Koffieleutje - ik heb het aan de hand van mijn laatste menstruatie gedaan. Maakt het uit, eigenlijk? Zo bedankt voor de felicitaties! Ik voel me echt verwend.
Bebek, ja, mijn kacheltje is meestal wel een teken dat er iets aan het innestelen is, maar ik PROBEER er van uit te gaan dat dat deze ronde niet lukt. Tepels zijn ook erg gevoelig, ook hardstikke moe, lichte krampjes, afscheiding die je soms zowat voelt lopen. Krampen in benen en voeten heb ik niet, maar in mijn vit B supplement zit ook magnesium (is spierontspannend), en dat houdt krampen tegen. Je lijft doet niet aan peststreken hoor, je voelt wat je voelt, het zijn allemaal goede tekenen, alleen lukt de innesteling niet. Het probleem is dat we tegenwoordig te veel weten, we weten precies wat er in het lijf zou moeten gebeuren, en sommigen voelen dan ook alles. De laatste keer dat ik zwanger raakte voelde ik weinig, maar was ik er niet op gefocussed, want ik hoefde niet meer zwanger te worden, was er klaar mee. Nu voel ik veel, omdat ik er op let, maar wat ik voel dat verzin ik niet hoor. Positief blijven, Bebek + Suus + de rest!!
JFT, ik slik ook Vitamine B, voornamelijk omdat ik van jullie die tip kreeg, maar daar knalde de krampen gewoon doorheen gisteren Vandaag gaat het wel, nu voelt het alleen alsof het er ieder moment in kan schieten, maar da's nog niet gebeurd gelukkig! Maar jij hebt dus ook het idee dat je de afscheiding voelt lopen? Ik heb dat nog nooit eerder gehad...maar het is wat je zegt: we weten teveel en daardoor let je ook overal op! Ik hoop maar dat Lief zijn zwemmers zich daar niks van aantrekken Kan me goed voorstellen dat je nergens van uit gaat hoor, doe ik ook niet meer! Is het alleen maar een extra groot feestje als het ineens wél raak blijkt te zijn!
Heb trouwens ook enorme gloeiwangen nu...en ik heb het ijs- en ijskoud...maar dat kan ook komen omdat ik best een beetje boel moe ben Nogmaals: ik wil niks voelen en alles wat ik voel gaat in het laatje "streken-van-Bebeks-lijf" ...en komt er pas weer uit als ik zwanger ben...ooit....
Zo, kerstboompje is hier ook (eindelijk) opgeruimd en ben nu even lekker aan het bijkomen terwijl ik bijlees. JFT heeft weer een gloeiend kacheltje, spannend! Bebek en Suus maken het ook weer spannend, meiden, je weet maar nooit. In 2009 heeft het voor velen helaas niet zo mogen zijn, maar 2010 moet gewoon jullie jaar worden. Dominique is helemaal flabbergasted en erg zwanger. Meid, gefeliciteerd en geniet ervan en strooi hier maar flink wat HCGtjes rond voor degenen die het nodig hebben!
Bebek, artsen schijnen te zeggen dat je niet zwanger kunt worden als je nog hcg in je lijf hebt, daarom denk ik dat ik hiervan niet zwanger kan worden. Welke vit B slik je? Ik slik de RDX-ultra, van zo'n afslanksite, en daar zit de magnesium extra in. Ik werd 13 mnd lang niet zwanger (hoefde ook niet, was klaar), en het enige verschil was die RDX-ultra, vandaar dat ik em toch weer slik. Ik herinner me dat ik meerdere van mijn katten (heb 12 jaar katten gefokt) de eerste paar weken na de dekking ook vit B complex gaf. Ik zit ook met rode wangen, en kan zo in slaap vallen. Mijn laatje staat open, doe ik niet dicht, ik geniet altijd wel van het van alles voelen. Hoort voor mij bij het wonder van ehm "de natuur". Dombo Kerstboom opgeruimd, en nu lekker uitpuffen Nog niets van je vader teruggehoord?
JFT, ik heb nog helemaal niets gehoord. Zal wel stilte voor de storm zijn. Zit nog te overwegen of ik nog een mailtje na zal sturen met de vraag of ze al bijgekomen zijn van mijn berichtje en dat ze vooral goed moeten begrijpen dat we niets liever willen dan een verbeterd contact. Maar dat dat iets is waar we samen aan moeten werken en wat niet alleen van ons uit moet komen. En als dat niet kan, dan is het jammer, maar dan houdt het denk ik wat ons betreft op. Ik heb er nu voldoende energie ingestoken, de volgende zet is aan hun.
JFT, dat genieten gaat bij mij pas beginnen als ik positief heb getest...ben te vaak in het ootje genomen door mijn eigen lijf en vol in de val gelopen...Wil heel, heel erg graag genieten van het wonder van de natuur, maar dan wel als ik zekerheid heb Pffft, Lief komt net binnen met puppie, ik moet echt zo lachen...puppie wil altijd graag rollen buiten. Zo ook nu. Alleen...er lag een grote drol waar puppie dus met zijn kop vol in heeft liggen rollen Stinken écht, niet gewoon meer! Lief boos en ik in een lachstuip, haha Nu staan puppie en Lief onder de douche...anders mogen ze van mij de woonkamer niet meer in
Dat doet ie van ons ook altijd....door de poep rollen...en manlief mag dan ook fijn samen met de hond onder de douche Nou....euhm....ik denk dat we echt gek aan het worden zijn hier,want het kan echt alleen maar als je theoretisch gezien echt alles zo gunstig maakt dat ik nu 8 dagen voor NOD zou zitten....maar toch een testje gehaald.....4 dagen voor de officiele eisprong heb ik nu gewonnen met op stomme tijdstippen testen?Maar we menen allebei (zei het superheelergmegvaag) iets te zien op de test.......
Wat 8 dagen voor NOD ook al niet echt zou kunnen..... Maar de kans op 3 miskramen achter elkaar is ook maar 1%,dus....
Huh?? Hoe kan dat dan? Voor eisprong? Of 8 dagen voor NOD? Klinkt allemaal heel bizar! Maar meis wat hoop ik dat dat lijntje donkerder en donkerder wordt!! Gun het je zo! Ik zit 6 dagen voor NOD maar durf voorlopig écht niet te testen hoor! Ow enne, jouw hondje is volgens mij een stuk makkelijker te douchen dan dat gevaarte van mij...je wil niet weten hoe mijn badkamer eruit ziet, haha! Moet zo lachen echt...en Lief maar boos zijn en daar moet ik nog harder van lachen bebek-boobs doen pijn...steken en net alsof er een bal tegenaan is gegooid, zo'n gevoel...Maar ik voel niks! Sorry Liesben, je hebt helemaal gelijk; ik voel iedere maand van alles en iedere maand is het loos alarm...die hollandse nuchterheid kan ik wel weer even gebruiken, haha!
Vind het ook stom van mezelf,dat ik niet onthouden heb wanneer ik echt ben gaan bloeden.Volgens dit topic iig de 21e nog niet....
Ok.ik heb bij deze besloten dat we de weg echt kwijt zijn nu.Maar ik heb iig wel alvast een testje voor als ik echt mijn NOD heb
Want ik heb ook niet een vage menstruatie gehad ofzo.....ben gewoon 2 dagen half dood gebloed,dus dat is ook geen optie...dat ik ongesteld ben geweest en zwanger.Dus ik ga er nu over ophouden
Maar toch Suus...een lijntje is een lijntje....dus ik ga toch lekker duimen voor je, heeeeeeeel hard!!