Nee, het gaat om die baggerverzekering! En het is me gelukt, jippie! Nu hoef ik niet naar buiten Naja, alleen met puppie dan
Wat een klutsituatie, Dombo, maar wat goed dat je het nu van je af hebt kunnen schrijven! Goed begin van 2010!
JFT, vind ik ook, dit is een goed begin van het nieuwe jaar. Bebek, onze ervaringen met onze pa en aanhangsel klinken inderdaad aardig hetzelfde. Ik vind het echt jammer dat het zo moet zijn. Inderdaad wil je hem aan de ene kant niet kwetsen, maar aan de andere kant wil je ook niet steeds door hem worden gekwetst. Het is en blijft moeilijk. Ik ben blij dat ik het eindelijk van me af heb kunnen schrijven en nog blijer ben ik dat zij degenen zijn die het balletje aan het rollen brengen, want dan hebben wij het in ieder geval niet gedaan. Haha. Verder kan ik het me voorstellen dat de verhalen van meiden bij wie zwanger raken niet vanzelfsprekend is je zo aangrijpen. Meid, ik kan je niet garanderen dat het lukt, ik kan het alleen maar voor jullie hopen dat jullie zo'n wondertje gegund is. En daar duim ik voor jullie allemaal voor! Fijn he? Internetbankieren. Lekker vanuit huis een betaling storneren. Benthe is inderdaad al even een tijdje niet meer geweest en ik heb Giegel eigenlijk ook al een tijdje niet meer gezien. Hoop dat het goed gaat met jullie. Lotuss was hier pas nog wel, maar is wat stilletjes sinds MK.
Die mis ik ook allemaal.....en Nef is helemaal van de aardbodem verdwenen Maar Gieg had toch ook besloten om overal mee te stoppen...kwa IUI en alles....dus kan me dan wel voorstellen dat je niet zo'n zin meer hebt hier te schrijven....net als Lotuss....kan ik me ook wel iets bij voorstellen.Bij de rest ook wel hoor....het is ook allemaal zo beladen als je er heel de tijd mee bezig bent. @Dombo,wat goed van je ,die brief!En ook al haalt het niks uit,jij bent het tenminste kwijt. @Bebek.....dat gevoel is heel herkenbaar..
Jeee wat een hoop weer bijgelezen, Allereerst Bebek voor ik het vergeet,,,,,, en speciekuip vol HCG, genoeg denk je? en natuurlijk duim ik voor je mee. Fijn datt het gelukt is met de bank. Liesben, stom ei ook maar wie weet... Dit beebje is ook met "slechte timing" wat betreft klussen gemaakt (en nog stomdronken ook toen hahaha, ja manlief ook) Desmo en JFT ik hoop ook zo voor jullie, nou eigenlijk voor idereen die wil, zo frustrerend als het gewoon niet makkelijk gaat (moeilijker dan je lief is) Dombo, goed dat je wat op papier hebt gezet, niet leuk dat het contact steeds slechter wordt, is toch je papa... Natas, wat een ellende als je beiden iets anders wil wat betreft gezinsuitbereiding. Ik kan je ook niet echt helpen met mijn verhaal, ik ben "nog maar" 36 en mijn lief is 42. Nu heeft hij al wel een zoon uit zijn eerste huwelijk en die is 9 jaar. Wel denk ik dat er moeilijkheden komen als ik voor een 2e zou willen gaan (eerst maar afwachten of dit allemaal goed gaat denk ik nu tegelijkertijd) Hij heeft al wel laten doorschemeren het hier eigenlijk bij te willen laten. Maar ja zien we dan wel (heb jij ook vast gedacht..) Hier een heerlijk luie dag, net mijn nagels weer gedaan (doe tegenwoordig zelf mijn acrylnagels en dat si wel een hele rotklus maar te betalen en op een moment dat het mij uitkomt. Zometeen met de honden naar buiten en dan wat boodschapjes doen. De kamer boven van lief is echt supermooi geworden, ik heb 2 muren antracietgrijs gemaakt en de kozijnen en plinten wit. Over een week of 2 komen de gordijnen en bijna alles is opgeruimd! Joepie wat een rust geeft dat.
@Nicole...dankjewel!Ben de laatste 2 weken maar een paar onsjes afgevallen hoor,maar ga nu weer streng verder.Ben zelf ook wel een beetje trots op mezelf. Wat knap dat je dat zelf kan met je nagels.En lekker doorgeklust in huis lees ik.En dan nu echt geklust....met verf enzo
Soms denk ik wel eens dat hier sprake is van thelepatie. Zit ik vanmorgen aan Giegel, Benthe en Nef te denken ... beginnen jullie erover! Ik hoop echt dat het goed met ze gaat. En hoe zou het met Mexicang zijn? Volgens mij gaat ze al in februari bevallen. Tjees wat vliegt de tijd en ben ik me weer eens bewust van het feit dat de tijd voor ons begint te dringen
Dank je Nicole! *maakt een zwierige buiging* Dombo, je hebt helemaal gelijk: zij zijn er nu over begonnen, dus mooi dat ze jou de schuld niet kunnen geven! En dit is een mooie opening om je 'ei' kwijt te kunnen! Goed dat je het opgeschreven hebt!! Suus: *applaus* Ik ga met puppie naar buiten. Voel me heel niet lekker, heb ineens hoofdpijn en ben misselijk, hongergevoel terwijl ik toch gewoon 2 boterhammen heb gegeten. Als ik maar niet ziek ga worden, want daar heb ik echt geen zin in! Hoop dat de buitenlucht mijn hoofdpijn wat wegneemt! Tot later!
Sow zeg, het begint me hier ineens te sneeuwen! Ik hoop dat Bebek en pupie binnen zijn, anders komen ze als sneeuwbebek en sneeuwpuppie terug
Ik wens iedereen een gezond en vruchtbaar 2010! Ben weer terug van onze heerlijke vakantie. Heb vanmorgen heeeel veeeel pagina's terug gelezen en het enige wat is blijven hangen is dat ik Dop hierbij wil feliciteren!! Super, tenminste nog een van ons die 2009 roze heeft afgesloten.
NOD 13-01 Bebek 16-01 Ladouce 18-01 Liesben ----- Nefertary ----- Giegel ----- Benthe ----- Desmo 21-01 JFT 24-01 Suzanne 27-01 BB10 AFSPRAKEN 08-01 Dop echo 11-01 Ladouce gesprek UZ Gent 21-01 Dop vk BEVALDATA 21-02-2010 Mexicang 26-04-2010 Nicolioo 31-08-2010 Dop BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron 22-01-2009 SanRob - zoon Mika 19-03-2009 Anna - dochter Yara 04-04-2009 coto500 - dochter Djemi Anouk 28-04-2009 Miss Daantje - dochter Lotus en zoon Joah 23-05-2009 Shiela - dochter Nikkie 11-06-2009 Limmeke - dochter 18-07-2009 lotuss - dochter Sophie Elise Mariel 22-07-2009 ollebolleke - dochter Lupe 11-09-2009 Hellen1971 - dochter Roos 28-10-2009 Smoeltje - dochter AM 06-11-2009 Koffieleutje - zoon Xander John Dinand
Giegel is wel actief in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/103570-de-bus-rijdt-verder-voor-de-augustusbeebs-8482.html Mexicang heeft gisteren nog gepost. benthe's laatste post is 17 december, toen de ivf mislukt bleek...
pffff wat is de roze lijst klein zeg! Kom op meiden en bijbehorende mannen of misschien moet ik zeggen kom op eitjes en zaadjes, want de meiden willen natuurlijk wel. Gelukkig is de rode lijst ook wel erg lang, dat geeft moed toch! Liesben, speciale cyberhug voor jou, wat een raar ei.
Zo weer veilig terug uit de sneeuw, begon hier ook heftig te sneeuwen, erg mooi. Heel stuk gewandeld met de hondjes, was ik zoals gewoonlijk er eentje weer eens steeds kwijt (nou ja kwijt ik weet dan wel ongeveer waar hij is maar ja toch... Komt hij terug met een kip dood gelukkig anders had ik dat moeten doen,,,, Wie Laat er nu zijn kip(pen) met dit weer gewoon in een natuurgebied los???? Lekker dan, dit is al de 2e keer , vorig jaar met kerst had hij ook al een kip die was alleen al doodgevroren deze leefde nog want was nog warm. Gelukkig ook de boodschapjes al gedaan en nu heeeeerlijk thuis, ik vind het zo lekker aan de winter met sneeuw dan is het binnen extra lekker. We hebben trouwens zowiezo een perfecte winter, lekker veel kou en sneeuw en weinig regen.
Heej Ladouce is ook weer terug van weggeweest! Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie! Marokko ging je toch heen? Of zeg ik nu iets heel raars? JFT, waar heeft Mex gepost dan? Ik kon Gieg ook niet zo snel terugvinden op dat forum, maar heb ook geen zin om 88oo nog wat pagina's door te spitten Desmo, er vielen een paar vlokjes en die heeft puppie meteen gevangen, dus geen sneeuwbebek helaas! Wil wel een sneeuwbebek zijn hoor, vind ik altijd wel leuk Hoofdpijn is gezakt gelukkig, beetje buiten lopen en gedachten verzetten hielp wel, alhoewel het nog steeds een zwaar hoofd is...zo op het randje van hoofdpijn zeg maar. Naja, als ik maar geen griep krijg vind ik alles best!
Nicole, applaus voor je hond; die kippen kunnen mij niet dood genoeg zijn! *vind het stiekem toch wel een beetje zielig voor die dooie kip*
Bebek: klopt helemaal. We hebben 2 weken in het zuiden van Marokko rondgetrokken. Begonnen in Marrakech en o.a. overnacht in de woestijn. Laatste paar dagen aan de kust geweest. Was echt super en we hebben er ook enorm van genoten.
Ik heb van iedereen die er geweest is gehoord dat het een prachtig land moet zijn, dus kan me voorstellen dat je ervan genoten hebt!! Foto's!!