Woeha het is gelukt, ik heb een nieuwe avatar Hoe vinden jullie mijn spelende baby-aapje, cute toch? In de Chinese dierenriem ben ik ook een aap dus vond het wel toepasselijk
Zeker weten dat mensen daar interesse in hebben! Er zijn veel mensen die het niet zo breed hebben en blij zijn met goed bewaard gebleven kleding! En zeker bij de grote maten, want er zijn zat mensen die toch weer willen afvallen of daarmee bezig zijn en dus niet teveel geld aan hun garderobe willen uitgeven! Ik kijk zelf ook regelmatig tussen de advertenties hoor!
Ah OK, bedankt. Nou, ik zie wel even wat ik ermee doe. Kan me er nog niet helemaal toezetten om alles weg te doen. Ik wil de komende tijd eerst waarmaken dat mijn overgewicht deze keer voorgoed verleden tijd is. Pas dan kan ik alles met een gerust hart wegdoen.
He Desmo, zie hem nu pas, je nieuwe avatar. Die is leuk! Meiden, ik wil het toch even kwijt. Bedankt voor alle steun die ik de afgelopen maanden gedurende m'n 'afvalrace' mocht krijgen en die ik nog steeds van jullie krijg. Jullie zijn lief! Hoop dat jullie me wat dit onderwerp nog niet 'zat' zijn, want ik heb ook jullie steun nog hard nodig de komende tijd. Al heb ik er alle vertrouwen in, dat het deze keer helemaal goed gaat komen met alle ondersteuning die ik tot nog toe heb gehad en nog steeds krijg.
@JFT....ik heb 3 mken gehad,waarvan 1 van een 2ling. @Dombo...you go girl!Succes met de laatste loodjes van het afvallen en beterschap voor Yelina. @Desmo,bedankt voor de buiging en Dombo,bedankt voor de complimenten.Ben zelf ook wel trots hoor,7 kilo in 2 maanden ik had niet gedacht dat het me zou lukken,want ik was al vaker begonnen zonder succes.Jullie steun helpt idd erg goed!
Bebek: heel goed hoor, vrijdag pas testen! En je bent wat van slag door KV-meneer? Jeetje Desmo: Top meis, stoppen met roken. Ik ben 9 jaar geleden gestopt en ben er nog steeds zo blij mee! Ik rookte heel veel (ruim 20 per dag) en bij lukte het met behulp van nicotine zuigtabletten. Pleisters was mijn plan A, maar daar bleek ik allergisch voor....Maar met die zuigtabletten ging het wel. De eerste weken denk je echt dat het leven nooit meer leuk word (tenminste, dat had ik) maar geloof me...het word weer leuk! Ik ben vast trots op je! Helpt dat? En bedankt, dat van mijn avatar. Ik vond hem ook al zo leuk En je hebt testen nodig....tja. Ik heb hier nog liggen, als je nu nog hier woonde dan kwam ik ze brengen En dus ook al een leuke nieuwe avatar! (Iedereen aan de nieuwe avatar? ) JFT: kan je niet nog om een echo vragen? Of is dat gek? en zorgen om paps is nooit leuk. Nicolioo een hoge bloeddruk die nu weer normaal is. Doe je kalm aan meisje? Suus is weer afgevallen? *applaus* Dombo weer een ziek kindje. Beterschap! Marnat was er ook weer even. *Zwaai* Ik heb zelf geen nieuws. Zoals jullie weten voel ik niets deze maand Oh ja, ik heb al 27 vriendjes op Hyves, ik denk dat ik het daar maar bij laat. Wel zo rustig
Liesben, ik wacht even tot a.s. weekend, is de Etostest daarna nog heeeeeeeeeeeeeel licht dan is het genoeg geweest, dan zit ik 5 weken na de opgewekte MK en eis ik een echo (zegt ze stoer). Aardig wat krampjes vandaag, en tussen zorgen om paps door de vraag "is het innestelen of is het beginnende menstruatie". Nou ja, over een paar dagen heb ik vast wel zekerheid, net als de andere meiden op de wachtbank. Vroeger gebruikten we kussentjes, weten jullie nog? Bekijk bijlage 42855 Hyves... schiet niet zo op als we elkaar van hier kennen en het daar verder niet over zwangerschapswensen/zwangerschappen/enz kunnen/mogen hebben. Of zie ik dat verkeerd?
Goed zo, gewoon echo eisen dan hoor! Die onzekerheid ook he? En je hebt gelijk hoor, maar ik heb pas sinds 2 dagen Hyves, dus ik vind het allemaal nog erg grappig. Plus dat ik het wel leuk vind om "jullie" op foto's te zien Dan heb je toch wat meer een idee tegen wie je het hebt.
Wat was jouw temp vandaag? Ben wel benieuwd na je 37.0 van gisteren terwijl je eigenlijk "niet meer" tempt....
@JFT,om je gerust te stellen....na zo'n late mk kan het wel 6 weken (zelfs nog iets langer) duren voor je helemaal negatief test. @Liesben....ik vind het ook altijd leuk een gezicht bij iemand te zien.Maakt het toch net iets persoonlijker.
JFT, bedankt! Is ook wel zo, maar evengoed ben ik erg blij met alle support die ik tot nog toe van jullie heb mogen krijgen, dat gaf en geeft een heel goed gevoel. Vervelend he? Die onzekerheid na je MK. Zijn dit inderdaad nog restanten HCG van je zwangerschap of is er weer iets moois aan de gang in je buik. Groot gelijk dat als je menstruatie uitblijft je een echo gaat eisen. Zou ik in jouw plaats ook zeker doen! Suus, geweldig toch, dat het deze keer ook bij jou zo goed gaat? Het gaat je echt lukken hoor, deze keer. Enigste excuus voor jou om nu nog te mogen aankomen is een zwangerschap!
Ik ga een pb versturen naar iemand, en dan zal het e.e.a. aan acties wel op gang komen... Edit, uitgewerkt, fijne avond!
Wat heb ik gemist? Liesben voelt lekker niks, houden zo meid! Werkt een stuk geruststellender dan dat gestress van mij steeds! JFT, op hyves zie je vaak ook een persoonlijke noot langs komen en idd de foto's, dus dat maakt her erg leuk en wat persoonlijker allemaal! Suus, applaus, je bent echt mega goed bezig met je afvalrace joh! helemaal super! zei zij jaloers... Dombo, als je het ff zwaar krijgt klets je maar lekker tegen ons hoor, wij houden je wel overeind! maar je hebt al zoveel zonder welke hulp dan ook, op eigen kracht bereikt, dat ik niet de indruk heb dat je ons nodig hebt hoor! je bent gewoon een enorme doorzetter van jezelf; respect!! Hier voel ik me ineens een stuk minder blij...ik ben nl, nadat ik het de hele dag ijs- en ijskoud heb gehad, inene snotverkouden, incluis gloeiwangetjes. Heus niet leuk. :x
Des, waar heb je dat blije bewegende beestuje vandaan geplukt? Ben gisterenavond ook op zoek geweest en had echt een hele leuke bewegende avatar, mar kreeg 'em niet op de site Ik vind hem echt leuk, dat apie!
Toch beetje verkouden/ziekjes geworden Bebek? Hou je vast dan, ik ben het al 3 weken En ja, ik voel niets! Heerlijk...... (Alleen jammer dat ik steeds tegen mezelf moet zeggen dat ik dus niets voel, want voor je het weet zit ik ook al weer te googelen.....)
Liesben doet erg haar best niks te voelen Ik vind deze avatar juist leuk Bebek....die heb ik jaren op mijn msn gehad..dezelfde.