35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ja,dat dacht ik ook!!

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    3,964
    1
    38
    Haha, ja..zo wel he? In het echie zie je wel goed verschil hoor! Alleen al omdat Roosje net een zigeunerinnetje is en Sophie een melkmeisje..;)

Maar die gevoelens meiden, zeggen volgens mij maar 1 ding...dat jullie menselijk zijn!! ;)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meid, zo herkenbaar!
    Als er iemand roze dreigt te worden denk ik ook eerst: NEE! KWILOOK! En daarna pas: Wat gaaf voor .......(vul maar in).
    Ik ben echt oprecht blij, maar ook zo verdrietig dat het hier niet wil lukken.
    Dus ja, wat lotuss (geloof ik) ook zei; niets menselijks is ons vreemd.
    En we verdienen het stuk voor stuk ook zo vreselijk. Dus lijkt het me een goed plan als we gewoon allemaal tegelijk op roze gaan. Zijn we ook van dat gezeur af.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

En ik zie steeds allerlei dingen over Hyves voorbij komen, zou bijna zelf ook aan de Hyves gaan ;)

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Desmo, dat is niks om je voor te schamen meid. Da's alleen maar menselijk. Natuurlijk gun je het een ander, maar zelf wil je ook zo graag.

Garanties dat het gaat lukken kan ik je helaas niet geven, maar meid, geef de moed niet op, al is dat soms verrekte moeilijk. Dikke knuf.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hyves is leuk Liesben! :D

Lotuss heeft een zigeunerinnetje en een melkmeisje! Dat lijkt me wel een hele geslaagde combi, hihi! ;)

Zo, ik heb de sneeuwstorm met puppie weer overleefd! Het gaat hier echt heel hard nu; zelfs de doorgaande wegen zijn al ondergesneeuwd. Heerlijk; ik hoef nergens naar toe, heb de boodschapjes in huis en een lekker hapje voor vanavond. Genieten gewoon!

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou, wat me nu weer overkwam net....vergeet het bijna te vertellen. Stond met een mede hondenvrouwtje te praten en vertelde dat puppie zo vreselijk beschermend ten opzichte van mij is. Vroeg ze of ie ook vaker op schoot wil. Euh, ja...en ineens heeft meneer bedacht dat ie op mijn bed wil liggen ipv bij Lief, wat ie dus echt never nooit niet doet (omdat ik hem eraf trap :D)....zegt medehondenvrouwtje ineens: ben je soms zwanger?? :$ (zij weet nergens van!).
    Ze schrok er zelf van geloof ik, maar ze vertelde dat haar hond precies hetzelfde gedrag vertoonde toen zij zwanger was.
    Ik moest er wel om grinniken, ik dacht; is het zo vreselijk duidelijk dat ik daarmee bezig ben, dat de wanhoop van mijn kop straalt? :D

8. Suzanne68

Bleeeegh,heb echt zo'n verveelhangdag vandaag....de tijd gaat echt langzaam.Ben net wel ff naar het centrum gelopen om een plastic voetbal te kopen voor de hond.Lag er gister 1tje op het ijs hier (iemand vergeten) en die vond ie helemaal geweldig.Alleen hadden ze geen mooie witte in de winkel...alleen 1tje met disneyprinsessen en tje met hello kitty.Die 1e is het geworden :D

9. Suzanne68

@Bebek.....spannend!!!Onze nietknuffelkater wil ook altijd bij me liggen als ik zwanger ben.Dieren voelen zulke dingen echt goed aan.Dus nu zeggen Dost en mijn man het al ;)

10. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    ZVDH, gefeliciteerd meid!

Bebek, die Mirena heb ik dus ook, maar ben er zelf verre van te spreken. Het laten plaatsen was een hel, heb de eerste 4 maanden bijna onafgebroken gevloeid met heerlijke buikkrampen en een nog fijnere rugpijn.
    Heel langzaam werd het vloeien wel steeds minder, is zelfs 2 maanden helemaal weggeweest, maar begint nu weer terug te komen. Wil wel even aankijken hoe dat verder gaat, maar wil zeker even laten controleren of hij nog goed zit, aangezien ik het touwtje niet meer voel zitten. En ik vind het best vreemd dat ik toch al meerdere keren een eisprong heb gevoeld. Geen idee of dat mogelijk is met een mirena.

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Oeff ben wel blij met jullie reacties, was toch een beetje bang als egoistisch bestempeld te worden :)
    Maar de oplossing van Liesben lijkt mij helemaal het einde. Gewoon BENG allemaal tegelijk op roze. Nou ja, misschien hooguit een maandje ertussen, dat trekken we dan ook nog wel.

" euh meiden, ik moet wat vertellen" ... "oh vertel, want ik heb ook nieuws" ... "jullie gaan toch niet hetzelfde als ik vertellen he" ... "waatttt iedereen roze???" :D

Behoorlijk onwaarschijnlijk maar er over dagdromen mag best vind ik ;)

Liesben Hyves is leuk, maar eerlijk gezegd ook een beetje overdreven vind ik. Ik heb daar geloof ik bijna 100 "vrienden". Nou ik kan je melden dat ik in real life misschien hooguit tot 10 kom :D
    Gelukkig maar want anders zou een verjaardag wel een dure grap worden ;)
    Overigens heb ik mijn profiel wel verborgen, alleen beschikbaar voor "vrienden" maar dat is voornamelijk om te voorkomen dat eventuele toekomstige werkgevers in mijn prive-leven gaan zitten neuzen ;)
    Dus mocht iemand van hier het leuk om te Hyven ... geef dan ff een gil, maar ik waarschuw op voorhand dat ik soms dagen niet online ben :) Oh enne mijn meeste "vrienden" weten niet van onze zwangerschapsperikelen en dat wil ik graag zo houden :)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow joh, dat jij zo'n last van dat ding hebt! Ik weet dat het plaatsen heel niet fijn was en ik daar inderdaad ook even flink van gevloeid heb, maar daarna was ik de koning te rijk met dat ding! Ik voelde hem zelf trouwens helemaal niet zitten....
    Heb het even opgezocht over die eisprong; je kan wel een eisprong hebben, maar door de hormonen kan het eitje niet innestellen.
    Wel of geen eisprong bij Mirena-gebruik?? Gratis Adviseurs, online antwoord op de vraag: Wel of geen eisprong bij Mirena-gebruik?.
    Maar geen Mirena meer voor jou dus! Balen dat het bij jou zoveel klachten geeft! Ik zou inderdaad maar overleggen of er dan iets anders is, want dit is ook geen doen zo!

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, ik wil wel je hyvesvriendinnetje worden! :D
    Enne, bij mij weet ook niemand het (buiten jullie om) en dat wil ik ook graag zo houden ;)

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook een dagje niks Suus. Vriendlief zit de hele dag al braaf met zijn nieuwe laptop te spelen en ik doe zo tussendoor wat huishoudelijke klusjes.

Vanavond moeten we naar een gecombineerde verjaardag/kraamvisite. Eigenlijk weinig zin met dit weer eruit te gaan maar de vooruitblik van een ieniemieniemeisje is ook wel leuk.

Ga straks lekker een ovenschotel van spinazie, gehakt en gebakken brie maken hmmmmm.

15. Suzanne68

Jaaaaa,Suus wil wel met Desmo hyven!
    Ik hou verder ook alles stil op Hyves,niet van de mken enz,maar wel als ik weer zwanger ben,dat wil ik wel altijd stil houden;)
    Ik heb er vandaag nog 2 neefjes afgegooit,omdat ik er eigenlijk niets mee heb.Dus mijn vriendenaantal blijft een beetje binnen de perken.

16. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    U heeft een pb ;)
    Oh en Suus ook :D

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb vandaag weer verse erwtensoep gemaakt! Broodbakmasjien doet nu ook zijn werk. Dus straks verse snert en vers brood. Jammie!
    Verder beetje schaatsen kijken, heerlijk!

18. Suzanne68

Oe,die heb ik ook....een broodbakmasjien ;) ruikt altijd zo lekker in huis.

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht

Oh zalig zelfgemaakte erwtensoep is de allerlekkerste en dan ook nog vers brood. Hmmmmm dat wordt smullen!!

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, dieren weten vaak eerder door veranderde geuren enzo dat er iets gaande is in je lichaam.

Mijn inmiddels overleden rode jeweetwelkater kwam ook alleen maar bij me liggen als ik zwanger was. Zodra de zwangerschap voorbij was had hij daar geen interesse meer in. Zo wist ik vaak al heel snel dat het niet goed met een zwangerschap zou aflopen.

Lotuss, wat een geweldig horloge, met die plaatjes van je meisjes erop.

Vandaag heb ik maar eens lekker geshopt voor wat nieuwe kleren voor mijn verjaardag volgende week. Wist manlief niets beters te vragen dan nieuwe kleren. Nuttig en leuk tegelijk.
    Heb een leuk stelletje bij elkaar gesprokkeld, bestaande uit een zwarte capri, een mooie zwarte/turquoise kreukelbloes met 2 singlets voor eronder. Ik heb ook nog een nieuwe spijkerbroek gehaald, die vorige was helaas al weer te groot en ik ben nog geslaagd voor een nieuw paar laarzen.

Natuurlijk kan ik nog veel meer nieuwe kleding gebruiken, aangezien ik een compleet nieuwe garderobe nodig heb, maar ik heb eigenlijk aan iedereen geld gevraagd, dus na m'n verjaardag ga ik nog maar eens lekker shoppen. Wat een straf. :D

Share This Page