@Dombo.....boos?Is dat nare mens weer bezig geweest?Sorry als je het al geschreven had ergens.Vervelend hoor allemaal.... Ben hier ook een beetje aan het hangen....aan het gamen in mijn uppie Ben best een beetje brak van de afgelopen dagen. En vandaag weer netjes aan mijn dieet begonnen....met succes tot nu toe
Ja ik heb 3 kippies. En het zijn knuffel kippies. In de zomer mogen ze wel eens los en dan komen ze op schoot zitten. Ze hebben ook namen (maar ivm herkenning noem ik ze maar niet) En mijn petekind kon de k niet uitspreken dus sindsdien noem ik ze pippies. Wat sneu Dombo van je pippies. Bebek, ze zijn echt heel lief. Ze kletsen echt tegen je, komen op schoot en eten uit je hand. (en soms de cake van je bordje)
Haha,mijn man (die ik er toch al van verdenk de mannelijke Bebek te zijn) is dus ook als de dood voor vogels.Dat wat jij daar beschrijft is voor hem echt een horrorscenario
Op schoot?? Ik zou ter plekke dood neervallen, echt waar! Ze zijn alleen maar goed voor de eieren die uit hun enge kont komen, maar verder krijg je mij voor geen miljoen in de buurt van een (levende) kip! en geloof mij; ik heb een hoop over voor een miljoen
Susanne, ik denk dat ze nog steeds boos zijn vanwege het feit dat ik bijna 1 maand geleden (!!!!!) pinnig reageerde op haar oncomplimenteuze compliment en dat ik daarna ook nog het lef had om tegen m'n vader te zeggen dat ik vond dat ze af en toe best door kon drammen. Begrijp hun reactie niet echt, maar goed, ik heb ze vanavond gebeld om de eer aan mezelf te houden en blijkbaar werd dat niet echt gewaardeerd. Moeten ze zelf weten, het zegt in ieder geval wel weer meer over hen dan over mij. Goed van je dat je vandaag weer aan je dieet bent begonnen meid! Ga zo door. Heb gisterenavond en vanmiddag 2x gezondigd met een appelflap en een oliebol. Ze waren erg lekker, maar ik kon wel merken dat ik nog steeds erg veel last heb van produkten met toegevoegde suikers, dus weet ik meteen dat ik er voorlopig niet meer aan hoef te beginnen. Voor de rest heb ik me gewoon keurig netjes aan m'n suikervrije dieet gehouden en ga weer helemaal voor de laatste 2 1/2 kilo die ik nog heel graag kwijt wil.
Dombo, volgens mij zijn ze boos omdat jij de wijste bent geweest vandaag en ze heel goed doorhebben dat zij dat eigenlijk hadden moeten zijn!!
@Dombo....wat een kinderachtig gedoe van ze zeg.Ik vind het goed dat je je grenzen hebt aangegeven.Misschien valt het mee en komen ze gewoon op je verjaardag.Ik had trouwens ook erg last van mijn maag en zo veel eten is helemaal niet lekker.
Bebek, het meisje met grote enge rotweiler bang voor pippies. Meid, je zit vol verrassingen! BB, leuk zeg, dat ze zo handtam zijn. Die van mij aten ook uit de hand maar kwamen niet op schoot, dat vonden ze toch echt te ver gaan. M'n eerste koppeltje kipjes heb ik wel allemaal namen gegeven, maar daarna ben ik er een tijdje op kleine schaal mee gaan fokken en toen wisselde de 'vruchtbare' dames en heer elkaar jaarlijks af voor een verse lichting dames en heer ivm vers bloed en om inteelt te voorkomen. Een paar hennetje waar ik om 1 of andere reden wat mee had hield ik in een apart hokje, die mochten daar gewoon lekker samen oud worden. En helaas zijn zij dus te grazen genomen door dat rottige roofdier. Er komen wel ooit weer nieuwe kipjes, als we ooit ons nieuwe huis nog eens mogen bouwen en daar mee klaar zijn heb ik voor kipjes weer alle tijd en ga ik weer op zoek naar nieuwe wyandotjes.
Suus, op zich niet gek dat je maag protesteerde, je heb je eetgewoontes al weer een tijdje geleden veranderd en daar wordt nu op gereageerd door je maag. Heb hetzelfde hoor, vind veel eten helemaal niet meer lekker en fijn. Ik krijg trouwens wel een nieuwe 'eetverslaving'. Ik moest meer rauwkost eten. Op zich vond ik dat niet vies, maar at het zelden en als ik het at steeds maar een heel klein beetje. Ben inderdaad braaf begonnen met rauwkost eten. In het begin kreeg ik het amper weg, maar inmiddels merk ik dat ik flink baal als ze bij de supermarkt de rauwkost die ik lekker vind niet meer hebben. Bebek, dat zou ik graag willen geloven, maar ik ken hun denkwijze inmiddels. Zij vinden dat zij de benadeelden zijn en dat wij op onze knieën moeten en daar past niet bij dat zij hun trots opzij zetten. Iets dergelijks is nl ook wel eens gebeurd naar haar zoon toe.
Haha, erg he! Maar inderdaad; doe mij die grote enge rottweiler maar (die eigenlijk heel erg lief is en een schootkatje ), dat heb ik duizend keer liever dan een vogel of een kippie of wat er dan ook maar onder dat dramagebroed valt!
Ik ben dr weg van meiden! Slaap lekker en morgen gezond weer op!! Vinden jullie het geen geniale avatar?? Als het nou allemaal nog niet gaat lukken met dit voorbeeldje, dan weet ik het ook niet meer!
zo daar was ik weer we hebben lekker gewandeld om de flat heen maar we hebben een pit stop gehad bij mijn schoonouders die wonen acter ons en daarna weer een stukje om gelopen zo weer naar huis heb wat meer gelopen dan gister. morgen weer lopen iets verder en dan ook weer naar schoonouders schoonmoeder is jarig we gaan haar zo nog bellen he trouwens ik loop de trap weer gewoon op en ik voel me heel goed
Goeiemorgen meiden.. heb even diagonaal bijgelezen.. Lees dat Bebek kipangst heeft?! .. dat de vader van Dombo het NIET begrepen heeft.. :x Dat Suus een onwillige stofzuiger heeft.. BB10 een mooie roze datum uitgerekend heeft, Marnat weer pittig aan de tippel is ... en ik geloof dat ik nog wel wat vergeet.. maar dus niet express..... Ik ga zo mijn paardje naar de nieuwe eigenaar brengen... Ze is dinsdag wezen kijken en de klik tussen haar en mijn schatje was na 2 minuten al van mijlenver voelbaar.. zálig dus dat hij naar haar toe gaat! Al voelt het afscheid dubbel.. het is goed zo! Dit maakte een vriendinnetje voor me..
* kom even melden dat ik me terug getrokken heb onder mijn steen. Baal als een stekker, het voelde goed, maar helaas gisteren toch ongi geworden en dat nog wel op nieuwjaarsdag!!! Kruip nu snel weer terug onder mijn steen, kom over een paar dagen wel weer eens even kijken *
Mogge, Suus last van maag, Marnat weer wat aan het lopen, Dombo met stugge vader + partner, Bebek nieuwe avatar en bang voor kippen, BB10 met Pipjes, JowJow onder de steen ivm Rode Duivels. Balen Als ik iemand vergeten ben, sorry, maar lees even vlug bij, had de deur al uit moeten zijn. Sterkte met afscheid nemen, Dop. Mooie foto en tekst! Ik ga zo met stalgenootje naar ergens in de flevopolder om te kijken naar een merrieveulen van 7 mnd (niet voor mij hoor). Moeder is Tenessee Walking Horse, vader is Rocky Mountainhorse, misschien is het dezelfde vader als van jouw veulen? Iets met Mark in zijn naam. Die hengst is trouwens op 10 december uit zijn weiland gestolen. Tjee, ik was weer aan het tempen, en FF zegt dat ik woensdag mijn ei heb gehad Die dag niet geklust, maar de dag ervoor (en erna ) wel, dus dat zijn meisjesspermies die hun werk gaan doen (ey, mag wel dromen toch?) Fijne dag!
Bebek bang voor kippen? Hihi.....Ik zie een beeld van een hard wegrennende Bebek met de kipjes achter haar aan. Sorry, ik ben nu eenmaal heel visueel ingesteld! Maar ik weet dat er veel meer mensen zijn die bang zijn voor alles wat op een vogel lijkt! Ik ben wat dieren betreft alleen bang voor kruipend ongedierte en dan met name spinnen! BB10: das een mooie datum, ik zou hem nemen Dombo: Heb je ooit nog met ze gesproken? Je twijfelde toen zo erg en dacht er over om evt een brief te schrijven? Als ik je verhaal zo lees heb je dat niet gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat het heel lastig is! Zeker als ze dan weer zo koel doen terwijl jij toch je best doet. Verder twee dietende dames (Suus en Dombo)! Knap hoor. Ik heb niet gedieet, maar ben niet aangekomen met de feestdagen, vind ik ook wat waard Dop moet afscheid nemen van haar paardje. Dubbel, maar wel heel blij dat je een mooi nieuw baasje hebt gevonden. Sterkte! Marnat aan de wandel, heel goed. Iemand vergeten? Ik denk eisprong al gehad te hebben, maar voor de zekerheid vanmorgen toch nog maar even...Nou ja, jullie snappen het wel Mijn datum zou trouwens 26-9-2010 zijn. Precies 11 maanden na de vorige uitgerekende datum. Ook leuk. Maar ik vind elke datum goed....