Neee joh helemaal niet raar, was gewoon benieuwd. Ben zelf 35 en iedere maand als het niet lukt denk ik van pffff ben ook al boven de 35, zullen wij dan ooit nog wel zwanger mogen/kunnen worden of is het al te laat? Hoe lang moeten we wachten als we toch de MMM in zouden willen? Het maakt je ook zo onzeker vandaar dat ik erg benieuwd ben naar jullie verhalen en ervaringen.
Ow, je bent zelf een jonkie Sorry, maar ik had even het idee dat je vond dat ik maar overdreef...Lastig ook, zo'n forum. Je leest geen gezichtsuitdrukkingen en non verbale communicatie. Ik mocht snel bij de gyn terecht, omdat ik al bekend was bij haar ivm de curettage in april. Mijn gyn was heel begripvol gelukkig, en liet meteen alle onderzoeken doen. En als we hadden gewild hadden we nu ook al met IUI kunnen beginnen. Maar wij willen de natuur (en onszelf) nog een half jaar de tijd geven. Dan word ik 39 en vind ik het welletjes.
Koffie, balen joh toch een operatie. Ik hoop dat de verdoving toch wel voldoende werkt, klinkt nl niet echt fijn de opmerking "tandjes op elkaar'. Heel veel sterkte! Ohh Suus je maakt het wel heel erg spannend. Maar ik ben een 'great believer' in voorgevoelens dussss ik hoop het heel erg voor je. Dus ik hoop ook dat de roze golf gevoelens van Veronique (toch?) en de Bebekgevoelens van de man van Suus allemaal waar zijn! Jowjow ik ben nu ook 35 en ik bedenk me ook wel eens wanneer we stappen zouden moeten zetten richting gyn. Ik wacht het nog even af. Als ik deze zomer nog niet zwanger ben dan denk ik dat ik eens naar de huisarts ga voor een doorverwijzing. Bebek waar hang je uit? Ik was benieuwd naar je kwaaltjes? Heb ook nog geen mooie foto van Dop gezien die zie ik graag nl. Lotus, hoe is het nu met jou en met je dochter? Hier heb ik sinds net eipijn?!?!?!?! Maar dat zou echt veel te vroeg zijn. Of kan je ook een ei voelen groeien? (of stel ik nu een hele domme vraag?) Ik denk dat er vanavond zeker geklust moet worden. (ik denk dat ik er zometeen toch een ovu testje tegenaan gooi, normaal begin ik pas op dag 10) Ben veel te nieuwsgierig.
Hoi dames, Mag ik me hier melden?? Ben bijna 37, hebben een dochtertje van 2 1/2 en we zitten in de tweede ronde voor nummer 2. Bij nummer 1 was het in de eerste ronde raak. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan. Heb regelmatige cyclus maar die is wel 2 dagen korter dan toen, 26 dagen zoiets. Eerste ronde een beetje te laat geklust (eisprong dag 10!) en deze maand weer getempt en mijn temp. is omhoog sinds vandaag dus deze maand zijn we in ieder geval op tijd. Hier nu de komende 2 weken op het wachtbankje...spannend weer maar realiseer me heel goed dat het waarschijnlijk niet zo snel gaat gebeuren deze keer, een soort voorgevoel. @ BB10 ei 'groei' pijn voel ik altijd vrij snel na mijn ongi, is echt de rijping naar mijn mening, had het deze ronde ook. Bij mij was mijn eisprong deze ronde heel duidelijk te herkennen aan mijn afscheiding . Maar goed, sommige maanden merk je niet zo veel. Wel bekend dat na je 35ste die afscheiding maar een dag of 2 duurt terwijl als je jonger bent kan dit langer duren....weet ik me nog wel te herinneren van vroeger...ha ha. Groetjes en succes allemaal...2010 gaat het worden voor ons!! Charlie
Welkom Charlie! Wow, toen 1e ronde? * kijkt jaloers*. Nu maar hopen dat nummer twee ook zo makkelijk komt! @ all: Lief en ik hebben net hapje gegeten in een eetcafé hier. Tien minuten lopen...Damn, wat is het koud!! Ik heb besloten dat ik me het weekend in laat sneeuwen en de deur niet meer uitga Ik ben weer/nog steeds snipverkouden. Dus ik vind het allemaal best. En nu ga ik bankhangen met een pot thee. Fijne avond!
Hoi Liesben, Ja bij de eerste ging het snel en weet dat het echt geluk was. Zo'n wonder ook dat alles dan goed gaat en we een heel gezond kindje hebben. Ik was toen we een beetje naief over het zwanger zijn. Je ziet de posi test en je denk meteen dat alles vanzelfsprekend goed gaat daar in de buik. Nu zou ik toch meer terughoudend zijn over of het wel goed blijft gaan. Nou ja wel positief blijven natuurlijk. Ik geloof zelf niet dat omdat ik nu bijna 37 ben dat het opeens helemaal mis is met mijn eieren of zo, maar goed, we moeten maar afwachten. Vaak hoor je dat het bij de tweede allemaal niet zo makkelijk gaat, maar heb ook vriendinnen die 2 x snel zwanger raakte. Gaan jullie voor je eerste kindje? ga er van uit van wel aangezien je lekker hebt gegeten in een cafe net!! Koud he? Ik was net nog even snel in AH voor de boodschappen na het zien van het weerbericht. Die koude wind is niets voor mij Groet, Charlie
@Charlie .....welkom Ik ken allebei de kanten.Van mijn andere kinderen (nu 17 en 15) was ik allebei in de eerste ronde zwanger.Nu zit ik in ronde heel-veel en heb al 3 mken achter de rug.En ook al kon ik me atijd we enigzins inleven in hoe het voor die mensen was,die niet zo makkelijk zwanger werden,merk ik toch wel dat ik het toch flink onderschat had,hoe dat is. Hier verder weinig nieuws...met een cyclus van 30 dagen was het mijn ei.Met 26 een innesteling.Dus ik weet nog niks nu Ik laat iig voor de zekerheid mijn wijntjes maar staan voorlopig.
Charlie welkom ! Jowjow ik ben wel een voorbeeld dat je ook op relatief oudere leeftijd nog zwanger kan raken. Dus meiden geef de hoop niet op !
Weet niet meer wie er naar Bebek vroeg, maar volgens mij had zij een borrel van haar werk en zou er morgen pas weer zijn. Koffieleutje, wat ontzettend balen dat die ontsteking is uitgebreid. Gelukkig kun je snel terecht, hoop dat je daarna snel opknapt! Liesben, bah, nog steeds of weer verkouden. Beterschap! Charlie, welkom hier. BB, ik kon altijd wel eisprong voelen, maar eigroeipijn staat me niet echt meer bij.
@Koffie.....je bent ook onze hoop in bange dagen of een spreekwoord wat wel bestaat maar je snapt wat ik bedoel.
Charlie welkom! Koffie wat ontzettend balen dat je toch weer onder het mes moet. Maar ik heb respect voor je dat je voor een plaatselijke verdoving kiest. Alleen voor de BV van kleine Xander ... je bent een topmama!!! Suuhuus ik hou het niet van de spanning. Zat al naar je banner te kijken en hoewel ik die afvalrace van je bijzonder knap vind zie ik liever een ander soort banner. Wie weet ... over een paar dagen???? Liesben gaat zich lekker opsluiten met thee en een snotneus dit weekend, gelijk heb je! Hier net "even" een nieuwe plant met pot gekocht. Pffff wat een heisa om dat kreng in die pot te krijgen zeg. Het is ook wel een joekel hoor en nu staat het wel erg mooi. Verder vanavond niks, bankhangen met mijn lief ... ook erg fijn
Suus houdt het spannend.. Charlie welkom.. Lies bevroren en koffie helaas tóch weer onder het mes... Des ruzie met plant+pot..Ladouche wacht op Gent...Jowjow komt onder koude steen vandaan gelukkig...BB10 heeft eipijn.. en Dop?? Dop en Dopman zagen vandaag een 1 cm groot boontje met een stevig kloppend hartje.. Zegt niet alles.. we kennen de verdrietige verhalen van een aantal hier helaas.. maar toch reden voor een kleine felicitatie van de echomevrouw!!
Ja hoor, ik voel em meestal een paar dagen groeien, spanning in lies, tot pijn aan toe. KL sjit toch operatie... Yara aan de yoghurt. Ik snap de link met BV niet, ga even kijken of ik 't met google kan vinden. Welkom Charlie007! Dop, wat goed dat je boontje een mooi kloppend hartje heeft! JowJow, koud he, onder die steen? Wilde je al een dekentje aanbieden, maar je bent gelukkig al weer in ons warme nest Heb 2 uur lang genoten in de kou bij de paarden, zonnetje erbij, niet koud vanwege 't bezig zijn met poepscheppen Ze voorspellen dat we binnen moeten blijven 't weekend, nou, echt niet, ik ga lekker naar buiten toe! Morgen schijnt het in Den Haag en omstreken nog mee te vallen.
Jippie!!! Dop een goede echo, wat fijn!!!! 8) He bah Koffie....ga je weer..wat een ellende zeg! Hopelijk ga je hierna opknappen hoor! Sterkte lieffie! Suus maakt het weer spannend...duim duim duim... ook voor de voorspelling van je man wat bebek betreft...zou wat zijn he! Nostradamus.. Gaat goed hoor BB10, dank je! Ze is alweer bijna 6 maanden en ik zit in de zenuwen omdat ze volgende maand voor de 2e serie prikken gaat..vorige keer belandde ze in het ziekenhuis met puntbloedinkjes op haar beentje. Wat achteraf geen ernstige bijwerking bleek te zijn al komt het niet veel voor. Maar ik was wel heeeeel bang.. vandaar hebben we het verder nog even uitgesteld tot ze wat ouder was. Ga wel naar de homeopaat voor begeleidende middelen, schijnt goed te werken en dan maar hopen dat ze geen last krijgt.