35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hier was ik weer het gaat weer wat beter kon gister niet veel de wond trok veel en jeukte heb ook niet veel gewandeld

wilgril@ je acount weg? snap ik niet heb ik wat gemist

hellen @ fijn dat het goed gaat met jou en roos

suus @ afvallen gat top las ik

bebek@ voelt niks of moet ik het zo zien wil niks voelen. stuur ongi hier maar heen over 4 dagen moet het hier zijn

ladouce@ wat top meid hou vast die vrolijk heid

des@ hoe gaat het met roken nog steeds goed

hier@ we hebben vandaag gebeld om het zaad in te leveren dat word 20 januarie dan word het onderzocht voor ifv of isci.
    weer 3 week wachten
    wat zal het worden spannent
    maar dan kunnen we eindelijk verder joepie

knuffel

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, ook voor jullie spannende tijden dus.

Haha, weten jullie hoe het komt dat een draak vuur kan spugen?
    Heel simpel, omdat hij brand in zijn buik heeft.

Dat is me net door Alyssa verteld. Weer wat geleerd. :D

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi meiden, hier even een bericht van een zieke Bebek :( Ik voel me echt verrot en waar in vredesnaam al dat snot vandaan komt :(
    Verder heb ik vanmorgen al 2x bruinverlies gehad bij het afvegen, dus ik denk dat het weer drie keer niks is deze maand. Maar ik zal pas gaan janken als het doorzet!

Wishgirl, ik snap je bericht ook niet zo goed? Waarom is dit je laatste bericht en gaat je account sluiten??

Dombo, ik vind het een hele logische uitleg van Alyssa! Waar anders moet dat vuur vandaan komen? :D
    Fijn dat de meiden weer aan de beterende hand zijn!

Marnat, nu gaat het toch allemaal echt beginnen he meis! Spannend!

Ladouce, wat een geweldig nieuws meis! Ben helemaal blij voor jullie! En nu een klapper van een embryo ertussen en 9 maanden bij mama blijven plakken!!

Hellen, fijn weer even wat van je te horen! Snap wel dat je doodmoe bent hoor, is toch een hele verandering, maar ik ben blij te horen dat alles goed gaat met jullie!
    Heb je inmiddels al zicht op kopers met die nieuwe makelaar?

Desmo heeft een druk maar gezellig dagje, veel plezier!
    Zag je link, ga ff kijken of er wat tussen zit, maar raak ook al wel gehecht aan mijn poes-met-streken...;) Maar ik sla de link wel ff op, kan ik altijd wat nieuws uitzoeken, dank je voor het opzoeken!

JFT, duivels zijn k*t, maar kan me voorstellen dat het wel weer een opluchting is dat je weet dat alles weer volgens een cyclus gaat werken!

Ik ben de rest vergeten, het spijt me...

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oef en ik heb zo'n pijn in mijn kop, niet leuk meer gewoon... :( Ik wil morgen werken, want ben net twee dagen vrij geweest, maar weet niet of het gaat lukken zo....ik sms mijn collega wel dat ik nu hartstikke beroerd ben en morgenochtend wel even laat weten of ik het ga redden. Donderdag heb ik een belangrijk overleg over een patiënt dus dan wil ik er sowieso weer zijn!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bebek, beterschap!

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Even een vraagje tussendoor. Ik heb sinds vanmorgen toch een metaal smaak in mijn mond. Het lijkt op een ijzer smaak maar dan anders? En het komt en gaat??? Iemand ervaring mee? Ik dacht al aan vullingen maar die van mij zijn allemaal van porselein dus dat kan niet?

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Geen idee...ik heb op het moment helemaal geen smaak :D
    Ze zeggen dat het een zwangerschapssymptoom is, maar of dat al kan zo ver voor je NOD? Geen idee! Misschien toch een lekkende vulling? Dat er amalgaan onder je porselein zit? Of een kroon ofzo?

Dombo, dank je meid, ik hoop dat het helpt, want nu ben ik net een slecht uitgewrongen vaatdoek :$

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    bb 10@ geen idee geen ervaring mee sorry hoop dat iemand anders je kan helpen

bebek@ gelukkig kunnen we bijna verder. beterschap meid stuur die ongi hier nauw maar heen , ik voel niks grrrrrrrrrrrrr

dombo@ wat een grappig mopje
    en ben je je kleren al kwijt op markplaats meid?

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Marnat, er is nog geen ongi....alleen vanmorgen twee keer op het topiletpapiertje een veeg bruinverlies, maar de ongi zelf nog niet....voel ook helemaal niks! Maar dat kan ook komen doordat ik me verder zo belabberd voel, dat alle aandacht die kant op gaat hoor ;)

Maar ik zal ff aan die duivels doorgeven dat ze het bij dat veegje houden en jou verder mogen verblijden met hun bezoek en aan mijn deur voorbij mogen! :D

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zit ik me de hele dag dood te vervelen, is er niemand... :(

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

geef het maar door zeg er dan maar direkt bij dat ik het nog 2 keer wil hebben en dan. en dan nooooooooooooooooit weer voorlopig

ik zal even iemand sturen die even een ketting slot op je deur zet zo dat de ongi er niet door komt:D

hoe gaat het eigenlijk met suus haar streepjes testen?

12. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ben er wel maar er moet toch iemand werken :D:D:D

Maar eh, beterschap!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, voorlopig zet ik die kleren nog niet op MP. Hoewel ik er wel vertrouwen in heb dat mijn gewichtsverlies deze keer blijvend is, hou ik ze toch liever nog even achter de hand. Voelt op de een of andere manier veiliger.

14. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Poe dat was een hoop bijlezen en dat moet bij mij in vogelvlucht want ik heb hier de laatste paar dagen een huilerig mannetje. het lijkt wel of hij ontzettende honger heeft en ik niet genoeg BV meer heb. leg hem zowat om het uur aan maar helpt geen fluit. Hij blijft huilen en op zijn vuistjes sabbelen. Ik baal hier enorm van moet nu echt elke dag al aanvullen met een flesje van 60 ml. Vannacht was het ook raak, ben de hele nacht met hem in touw geweest. Bij mijn dochter heb ik tot ze 15 maanden was kunnen voeden. Ik durf ook niet zo door te gaan tot de BV op peil is gezien zijn lichtgewicht. Baal baal. Bah ik baal hier echt van !

Maar goed genoeg over mij, Bebek lachen meis, kun je je mijn stunt nog herinneren toen ik heeeeeeel erg pril zwanger was met dat frituurvet ipv wasmiddel ??? :D
    Dombo weer een ziek meisje he getsie en we blijven je steunen hoor in de strijd tegen de kilo`s
    Desmo gestopt met roken ? Wat goed !!!
    Ladouce goed nieuws meis :)
    Marnat hou je je wond goed in de gaten ??!
    Wishgirl ik ken je niet echt maar jij ook het beste.

Als ik iemand vergeten ben sorry sorry......

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #19775 Marnat, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
    koffie@ ik hou hem zeker goed in de gaten manlief kijkt elke avond voor het slapen gaan.

hoe gaat het met jou wond dan je moet er weer aan geholpen worden kan ik me herinderen of heb ik het ms?

xander huild veel ?
    verder gaat het toch wel goed met lief manneke groeien enz enz

dombo@ ok meid maar je mag het vertrouwen niet verliezen he gaat zo goed het afvallen.

wij mogen het vertrouwen niet verliezen in het krijgen van een wondertje. dus jij niet in het afvallen dat blijft wel zo

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja klopt Marnat bij mij zit er een fikse ontsteking dus de wond moet weer een stukje open :(

Ja hoor verder gaat het wel goed met Xander :)

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    BB10 ik heb dat ook gehad van die metaalsmaak. Erg smerig is dat. Het kan met je hormonen te maken hebben maar in mijn geval was het een tekort aan vitaminen. Ik denk ook eerlijk gezegd dat het erg snel is om nu al last van eventuele hormonen te hebben ;)
    Ik slik nu vitaminesupplementen en heb er geen last meer van.

Bebek ziek, getverderrie zeg :(

Ik voel me ook niet goed maar dat is mijn eigen schuld. Heb de hele dag lopen snaaien op de beurs en nou ben ik misselijk :) Moet ik straks ook nog gezellig taarten gaan maken :$
    Niet roken gaat redelijk, maar dat komt natuurlijk door het snoepen en snaaien van vandaag. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik het vol ga houden, maar voorlopig is het al bijna 2 dagen gelukt :)

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wishgirl; Ik ken je ook niet echt, maar sterkte.

Marnat krabbelt weer wat op? Goed zo.

Bebek: Ziek? Beterschap meissie. Eerst maar uitzieken voordat je aan het werk gaat hoor! Opdracht van de zuster ;)
    En wat spotting? Oei. Dat was niet de afspraak.

BB10: Die metaalsmaak had ik vorige maand ook. was bij mij laatste week voor NOD. geen idee waar het vandaan kwam, maar misschien dus wat hormonaals?

Koffie: achossie, Kan me voorstellen dat je baalt. Maar ja, als hij meer nodig heeft dan jij kan geven...je hebt je best gedaan. Meer kan je niet doen.

Desmo: al 2 dagen? Goed zo! Volhouden hoor! Denk aan die baby straks!

@ all: hier nog steeds geen nieuws. Ik voel van alles maar doe net of ik gek ben. En google is uitgeschakeld, dus er zit niets anders op dan wachten ;)
    Kreeg net wel een heel lief sms-je van mijn lief. Of ik ergens in maart vrij wil vragen zodat we tijdens ons 5 jarig-jubileum een paar dagen weg kunnen naar Rome of iets dergelijks :D

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    #19779 Dombo, 12 jan 2010
    Laatst bewerkt: 12 jan 2010
    Liesben, wat een heerlijk vooruitzicht om met jullie 5-jarig jubileum een paar daagjes erop uit te gaan!
    En sterkte, de laatste dagen op de wachtbank.

Bebek, hoop dat de duiveltjes toch wegblijven! Wel balen van het bruinverlies.

Koffieleutje, ach wat sneu voor je kleine man dat hij de hele dag honger lijkt te hebben. Misschien een domme vraag, maar zou de BV inmiddels niet volop op gang moeten zijn?
    Is het niet een idee om anders eens advies te vragen bij een lactatiekundige? En laat je niet gek maken door je omgeving hoor, want stress is niet goed voor de melkproduktie!
    En meid, bedankt!

Desmo, oei oei, vandaag teveel gesnaaid maar al wel 2 dagen van de peukjes afgebleven. Het begin is er.

BB, het zou een zwangerschapskwaaltje kunnen zijn, maar zoals gezegd kan de oorzaak ook ergens anders vandaan komen.

Marnat, bedankt.

20. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

*ego*

Ik ga zo na het eten bijlezen en op jullie reageren hoor,
    maar ik heb nu 4 dagen na de eerste bloeding weer een bloeding.Dus als dat mijn ei was is dit dan de innesteling?Of gewoon echt te vroeg ongesteld?Ik heb wel pijn in mijn bovenbenen.Kwa cyclus zou dit wel beter kloppen...nu een ei.Ik heb trouwens wel vaker zo kort na ei een innestelingsbloeding gehad,dus dat kan wel.
    Ik blijf wel heel sterk het gevoel houden,dat ik zwanger ben/ga worden deze maand.

*einde ego*

Deel Deze Pagina