35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    oja en de sneeuw mag ook weg zo dat manlief weer aan het werk kan

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Qua lijf? Woensdag ei gehad, en keurig 36,9/37,0 temp (36,6/36,7 normaal) maar nog steeds een klein beetje hcg in lijf, dus dat vind ik wel verwarrend. Verklaart ook waarom de Personatesten zo vreemd deden, heb zondag een gewone Clear Blue gedaan en die was ook nog heel licht positief. ;)

Paardjes staan overdag op hun eigen verharde stukje, en de 2 staldeuren staan altijd open, dus die kunnen doen waar ze zin in hebben. Gisterochtend heb ik ze even in het land gelaten, maar 't gras is met dit jaar erg gevaarlijk voor de oudste, dus na een half uurtje heb ik ze er weer afgehaald.

De meesten hier weer in het gewone dag/werkritme, geloof ik.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Heeeey meiden! Gaat goed hier hoor, bedankt!
    De feestdagen ook weer doorgekomen.. wat ziekkies maar dat is inmiddels ook weer over gelukkig. Een week lang bonkende koppijn gehad..fijn!
    Ik lees wel mee hoor, ben jullie niet vergeten!
    Er is weer zoveel geschreven, als je niet elke dag reageert is het bijna niet te doen om op iedereen te reageren. Maar ik leef mee met jullie wel en wee en ik wens Dop vrijdag een super echo!
    En ik wens iedereen heel snel op roze! Die dat wil dan natuurlijk..;)

Koffie uitgegleden.. het was ook zooo glad he...vooral zondag.
    Een kennis is ook gevallen en heeft een hersenschudding..
    Ik zit hier ook opgesloten want ik weet niet of ik had verteld dat ik voor de kerst met het wiel van m'n duowagen tegen een stoep was gereden en het hele wiel afbrak? Alles lag stil met de feestdagen natuurlijk dus nu is het pas in behandeling. En met die gladheid durf ik niet met Sophie in de draagdoek en Rosalie in de buggy over straat. Buiten dat ze loodzwaar is...veel te glad!

Beterschap voor je dochter Dombo!

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    En Natas..sterkte meis!
    Maar als ik zo hoor is je man misschien misschien toch nog wel over te halen? Ik hoop het echt voor je, er valt in elk geval over te praten, dat is al iets toch?

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Inez, het lijkt me dat je een hele goede reactie op je vader hebt gegeven. En knap van je dat je niet bent gaan emo-eten! Dat is weer een positieve ervaring voor je erbij, wordt je sterker en zekerder van.

Lies heeft een eigenwijs ei of is zelf eigenwijs....... mag Liesje zelf invullen :D

Dank je Lotuss!
    Ik acht de kans heel klein hoor dat Chris nog overstag gaat. Maar iig gaat het op deze manier in een gesprek, met erkenning voor mijn wens, denkt hij er echt over na, etc. En niet zoals eerst een bot "nee" en daarna z'n kop in het zand, daar werd ik heel verdrietig én laaiend van.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Beide ;)
    Ik hou het er voorlopig maar op dat ei al geweest is. weet het ook niet en kan er toch ook niets aan veranderen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een ei oversla (al is dat dan niet vrijwillig). Dat schijnt voor te komen.

Ik hoop dat Chris en jij er uit komen. Moeilijke situatie, ik kan beide partijen goed begrijpen.

@all: sprak vanmorgen een dinnetje. Die vertelde me weer dat zij iemand kende die "ongepland" zwanger is en die het weg gaat laten halen...
    Oei, wat kan ik daar verdrietig van worden.:(

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lies@ dat meen je niet dat die gene het weg laat halen weet je ook waarom ze dat doet

kan ze het niet laten komen en het jou op laten voeden
    vind het vrezelijk als mensen dat doen ja mits er een goede reden voor is

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Merning ladies

Heb alles bijgelezen hoor, maar heb ff geen puf gehad om te reageren....voor het eerst hele dagen werken is behoorlijk pittig en helemaal nu ik om 4u45 :)$) mijn warme bedje uit moet... Gelukkig is Lief morgen en vrijdag vrij en mag ik dus een uurtje langer slapen, jippie!

Nou meiden, sorry dat ik even niet op jullie reageer, hoop op jullie begrip; het is zeker geen desinteresse!!

Werk ze allemaal en iedereen een fijne dag!

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    *breekt even in*

Lieve Natas,

Alweer even geleden dat we samen schreven in een topic met Joycie onder andere...goede tijden :)

Lees nog wel eens mee en zag dat je meisje alweer groot aan het worden is (wat een poepie!!) en dat je een grote wens hebt voor een tweede. Vind het zo super dat jullie dit zo bespreken en dat Chris dit serieus oppakt! Moeilijke afweging he...de leeftijd, risico's en dan daarnaast de nieuwe room, oer-mama-gevoelens en wensen voor jullie grietje.
    Ik hoop dat jullie er uit komen en dat hoe het ook zal zijn jullie beiden de keuze gaan accepteren.

Keep watching joe! ;)

Lieve groet,
    Koosje

*breekt weer uit*

10. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Mogge
    wat een lief bericht, Koosje, succes in Leuven!

Bebek, werken zwaar, logisch dat je even geen puf hebt om overal op te reageren.
    Voel je al wat? Of voel je zoals altijd "niks"? Nou, hier wel hoor, kacheltje in buik (sinds gisteren), vanochtend 37.1 temp, steekjes, krampjes, baarmoeder is duidelijk ergens mee bezig. Denk alleen niet dat er al iets kan innestelen, maar het weer bewust zijn van wat er ongeveer bezig is vinnik wel fijn.
    Liesben, eisprong weer weggehaald? Kaartje lijkt er nu uit te zien alsof ei toch op zich laat wachten.

11. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ego:

Het is dat het echt echt echt echt niet kan,maar anders zou ik toch zweren,dat ik zwanger was.Ben doodmoe en heel emotioneel en mijn borsten doen vreselijk zeer.Maar ik zit nog voor mijn eisprong......

Einde ego

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Je lichaam is vast heel wat van plan in 2010 Suus!

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Huh???? Vreemd Suus :(
    Kan het zijn dat er een menstruatie aankomt? Dan heb je toch ook vaak dit soort fijne symptonen.

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ik droom steeds over positieve zwangerschapstesten. Terwijl ik in m'n droom ook aan de pil zit. Ben nog duidelijk ergens mee bezig denk ik.

15. Suzanne68

Ik denk,dat je nog flink aan het verwerken bent in je slaap Lotuss.

Ik heb net dit topic doorgespit en zag dat ik op 19 december al bruinverlies had van mijn menstruatie....maar die zette pas de 25e goed door.Ik denk ook gewoon dat mijn lijf nog van slag is hoor....maar als ik de 19e zou aan houden als 1e dag van mijn menstruatie,zou het dus wel kunnen........ik kijk het nog wel heel even aan....waarschijnlijk heb ik gewoon weer wat nieuws.....zere borsten voor de eisprong :( en ik heb ook echt nog geen eisprong gevoeld....denk ik.Het klinkt misschien stom,maar ik voel gewoon dat het dit jaar goed gaat komen allemaal....maar dat is meer dat ik vind dat we het verdienen dan dat het echt zo zal gaan,ben ik bang.

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Misschien probeert je onderbewuste je wel iets te vertellen Lotuss. Maar alleen al het feit dat je droomt over een positieve test geeft wel aan dat je er sterk mee bezig bent.
    Slik je inderdaad de pil nog eigenlijk of ben je weer gestopt?

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Nou Suus, ga eens lekker van het positieve uit. 2010 wordt het jaar waarin je moeder wordt en waarom dan maar niet gelijk ;)

Je lichaam is nog zo van slag dat je blijkbaar nog niet echt kunt "meten" waar je zit in je cyclus. Dat lijkt me trouwens verschrikkelijk lastig, maar goed ... het kan dus ook een onverwachte verassing zijn. Best spannend toch?

18. Suzanne68

@Desmo.....nee,dat klopt....ik verlang zo terug naar mijn 26dagencyclus.....gewoon rond dag 12 mijn eisprong en mijn NOD stipt op dag 26.Maareh.,.dit jaar worden we allemaal moeder hoor ;)

19. justfortoday

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Suus, dan zit je nu op cyclusdag 18, wanneer heb je meestal je ei? Maar meestal moet je de eerste echte bloeddag als CD 1 tellen, dan zit je nu op 12. Hmmm, de 13 mnd voodat ik de laatste keer zwanger raakte had ik steeds mijn ei op dag 11 of 12...Wie weet heb je wel weer je eigen cyclus. Wat doet je afscheiding, temp, ovulatietesten, bespringbehoefte?

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Ik slik nog steeds de pil Desmo.
    Dus een positieve test zou niet eens mogelijk zijn..
    Het is ook denk ik niet zozeer de miskraam, meer het schuldgevoel dat ik het kindje niet wilde. Daar voel ik me nog steeds heel naar onder, terwijl het niet eens gekomen had, al had ik het wel gewild..
    Klink raar hoor, maar het is net alsof het nog ergens rondzweeft en ik er contact mee heb, gevoelsmatig zeg maar.
    Eigenlijk voelde ik dat al zo de maand voor ik zwanger raakte. Klinkt raar, ik weet het...;)

Share This Page