*heeft beeld van een rimpelig Bebekje die negen maanden in het HCG bad gezeten heeft* Meiden.. ik vul het bad even bij voor jullie met vers warm HCG Water.. en ga nu de jongens naar huis brengen.. met 'boes' (ford transit) want scooter van oudste aap moet mee terug.. (staat vanwege onberijdbare fietspaden al weken in mijn niet zo grote schuur) Verder alles goed hier... beetje 'katterig' (moe en hangerig).. straks weer lekker met mijn breiwerkje op de bank met de cv hoog (niet dat dát helpt in ons karig geïsoleerde huis met open trap in woonkamer... ).. bakkie thee erbij en ik red me wel!! Fijne avond allemaal!
Dop krijgt last van nesteldrang met haar breiwerkje Doe je wel voorzichtig op de weg? Het is hier echt slecht op het moment! Ow enne, 9 maanden in een hcg bad levert idd een gerimpelde bebek op en hopelijk ook een gerimpelde bebek-baby
Waar is iedereen? Puppie wil naar buiten maar vrouwtje heeft nog geen zin...Ben niet in een socialize-bui en nu is het spitsuur buiten, dus ik ga mooi pas als het donker is, meneertje wacht maar ff
O haha Bebek...die buien ken ik maar al te goed! 'Ik ga de post niet halen want dan staan er weer mensen in de lift'
Ja, soms heb je daar gewoon zo geen zin in! Kom je al die ouwe taarten tegen die hun hele verhaal kwijt moeten, yech, ben niet in de mood! Net ging de bel ook al en hoewel ik heel nieuwsgierig ben wie dat dan is geweest, heb ik lekker niet open gedaan... Heb nogal een roddelkwebbelbuuf en verdenk haar ervan
Soooowwww ff een dag je niet geweest en ik heb echt wat bij te lezen! Gisteren maar een grote pan macaroni naar schoonpa gebracht daar kan hij een hele week van eten Lotuss wat vervelend dat ze last heeft van die prikken. Ik heb een vriendinnetje die alternatief prikt. De spuiten meer spreiden en uit elkaar halen. Ik denk dat ik dat ook serieus zou overwegen. (maar eerst voor een kleintje zorgen) Ik denk ook wel dat homeopatische middelen goed kunnen helpen. Bebek, goed hoor niet stressen (lukt het al??) Dop fijn een goede echo met een koppend hartje! Desmo, ik begrijp je gevoel zoooo goed. Ik ben ook altijd blij voor een ander maar ben nu ook al bang deze ronde weer niet mee te mogen met de babytrein. Ik las gisteren een artikel over dat iedereen een bescherm engel naast zich heeft. Maar dat die engel je niet mag helpen zonder dat je iets gevraagd hebt. Dus baat het niet dan schaad het niet, je snapt wel waar ik mijn engel om gevraagd heb Misschien toch even een woordje tot je engel richten? Geld natuurlijk ook voor alle andere meiden. Mag ik trouwensook bij je in het hcg bad? Oww enne ik wil ook wel hyven. (bij ons weet ook niemand dat we aan de klus zijn en wil dat ook graag zo houden) Dombo heerlijk lekker shoppen. Kan ik ook zooo van genieten. Suus, geen kwaaltjes wel kwaaltjes geen kwaaljes en bah nega test. Liesben, hoe is het bij jou?? Nicole, oh dat lijkt me zo leuk. Al je creativiteit kwijt kunnen in zo'n leuk kamertje. Hoop dat ik dat dit jaar ook mag doen. Ben vast weer wat meiden vergeten maar heb iig mijn best gedaan Hier verder geen nieuws. Gisteren een feestje kwam een hoogzwangere kennis tegen. Bedacht wel dat ik toch ook wel erg graag zo'n buik wil, met inhoud natuurlijk.
En ik denk dat iedereen zijn zwangerschapswens niet op Hyves zet, dus ik denk (en hoop) dat iedereen discreet is! BTW je hebt PB
BiBi, als je me ff je hyvesadres pb't, zal ik je toevoegen! Ik ben niet te vinden, volledig afgeschermd ivm mijn werk....Enne, ook hier hebben de hyvesvrienden geen weet van onze wens!
Okey ladies, ik ga het erop wagen: puppie moet echt naar buiten nu... Als ik me over uiterlijk een uurtje nog niet gemeld heb moeten jullie ff de hulpdiensten inschakelen, want dan ben ik ingesneeuwd! Of lig ik ergens uitgegleden zielig te zijn, haha!
Suus wil ook hyven met Bibi Suus stapt voorzichtig in het HCGbad en blijft er ook in tot er een baby uit Suus komt.Wordt een lekkere kledderboel in dat bad over 9 maanden En Suus is alweer 1,2 kilo kwijt deze week!Maar morgen is mijn vaste weegdag,dus... Oja.en ik kreeg een enthousiaste krabbel van iemand die ik niet ken hier om me feliciteren met mijn zwangerschap nav de inestelling de vorige zwangerschap nou ja,weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet,dus ik negeer het vooralsnog maar even.
Zo, Bebek is terug! Heb ik weer; eerst kom ik de grootste ouwehoer uit de buurt tegen en vervolgens houdt het ineens op met zachtjes sneeuwen....enniewees, we hebben het weer overleefd! Suus, oei, daar zou ik ook niet zo blij mee zijn...ik zou geloof ik toch maar even pb'en dat er geen sprake is van een zwangerschap...Het komt vast uit een goed hart en diegene zal het wellicht fijn vinden te horen dat ze er naast zit...
Ik heb het gelezen...vind het wel een beetje slordig hoor! Maar heb jij dan ergens gesproken over een innestellingsbloeding of heeft ze dat hier gelezen? Want dan is het helemaal slordig!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik echt een hele erge innestelingsbloeding....echt zoveel had ik nog nooit gehad,dus ik had er een onderwerp over geopend......ik denk dat ze het daar vandaan heeft.....ik snap wel dat je dekt dat ik nog zwanger ben hoor,maar het kwam gewoon ff hard aan.
Nou, ik zou toch eerst even voorzichtig geïnformeerd hebben voordat je zo'n bericht plaatst...zeker omdat je ook geen banner hebt! Ik zou haar toch maar even antwoorden als ik jou was...
Ik heb haar een pb gestuurd om te zeggen,dat de zwangerschap helaas in een mk is geeindigd en netjes antwoord gegeven op haar vraag.Goed he?
Krijg ik net een berichtje of ik ff mee ga naar de kroeg in Utrecht...ehh, ja, hoe dan echt??! Ik ga echt niet fietsen nu hoor! En een bus heb ik ook niet zien rijden hier....
OMG wat pijnlijk Suus! Kan me voorstellen dat iemand dat uit een goed hart doet maar even checken voor de zekerheid is toch wel zo netjes. Of doe het dan in een pb, vind dit wel erg onzorgvuldig (en dan druk ik me vriendelijk uit). Maar je hebt het netjes opgelost. Ken je die persoon eigenlijk of was het een vreemde voor je? Bebek, naar de kroeg is leuk ... maar niet met dit weer. Puppie weer fijn gespeeld in de sneeuw of is de lol er inmiddels wel af?