35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    wat een mooie foto's Inez, mooi zo en al iets beweging,
    spannend.......
    mooi rond buikje en kleintje erbij,
    je bent heel erg mooi zwanger.....

Ritje

2. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    He Ritje, hoe gaat het nu met jouw? Heb de afgelopen 2 weken gemist, maar gaat het helemaal goed met jouw? Kun je een beetje genieten?

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ellen nen dikke proficiat ben heel blij voor jou!
    wow, mijn buideltje werkt en hopen voor nog anderen! :) :)

geniet van je geluk,
    een april kindje een rammetje, is er eentje met karakter hoor!
    zet je maar schrap!
    hihi

liefs Ritje
    En nu laten groeien maar tot een hummeltje...

4. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ja Schiela, het gaat iets beter door de hormonen extra,
    kwam er tekort blijkbaar, schommelingen zijn stukken beter,
    voel me beter, zo is het doenbaar....
    ervoor 2 goede dagen 3 dagen erna huilbuien is niet leefbaar!
    en dit ligt niet in mijn karakter....

hebben al voorbereidingen genomen kaartjes gaan keizene n bestellen met foto erop schoonbroer gaat het speciaal ontwerpen is fotograaf vind het leuk hoor.....suikerdoosjes gekozen in zelfde onwerp van de kaartjes...baby uitzet een stukje al gekozen,
    kamertje al meer op orde nog bedje moet komen en kastje onderin....

en daar terug aan het werk dus.....
    leuke vakantie gehad?

uitgerust?

fijne dag nog meid en bedankt voor je bezorgdheid is zoooooooo lief

Ritje

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

ja het gevoel was echt anders. Ik had een klein schietgebedje gemaakt tijdens ons kluswerk ;) en voelde me vrij snel na ei al anders. slecht slapen etc. Maar toen ik dinsdagavond (veel te vroeg) neg teste toen wist ik het niet meer... maar stiekum toch wel....

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    voor Ellen we zijn blij dat het een zwanger vrouwtje is nu!

Ritje

7. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik kan zoooooooooooo jaloers worden op iedereen die al zwanger is. :oops:
    Maar het geeft mij wel extra hoop hoor dat het bij mij ook kan lukken. Vind het allemaal zo spannend. Maar zie alweer op tegen de dagen na mijn ei. Dan moet je zooooooooo lang wachten. :( Maar gelukkig ben ik deze keer die 2 wkn op vakantie dus gaat de tijd sneller. En als ik terugkom, kan ik meteen testen. :thumup:

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn stiefvader heeft vannacht in de auto een hartaanval gehad!(godgodgodzijdank reed mijn moeder).

:confused: :cry:
    Voordat mijn moeder ergens kon stoppen en mijn stiefvader gereanimeerd kon worden is best veel tijd overheen gegaan. We hebben nog het geluk gehad dat ze is gestopt bij een busdepot waar 1 van de chauffeurs kon reanimeren! Een ander heeft het ZH gebeld, ambulance was er redelijk snel en met gillende sirenes naar MC Alkmaar.
    Hij is op de 1ste hulp gedotterd en daarna met toeters, bellen, slangen en apparaten naar de IC verplaatst. Daar ligt hij nu, hij is niet meer bijgekomen maar ze houden hem in een kunstmatige coma en ze hebben z'n lichaam tot 34 graden onderkoeld. Plan is nu om hem over 2 dagen bij te laten komen maar ze hebben geen idee hoe of en hoe hij eruit zal komen.......

Mijn moeder zit nog in het ZH, ze gaat zo misschien naar huis om te slapen maar misschien niet. Ik zit hier alleen en 'durf' niet zomaar de auto in te stappen om naar Alkmaar te rijden, ik zal wel weeën onderweg krijgen.
    Mijn god........ en mijn moeder was geestelijk al helemaal niet in orde, dit trekt ze niet.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat zie ik nog even snel...... Ellen zwanger!
    Gefeliciteerd meid \:D/ :whistle:

10. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Jeetje Natas, wat een enorm naar verhaal! Ik wens je heel veel sterkte met je stiefvader.
    Maar probeer je zelf wel rustig te houden hoor. Ook al zal dat niet makelijk zijn.

Een hele dikke knuffel van mij!

11. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Ritje, fijn dat het toch redelijk goed met je gaat en je lekker aan het voorbereiden bent.

Ik ben inderdaad weer voor een weekje aan het werk, volgende week weer een weekje vrij. Heerlijk heb daar nu al zin aan.

12. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Oh Natas, wat erg voor je stiefvader. Ik hoop met heel mijn hart dat hij snel bijkomt en niets achterhoudt. En je moeder, die heeft het ook niet makkelijk. Sterkte voor jullie.

Ellen, wat goed, zeg, dus blonde mutsen kunnen ook zwanger zijn. Geniet ervan. ECHT SUPER.

Inez, suc6 met de latste dagjes, of uurtjes, wie weet. Maar zeker niet zoiets zoals Lientje heeft gehad.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ ELLEN: joepieieieieieieie, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Genieten!!!!!!!!!!!!

@ MIEPKE: dan wens ik jou een heel gezellig weekend toe!

@ NATAS: oh jeetje, dat is schrikken zeg! Wat knap van je moeder om zo te reageren. Hoop dat alles goed komt met je stiefvader, IC is niet bevorderlijk. Duimen dat hij goed uit de kunstmatige coma komt. Heel veel sterkte meid! Maar denk ook aan je zwangerschap, het is tenslotte je laatste week! SUCCES! *KNUF*

@ SHEILA; wat een luxe, volgende week weer vrij, geniet ervan!

14. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Ellen

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap

@ Natas

Veel sterkte toegewenst....

groetjes Anja :baby:

15. veronika

veronika Niet meer actief

Ach Natas, wat verschrikkelijk! Ik hoop dat hij er goed uitkomt, ook voor je moeder. Is er geen buurvrouw/man in de buurt om met je naar het ziekenhuis te rijden? Ik begrijp dat je er graag bij wilt zijn. Hou moed, en sterkte.

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Ellen: Gefeliciteerd! en geniet ervan :)

@ Inez: Wat een mooie buik heb je!

@ Natas: Jeetje dat is schrikken zeg! Ik hoop dat hij straks goed bijkomt en er niets aan overhoudt. Sterkte!

Vanmorgen moesten we eerst met de jongste naar de kinderarts voor controle en alles was goed, al was ze niet zo geweldig gegroeid. Hier maakten ze gelukkig geen punt van, omdat ze vorig jaar voor het eerst een flinke groeispurt heeft gehad en binnen de marges viel.
    Qua gezondheid gaat het ook goed en ze hebben nog bloed geprikt om te kijken of haar schildklier goed werkt (niet te goed) en hoe het zit met haar allergieen.
    Goed nieuws dus :)

Nu nog goed nieuws zo rond de 11e en ik ben helemaal gelukkig 8)

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Miepke vakantie's en verhuizen zijn de beste remedie's om zwanger te worden!
    dus heb moed, en ja hoor een voor een lukt het hier wel....
    en het geeft moed...komt wel!

@natas wat erg en dat in je laatste week, goed dat je vader hulp had, nu afwachten en vraag of eimand kan meegaan ga zeker niet alleeen ernaar toe....
    Ik hoop dat hij goed hersteld en dit een positief einde heeft,
    hou ons op de hoogte hoor!
    is verschrikkelijk erg voor jou en je moeder.....
    maar er zijn al veel mensen hersteld van dit dus heb hoop!

sterkte meid!

Liefs Ritje

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ GIEGEL: fijn dat de controle goed is gegaan. Nu de rest nog.... ;)

19. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Lieve Natas,

Sh*t! (ik keek stiekem eventjes op mijn werk op het forum en lees dit verdrietige bericht). Hou je goed meid! Niet alleen naar Alkmaar rijden hoor! Is Chris thuis bij jou?
    Ik duim dat het allemaal goed mag komen.

Liefs Lola2 (Josephine)

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Inderdaad :) Nu is het tijd voor een derde ;)

Deel Deze Pagina