Oh en Desmo wil ook hyven met Bibi Sta je al bij een van de andere meiden? Dan zoek ik je daar wel op
De lol is er nooit vanaf bij puppie geloof ik! Zodra ie buiten komt maakt ie gelijk zo'n joeperd van een buikschuiver door de sneeuw, hij vindt het echt helemaal geweldig! Iedere tien meter moet meneer ff rollen op een nieuw sneeuwplekkie Enne, ga ook niet meer weg hoor, ik wil toch niks drinken gezien mijn NOD over twee dagen en ik heb geen trek in al die moeite voor een fristi
Jeetje moest weer pagina's doorlezen. Mag ik ook in het hcg badje of is het al weer leeg? Suus, goed opgelost maar wel slordig zeg. Ik zie het ook wel eens in die topics van ik ben zwanger dat mensen alleen maar het eerste berichtje lezen en dan vervolgens niet lezen dat het later mis is gegaan en dan prinsheerlijk na weet ik hoeveel berichtjes nog eens gefeliciteerd roepen. Lees dan verd.rie. Kan er zo kwaad om worden als er gewoon niet even goed gekeken wordt. Maar goed, hopelijk heeft deze persoon een vooruitziende blik en is het vast een felicitatie voor de komende maand. Nicole: Leuke bezigheid, babykamertje, veel plezier. Enneh, lekker laten l.llen over je buik. Volgens mij wordt het door sommige mensen standaard bij iedereen geroepen. Heb het ook bij collega's op het werk gezien terwijl die echt geen mega buik of zo hadden. Bebek: leuk zo'n woeffie die sneeuw leuk vindt. Wij hebben hier sneeuwkonijnen rondlopen. Dombo: dat is nog eens leuk winkelen en dan nog een winkelrondje in het vooruitzicht. Desmo: misschien toch te vroeg getest? We blijven hopen. De rest ben ik al weer vergeten, zag nog wel vanalles over hyves voorbijkomen, is aan mij niet besteed. En iets van erwtensoep, valt in dezelfde categorie als hyves, ook niet voor mij. Hier gisteravond heerlijk uiteten geweest. Was best te doen met de auto, vandaag verjaardag, was wel wat glibberen maar we zijn weer veilig thuis. Morgen spannend, moeten in de middag in het UZ Gent zijn voor een gesprek. Weet niet wat we er van moeten verwachten dus we zien wel. Hoop dat het wel een beetje qua verkeer te doen is.
Ik ga ook heel hard duimen voor jullie Ladouce! Ja,dat zie je vaak in topics idd,dat iemand allang verteld heeft dat het mis is en mensen nog feliciteren. Of dat mensen echt bloed verloren hebben en nog wel een roze streep hebben en andere mensen dan zeggen:een streep is een streep:gefeliciteerd!....zucht....
Zit me te ergeren aan de plaatselijke jeugd....die gooien heel de tijd sneeuwballen tegen mijn ramen.....maar als ik er wat van ga zeggen,blijven ze natuurlijk helemaal aan de gang.Sowieso is de jeugd hier behoorlijk asociaal.....en dat zeg ik als stadsmens.De katten schrikken zich elke keer een ongeluk....en als ze er 1 doorheen gooien zit ik met een kapot raam en zijn die **k*ltjes natuurlijk gewoon verdwenen.Want zo stoer om te blijven staan zijn ze dan weer niet.En als ik het zat ben komt er bij mij echt geen:willen jullie daar aub mee ophouden? meer uit,maar meer iets met enge ziektes enzo.:x Pestjochies.Bah!
Hihihi het hcg badje zit nog propvol Meiden ik ga mijn boek weer induiken met een kop koffie en een pak koekjes. Fijna avond allemaal en voor straks lekker slapen!
Suus, ik zou ze een emmer ijs- en ijskoud water over de kop gooien, echt! Ik woon 16 hoog; flinke vent die daar een sneeuwbal tegenaan krijgt Maar ik erger me dood aan onze bovenburen...zijn jong en vinden daardoor dat ze het recht hebben de hele flat mee te laten genieten van alles wat ze doen...en volgens mij hebben ze een olifant als huidier
Des, geniet ervan meis! is heerlijk, met een goed boek op de bank en een lekkere kop thee! Om half negen beginnen mijn favo programma's en ben ik er alleen nog in de reclame...en hoewel ik alleen tijdens een ontbijt met Lief (turkse) thee drink, heb ik door het bericht van Des enorme zin gekregen in een kop thee!
Hihi, die thee van het vorige bericht was blijven hangen geloof ik, want zie nu pas dat er koffie staat Of mijn brein had zo'n zin in thee dat ik dat gewoon wilde lezen! En dat terwijl ik het nooit drink, maar zit nu met een lekkere kop thee voor mijn neus!
He da's nou jammer...je moet gewoon zo'n enorm waterpistool kopen en vullen met ijskoud water en dan vanuit je slaapkamerraam recht op die rotkoppies mikken! Of je pakt gewoon je luchtbuks, zoals die oude man vorige keer
Nou weet je...ik weet dat het niet goed is om ze te denken,maar als er de hele dag tegen je ramen aangegooit wordt kan ik me er best wat bij voorstellen,dat je zo pissig wordt,dat je een luchtbuks pakt.Niet dat ik dat zou doen ooit,maar kan me het echt goed voorstellen.Ik word er nml ook behoorlijk agressief van.