35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    :D:D:D
    Ja hoor eens Dombo, eerst zoveel afvallen en nou gaan zeuren dat je een nieuwe garderobe nodig hebt. Arme ziel, ik heb met je te doen :D:D:D

Maarre ff serieus, nou is het wel klaar toch met je afvalrace? Straks is er niks meer van je over :$

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Dombo.....lekker shoppen voor kleren!Goed geslaagd ook nog lees ik.Foto's! :D

*Suus is ff gauw een broodje bakken*

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ikke heb Hyves (geloof ik), wie wil mijn vriendje worden? PB me dan ;)

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jeej. Dombo heeft zichzelf verwend met nieuwe kleren! Dat heb je ook dik :)D) verdiend meis! Foto's!

Des, ik ga je toevoegen!

5. Suzanne68

@Dombo....vind het ook heel sneu dat je je kleren niet meer past :D

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Liesben en Desmo, heb jullie allebei een uitnodiging gestuurd hoor!

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    En geaccepteerd.
    Ik heb er ineens zomaar 4 vriendinnen bij!! :D
    Nou ja bijna dan, Bebek moet nog even accepteren ;)

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gedaan Des! Leuke profielfoto heb je, lekker stoer!

Liesben, heb jou ook toegevoegd!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik ben er weg van. Dames, tot morgen, tot Hyves :D

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, mij hoor je niet klagen hoor! En volgende week laat ik wel wat foto's maken van mij in nieuwe outfit. Heb ze nu netjes opgeborgen tot mijn verjaardag.

En Des, zo onderhand ben ik ook wel klaar hoor, met afvallen. Maar nog 1 kilootje eraf zou ik geen straf vinden. Kom dan uit op 59 kilo. Dat zit net iets onder wat men voor mijn lengte gemiddeld genomen ideaal zou noemen en daarmee zit ik qua buikomvang ook zo rond hetgeen de huisarts heeft geadviseerd.

Ben nu een beetje aan het rondkijken naar voor mij verantwoorde tussendoortjes waarmee ik heel langzaam het aantal calorieën omhoog kan schroeven. Want als ik dat zo ineens doe, zou ik volgens de diëtiste een groot risico lopen om weer aan te komen. En dat is niet wenselijk.

Ojakkes, ik zie erwtensoep voorbijkomen. Ik geloof onmiddellijk dat verse erwtensoep lekker is, maar ik heb nog jeugdtrauma's over van de erwtensoep (bliktroep) die ik vroeger kreeg. Vond het zo vies, werd er echt misselijk van maar ik moest het opeten. In eerste instantie werd ik er mee op de gang gezet, tot mijn moeder erachterkwam dat ik het door de wc spoelde en daarna kwam laten zien dat ik het 'op had'.
    Daarna moest ik ermee in de keuken blijven zitten tot ik het ophad. Brrrrrrrrrr. Nee, voor mij geen erwtensoep meer, ook geen verse die ongetwijfeld goed smaakt.

Bebek, bedankt voor de info, was nog er nog niet aan toegekomen om even te googlen over ei en mirena.
    Helaas behoor ik dus inderdaad tot de groep die hem niet zo geweldig vind. Buiten dat ik het touwtje tot nog toe altijd heb voelen zitten, voelde ik hem ook daadwerkelijk 'gewoon' in m'n buik zitten. Kennelijk een gevoelig buikie van binnen.

11. Suzanne68

@Dombo....ik blijf het knap vinden,dat je zoveel bent afgevallen .Is vast ook veel leuker kleren kopen.

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Yep ik heb het gezien ;)
    Ik ben ook ontzettend stoer :( (als ik op mijn motor zit alleen maar hoor :D )

Meiden ik ben ook foetsie.
    Liesben succes met het uitvogelen van Hyves!

13. Suzanne68

Ik ga maar eens voor de tv hangen ofzo....
    @Desmo...veel plezier vanavond!En een beetje sterkte ook ;)

zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai allemaal....

waarschijnlijk tot zo weer :D

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben er nog hoor! :D
    Heb even mislukte hutspotprut naar binnen gewerkt. :D
    Voelde me net ineens helemaal niet lekker; ik had zo'n rare maag en heb steeds steken in mijn rug, aan de linkerkant. Volgens mij ter hoogte van mijn nieren. Zei net tegen Lief dat ik denk dat ik ziek wordt, maar ik hoop het toch echt niet hoor! :(

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ehm... een vriendin werd zwanger... MET Mirena, er zaten 2 kindjes in haar! Met 6wk is er 1 gestopt, de ander is in oktober geboren.

16. Suzanne68

Ik zeg niks.......:D steken,rare maag,zere borsten

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik zwijg in alle talen met je mee ... :p

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Joepie weer een Hyvesvriendinnetje erbij.:D
    Heb net ook 10 vrienden verwijderd, soort grote schoonmaak in mijn vriendengroep :)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hahaha, jullie zijn nog erger dan ik! Ik voel me gewoon een beetje bleh, maar ik denk eerder dat dat met dat idiote weer te maken heeft! Gewoon een koutje op de maag en daardoor krijg ik last van maagzuur en misschien wat kou op mijn rug...Morgen ziek dus. Hoewel ik nog steeds denk dat ik sterker ben dan welk griepvirus dan ook met mijn kiwietje per dag! :D

Deel Deze Pagina