35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Fijn dat de hofdpijn beetje gezakt is en ik hoop ook dat je geen griep krijgt, lekker binnen voor de kachel en vroeg naar bed!

Ladouce , heerlijk land marokko, ben er zelf 2 keer 6 weken geweest en daar rondgetrokken. Helaas niet in de woestijn zelf geweest, wel die kant op want het was toen echt te warm, was middenin de zomer:D Lekker dat je zo genoten hebt! Niet ziek geworden daar?

Erg voor die kip he, snap ook niet dat mensen hun kippen daar dumpen echt zielig. Nou ja hoop maar dat het een snelle dood was..

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ego ** maakte vanmiddag een ietwat vreemde glijing door de baggerzooi (sneeuw met pekel) en nu heb ik toch een pijn aan de linkerkant van mijn bekken :( ********

3. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Jeetje Koffie....gaat het verder wel een beetje?

Suus vindt het gewoon zielig voor het kipje :p:D

Manlief is met zijn ouders naar de film.Mocht wel mee hoor,maar ze gaan naar Avatar...een film waarvan ik verwacht dat ik er niks aan ga vinden.En hij duurt ook nog es 3 uur :$ nou,3 uur me een rotje vervelen zag ik niet zo heel erg zitten.Dus ik ga thuis lekker een film kijken,die me wel leuk lijkt :D

4. Suzanne68

En Ladouce heeft een hele leuke vakantie gehad!:) lekker hoor meis....jullie hadden het verdiend.

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve meiden dank voor jullie reacties op mijn, of liever gezegd Chris zijn vraag!
    Ik ben nu alles aan het kopieren om het voor hem van 't weekend uit te printen zodat hij het rustig kan lezen. Eventuele reacties volgen dus later.

Overigens gaat het niet alleen om de overweging voor een 2de kindje hoor. Ook de overweging om te gaan voor een 1ste (of 3de, of 4de of weetikhoeveelste :p) op latere leeftijd.

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Giegel -> 6e bericht van boven als je de link aanklikt.
    Mexicang -> http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-werk/178671-net-zwanger-ziektewet-2.html#post6285735

Klaar met werken, het schijnt hier te ijzelen, dus ik ga stapvoets naar huus toe.
    Fijne avond! Ik ga weer proberen om 's avonds de pc niet aan te doen.

7. Suzanne68

@Natas.....ik weet er niks zinnigs over te zeggen....sorry :) Ik kan me in allebei jullie standpunt wel vinden en ik hoop,dat jullie er samen nog uit gaan komen.Ik vind het wel heel goed,dat jullie er zo goed over nadenken.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geeft niet hoor Suus, dank!

Inez, wat vreselijk naar dat je vader zo gereageerd heeft. Ontzettend goed dat je nu naar hem gaat reageren, heel veel sterkte!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    natas@ meid sorry maar ik kan je helaas niet echt helpen mijn man en ik hopen al 11 jaar op onze eerste wondertje
    en mijn biologise klok loopt ook door ik ben bijna 38 en mijn man 36
    wij mogen hopen dat er voor we 43 zijn een wonder loopt hier en ik denk dat er dus geen 2de gaat komen dan

ik hoop dat julie er uit gaan komen meid knuf

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    JFT, thanks voor de update!

Wow, Mexicang schiet ook al lekker op zeg!

Bebek, gelukkig maar, hoofdpijn gezakt maar nu geen griepje krijgen hoor!

Suzanne, knap hoor, toch nog een paar onsjes afgevallen ondanks de feestdagen. Succes met het weer oppakken van je dieeet! Gaat helemaal goedkomen meid!

Koffieleutje, auwie, pijnlijk!

Ladouce is weer terug van weggeweest en heeft heerlijk genoten.

Hondje van Nicole heeft een poging gedaan om een kipje te verschalken. Inderdaad vreemd dat mensen hun kipjes zo makkelijk overal los laten lopen.

Verder is er weinig blijven hangen, sorrie. Ben vandaag even druk geweest met andere zaken. Berichtje aan vader is verstuurd met cc aan de anderen. Per slot van rekening is hun berichtje ook aan ons allen gericht. We wachten zijn reactie met spanning af.
    Ik stuur het berichtje ook nog per post na, aangezien ik er ook nog een persoonlijke noot aan toe heb gevoegd die niet iedereen aangaat.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dapper van je Dombo, ik ben heel benieuwd naar de reactie...Zie je er tegenop?

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Goodmeurning ladies!

Mijn eerste tripje van vandaag met puppie zit er weer op :$ En een sneeuw dat hier ligt, niet normaal meer! er is echt een flink pak gevallen! Dat maakt het achterlijk vroege wandelingetje weer een beetje goed :)

Dombo, goed dat je het verstuurd hebt, ik ben heel benieuwd of ze nu eens open gaan staan voor jouw gevoel!

Natas, wel fijn dat Chris in ieder geval alle kanten wil belichten van de zaak. Ik wens jullie veel kracht toe in het nemen van de beslissing.

Liesben, hoest met je hoogtevrees-ei? :) Hoop dat je ei gevoeld hebt inmiddels, want dan was het nog op tijd he!

JFT, dank je voor Mex-bericht! Ze is al een eind op weg zeg, nog maar 7 weekjes!

Suus, iedereen is lyrisch over die film, maar mij trekt het ook niet hoor! Nou heb ik sowieso een enorme pesthekel aan de film, dus ga lekker toch niet! :p

Sorry, de rest ben ik alweer vergeten, ik wijt het maar aan het vroege tijdstip...Iedereen een fijne werkdag, voor mij is het vanaf nu weer gedaan met aangepaste werktijden want vanaf vandaag ga ik weer full time aan de slag!
    Misschien tot vanaaf! (als alle bussen willen rijden...:D )

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen!

Bebekje werkze.. Ladouce WB!.. fijn dat jullie het leuk hebben gehad.. Inez.. Kanjer ben je... wat er ook uitkomt voor reactie, jij hebt meer dan je best gedaan! *knuffel*
    Natas.. ik hoop dat jullie eruit komen.. one way or another...
    JFT.. hoest nu? Hoe doen jouw paardjes het in de sneeuw?
    Lotuss? Hoe is het meis?
    Suus.. avatar lijkt mij ook niks. Gelukkig manlief ook niet, dus áls we ooit weer eens naar de film gaan, dan niet naar die :D
    Lies alweer aan het werk? Ga je die vier uur die je moet inleveren nog aanvechten eigenlijk?
    Hier geen nieuws.. voel nog steeds niet echt wat... ben wel moe.. maar kan ook komen omdat Dopje nog steeds zo achterlijk vroeg wakker is (5.45 ) ...Heb het idee dat het wel goed zit, maar vind het ook wel raar dat ik me helemaal niet anders dan anders voel.. zelfs mijn humeur is normaal :D nou ja.. kan toch niet meer doen dan afwachten, dus dat doen we dan maar ;)

Fijne dag allemaal!

14. Dop07

Dop07 Bekend lid

Owja.. vergeet helemaal wat.. Desmo.. ik zat laatst te denken.. werk jij nou of was jij het nou waar het contract niet van verlengd was? Ben het ff kwijt:)

Marnat.. hier wordt vandaag de kerstboom afgetuigd en operuimd.. staat jouw vleesboom-met-lichtjes er nog? :p:D

En Nic.. zie net jouw banner voorbij schuiven.. schiet al lekker op he?! :D

(Piekert of ze nou nóg iemand vergeten is... :( )

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dames!
    Zo, ik heb me gisteren met de auto heen door een sneeuwstorm en over een glijbaan naar het werk begeven. Man, wat ging het sneeuwen ineens!
    Terug was ook een heel avontuur.
    Maar ik heb het gered! Vandaag wel 1 hele dag vrij! En dan weer drie dagdiensten.
    En nee, temp heeft nog steeds hoogtevrees. Maar als ik mijn lichaam moet geloven heb ik wel degelijk ei gehad. Ik gok op CD18. Ik heb alle post-ei kwalen. Dus ik heb zelf mijn ei maar ingevuld. Eigenwijs he? Maar ja, anders word ik zo nerveus van dat getemp. Wat denken jullie? Zal ik er maar mee stoppen?

Dop, wat fijn dat je je goed voelt. Kan me voorstellen dat dit nu juist ook stress geeft. Vrijdag echo he?

En ja, met Mex gaat het heel goed. Ik spreek haar regelmatig. Die schiet al lekker op!

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, vervelend dat je temp nog steeds zo'n hoogtevrees heeft. En stoppen met tempen, als het mij zo nerveus zou maken zou ik er zelf inderdaad mee stoppen. Jij voelt in het algemeen je ei toch goed? Dan zou ik zeggen, vertrouw daarop!

Fijn dat het met Mexicang zo goed gaat.

Gek genoeg zie ik niet op tegen hun reactie. Ben eigenlijk heel erg rustig eronder. Was welliswaar in alle staten na het mailtje, maar heb het nu van me af geschreven en dat geeft rust.
    Zij wilden weten hoe het zat, mogen ze ook niet klagen als ze daar reactie op terugkrijgen. Alleen als ze vandaag bellen geef ik even niet thuis, want ik zit met een ziek kind met 40.2 koorts. Zij gaat nu even voor.

Bebek, ik heb ze gevraagd er eens over na te denken of het feit dat ze niet met 1 maar 3 van de 4 kinderen een matig contact hebben en met 1 zelfs helemaal niet. Of dat iets was wat alleen aan de kinderen lag of dat zij daarbij ook de hand in eigen boezem mogen steken. Dat het wellicht van de kinderen een reactie op een reactie is.
    Verder heb ik ze gevraagd om de kinderen te respecteren om de keuzes die zij in hun leven hebben gemaakt.
    Verwacht eerlijk gezegd weinig begrip van hun kant uit, maar je weet maar nooit. Niet geschoten is altijd mis en ik heb mijn verhaal gedaan.

En waar ik meer dan trots op ben ... ik heb tot nog toe geen enkele neiging gehad om te gaan emo-eten. Yes, die kan ik mooi in m'n zak steken, dat gaat helemaal de goede kant op.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, fijn dat je gisteren veilig op je werk en weer thuis bent aangekomen. Hoorde vanochtend allemaal nare dingen over veel aanrijdingen vanwege gladheid gisterenavond.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dombo: ach, een ziek meisje? Beterschap voor haar. Veel knuffelen schijnt te helpen ;)

Ik vind het echt goed van je. Dat je duidelijk verwoord hoe je erover denkt naar je vader + aanhang toe. En nog meer dat je niet bent gaan eten!
    Nu afwachten hoe ze reageren.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dop@ hier gaat de boom [ vleesboom] ook op geruimt worden of mijn kat dat leuk vind dat weet ik niet maar we ruimen hem wel op
    kat ligt op het sneeuw kleed vaak onderde boom

hier ligt ook nog steeds sneeuw er is haast niks bij gekomen hoeft ook niet
    marnat heeft er nu wel vangenoten dus mag wel weer weg de sneeuw. want dan gaat mijn schoonvader een keer met mij mee wandelen als de sneeuw weg is heeft ie mij belooft hij zegt dat ik moet lopen maar dat moet hij ook
    met rolator wil het niet door de sneeuw en hij durft ook niet zins ie die steken in de borst heeft gehad is ie goed van gesrokken

ik ben streng zegt ie

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Klopt inderdaad Dop, ik zit nu sinds september thuis en in de WW. En terwijl ik altijd dol op mijn werk ben geweest mis ik het helemaal niet. Sterker nog, ik vind het heerlijk om thuis te zijn en verveel me geen moment.
    Ik moet natuurlijk wel solliciteren en dat doe ik ook braaf maar meestal doet het me niks als ik weer wordt afgewezen.

Het is ook zo moeilijk. Lief en ik hebben gezegd dat als ik zwanger zou zijn, ik definitief zou stoppen met werken. Lief heeft gelukkig een goede baan en ik zou de zorg voor een kindje niet kunnen combineren met een baan. Dat heeft te maken met een ziekte van een paar jaar geleden waardoor ik snel door mijn energievoorraad heen ben.

En omdat ik nog steeds geloof in een wondertje vind ik het nu zo moeilijk dat ik maar niet zwanger word. We zijn er klaar voor, ik ben thuis en heb alle tijd om voor ons kindje te zorgen.

Deel Deze Pagina