Goeienavond meiden! Ik snap hoe het voelt voor de meiden waar het roze maar niet wil komen en niet wil beklijven! Van mij mogen jullie lekker mopperen hoor! Ik trek het me niet persoonlijk aan.. . .ik ben allang al blij dat we hier eerlijk kunnen zijn over gevoelens zoals deze! Bovendien gun ik jullie állemaal roze.. èn allemaal een fijne zwangerschap en een gezonde beeb!!! Koffie.. weet je al wanneer je onder het mes moet.. wel ontzèttend balen.... *knuffel* Hier geen nieuws... het sneeuwt nog niet.. volgens de buienradar schuift de bui steeds op.. steeds 'om ons heen' .. ik vind het best.. er ligt nog sneeuw zat hier... Fijne avond!
Oei, dan ga ik nu zeker maar even laten checken of hij nog wel zit waar hij wordt geacht te zitten. Niet dat dat enige garantie biedt, maar die heb je met de pil ook niet. Daarom toch maar even voor de zekerheid. Steekjes, maagzuur, rare maag, pijnlijke borsten .... ik duim!
Dombo toch even laten checken of alles nog op z'n plekkie zit. Dop, in 2010 gaan we jouw hopelijk allemaal achterna met roze hoor! Bebek spannend hoor.... ben benieuwd of dit jouw ronde mag worden, maar ja die signalen.... ik zal verder ook maar zwijgen (hihihihi)! 8)8) Desmo grote schoonmaak op hyves, heel verstandig, moet zo af en toe gebeuren.. Hier lekker niets doen vanavond, is ook wel eens lekker kan ik je vertellen. Beetje bankhangen, internetten, filmpje kijken en straks lekker bedje opzoeken... Mochten jullie er ook aan toe zijn, slaap lekker allemaal!
Ik heb er weer 2 hyves-dinnetjes bij, leuk leuk Net de film "de storm" gezien, voor nl begrippen vond ik het een goede film, wel zielig. Dop ik mag donderdag al, gelukkig wel want ik heb er goed last van, kan alleen nog maar een trainingsbroek aan en kan Xander er niet tegenaan velen. Over Xander gesproken men wat was hij aan het huilen vandaag, niet willen slapen. Maar na een lavendelbadje heeft hij heerlijk liggen ronken. Zo lekker naar boven op mijn warme waterbedje even tv kijken. Meiden slaap lekker !
Bedankt hoor meiden, ik ben meteen de hele dag bezig met dat HYves. Nieuw profieltje, fotootjes opladen, mensen opzoeken. Thnx
Goedemorgen iedereen! Hier druk druk druk geweest , wel beetje bijgelezen maar niet gereageerd. Ook ik wil iedereen steunen die ongewild nog niet roze is.En ik hoor graag alle klachtjes, gemopper en teleurstellingen aan en hoop iets wat tot steun te kunnen zijn. Dop, echt wauw een goede echo, nu steeds een stapje verder naar minder onzekerheid, en echt grote felicitaties hoor! Koffie, onder het mes, balen zeg, wel fijn dat je er donderdag een heel eind vanaf bent (hoop ik dan maar) dit lijkt me geen doen zo zeg. Liesben heeft er een nieuwe hobby bij Hyves. Ik heb ook een hyves maar doe er niets mee, heb 5 vrienden geloof ik en kijk er nooit op. Heb de lol er (nog) niet zo van ontdekt denk ik. Hier alles goed, kleine schopt goed en heb huge buik, hoor op mijn werk de hele dag niets anders van ouders, zo je mag bijna met verlof zeker? Oh pas eind maart? Zijn het er 2 dan??? Ik word er eerlijk gezegd een beetje onzeker van (tja waar maak je een probleem van zullen jullie wel denken nu, luxe probleem ook eigenlijk) Manlief heeft vorige week met ruim 23 weken een (lelijke) foto gemaakt maar ik heb die nig niet hier op de pc staan, komt hopelijk snel, kunnen jullie er ook wat van zeggen fijne dag iedereen, wij gaan vliering leegtrekken want volgend weekend wordt de babykamer verbouwd en moet alles weg zijn dar (tijdelijk gelukkig) groetjes Nicole
Pff Nicole..weet precies wat je bedoelt! Ik heb ook altijd hele grote buiken, draag alles naar voren, grote kinderen een veel vruchtwater. Die opmerkingen zijn inderdaad niet leuk. Je weet wel dat het (meestal) niet rot bedoelt is maar toch...snap heel goed dat je er onzeker van wordt hoor!
Tja is wat he hahahaa, luxeprobleem zolang het geen vervelende oorzaak heeft zoals suiker. Nu ik je avator zie denk ik er weer aan, echt ik vind jouw foto's zo ontzettend mooi altijd, je wilde er toch ook op den duur helemaal je brood mee proberen te verdienen? Ik ben nooit zo dol op horloges met foto's erin verwerkt maar vind de foto erg mooi. En moet ineens nog aan dop d'r opmerking denken , inderdaad heel erg fijn dat er hier vrijuit over gevoelens gesproken kan worden zonder dat iedereen er meteen over valt als het niet dezelfde mening is, erg fijn! Zo weer even rust van de schoonmaak (ja moet goed naar lijf luisteren van gyn) want mijn buik begint weer een beetje te spannen.
He leuk Nicole, de babykamer verbouwen. Lijkt me zo heerlijk om te doen. Nou weet ik echt even niet meer of jij al kinderen hebt, maar ik wilde vragen of je alles nieuw gaat kopen. En van die grote buik, joh laat ze maar lullen en wees trots op je mooie buik. Ik weet niet hoe het is maar ik kan me voorstellen dat een grote buik beter is als een heel klein buikje, toch? De verjaardag gisteren was onverwachts leuk. Het baby'tje nog heel klein (prematuurtje) en ik mocht het even vasthouden van de mama. Blijf dubbel. Het voelt heerlijk en het is moeilijk, jullie snappen het wel. Vandaag hebben we helemaal niks, lekkerrrrrrrrrrr.
@Nicole en Lotuss....ik noemde mezelf altijd een dartel nijpaard als ik zwanger was dus ik werd ook vrij fors altijd,maar dan niet alleen van voren.....ik had ook een mega-achterwerk Update van hier:witte test gister,jeukende tepels en werd misselijk wakker.Maar kwamen er gister achter dat ik vorige maand ook al een innestelingsbloeding dacht te hebben Nou ja,in mijn geval ben ik zo'n derde van de keren dat ik zwanger denk te zijn echt zwanger,want zo vaak ben ik gewoon zwanger...... @Liesben......ik zag het dat je flink met foto's in de weer was geweest En dat je ook in Carcasonne was geweest!
Desmo , ik blijf het knap vinden hoe je toch zo kunt genieten van de baby's van anderen, lijkt me zoooo ontzettend dubbel inderdaad. Mijn vriend heeft al een zoon die af en toe bij ons mag verblijven, dit wordt mijn eerste (nou ja eigenlijk 2e, ik tel Eline altijd mee voelt beter) beebje wat hopelijk ook echt in zijn bedje hier mag belanden en heerlijk opgroeien. Zo nu eerst even een nagel repareren voordat ie er helemaal afscheurt (acryl) en dan aan de opruim op zolder. Echt alles moet uirgezocht worden dus dat wordt wat (soms staat het al jaren op de vliering. ) Vriendlief kan alleen niet zo goed afscheid nemen van spullen, ik wel, vuilniszak ernaast en vullen maar, weg is weg. Normaal heb ik dat all maar nu met de hormonen helemaal.
Suus ik blijf toch gaan voor zwanger hoor en voor de zekerheid ook jij een bad vol met HCG waar je straks even lekker in moet gaan badderen. Oh en Bebek, mijn vorige 2 zwangerschappen begonnen met een griepje
Dank je Nicolio! Wie weet ga ik er nog wel eens wat mee doen maar voorlopig blijft het bij een hobby. Ik vind alles met foto's mooi, haha! Fotofiel...!! Maar ik hou me in hoor! Stel je voor...T-shirts met foto..muts met foto..tas met foto...hele huis vol foto's..nee...dat is me toch teveel van het goede!
Sorry Nicole, toen ik het berichtje had getypt realiseerde ik me dat je Eline natuurlijk hebt gehad. Het spijt me En ik verbaas me er zelf ook wel over dat ik zo van die kleintjes van anderen kan genieten. Alleen kraamcadeautjes kopen vind ik steeds moeilijker worden. Had deze keer dan ook maar simpel een bon van de Prenatal gekocht. Als ik in een babyzaak ben jeuken mijn handen om dingen voor mezelf uit te zoeken
Huh, Suus een witte test Dat had ik nou echt niet verwacht. Eerlijk gezegd was ik er al een beetje vanuit gegaan dat je zwanger zou zijn. Raar lijf van jou Wanneer is je NOD ongeveer denk je?
Ik weet niet wanneer mijn NOD is ......op zijn vroegst de 16e .... Het kan ook helemaal niet hoor....ik denk dat ik nu gewoon echt gek geworden ben.....mijn laatste menstruatie was ook heel raar.Toen had ik de 23e het gevoel dat mijn ongesteldheid doorzette eindelijk,maar kwamen er gister achter dat ik mijn man de 18e had gesmst al dat het door ging zetten(je moet toch wat romantisch smesn ).....ik kan me herinneren,dat ik elke keer vloeide en dan weer een dag niet.....en met de kerst vloeide ik heel erg.En de maand ervoor was ik de 25e ongesteld.Maar ik heb na een mk cyclussen gehad tussen de 23 en 32 dagen.En ik heb nog geen ei gevoeld en voel nu ook geen ei. Ofterwel:
Oftewel d'r is geen touw aan vast te knopen. Hoewel ik natuurlijk anders hoop zou een duidelijke menstruatie nu wel even prettig zijn. Dan heb je tenminste weer iets wat op een cyclus lijkt, dit lijkt me inderdaad wel erg onzeker.