Geloof het of niet; dat ga ik volhouden! Heb het me heilig voorgenomen en heb ontdekt dat zodra ik besluit om te gaan testen, ik ineens ongi wordt Dus nu gewoon 4 dagen wachten, dan weet ik tenminste zeker dat ik écht over tijd ben!
*tromgeroffel* Meiden ik heb jullie hulp nodig. Gisteravond heb ik namelijk mijn laatste sigaret gerookt Ik wil nu echt een serieuze poging doen om te stoppen. Ik heb het al heel vaak geprobeerd maar dan ging ik toch steeds weer overstag. Nu wil ik het vooral vanwege het zwanger worden. Ik weet dat ik als ik doorpaf 30% minder vruchtbaar ben . Dat in combinatie met mijn leeftijd maakt dat mijn kansen wel heel erg klein zijn. Dusss, heb ik vanmorgen mijn koffie zonder sig.... gedaan. Maar ik moet jullie waarschuwen, ik word namelijk heel erg verschrikkelijk onuitstaanbaar chagerijnig zonder mijn verslaving Dus als ik eens onfatsoenlijk uit mijn slof schiet ... zeg het me dan alsjeblieft want ik bedoel het nog steeds echt goed.
Ik heb trouwens een enorme opgeblazen buik, mijn broek zit er gewoon strak van! Dus ik neem aan dat die pokkeduivels er morgen toch echt wel zullen zijn...:x
Des, wat knap van je! Wij slepen je er wel doorheen hoor meid, ga maar lekker sjaggie tegen ons zitten doen, mag! En als het té wordt, blokken we je gewoon!
3 dagen in toch ook genoeg? Denk eens aan ons, smachtend wachtend op een testende Bebek. We zitten aan de computer gekluisterd, bijten onze nagels van de zenuwen af en jij test niet Geintje hoor schat, doe vooral wat je zelf goed voelt
Haha, geloof mij nou; ik kom voor vrijdag allang melden dat de duivels me weer hebben gevonden, dus laat je nagels maar gewoon zitten! Tenzij je ze nodig hebt om van je paffie af te blijven
Nou die nagels overleven het wel. Ik vrees alleen wel de weegschaal de komende weken. Die zet ik maar even weg denk ik
Bebek, een kennisje vertelde me het volgende: ze was zwanger van een tweeling, met 11 weken werd dat een heftige miskraam, krampen duurden 48 uur. Daarna werd HCG wel wat lager, maar er bleef HCG waarneembaar. Haar werd verteld dat het kan dat restmateriaal door je hele lichaam gaat zweven, zich op een orgaan vastzet, en explosief gaat groeien, daarom wilde men onderzoeken doen en evt zelfs chemo! Ze besloot eerst een weekje op vakantie te gaan, HCG was nog aanwezig, maar laag. Na het weekje ging het weer omhoog, en zei ze zelf dat ze zwanger was, wat volgens de artsen absoluut niet kon. Ze heeft een inwendige echo geeist, en haar dochtertje loopt nu toch echt rond, 6 jr oud... Uit dat verhaal maak ik op dat je met nog wat HCG in je lijf eigenlijk niet zwanger kunt worden, maar dat wonderen bestaan.
Moge vrije maandag hier. pffff wat kan je daar aan toe zijn zeg. Mijn hele leven draait om huizen en klussen momenteel. Nou ja, met als grote vreugde brenger Yara daar tussenin natuurlijk. Die arme meid wordt wat heen en weer gesjouwd. Maar ze trekt het allemaal wel, vandaag dus een rustig dagje thuis voor haar. Ook wel weer eens goed. Voor mij ook dus. Desmo, schiet maar lekker hier uit je slof, beter dan in real life, anders is straks ook je verkering uit of heb je geen vrienden meer over. Maar vooral een compliment voor het stoppen. De reden is natuurlijk ook heel goed. Bebek, het leukste van laat testen is de GROTE kans dat je positief test. (als je zeker bent van je eisprong en cyclus, dan weet je het eigenlijk wel zeker) JFT wil je niet eens na laten kijken of alles wel schoon is? Daar moet je toch niet te lang mee lopen. Ik zou het zelf zeker doen. Tweelingzwangerschappen, waarbij 1 vruchtje wel blijft zitten komen inderdaad redelijk vaak voor. Wil je geen valse hoop geven, want een heel licht testje is niet echt een positieve indicatie daarvoor. Verder ben ik niet bijgelezen hier. Groetjes wel aan iedereen.
JFT, ik zou ook mooi een onderzoekje laten doen hoor! Je weet het maar nooit! Anna, nog steeds lekker druk met klussen! Schiet het wel al op? Fijn dan he, zo'n rustdagje tussendoor! Tja, ik ben zeker van mijn cyclus en vrij zeker van mijn eisprong, dus als er vrijdag nog geen ongi is, worden de kansen wel aanzienlijk groter...maar nogmaals; ik reken nergens op! zegt zij heel stoer terwijl het maagzuur welig tiert, mijn darmen een eigen leven leiden en mijn buik dik is....maar ik wacht stug op de duivels!
hoi meiden marnat komt ook even weer buurten. des knap van je stoppen met roken zet hem op he ik wil ook kappen maar lukt niet grr bebek heeft last van bebekjes? nee toch hou vol he niet eerder testen hier naar wat dipjes en veel verdriet gaat het wel weer wat beter. en vermoeidheid gister veel gelopen gaat heel goed. de wond ziet er goed uit jeukt wat door dat de korsjes er af gaan. sorry dat ik verder niet terug heb gelezen heb er nog even geen puf voor meiden die het nodig zijn knuf
Heej Marnat, kom je toch maar weer ff buurten? Leuk! Hoop dat het intussen weer wat beter met je gaat!
Een tweeling was het zeker niet, dan hadden we dat wel gezien, zw. test is al weken net zichtbaar streepje. Ik wacht even mijn NOD af, deze week, en ga daarna afspraak maken.
Ja, je hebt natuurlijk al een echo gehad. Twee toch? Maar ik bedoelde nav je verhaal. Hopelijk is er niets aan de hand en komt gewoon je ongi deze week. Maar ik had ook altijd gedacht dat je geen eisprong of ongi kreeg als je nog Hcg in je bloed had.
Volgens mijn temp en ovtests heb ik woensdag 30-12 een eisprong gehad. Okee, 2ling bij mijn kennisje, sorry, ben er niet helemaal bij, zit al 2 uur te wachten op een telefoontje van mijn vader zijn nierarts.
Wat me nu gebeurd!! Ik heb zaterdag bij het kruidvat een pak pleepapier gekocht en die vent die me hielp stond onwijs te lullen. Nu zie ik net dat er in plaats van 1.99 21.99 van mijn rekening is afgeschreven!!! Stom natuurlijk dat ik zelf niet heb gekeken, maar heb ook geen bon gehad en was mega geirriteerd omdat die vent stond te ouwehoeren!! Ik heb wel een tijd en een transactienummer, dus ik ga er maar heen zo...ben echt zwaar opgefokt nu!!