35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Je moet je hier nooit ergens voor schamen!

En nu ben ik echt weg ;)

2. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    meiden ik ga bankzaken doen, dus iedereen nog een fijne avond en tot later deze week..

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Da's lief...
    Maar van binnen doe ik het wel. Ik denk iedere maand dat het raak is en iedere maand is er niks behalve duivels. Dus ik ben wat terughoudend met alles wat ik voel, want ik wil niet weer voor joker staan :)

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Bebek....denk niet dat je gauw voor joker staat hier hoor.Het is allemaal heel herkenbaar.

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Okey, nou komt ie dan: ik voel echt niks meer...geen rugpijn meer, niet misselijk, ongigevoel.
    Alleen enorme boobs met steken....

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik zeg:het kan nog steeds ;)

Ik denk het ook elke maand hoor,alleen heb ik het "geluk" dat het 1 op de 3 keer ook echt zo is,dus valt het bij minder op dat ik raar ben.Nou ja,met dat dan :D

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    BB..ikke ook Hyven!!

Rare gerimpelde zwangeren?? :D :D :D
    Trust!!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, het kan nog steeds ja...hebben wel heel gunstig geklust, maar dat zegt natuurlijk ook niks. Nog steeds geen spotting en dat heb ik toch meestal echt wel een dag of 2, 3 voor de ongi....maar on the other hand; mijn lijf doet gewoon waar het zin in heeft.
    Dussss....ik hoop nergens meer op en ga uit van een bezoekje van de duivels en dan kan het alleen maar meevallen allemaal!

Suus, ik hoop echt dat jouw voorgevoel weer juist is en dat beebje goed blijft plakken deze keer!!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gerimpeld...ja, zwanger...:(
    Slaap lekker!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Net terug van eten bij schoonma. Zal ff de pbtjes beantwoorden (of accepteren:)) en de rest ga ik morgen pb'en. Zit nu op de laptop en daar ben ik niet zo handig mee. Op de pc heb ik dat allemaal zo gedaan.

Nieuwtje,.......had vandaag twee duidelijke strepen op mijn ovu test staan dusssssss jullie weten wel wat ik vanavond nog een keertje ga doen;) en morgenavond nog een keertje.
    Ben ik trouwens wel erg blij om want vriendlief zit dinsdag en woensdag weer in het buitenland. Komt donderdag pas weer terug dus ik was al bang mijn ei te missen. Maar nu blijkt dat mijn eitje er rekening mee gehouden heeft.
    Ben benieuwd naar al mijn nieuwe hyves dinnetjes :)

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo zeg, even 1 dagje niet hier omdat ik na een verjaardag was en mag meteen een heleboel bijlezen ....

Allemaal lekker genoten van een HCG-badje lees ik!

Bebek, ook rare mensen worden zwanger hoor!

Hmmm. Suus met een witte test. Zegt nog niks, afwachten nog even. Maar al wel weer ruim 1 kg kwijt. Toppie meid!

Nicole, laat ze maar lekker l*llen over je buik hoor, niks van aantrekken. Met beide meiden hoorde ik al bij 20 weken zwangerschap opmerkingen als, het zal wel niet lang meer duren nu he? Euh, zit net op de helft ...
    En heerlijk, een babykamer inrichten zoals jij het wilt. Ben erg benieuwd naar jullie kamertje. Ga je nog foto's plaatsen als hij klaar is? En meid, er gaat echt een prachtkindje in dat kamertje van jullie komen hoor!

Ladouce, spannend hoor, heel veel succes morgen.

Oh oh, wat naar nou toch, vanmiddag op die verjaardag mensen weer gezien die ons al even niet meer hadden gezien. De meesten hadden al wel gehoord dat ik behoorlijk veranderd was, maar ze stonden toch behoorlijk paf van deze metamorfose. Hihi, ikke had schik, veel schik.

Nu nog een nieuwe bril en dan is de metamorfose weer een stukje verder afgerond. Heb er al 1 uitgezocht, moet dinsdag nog even langs voor een ogentest en dan kunnen ze de metingen doen voor deze glazen. Zal proberen eraan te denken een foto te maken van nieuwe bril. Ben er zelf nu al erg blij mee.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Joyce, wat ontzettend leuk om ook van jou weer wat te lezen. Fijn dat je zo geniet van je kleine manneke. Prachtig hè, die kleintjes!
    En juist omdat het zo mooi is, is het verlangen naar een 2de zo sterk. Ik kan me wel wat bij jullie stap voorstellen, uitsluiten voorkomt idd situaties zoals waarin wij nu zitten.
    Veel liefs!

Hahaha, leuke avatar Liesben!

Heel veel sterkte Koffie, het zit je niet mee meid.

Welkom hier Charlie, en veel succes.

Super gefeliciteerd Dop met de goede echo!!!

Bebek, mijn duimpjes draaien. Je voelt veel voor een maand dat je niets wilt voelen :p
    Jeetje zeg, 4 pendels voor februari! Dan geloof ik de eerste 3, die andere duurt me te lang, en kies ik voor je voor de allereerste pendel. Meen eens? :D

Desmo, een witte test. Gatver.

Ontzettend leuk Inez, om dan de reacties te zien op je afvallen!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi Natas, dat is inderdaad geweldig. Doet me echt heel veel goed, m'n zelfvertrouwen groeit met de dag en ook in m'n hoofd begint het nu langzamerhand door te dringen dat ik nu echt niet meer te zwaar ben.

En meid, heb het ergens anders ook al gezegd, wat een mooie banner heb je gemaakt zeg!

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Thnx!

Ik heb wel es in een programma gezien dat het soms heel lang kan duren dat iemand na bijvoorbeeld afvallen zijn zelfbeeld heeft herzien. Dan blijf je jezelf zien zoals je vroeger was, alsof je hersenen het andere spiegelbeeld niet registreren.
    Dat is zonde, geniet er maar van!

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    #19675 justfortoday, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
    Niks een streek, "gewoon" een innesteling die mis gaat.....maar misschien gaat die nu wel goed! Positief denken, je hebt hardstikke goed geklust. Chin up meid, het gaat jullie lukken, heus!

Hier ook maagzuur, al 2 dagen...... en sinds paar dagen na ei elke dag wat krampjes. Test is niet anders dan voor ei, dus nog steeds heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht positief. Zal je zien dat er nog restmateriaal zit......
    De dingen die ik voel voel ik trouwens niet 24 uur per dag hoor.

Ladouce, succes!

Natas, mooie banner! Heeft Chris onze berichten al gelezen?

Dombo, leuk he, de complimenten? Die verdien je ook!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb ze wel allemaal geprint maar hij heeft ze nog niet gelezen, hij voelt zich belabberd (zwaar verkouden). Wordt volgend weekend.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, dat heb ik inderdaad ook wel gehoord en zelf 5 jaar geleden ook al eens ondervonden. Gelukkig wende het vrij snel en ik verwacht dat het deze keer niet anders zal gaan. Ik doe mijn best, want het is inderdaad jammer om daar je tijd en energie mee te verdoen. Haha, kan ik beter in m'n meisjes steken.

Beterschap voor Chris. Hoop dat hij het komende weekeinde weer fit genoeg is om alles te lezen, te verwerken en dat er een opening voor een goed gesprek komt.

JFT, thanks. Voor jou is het nu ook even spannend dus. Ben benieuwd.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Meurning ladies!

Dombo weer lekker veel complimentjes over haar nieuwe looks, heerlijk!

Natas, je hebt idd een mooie banner! Enne, ik zet in op de eerste drie pendels, helemaal mee eens! :D Hoewel ik hoop dat ze ongelijk hebben en het nu al raak is :p

JFT, je hebt wel de klassieke symptomen he...Misschien een hele stomme vraag, maar als je test nog licht posi aangeeft en je zelf zegt dat er nog 'restmateriaal' zit, kan je dan niet zwanger worden?
    En voor wat betreft die foute innestellingen; misschien gaat daar wel iets mis bij mij en moet ik de boel toch es ff grondig laten onderzoeken...ik heb steeds gezegd dat ik dat dit jaar zou gaan doen, maar schuif het steeds voor me uit...

Verder zijn de ongikrampen hier nagenoeg weg, muv wat zeurderige liezen. Vanochtend met lood in mijn schoenen naar het toilet, maar nog steeds geen spotting...Heb wel besloten dat als ik niet ongi word, ik pas vrijdag ga testen. Weet ik tenminste zeker dat ik niet te vroeg ben :p Maar het zal vast niet nodig zijn, testen dan he.

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En dat ga je volhouden als je morgen nog niet ongi bent? :D
    Zou ik heeeel knap vinden! ;)

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh Ladouce wat spannend weer vandaag. Ik denk aan jullie en hoop op goed nieuws.

Liesben ik had die avatar inderdaad op je Hyves gezien en vind hem briljant :D

Suus hoeveel is de score vandaag? Ben benieuwd hoeveel je bent afgevallen ;)

Dombo wat zul jij trots op jezelf zijn ... en terecht!

Bebek ik hoop natuurlijk deze maand, maar ik zet in op februari voor jullie.

Deel Deze Pagina