Hier beginnen de kwalen die me elke maand gek maken ook weer op te spelen. Valt niet mee hoor, vrouw zijn! Maar ik ga gewoon door met niets voelen. Lijkt me heerlijk.
Stomme eieren allemaal en stomme kwaaltjes. Ik voelde me bij deze zwangerschap voor NOD ook helenaal niet zwanger maar door ijdele hoop toch maar weer voor NOD getest en toen ja hoor raak. Ik heb hier het bad vol laten lopen met HCG dus iedereen die wil neem een lekker bad Desmo niet erg hoor , ik denk er zelf iedere dag meerdere malen nog aan maar weet dat dat voor anderen niet zo is, gelukkig maar. Dus ja dit wordt mijn 2e kindje eigenlijk. Ahhh moet er niet aan denken alles met foto's. Ik moet bekennen dat ik ze eigenlijk alleen als foto mooi vindt, echt zo lelijk t-shirts met foto (sorry als ik iemand voor het hoofd stoot nu. Maar ik heb ook wel een beetje een aparte smaak soms. Onze babykamer wordt ook helemaal zwart,wit en grijs en er staat een antieke ossenrode kast in. De vloer is heel donker laminaat en de muren zijn gebroken wit en 1tje wordt er lichtgrijs. Ook heb ik een zwart rompertje met lange mouwen8), iedereen zegt dat dat stom staat bij een baby, nou niet bij die van mij zo weer aan de slag, net man uit bed getrokken dus we kunnen samen aan de slag, hij met namelijk alles van de vliering aftrekken, dat lukt niet meer goed met buik. Oh ja suus, ik vind dartelende nijlpaarden ook leuk, vooral als ze zwanger zijn. Desmo kan me helemaal voorstellen dat een kado kopen echt jezelf pijnigen is zo onderhand. Ik denk als jij zwanger bent je een eigen prenatal thuis kunt gaan beginnen aan het einde
Oh heerlijk Nicole, ik duik gelijk in je hcg bad en blijf daar de rest van de dag in dobberen. Komt er iemand bij dobberen?? 'k Heb trouwens testdrang ... nog even inhouden pfffff
Nicole, ikke wil ook in het HCG bad! Het lijkt me trouwens heerlijk om lekker te tuttelen en je babykamer precies zo te maken als jij het mooi vindt! Laat anderen maar kletsen hoor, vaak moeten mensen eerst iets zien om te beseffen dat het mooi kan zijn! Enne; buikfoto's!! Dop, hoe gaat het bij jou, worden je broeken al strakker? Je moet ons wel op de hoogte houden met regelmatige buikfoto's hoor! Kunnen we het mooi volgen, leuk! Liesben heeft hyves ontdekt, jeej! Is leuk he! Suus, ik vind nijlpaarden ook megacute hoor! ik moet ook wel, want Lief vind het soms wel een leuk koosnaampje voor mij... Desmo, moeilijk is dat he, om zo'n klein humpiedumpie vast te houden en dan zulke dubbele gevoelens te hebben...aan de ene kant is het een heerlijk gevoel om zo'n minimensje in je armen te houden en aan de andere kant wil je zo graag dat het jouw minimensje is...ik herken het zo goed! Ik voel nog steeds niks Ben wat niezerig en nog steeds bleh, maar heb vannacht en vanmorgen ongikrampen gehad, dus het zal allemaal wel weer op niks uitdraaien en met een griepie te maken hebben :x We wachten het af en gaan verder met niets voelen! Des, hier ook testdrang!
Kon de drang niet weerstaan en heb getest. 4 Dagen voor NOD, verkeerd geklust en bovendien geen zwangergevoel. De uitslag ... witter-dan-wit ... hoe is het mogelijk Naja, ik ben niet eens echt teleurgesteld geloof ik. Had ook niks anders verwacht. Maar toch ... ronde 15 in in zicht, zucht En nou ga ik met mijn nieuwe boek echt in bad. Toedels!!
Hey Desmo geef de moed nog niet op.... Je bent ook erg vroeg met testen ennnuuhhh waarschijnlijk niet met ochtendurine.... dus we duimen nog even voor je hoor!
Des, je bent gewoon te vroeg! Niet wanhopen nog, JFT heeft gelijk: je hebt waarschijnlijk ook geen ochtendurine gebruikt en dus zegt het allemaal nog niks!! Doet zp bij jullie ook zo raar? Hij vliegt er steeds uit!
Wow, het sneeuwt als een gek hier! Kan bijna niet meer naar buiten kijken, zo hard sneeuwt het! En Lief is werken en komt vannacht pas thuis...dat vind ik dan weer minder, want vind dat altijd beetje griezelig! Liesben en Desmo, het wordt een gezellig feestje in de hcg-badkuip! Suus, kom je er ook bij?
He dames past dat een beetje met zijn allen in dat HCG badje ? Nicole laat ze maar kletsen hoor, doe lekker wat jullie mooi vinden. En dat over je buik pffff lekker belangrijk, lekker laten groeien die buik Lotus ik vind dat ook leuk hoor foto`s op sieraden enzo. Ik hou ook van zijn naam op van alles en nog wat. Lakentje enzo. Maar zo mooi als jij foto`s kan maken poe petje af hoor. Suus wat vond je van de Storm ??
Jowjow pakt een handdoek haalt die even over de grond om alle gemorst HCG'tjes op te rapen, wringt de handdoek weer netjes uit boven het bad, dus bijna alle HCG is weer terug (hihihihihi) Jowjow gaat nog eens lekker even kopje onder....... maar moet nu toch echt weer uit bad . Verjaardag vanmiddag, dus ik ga me aankleden en zou zo zeggen badder ze en tot laters!8)8)8)
Hhihihi gezelig zo met z'n allen in een hcg bad. Maar ik ben er weer uit hoor, was zaaaalig en nou "zit" ik in mijn nieuwe boek. En ja Bebek, ZP doet raar. Vliegt eruit of is heel erg langzaam