35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Lotuss, mijn vriendin heeft 2 kinderen, en is door de pil heen van beide zwanger geraakt. Zo ook een collega, zegt dus nooit nooit ;)
    Niet iedereen is gelijk door het dolle heen, ben je net aan je leventje gewend, dient zich weer een verandering aan, heel menselijk hoor, dat je het dan niet wilt.
    Ik heb die momenten ook gehad, als ik een volledige zwangerschap uit zou lopen, dan zouden er 2 van de 4 paarden wegmoeten, en mijn paarden zijn mijn alles.

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Lieve Lotuss dat klinkt echt niet raar hoor. Ik geloof absoluut dat er meer is tussen hemel en aarde en ik denk dat wat jij voelt ook echt zo is. Jouw kindje kan nog heel goed bij je zijn en misschien voel je dat sterker als je slaapt en ga je erover dromen.

Mensen die met geesten praten, zoals Derek Oglivile (of hoe heet hij) vertellen nogal eens aan moeders dat ze een mk hebben gehad. Simpel omdat de geest van het kindje er nog is.

Misschien vind je dit te ver gaan maar ik geloof er echt in.

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Klopt Suus, dit jaar worden we moeder ... eindelijk ;)

Soms geef ik de moed wel eens op maar de hoop en wens zijn onverminderd groot. En als we er nou zelf in blijven geloven gaat het gebeuren.

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Als ik op cyclusdag 18 zit,zou het wel kunnen.....theoretisch gezien dan he....want dan is bij een cyclus van 26 dagen mijn ei op dag 12 en zit ik nu 8 dagen voor NOD en ik ik heb het wel eens gepresteerd om 10 dagen voor NOD al te "weten" dat ik zwanger was.Maar dat zou dan idd niet vanaf het doorzetten van de menstruatie zijn,dus het kan eigenlijk echt niet.Maar zoals ik mijn 1e berichtje al zei:het kan echt echt echt niet.Het voelt alleen wel zo :(
    Tempen doe ik allang niet meer,omdat zwanger worden hier het probleem niet is.En ovutesten ook niet,omdat ik normaal gesproken mijn eisprong voel.

5. Suzanne68

Vooralsnog zijn er geen aanwijzingen,dat we geen moeder gaan worden....alleen aanwijzingen,dat het allemaal wat langer duurt....toch?;)

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee, ik vind het niet te ver gaan hoor Desmo.
    Ik heb het voor ik zwanger raakte van m'n andere kinderen nooit gevoeld maar deze keer was het gewoon anders. Misschien omdat het niet geboren zou worden, ik weet het niet of omdat ik er helemaal niet mee bezig was.

haha ja JFT, het kan wel inderdaad.
    Maar het is goed zo, het is druk genoeg zo met mn 2 meiden!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, dat vind ik een heel uitgangspunt, maar ik hoop van harte dat het nu voor jullie allemaal niet meer lang zal duren voor jullie (weer) een posi-test in handen krijgen en dat het dan ook nog eens goed mag blijven gaan!

Lotuss, wat jij zegt dat je je schuldig voelt hoor je wel meer van vrouwen die ongewild zwanger raken en dan een MK krijgen. Voor wat betreft je dromen, lijkt me inderdaad een vorm van verwerking.

Met Alyssa gaat het gelukkig weer een stuk beter, nog wel koorts, maar niet meer dik 40 graden. Gelukkig maar. Heb dat niet snel, maar ik vond het gisteren toch een beetje spannend worden, zo hoog had ze het nog niet eerder gehad.

8. Suzanne68

@Dombo.....heel veel beterschap voor Alyssa!Kan me voorstellen,dat je schrikt van zulke hoge koorst......

9. Suzanne68

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Fijn dat de koorts aan het zakken is. Kan me voorstellen dat je toch even schrikt bij zulke hoge waarden.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Daar kun je inderdaad best even van schrikken ja, al schrik ik wat dat betreft niet echt snel. Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter. Blij toe.

Zat gisteren echt wel even te twijfelen of ik niet alsnog de huisarts moest bellen. Maar toen begon het ineens weer te zakken. Dus heb ik het maar zo gelaten en vanochtend zat ze maar net boven de 38. Dus dat gaat de goede kant weer op. Ze speelt ook weer lekker, dus dat komt weer helemaal goed.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dombo fijn dat het wat beter gaat met je dochter knuf voor haar

desmo en bebek samen aan het schaatsen op het grote meer in utrecht zag ik :D

13. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi meiden,

ik kom mij maar weer eens melden. Ik lees wel mee, maar het gaat zo snel dat ik het niet zo goed bijhoud.

Ehm, ik moet wat vertellen ...

Ik ben zwanger. In ronde 1, dus. Ik sta paf.

Ondertussen is het wel duidelijk dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat. Sorry. Echt sorry dat ik hier vrolijk kom melden dat het zo snel is gelukt, maar ik wilde het toch hier melden, anders komen jullie me elders op de site tegen met een zwanger banner en dat is ook weer zo lullig.

Ik ben wel blij ... maar ik ben een beetje flabbergasted.

Groetjes,

Dominique

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    gefeliciteerd meid geniet er van

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Wat GOED Dominique! Gefeliciteerd! Je hebt wel flink voor je NOD getest dan he. Super!
    Ik ben meestal wel vlot zwanger, maar de superlijm laat los ofzo...
    Dombo, fijn dat Alyssa weer beter gaat.

16. Suzanne68

@Dominique....gefeliciteerd!!!

17. Suzanne68

Heb wat gezocht op internet....en pijnlijke borsten en vermoeidheid kunnen ook PMS zijn.Er even vanuit gaande dat je dit zomaar ineens kunt krijgen,lijkt dat me een logischer uitleg voor mijn "klachten".

18. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Thanx Justfortoday! Ik voelde mij nogal zwanger, dus ik heb het er op gewaagd :). Toch een positieve test, zo vroeg. :D

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dominic gefeliciteerd meis, geniet ervan !!
    Maar heb jij je banner aan de hand van datum vermoedelijke bevruchting gemaakt of aan de hand van eerste dag laatste menstruatie ?

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    It's me again! :D

JFT, dat kacheltje is bij jou toch altijd wel een teken van?? Wie weet voor jou ook verrassingen ;)
    Ik voel trouwens van alles, maar ik wil het niet voelen...maandag krampjes in mijn buik, gisteren de hele godganze dag afschuwelijke krampen in mijn benen en voeten, sinds maandag veel afscheiding (soms lijkt het net of ik het voel 'lopen' zeg maar, maar dat valt dan wel weer mee...sorry voor de viezigheid :)) afscheiding is wat troebel ook, heb steken in mijn borsten en...vanmiddag ben ik een soort klein weefsel-propje verloren volgens mij...zag het terwijl ik ging doorspoelen. En heb steeds kramp in mijn onderbuik en gisteren met niezen deed het echt zeer. En gevoelige liezen :D
    Maar goed, jullie weten allemaal wat voor pest-streken mijn lijf steeds met me uithaalt, dus mijn (enige) voornemen voor 2010 is dat ik nergens meer in geloof en me niets meer wijs laat maken tot ik een positieve test in handen heb! O zo. :p

Lotuss, je bent heel duidelijk toch aan het verwerken hoor meis. En volgens mij is het niet eens zo dat je het kindje niet wilde, maar dat het gewoon niet ging! Niet lichamelijk, maar geestelijk! Dat is toch iets anders en persoonlijk vind ik dat je je daar helemaal niet schuldig over hoeft te voelen! Knuff voor jou!

Suus, je lijf doet al net zo raar als het mijne, haha! Maar vaak kloppen jouw voorgevoelens wel, dus het zou maar kunnen dat je cyclus toch wat anders is gelopen dan je had gedacht...Ik gun je een mooie verrassing meis!

Dominique, gefeliciteerd! Ik zeg eerlijk dat het inderdaad even slikken is als het bij iemand zo snel gaat, maar ik wil wel even kwijt dat ik het erg waardeer dat je rekening met onze gevoelens houdt! Behouden vaart meid! :)

Dombo, kan me voorstellen dat je je rot schrikt als zo'n meissie ineens zulke hoge koorts heeft! Gelukkig lees ik dat het weer gezakt is; is die kleine toch maar mooi sterk genoeg om al die ziektekiemen te verslaan!!
    Heb je al een reactie op je mail gehad?

Des, ik geloofde ook in derek ogilvie, tot ik er geweest was en van andere mensen hoorden dat ze exact dezelfde show hebben gezien...op een andere dag...soms zelfs met dezelfde mensen in het publiek (er was iemand 2 avonden achter elkaar geweest)...dus die derek ben ik ook een beetje klaar mee eigenlijk! Wat niet wil zeggen dat ik niet in het fenomeen 'geesten' geloof; of in ieder geval in het gevoel dat er iets is....daar kan ik niet meer omheen sinds mijn moeder overleden is!

Liesben, hoest met je ei en je temp met hoogtevrees?

Ik hoop niet dat ik nog iemand vergeten ben...sorry dan :( Ben zooooo moe!

Deel Deze Pagina