35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede avond meiden,

Vanmiddag babyborrel gehad met aansluitend BBQ. Moet zeggen dat ik het toch wel even moeilijk heb gehad. Dacht niet dat mij dat zou gebeuren, maar is toch gebeurd :cry:

@ ELLEN: nog steeds spannend, maar toch al enigszins klein beetje duidelijker. Hoop morgen op een dikke streep. Duim, duim, duim....

@ MaMa2x: welkom hier en veel succes. Hopelijk mag je je snel roze melden.

@ LOLA: blij te horen dat alles goed met je is. Tuurlijk was je zelf heel voorzichtig, je had immers die 2 kleintjes mee, maar...er zijn altijd van die idioten op de weg, dus kan jezelf nooit voorzichtig genoeg zijn. Ben blij dat alles goed is afgelopen.

@ 4x MAMMA: gaat het al iets beter met de hond? Die van mij is ook hartstikke bang voor onweer en heeft gisteren de hele avond bij vriendje op de bank gelegen. Hoop dat het vanaaf rustig blijft.

@ ANNA: heel fijne vakantie. Geniet van de vakantie en van je zwangerschap! Wat moet dat heerlijk zijn: zwanger op vakantie!

@ RITJE: met jou alles goed? Lief geluksbuideltje, hoop dat die voor iedereen hier gaat werken!

@ INEZ: kwam speciaal voor jou kijken of er alweer een topicbaby bij was gekomen. Fijn dat de CTG er goed uitzag en de bloeddruk een stuk lager lag. Veel succes morgen met de echo. Zal voor je duimen dat morgen de grote dag is!

Fijne avond nog allemaal!

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Diaantje1 ik heb het er voor iedereen gezet hoor....

fijne nachtrust dames

Liefs Ritje

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ RITJE: weet ik toch, dat vind ik ook juist zo lief!

4. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @Ritje bedankt hoop me snel thuis te voelen hier

@EllenK Ik dek zelf een MA maar omdat het niet is vast gesteld door een verloskundige zou het een VMK zijn, maar omdat alle sypthomen leken op een zwangerschap en nu allemaal weg zijn.denk ikzelf een MK.

maar ja helaas is het nu zo en niet anders......ik hoop dat ik snel kan vertellen dat ik zwanger ben.

Op naar de volgende ronde

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Voor alle dames natuurlijk bedankt ik voel me erg welkom hier....en dat geluks zakje kan iedereen wel gebruiken....HAHAHa

Ik merk wel dat het hier erg gezellig is....

en voor wie nog niet zwanger is suc6 en voor wie wel zwanger is gefeliciteerd.

Voor de dames die op het laatst lopen heeeeeeeel veeeel suc6 met bevallen.

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    yep misschien is het ook zo gezellig omdat we iets ouder zijn,
    meer verstand inlevingsvermogen hihihihi
    grapje, t is hier leuk......
    en er is veel steun van elkaar!

Ik had het ook nooit verwacht nog zwanger te raken en toch binnen twee mand komt men kleine spruit eraan.....
    Dus nooit Nooit....

Ritje

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Gezellig is het hier zeker mama2x. Zoals je zult merken liggen lief en leed, geluk en verdriet hier erg dicht bij elkaar en we vinden hier veel steun aan elkaar.

Diaantje, ik kan me heel goed voorstellen dat je het best wel even moeilijk hebt gehad. En meid, daar is niks mis mee. Zo'n kleine uk is jullie wens, het is actueel, het loopt niet zoals je had gehoopt, dan is het echt niet gek dat je daar toch wat moeilijke momenten hebt. Dikke knuf!

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Voor de liefhebber, ik heb nog een nieuwe buikfoto in m'n album gezet.

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ik heb even en vraagje aan jullie....wat weten jullie van Etos Zwanger worden?
    Hoe werkt het en is het idd zo goed als men zegt(gelezen op dit forum). Er zit vanalles in en zelf een middeltje wat je eisprong bevorderd heb ik gelezen, maar is dit ook zo ...?Of is het gewoon gezond en goed voor je als je zwanger wilt worden?
    Wie weet het......?

Wil zo graag snel zwanger zijn, tja het bio klokje tikt door hey :D:D...........

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ik heb clomid gebruikt maar ik ken geen Etos...
    sorry misschien anderen...
    Ritje

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb zelf die Etos pillen gebruikt, maar ben er voorlopig weer mee gestopt omdat mijn cyclus opeens langer werd.
    Er zijn meiden die snel zwanger worden nadat ze deze pillen zijn gaan slikken en/of die een kortere cyclus kregen. Het zou dus inderdaad een eisprong kunnen bevorderen, maar het hoeft niet zo te zijn.
    Als je een lange of onregelmatige cyclus hebt, dan zou ik het denk ik wel proberen maar met een korte cyclus niet.

Groetjes,
    Giegel

12. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Goede morgen dames, ik ben weer op het werk dus... Erg he, maar hier heb ik alle tijd om een beetje te lezen in de pauzes.

Ik kan echt niet van 2 weken terug lezen al zal ik dat wel vluchtig proberen. Wat ik uiteraard wel even heb gedaan is een lijst opzoeken en wat zie ik.
    MOLLY ZWANGER echt kippevel helemaal super.
    Heel erg gefeliciteerd! Dikke knuffel.

En Lientje heeft een prachtige dochter gekregen. Heel erg gefeliciteerd met jullie dochter Danique!

En zie ik nieuwe mensen hier, welkom! Jullie zullen het vast heel erg leuk vinden hier.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Morguh,

Even snel voordat ik ga werken een kijkje genomen of er al nieuws is van ELLEN en/of INEZ. Helaas nog niets!

@ INEZ: dank je voor je lieve reactie. En mocht het vandaag toch nog de grote dag worden, wens ik je een heel voorspoedige bevalling toe. Hele mooie buikfoto trouwens. Ook heel leuk die foto met Alyssia erbij, lief hoor!

@ MaMa2x: ik heb een tijdje de Etos zwanger pillen gebruikt, maar ben er na ongeveer 3 maanden mee gestopt en weer gewoon overgestapt op de gewone foliumzuurtabletten.

@ SHEILA: welkom terug!

Wens iedereen een fijne dag toe en werkze!

14. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @ Anna, ik geloof dat ik jouw nog helemaal niet gefeliciteerd heb met je zwangerschap. Raar, dat ik had ik toch niet mis moeten lopen volgens mij!

Maar super gefeliciteerd met je zwangerschap meissie! Het is je zo gegund!

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nou nog steeds licht maar wel duidelijk een streep. Vanmiddag maar ff een digi halen. Maar heb toch alvast maar mijn banner aangepast ;)

16. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Oh Ellen, wat super! Dit was dus toch een goede maand! Ik ga je toch al heel erg feliciteren, helemaal super meis!

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

NOD

26-07 Sens
    06-08 Limmeke
    07-08 4Xmamma
    08-08 Diana
    11-08 Giegel
    12-08 Benthe
    13-08 Shiela
    15-08 Diaantje
    18-08 Miepke
    21-08 Sandra1967

AFSPRAKEN

21-07 Miss Daantje gestart IVF (spuiten decapeptyl)
    22-07 Diaantje gestart IVF (pil femodeen)
    29-07 Inez gyn
    30-07 SanRob vlk
    01-08: Miss Daantje uitgangsecho
    05-08: Diaantje start spuiten decapeptyl
    07-08: Mollyvg 10.30 uur 1e echo bij 6w1d
    11-08: Anna 2e echo bij 9w3d
    12-08: Anna intake prenatale diagnostiek
    22-08: Diaantje 1e IVF uitgangsecho en start Gonal F spuiten
    27-08: Anna controle gyn bij 12w
    15-09: Anna VK

BEVALDATA

28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    17-01 KAAT
    26-01 SanRob
    12-03 Anna
    02-04 Mollyvg
    03-04 Ellenk

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06 Nin0 - zoon Jules
    20-07 Lientje - dochter Danique

Zo heb mezelf maar aangepast. Moest wel ff zoeken naar de lijst zeg ;)

18. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Nou :evil: is weer verdwenen dus we kunnen er weer tegenaan :oops:
    En we boffen. Komend weekend zijn mijn meest vruchtbare dagen en we hebben dat hele weekend geen kinderen. WAUW :) :) :)
    Misschien moet het wel gewoon zo zijn. [-o<

@ritje Ik hoop dat je buideltje werkt. :thumup:
    @ iedereen die zwanger is, gefeliciteerd

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    JAAAAAAAAHHAAAAAAAA.
    Zie je wel! Ik wist het! en de poes kennelijk ook ;) Ben speciaal voor jou tussen de bedrijven door nog even komen kijken.
    Ben zo blij voor jullie en ik hoop dat je wanneer ik zo ongeveer terugkom van de vakantie een mooie echo krijgt!

Zo, nu ben ik echt weg!

20. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Ellen, SUPER GEFELICITEERD meid, wat een heerlijk nieuws!

Was het bij jou elke afgelopen maand zo spannend, of was deze maand voor je gevoel ook "anders"....?

Geniet er heel erg van, het is je gegund, na een jaar, toch?

@ Inez, tsjemig, wat een mooie en grote buik, ik kan snappen als je het wel "tijd" vindt worden, het lijkt me best zwaar. Aan de andere kant is het wel een uniek plaatje zo!

@ Miepke, succes met klussen dan maar, je kunt je alvast verheugen op een gezelli weekend :oops:

Deel Deze Pagina