komt toch wel terug en dat doof gevoel gaat toch ook wel weg?

verder gaat het heel goed

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hallo nieuwjaarsklussers ;):D
    Nou hier weinig geklust hoor....was wel de bedoeling,maar ik was aardig brak.Was echt zo druk bij de radio.En die mensen zijn daar ook zo druk en je moet heel de tijd zo sociaal zijn.Ik heb hernieuwd respect voor mijn man.Ik ben echt zwaar overprikkeld nu.Ik heb nog een bekende DJ aangerand :D die had ik met weggaan gezoend en later hoorde ik van manlief,dat ie helemaal niet van lichamelijk contact houdt,dus.....:D:D:D nou hij leek er weinig problemen mee te hebben hoor.....tsssssssssss.Pas ik me een keer aan aan dat overdreven gedoe in die wereld ;)
    Daarna bij mijn schoonouders geweest nog ff.En nu echt helemaal brak thuis.Mijn hele lijf voelt naar van het overprikkeld zijn en van al dat vieze vette eten.En dan ook nog niet geklust...snif!:D

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D Suus heeft de DJ besprongen :D
    hallo zeg, hij moet blij zijn dat ie op nieuwjaar besprongen wordt door een leuke vrouw, kom zeg! ;)
    Maar kan me indenken dat je beetje overprikkeld raakt ja, zeker als het niet je eigen vrienden zijn en je dus ook niet helemaal jezelf kunt zijn...Maar toch wel een leuk feestje gehad hoop ik?

Marnat, zijn toch moeilijke momenten he, om twaalf uur, als je een dierbare hebt verloren...je moet er altijd even aan terugdenken op dat soort momenten en eigenlijk is dat alleen maar mooi, want zo leven ze voort in onze gedachten! Wel fijn dat het steeds beter met je wond gaat! Dat verdoofde gevoel heb ik ook lang gehad rondom het litteken, dat trekt vanzelf weg! En dat het hard is op sommige stukken heb ik nog steeds, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat mijn lichaam veel te snel teveel bind(litteken)weefsel aanmaakt, dus ik weet niet wat normaal is!

Liesben, zou wel gaaf zijn he, als er op 1 januari een beebje gemaakt is! Wat is eigenlijk de beste tijd om te klussen voor ei? Wij hebben 's nachts om 3 uur geklust toen en volgens mij heb ik volgende dag (de dag die volgde op de klusnacht ;)) om 18u30 mijn ei gehad, zitten we dan een beetje goed?

8. Suzanne68

@Bebek....dat is heel goed gemikt ;)

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek@ dankje voor je uitleg dan moet ik die doovig heid nog maar even voor lief nemen he
    tja oma zal nooit uit mijn gedachten gaan het zal wel wat mider worden mis maar verder niet grr nu zat ik normaal daar raar idee is dat

weet je miss vanmidag met mam nog even lekker janken kan op luchten he
    we komen er wel weer door

bebek klinkt dit gek ik heb soms het gevoell dat oma van af de maan op me neer kijkt de maan zie ik nu vaker vanuit het raam
    en vooral als ik kaartjes aan het maken ben als het dan niet lukt voeld het als of ze me uit lacht en me sterker maakt zo dat het gaat lukken

sorry voor de gene die geloven maar ik geloof niet maar ik heb wel het idee dat er iets is

oma sleept me er door zo voeld dat is dat gek

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Marnat, ik herken dat wel hoor. Ik heb ook vaak het gevoel dat mijn moeder bij me is. Ook ik ben niet gelovig, dus ik denk dat mijn eigen geest dat gevoel maakt om ervoor te zorgen dat het gemis iets dragelijker is....Maar misschien is er wel meer, dat zullen we nooit weten!
    Je zou het boek "De Wijde Hemel" van Alice Sebold eens moeten lezen; een prachtig maar heel emotioneel boek, echt een aanrader!

Suus, jippie, je maakt me blij dat je zegt dat we goed gemikt hebben! :D

Zo, Lief is naar zijn werk, het gewone leven is weer begonnen! We hebben de bedden verschoond en de boel in huis gedaan en nu zit er een was in de machine en als die klaar is gaat de volgende erin. Dat zeg ik; het gewone leven is weer begonnen! ;)

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bebek@ dankje voor de tip ik zet hem op mijn verjaardag lijsje :D
    er is nog een boek die ik wil hebben die heet open zenuw gaat over vruchtbaarheid is ook een aanrader

manlief moet hem nog bestellen

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik zit even de docu Longstay te kijken, maar hoewel wij ook afdelingen hebben waar exact dezelfde patiënten zitten, is het daar wel een kille en onpersoonlijke bedoening hoor! Het is heel herkenbaar, ook wij hebben een longstay en een longcare afdeling, maar wij hebben ook mensen die er 'normaal' uitzien en wel weer de maatschappij in gaan. Maar het is bij ons ook echt veel en veel persoonlijker allemaal hoor!!

Geen idee wat jullie met deze info moeten, maar ik moest het ff kwijt! :D

13. Suzanne68

Oh jammer....Bebekje is geen strenge bewaakster met een zweep :D
    Ik snap wat je bedoelt hoor....maar ik vond op zich dat je nog wel persoonlijke begeleiding kregen.
    Zo ik ben echt superoverprikkeld nu......heb de kerstboom weggehaald en met naar buiten slepen heel het huis vol met naalden....en na de helft opgezuigd te hebben,zei de stofzuiger....zoek het lekker uit,ik stop ermee.....zal wel een verstopt filtertje zijn ergens,maar heb nu echt ff geen zin om dat uit te zoeken.Heb het grootste gedeelte weg gehaald met stoffer en blik en morgen weer een dag hoor.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, het heeft inderdaad even tijd nodig voor het dove gevoel echt weg is. Geen idee wanneer het hier weg is gegaan, maar ik heb er in ieder geval al een hele tijd geen last van.

Bebek, ik heb de docu niet gezien maar het lijkt me inderdaad wel grappig voor je om te zien hoe het er elders aan toe gaat.

Suus, rustig aan meid! Sterkte met de stofzuiger.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, de was hangt en het rek is nu zo vol dat de tweede was er niet meer bij kan...he, wat jammer nou :D
    Ik heb puppie ook al uitgelaten en een heerlijke macaronischotel gemaakt (al zeg ik het zelf ;)) en nu ga ik de vaat ff wegwerken en dan met een lekker glas wijn op de bank naar Popstars kijken, heerlijk!!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dombo@ dankje meid ik merk wel wanneer het over gaat

bebek@ het is 1 januarie hoor kalm aan morgen mag je weer hard rennen
    druk druk meiske ben je manlief was ook al druk hier ik heb hem ook op de stoel moeten sturen

en nu jou ook nog eens op de stoel nu bebek :D morgen weer een dag

wij feesten morgen nog even door schoonmoeder is dan jarig
    en daarna heb ik het wel gehad met feesten hoor pffff

en hoe gaat het met suus haar stofzuiger? doet die het al weer

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Is iedereen uitgeteld op de eerste dag van dit veelbelovende nieuwe jaar? ;)

Zegt zij, terwijl ze zelf aan het bankhangen is en alleen tijdens de reclame komt spieken :D

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Een lamdag noemen wij dat.
    Vandaag twee wassen gedraaid, kipjes eten gegeven (speciaal spagetti voor gekookt), stof gezogen en gekookt en voor de rest helemaal niets.
    Mijn lief ligt al de hele dag op de bank met veel pijn in zijn been dus die heeft helemaal geen vin veroerd.

Heb net ff berekend wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik komende maand aantel (ja ik weet het ik ben erg, schaam)
    Maar die datum is wel erg leuk 10-10-10.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    BiBi, daar zetten we op in, op 10-10-10! You go girl!
    Enne, ik ben net zo erg hoor, had ook al gekeken...kom op 22-09, een dag na mijn zusjes verjaardag!
    Heb jij kippies? Als ik toch ergens bang voor ben...*schaam* Niet alleen voor kippies hoor, maar voor alles wat met vogelen te maken heeft; ik schijt in mijn broek, vind het echt vreselijk!

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    BB, leuk, kipjes. Heb ze ook jaren gehad. 2 jaar geleden heb ik er wat verkocht en de rest is een paar dagen later doodgebeten door 1 of ander roofdier. Sindsdien hier geen kipjes meer.

Marnat, heel goed, dat jullie lekker samen aan de wandel gaan. Je zult zien dat je je er snel beter door gaat voelen.

Hier vandaag ook erg druk geweest met wasjes wegwerken. Nu nog even de wasmachine aanzetten met een paar jassen erin en dan is het weer mooi geweest.

Daarstraks heb ik zo'n vreemd telefoongesprek met m'n vader gehad. Belde op voor de gebruikelijke nieuwjaarswensen, werd me toch een partijtje koel gereageerd. Denk dat ze nog steeds boos zijn.

Ben over 2 weken jarig. Ben benieuwd of ze überhaupt komen en hoe of de sfeer zal zijn als ze al komen.

Deel Deze Pagina