35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

En oh ja, Charlie? Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje.

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi fijne wijze meiden,

Tis alweer een tijdje geleden dat ik hier heb geschreven en ben toen ook weer gestopt, omdat ik dus mijn vaste temp-topic had en het werd mij gewoon te veel bijhouden en heen en weer flippen.
    Heb jullie dat ook gezegd.

Toch kom ik even spieken.
    Ik ben benieuwd of er al wat meer roze is gekomen hier?

Zelf ben ik ook zwanger. YEAH

Hoop voor julllie dat de roze wolk ook in aantocht is,
    dat moet kunnen met dit weer :D
    Ik duim voor joe all.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik had je al een beetje gefeliciteerd ZvdH, maar ook hier: Gefeliciteerd! Dat we maar snel mogen volgen.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, dank je voor je 'vlekken-reactie'! Ik heb werkelijk geen idee wat het voor vlekken zijn, het is net of mijn huid ineens veel meer poriën heeft en of er allemaal donkere vlekken, soms rode, in mijn gezicht zitten. Ik vind het lelijk! :x

BiBi, dat zou wel een giller zijn, als je pendel mij een jaar extra wachttijd geeft, haha! Wel eng als er drie februari's in de pendel hangen...;) Ach ja, we zullen het allemaal wel afwachten, wat moeder natuur in petto heeft!

Suus, wat maak je het allemaal weer spannend! Volgens mij kun je geen symptomen hebben voor een innestelling, maar ik geloof dat het gevoel van een vrouw vele malen sterker is dan welk symptoom ook, dus ik ga in de duimstand! Heb je er nog een keer een testje tegenaan gegooid?

Dombo, ik heb jaren een Mirena gehad; ideaal!! Dat ding wordt er door de gyn ingezet en da's ff een dag of wat niet fijn, maar bij 85% van de vrouwen stopt de menstruatie daarna helemaal gedurende 5 jaar. Ik hoorde helaas bij die 15% die het nog wel kreeg, maar voor de mirena had ik een menstruatie van 9 dagen zonder pil en 7 met pil en met de mirena vloeide ik eens in de drie maanden 1 of 2 dagen... Ik vond het echt een geniale oplossing, heb er twee gehad. Misschien is dat ook wel een oplossing voor jou?

Liesben, kun je die vlekken dan zomaar ineens krijgen? Wat vervelend van je exceem, lijkt me heel irritant! Enne, die afscheiding, is dat niet ook een symptoom? ;)

Jeetje Dombo, wat een tegenvaller zeg, toch een operatie! Het zit je wel allemaal zwaar tegen he! Ik kan alleen maar hopen dat het meevalt en dat je daarna geen pijn meer hebt! Sterkte meis!

JowJow, fijn dat je weer terug bent vanonder je steen! Op naar roze meis!

Suus, wat zeg je nou? :$ Roept de mannelijk Bebek dat ik zwanger ben?? Waarom denkt ie dat? Heeft ie vaker goede voorgevoelens? :D

Charlie, welkom!

Jippie, Dop heeft een levend boontje in haar buik! Niks kleine felicitatie: GROTE felicitatie! Ben zo blij voor jullie meis!!

Lotuss, kan me voorstellen dat je tegen het tweede prikje van Soppie aan zit te hikken, ik zou het ook eng vinden!! Is ze alweer zes maanden joh? Jeetje wat gaat dat toch hard allemaal...

Ik had inderdaad een borrel van mijn werk gisteren, lekker hoor, die fristi :D
    Kwaaltjes wil ik gewoon echt niet meer voelen, want ik schaam me dood iedere maand dat ik allerlei kwaaltjes heb en dan weer moet gaan vertellen dat er gewoon weer duivels aan zitten te komen.... :(
    Maar heb nog wel dezelfde kwalen; hoofdpijn, zere en grotere borsten, veel afscheiding (dacht net zelfs dat ik al een ongi voelde omdat het allemaal beetje plakkerig werd daar :)) en sinds net heb ik last van mijn onderrug. Niet van mijn hernia maar een ander soort pijn. Ik merk wel dat ik er erg rustig onder ben deze maand, ik heb zoiets van; ik zie het allemaal wel...Ik wil mezelf gewoon niet meer gek maken en heb dus ook besloten dat niet meer te doen tot ik een test met twee streepjes in handen heb...

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goed zo Bebek, laat je niet gek maken! Ik voel verder ook niets, omdat ik weet dat ik elke maand zeker weet zwanger te zijn....En de enige keer dat ik (heel even) zwanger mocht zijn, was de enige maand dat ik ook echt niets voelde. Weet je, je kan er toch niets aan veranderen. Dingen gaan zoals ze gaan. Je kan jezelf gek maken, maar daar schiet je niets mee op.

Die pigmentvlekken kreeg ik ook ineens ja. Het lijkt een beetje op een zwangerschapsmasker.
    Maar het kan ook nog steeds een allergie zijn. Je zei dat je in december een andere crème bent gaan gebruiken? Allergie hoeft niet altijd te jeuken. Gebruik de crème eens een tijdje niet en kijk wat er gebeurd zo ik zeggen.
    Wat betreft mijn eczeem...ik heb het al vanaf dat ik 3 maanden ben. Maar we hebben op werk sinds kort andere hand-alcohol, en ik ben bang dat Liesje daar niet goed tegen kan.
    Ik heb wel zalf ervoor, maar in het kader van een mogelijke zwangerschap wil ik die niet te veel gebruiken (zitten corticosteroïden in)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Wishgirl heeft ook voor me gependeld en het wordt gewoon heel eng....ze pendelde februari 2010 zwanger van een jongen....(ze zei zelfs nog dat de pendel heel duidelijk was!)....dat zijn nu dus 4 pendels voor februari....Ook al is het misschien allemaal maar bijgeloof, dit geeft een mens toch hoop hoor!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Liesben, is er geen andere handcreme die je kan gebruiken? Lijkt me niet fijn om steeds met exceem te moeten lopen!
    En wat betreft die gezichtscreme; die laat ik idd maar ff staan, misschien dat het toch wel daarvan komt!

En verder kunnen we helaas niets anders dan de natuur haar werk laten doen! (wou alleen dat ze beetje opschoot.... ;))

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebek....ik heb melasma (zwangerschapsmasker) gewoon zomaar gekregen....paar jaar terug....voor niks ;) Dat zijn bruinige vlekken met een onregelmatige buitenkant....dus een beetje wilde vlekken zeg maar :D De eerste jaren heb ik gesmeerd met factor 50.Maar dat moest 10 minuten voor ik de deur uit ging.Ik kon nooit gewoon es ff lekker zo naar buiten stappen.Tot 1 van mijn kinderen tegen me zei:joh mam ,wat kunnen jou die vlekken nou schelen.En ik zag ook altijd bleek in de zomer,terwijl iedereen een lekker kleurtje had.Dus ik ben gestopt met smeren.En nu zijn de vlekken ondertussen zo groot,dat het lijkt alsof ik gewoon lekker bruin ben.Alleen als ik zomers een feestje heb ofzo gebruik ik foundation om het te verbergen.In de winter is het bijna weg.
    Wat ik hiermee wil zeggen?haha.....nou dat Suus een beetje zielig is ;) en dat zwangerschapsmaskervlekken een beetje grillig zijn,dus dat je ze daaraan kunt herkennen.

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Suus, volgens mij zijn het meer rode vlekken en alsof ze er een beetje opliggen...en net alsof mijn poriën veel grover zijn....volgens mij valt het niemand op, maar ik zie het en ik vind het lelluk! :x

Zo, ik ga even stofzuigen en dweilen en dan even boodschappen doen en puppie laten lopen en dan is Lief alweer thuis...zijn laatste avondje, want vanaf morgen heeft ie weer avonddiensten. Wat ik niet fijn vind met al die voorspellingen voor baggerweer! Het valt hier wel mee trouwens, het sneeuwt wel maar het zijn gewoon miljoenen ieniemienievlokjes. Maar damn wat is het koud zeg! Zeker als je hier de flat uitloopt en zo'n dikke vette windvlaag voor je kiezen krijgt!!
    (zit hier nu ook te rillen trouwens, ondanks sexy maillot onder mijn broek en twee truien en een hemdje :D)

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Trouwens, ik zit nu 3 dagen voor NOD, dus als mijn cyclus zich normaal gedraagt zou vanaf nu het bruinverlies op gang kunnen komen....Dat wordt broekloeren! :D

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dan heb je in ieder geval wat te doen, Bebek ;)
    Zijvandehoek, gefeliciteerd! Ik zit gelijk naar je tempkaartje te zoeken, stom he ;)

12. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dop en dopman, gefeliciteerd met het kloppende hartje van doperwtje :)

ZVDH gefeliciteerd meis met je zwangerschap !

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Mijn Wii-fit leeftijd was zojuist 28....nog even en ik ben minderjarig...:D

Gefeliciteerd zwangeren..!! Goh..zou er echt een roze golf in aantocht zijn? ;)

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    He Bebek 4 pendels voor februari, ieks da's best veul :D

Dop meid wat heerlijk dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Een DIKKE felicitatie van mij hoor.

ZVDH jij ook gefelicteerd met je zwangerschap.

Meiden dat heb ik nu weer he. Ik zie alweer gebeuren dat er een roze golf aankomt en Desmo buiten de pot piest. Ik zeg het maar eerlijk maar daar ben ik nu echt een beetje bang voor. Begrijp me niet verkeerd, ik wens heel hard dat jullie zwanger worden maar ik gun het mezelf ook zo heel erg :) Eigenlijk ben ik geloof ik nu al jaloers terwijl er nog niks aan de hand is, vreselijk mens ben ik ook.
    Aan de andere kant heb ik ook wel eens gedacht dat als ik zwanger zou zijn ik dat weer erg voor jullie zou vinden. We willen immers allemaal zo vreselijk graag. Nou ja, Desmo zit in de pieker-modus, ga de badkamer maar poetsen voor de afleiding.

Overigens hier nog weinig te merken van sneeuw, sterker nog het vriest maar een heel klein beetje en er dwarrelt af en toe een minikorreltje naar beneden.

15. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Lotuss.....wat een mooi horloge en wat lijken ze op elkaar!
    @Desmo.....als er een roze golf komt dan zit jij er gewoon bij.Heb ik gewoon besloten ;) Maar ik snap het wel hoor.....net als dat ik het soms moeilijk vind,dat anderen die zwanger worden gewoon zwanger blijven :) ik weet dat dat nergens op slaat en het is wel het laatste wat je iemand gunt,maar soms denk ik dan ook:waarom ik niet....ik denk dat gewoon menselijk is hoor.
    Even voor alle duidelijkheid....ik ben gewoon blij voor de zwangeren hoor en altijd heel verdrietig als het bij iemand mis gaat.

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Het is inderdaad vooral het waarom-ik-niet gevoel wat mij soms even dwarszit. Nogmaals ik gun het echt iedereen en ben ook oprecht verdrietig als het ergens fout gaat.

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lotuss, wat een gaaf horloge! Ik wist niet eens dat het kon! Ik had die foto al ff langs zien komen op je hyves maar dacht dat je soppie gewoon twee keer op de foto had geshopt...:D Jeetje wat lijken die meiden op elkaar zeg!

Des, ik sluit me aan bij Suus: als er al een roze golf aan komt, doe jij gewoon mee! Heb ik ff meebesloten met Suus. :D

Zo, de boodschappen zijn binnen (pfft, wat een geld kost dat toch steeds!) en de boel is gezogen en gedweild. Nu nog ff met puppie naar buiten...Het is echt berekoud hier; de wind trekt aan en de vlokjes dwarrelen vrolijk door....

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow en Des...fijn dat je mijn gevoel ook meteen even verwoord hebt! ;) Het gevoel is hier exact hetzelfde namelijk!!

Deel Deze Pagina