35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, kerstboom de deur uit, kerstversiering opgeruimd. Back to normal!
    Inderdaad Suus, voelt wel goed. Weg met dat oude jaar.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hier ook alle kerstzooi opgeruimd, het is weer een hele kale bedoening zo! Maar lekker dat alles weer schoon, fris en opgeruimd is. Alle frutsigheid voorbij en op naar de orde van alledag!

Liesben en Suus, ik voel het ook zo hoor, ook al heb ik geen MK gehad! Maar ook ik heb het gevoel dat het leven vanaf nu anders wordt en dat we een frisse start gaan maken!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meiden ik zal niet weten wanneer mijn nod is ik had vreemde nod deze keer 19 dec vloog het er uit en en toen was het weg en maandag was het er even weer en toen weer weg dus prik mij maar lek geen idee wanneer het weer komt

4. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    dag allemaal,

zou ik ook mee mogen kletsen en op het lijstje mogen...ik word dit jaar 33 en mn nod is 8 januari..

liefs michelle

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hoi Michelle,

Ik weet niet of ik de enige ben die zo denkt, maar dit is een topic voor meiden van 35 jaar en (veel ;) ) ouder.. jij bent nog geen 35 toch? Misschien vinden anderen dat ik zeur hoor, maar wat mij betreft is de grens van 35 mooi... ;)

6. BB10

BB10 Niet meer actief

NOD

13-01 Bebek
    18-01 Liesben
    ----- Nefertary
    ----- Giegel
    ----- Benthe
    ----- Desmo
    ----- Ladouce
    21-01 JFT
    24-01 Suzanne
    27-01 BB10

AFSPRAKEN
    08-01-2010 Dop echo
    21-01-2010 Dop vk

BEVALDATA

21-02-2010 Mexicang
    26-04-2010 Nicolioo
    31-08-2010 Dop

BEVALLEN

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron
    22-01-2009 SanRob - zoon Mika
    19-03-2009 Anna - dochter Yara
    04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk
    28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah
    23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie
    11-06-2009 Limmeke - dochter
    18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel
    22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe
    11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos
    28-10-2009 Smoeltje - dochter AM
    06-11-2009 Koffieleutje - zoon Xander John Dinand

Heb de nod's ook ff op volgorde gezet.

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Dus over 2 jaar terugkomen;););)

Er is ook een topic voor meiden van 30 jaar en ouder, misschien is dat een idee?

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik wist ook niet zo goed wat ik erover moest zeggen,ben blij dat Dop wat heeft gezegd ;) Het voelt zo stom om tegen iemand te zeggen,nee,jij mag hier niet komen,maar Dop heeft wel gelijk.Vind ik dan hoor.Dus wat mij betreft ook een nee....sorry.

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  10. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Mooie paardjes voorbij zien komen, Dop, fijn dat je paardje een fijn nieuw baasje heeft gevonden!

Weer bij niemand raak deze week, balen hoor. Maar we gaan voor 2010!, die lijst met bevaldata moet echt langer worden.

Lekker Bebek en Liesben, de kerstzooi weg, hier ook behoefte aan maar doen we pas aan het einde van de week. Normaal laat ik de boom het liefst tot eind januari staan, hormonen he, nu kan ik nog dingen zelf maar voel het elke keer zwaarder worden dus moet alles snel nog op orde:D

Ik ben ook van mening dat 32 jaar echt niet thuishoort hier, sorry niets persoonlijkas maar daar is dit onderwerp niet voor lijkt me.

Hier vandaag wezen trainen met de hondjes maar dat is echt voor spek en bonen, kan niet echt meer ingrijpen als hondje iets niet helemaal goed doet (lees weigeren:D) en hij weet het, nou ja was wel erg gezellig en ben er dan tenminste even uit.

Marnat, las dat je steeds wat langere wandelingetjes kunt maken, fijn , is niet niks zo'n lange tijd eigenlijk niets kunnen.

Ik zit net naar het geboren lijstje te kijken en in 2008 10 baby's, in 2009 12 baby's, ik zou zeggen in 2010 14 baby's:D moeten we doorwerken en wel een paar 2-lingen er tegenaan gooien.
    Ik strooi nog even wat HCG rond, strooi strooi strooi. Als je extra veel wilt dan even melden dan strooi ik het wat gerichter jouw kant op. (dus vooral na goed kluswerk:))

meiden fijne avond

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve allemaal, ik wens jullie een liefdevol, gezond en roze 2010!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nicolioo @ de wandeling van vandaag ook weer over wonnen en tja niets kunnen baal ik ook van maar gelukkig kan ik al weer wat me zelf aan kleden en een spijkerbroek dragen is al heel wat

mocht vandaag vanmanlief de vaat vullen en aan zetten dat is gelukt
    verder mag ik nog niets doen en wil hem graag helpen maar helaas

10 feb afwachten maar dat is nog ver weg dan voor controle

ben jij wel voor zichtig met je mooie ronde buik meid

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

jij ook meid alles goed met jou meid?

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nee gaat hier niet zo goed.
    Tenminste, met Danique wel hoor gelukkig. Maar met mij niet, ik heb erg veel verdriet van mijn wens voor een 2de en mijn man wil niet meer.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meid toch wat vervelent meid al dat verdriet vind het echt erg jammer voor je dat je mannetje niet meer wil

ik weet niet goed wat ik daar verder op moet zeggen je moet er samen achter staan

wel heel fijn dat het goed gaat met je dochter

enige wat ik je kan geven is een knuf en huilen mag hoor kan op luchten

16. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Natas......wat lijkt me dat moeilijk...:( hele dikke knuf van mij.
    en ik hoop dat ie zich nog bedenkt voor je....

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank jullie wel meiden, da's lief!

Op zich is het wel begrijpelijk dat hij niet meer zo nodig hoeft. Hij is 54, Danique is zijn 3de dochter (dochter 1 is 23 en heeft een zoontje, dochter 2 is 20), hij is er een beetje klaar mee, vindt het nu te laat en is angstig.
    Aan de andere kant vind ik het dus moeilijk dat het nu, zeg maar 2 jaar na Danique, te laat is. We zitten al in de flow van een kind in ons leven, de grootste verandering hebben we al gehad. Naast het feit dat ik dit moois heel graag nog een keer zou willen meemaken, het voelt voor mij nog niet compleet, vind ik het voor Danique heel vervelend dat ze straks alleen is met oude ouders. Ik gun haar heel graag een broer of zus, een nestgenoot. Chris voelt dat minder sterk dan ik.

We hebben het er vanavond weer over gehad maar we komen er niet uit. Ik wil graag, gierende hormonen, rammelende eierstokken, etc. Hij wil eigenlijk niet maar wil ook niet bot mij (en Danique ook een beetje) zo iets belangrijks onthouden.
    Hij vroeg mij of ik stukjes van jullie zou kunnen kopieren en voor hem printen (door zijn oogprobleem leest hij lastig van het scherm) waarin jullie iets hebben gezegd over hoe dat voor jullie is. Hoe jullie de overweging hebben gemaakt om het te gaan proberen, hoe de situatie bij jullie is, hoe jullie omgaan met de oudere leeftijd (en hoe oud), met straks gezondheid op latere leeftijd en kinderen, met miskramen of hoge risico daarop, en risico dat er iets mis is met het kindje. Enzovoort.

Nou kan ik weetikhoeveel pagina's doorworstelen om stukken tekst van jullie erover terug te vinden :$ :)
    Maar jullie voelen 'm misschien al aankomen : zouden jullie dat willen en kunnen opschrijven voor ons (hier of per pb)? Als iemand daar geen trek in heeft kan ik me dat voorstellen hoor, no problem!

Dank!

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Het "te oud" verplaats ik steeds, in de maand dat ik 42 jr werd, bleek ik na 13mnd niets ineens zwanger, blijkbaar moest dat zo zijn, en dus was het welkom. Helaas weer mis gegaan, en ik was er best kapot van, zelfs Vent was van slag, en dat is hij niet zo snel.

Het risico op down, ja, maar de kans op een gezond kindje is vele malen groter. Vent wil persee geen kind met down, maar ik denk eigenlijk dat als hij een kindje echt heeft zien bewegen, en op 3D echo's heeft gezien, wel inbindt. Aan de andere kant hebben we niemand om een kindje met downsyndroom op te vangen als wij wegvallen, dus dan zou er ook nog een tweede "moeten" komen ;)

Om heel eerlijk te zijn, ik ben enig kind van mijn ouders, ik heb het nooit als een gemis gezien om geen broertjes/zusjes te hebben. Later kreeg ik die wel, half, uit mijn vader zijn 2e huwelijk maar die zag ik maar om de week een weekend, en speelde dan plaatsvervangend moeder, omdat hun eigen moeder nogal traag in het huishouden was, en daardoor altijd met klusjes en luiers en bedden achterliep. Ik heb dus nogal wat ervaring met babies, 5 stuks, en heb daardoor nooit de behoefte aan kinderen gehad, tot een paar mnd voordat ik 40 werd.

Mag je Danique een broertje of zusje onthouden? De grote verandering is door de komst van Danique idd al geweest, en je leven past zich vanzelf aan. Waar er 1 kan zijn, kunnen er ook 2 zijn. Maar dat is slecht my humble opinion.

Stel voor je vrijt met condooms, en 't condoom scheurt, of je bent aan de pil en wordt door de pil heen zwanger, wat doet Chris dan?
    Mag hij jou nog een kind onthouden, mag hij Danique een broertje of zusje onthouden, mag hem een kind opgedrongen worden (nee, ik zeg absoluut niet dat je dat doet)? Ik weet het niet. Het vervelende is dat er geen tussenweg is.

Sterkte Natas en Chris, jullie praten er in ieder geval over, er is communicatie, je ziet/hoort wel eens anders.

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Allereerst iedereen een happy newyear !!

Logeerpartij ging goed, Xander deed het prima, alleen vanmorgen erg vroeg wakker, (half 5 was mijnheer er klaar voor ] lekker geknuffeld door iedereen en ik heb zijn eerste (passende) jeans kunnen kopen :D
    Oh ja en we hebben een gezellige oudjaarsavond gehad, vrienden van ons zijn geweest met zonen (17 en 14) dochterlief van bijna 16 heeft nu verkering met die van 17, tot over haar oren is ze... leuk he.

Ik heb een beetje vluchtig gelezen, waren weer aardig wat bladzijden. Dus ik weet eigenlijk niet precies meer waar alles over ging.

Natas ik snap je wel, hier groeit kleine Xander straks ook op zonder leeftijdsgenootje als broertje en zusje. Maar ik moet zeggen dat wij ons niet laten tegenhouden door onze leeftijden (45 en 46) meer het feit dat mijn bevallingen steeds problematischer verlopen. Maar ik zeg nooit, nooit..............

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    koffie@ wat fijn dat het logeerpartijtje van xander goed ging morgen weer lol

Deel Deze Pagina