Dop, je kunt een vervelender uitzicht hebben. Des, ik heb het ook al vaker gezegd, maar ik duim heel hard met jullie allemaal mee. Klussers, succes, meiden op de wachtbank, sterkte. Leg er een paar lekkere roze kussentjes op. Is in ieder geval lekker zacht dan. Ladouce, beterschap! Alyssa is weer helemaal opgeknapt en kijkt er naar uit om vanmiddag weer naar het KDV te gaan.
Dombo wat fijn dat Alyssa er weer helemaal bovenop is. Ongeloofelijk hoe snel dat kan gaan bij die kleintjes. Van hele hoge koorts in een paar dagen naar een vrolijk koortsvrij meisje, heerlijk! En Ladouce (was het toch?) was je man nog een beetje op tijd thuis uit de file? Ik las vanmorgen dat er tot na middernacht files heben gestaan Hier heeft het een heel klein beetje gesneeuwd maar niks om je druk over te maken. Het is wel nog steeds spekglad op straat. Maar we wonen in een doodlopende straat en daar wordt dus niet gestrooid. Ik ben een beetje grieperig dus doe het lekker rustig aan vandaag. Wat administratie bijwerken enzo.
Jeej!Alyssa is weer opgeknapt!Gelukkig maar,is altijd zo sneu een ziek kind. Borsten doen nog meer zeer nu....ben er gewoon een beetje ziek van mag toch hopen,dat dit een eenmalig verschijnsel is in mijn cyclus.
Suus zou je er niet nog een testje tegenaan gooien? Ik vind het zo spannend bij jou. Heb je een foto gemaakt van die eerste test? Ik ben wel benieuwd of ik (wij) ook een streepje zien.
Die streep zat tussen onze oren en dat kun je niet fotograveren Ik kijk het nog heel even aan,want het kan gewoon echt niet.
Ik zag een heel mooi plaatje voorbij komen Dop, ik denk dat ik de hele dag naar buiten aan het staren zou zijn. Suus, wat doet jouw lijf weer raar zit er echt niet een heeeeel klein kansje in?? Natas, ben benieuwd naar de uitkomst van jullie gesprekken. Wel fijn dat je er nu beter met hem over kan praten. Dombo, fijn meisje beter! Desmo, wanneer kan jij testen? En wanneer ga je dat dan doen? (heb je banner niet gezien) Bebek, Heb je nog een beetje enrgie over na het harde werken? En hoe is het met je puppie, schoon? Liesben hoe is het met je? En ik vergeet er vast een paar, niet expres, volgende keer beter. Hier geen nieuws, hard werken (alleen nu even niet) Nieuwe auto rijdt heerlijk met zijn nieuwe winterbandjes. Schoonpa mag, als het goed is, vandaag uit het ziekenhuis. Mijn lief had daarvoor vandaag vrij (mocht vanmorgen blijven liggen) terwijl ik de kou in mocht. Gelukkig lag er losse sneeuw dus niet krabben. Het is wel spiegelglad bij ons in de straat, er wordt niet gestrooid. Erg link voor mijn lief die met die pin in zijn been nog niet echt makkelijk loopt. Ik moet er niet aan denken dat hij valt. Ik hoop op een goede maand. (ik heb stiekem al uitgerekend dat als ik nu aantel ik buiten een mooie datum ook nog eens 23 weken verlof heb) Dat zou mooi zijn!
Wanneer het echt niet kan is als je helemaal niet geklust hebt. Voor al het andere ... ik geloof in wonderen hoor Weet je nog dat ik zei dat ik deze maand had verprutst? Nou ondertussen heb ik weer evenveel hoop als de andere maanden. Wij hebben wel geklust maar niet volgens schema, dus op de verkeerde dagen. Nu denk ik weer, maar als ik op de "goede" dagen niet zwanger raak dan zit ik misschien wel gewoon verkeerd met mijn eisprong. Ja ik weet het ... de kans is miniem, maar toch ...
Bibi ik moet nog een weekje wachten En toevallig zat ik gisteravond ook te rekenen Als ik deze maand zwanger blijk te zijn dan komt ons kindje in september. Laat nou onze hele kalender die maand al vol staan met verjaardagen! Dat wordt dan een drukke en dure maand maar dat is wel het minste waar ik me druk om zou maken Wat een verschil he een auto met winterbanden. Mijn toet heeft ze niet maar die van mijn Lief wel en dat verschil is goed te merken. Zelf glibber ik alle kanten op maar met die grote kan ik gewoon glij-loos toeren. Fijn dat je schoonpaps straks thuiskomt.
Dombo fijn dat meisje weer beter is enne je hebt gelijk hoor mijn kids zijn ook de mooiste, liefste kids van de wereld Suus gekke meid, strepen zien die er niet zijn of toch ??? Dominic ik vroeg het omdat je zo kort zwanger bent ik denk he dat kan toch niet, tot ik zag dat je ver voor nod hebt getest. Met mijn bekken gaat het iets beter maar ik waggel wel weer :S Buikje gaat niet goed, schijf is weer groter, pijnlijker en voelt bloedheet aan. Er komt nog steeds vocht uit.....Wanneer gaat het bij mij nou eens normaal. Buik ziet er lelijk uit maar er is wel iets moois uitgekomen. Dombo ben benieuwd wanneer je iets gaat horen, hopelijk is het positief. Lotuss dikke knuf meis .... Zit hier met mijn haartjes in de verfprut, ben benieuwd naar de kleur zo, als het goed is robijnrood.
@Desmo.....ik ben ook een keer zwanger geraakt van verkeerd klussen,dus het kan wel Geklust hebben we wel,maar er is nog geen ei geweest....tenminste officieel niet ik kijk het toch nog ff aan
Het is niet de wond Suus maar er zit een ontsteking in een van de lagen die doorgesneden zijn, dat vocht komt er via de wond uit. En ik begin bang te worden dat er toch weer een operatie aankomt als dit zo door gaat.
Oei Koffieleutje, dat klinkt niet erg prettig. Laten we hopen dat die operatie niet nodig is. Krijg je iets van ontstekingsremmers of kan dat niet ivm de borstvoeding?
29.85 euro, voor 3 mnd + 1 mnd gratis, kan dus voor 30 euro 4 mnd vooruit. KL, misschien is een operatie toch beter, al dat ontstekingsvocht in je lichaam terwijl Xander borstvoeding krijgt lijkt me ook niet echt goed. Of heb ik het nu helemaal mis?
Desmo, manlief heeft er ca 3 uur over gedaan om vanuit Amsterdam in Hoofddorp te komen. Hij was er redelijk gelaten onder, kon ook niet anders. Was in elk geval blij dat hij er weer was. Hier is het allemaal nog erg wit, er is gisteren (net als bij Dop) vrij veel sneeuw in een korte tijd gevallen. Ben zelf vandaag nog maar een dagje thuis, voel me gewoon erg slapjes en gammel. Ik lees vanalles over vreemde eisprongen, nou ik kan erover meepraten. Deze keer echt niets gemerkt, weet dus ook niet of ie geweest is. In de vakantie is het klussen echt niet gelukt, kamers waren enorm gehorig en vreselijke bedden. Bij thuiskomst wel 2x geklust maar zou zomaar te laat geweest kunnen zijn. Dus normaliter zou ik deze maand geen hoop mogen hebben maar als de tijd weer daar is dan begint de hele zenuwenriedel weer vanvoren af aan. Dus ik begrijp jullie allemaal en volgens mij blijft dit ook zo zolang we niet op roze staan. Koffie, ik hoop echt voor je dat er geen operatie nodig is maar het klinkt me allemaal behoorlijk pijnlijk en ernstig in de oren. Sterkte. Dombo, fijn dat het weer goed gaat met je meisje. Ziek zijn is voor de kleintjes vele malen erger dan voor ons.
Ik heb wel antibiotica gehad maar helaas zonder het gewenste resultaat Zolang er een open verbinding is en het vuil dus weg kan, wil de gynaecoloog het nu aan mijn lichaam zelf overlaten maar met 4 weken (geteld vanaf 18 december) moest het wel beduidend minder zijn. Zover zijn we nog niet dus we wachten maar af.
Heeee, weer een zwangere Jammer dat het nog niet is bij een lang wachtende, maar wel weer een (bijna zwangere) Suus ook misschien? Spannend Maar evengoed gefeliciteerd Dominique, het is je wel gegund. En je was er ongeduldig genoeg voor. haha Desmo is eens even lekker nuchter, ook goed om te zijn hierin denk ik. Zwanger (willen)worden en zijn is soms zo stressvol, dat je maar beter ook hard kunt lachen om elkaars en je eigen gedrag. Koffie hoe gaat het met jou nu?
ow lees al hoe het met je gaat. sjips, hopelijk komt er snel verbetering zeg! Yara heeft het trouwens voor het eerst moeten doen zonder mama melk overdag. (heb geen voedingsrecht meer na 9 maanden) Ging prima zeiden papa en oma, ze wordt dus definitief een grote meid, gelukkig vind ze het nog verre van vies verder