35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen: Wat een geweldig nieuws, zwanger!
    Gefeliciteerd... :D

@Natas: Jeetje meid, wat een vreselijk naar verhaal! Ik hoop dat je stiefvader goed uit zijn kunstmatig coma mag ontwaken... [-o<

@Giegel: Fijn dat je jongste goed 'door de APK' is gekomen :D ! Met welke reden is zij onder behandeling bij de kinderarts (of ben ik nu te nieuwsgierig)...?

2. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Dat mag je best vragen ;)
    Ze is met een groeiachterstand geboren en heeft vanaf geboorte tot en met haar derde een aantal keren voor uiteenlopende dingen in het ziekenhuis gelegen. Ze groeide ook na geboorte niet goed en was om de haverklap ziek door waarschijnlijk een verminderde weerstand. Daarnaast heeft ze astma en een koemelkallergie en een autistische aandoening.
    Ze is een zorgenkindje geweest dus, maar ze is enorm vrolijk en druk :)

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Giegel wat erg allemaal, is het nu oke?
    hoop van wel ,mijn dochter was constand ziek tot der drie jaar....
    niet zoals jouwe minder erg wel onstekingen verkouden ooronstekingen oorstoppen,
    de hele tijd door,e n kinderziektes, na de drie jaar ik denk als ze op 13 jaar 3 keer ziek is geweest is het veel, ze is een dagje niet goed en dan
    herstelt ze ze heeft veel weerstand!

duim dat het nu goed gaat met je zorgenkindje......

Ritje

4. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Ritje: Ja het gaat nu heel goed. Ze is niet vaak ziek, tenzij ze iets heeft gegeten waar ze allergisch voor is:p
    Zo hebben we geitenkaas geprobeerd deze week i.v.m. haar koemelkallergie en waarschijnlijk kan ze daar ook niet tegen (kruisallergie)
    Zolang ze zich aan haar dieet houdt, gaat het prima!

5. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Giegel, dat lijkt me toch best lastig, zeker als je nog zo moet uitzoeken wat wel en niet kan. En later, als ze wat groter zijn en ook bij vriendjes gaan spelen, steeds goed uitleggen wat mag en wat niet. Wel fijn dat het nu beter met haar gaat!

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Jaaaaaaaa, Ellen is nu offieel een blonde zwangere muts!

Ellen, van harte gefeliciteerd , ben zo blij voor je!

Lieve Natas, heb je ook al een PBtje gestuurd, maar nogmaals, heel veel sterkte met je stiefvader! Ik hoop echt dat hij er weer bovenop gaat komen.

7. miepke

miepke Actief lid

Jun 6, 2008
    266
    0
    0
    Heel veel sterkte natas

En Ellen onwijs gefeliciteerd

Raar om dat zo samen in 1 berichtje te zetten

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve meiden, allemaal heel erg bedankt voor het meeleven de laatste dagen.

De kogel is nu door de kerk, onze kleine uk gaat morgen met een keizersnee worden gehaald. Ze hebben deze keer naar me geluisterd, en zijn nu ook van mening dat het het beste is dat onze kleine gehaald gaat worden. Nu gaat het nog goed met de kleine en het is gezien onze voorgeschiedenis met een dysmatuurtje toch beter om in te grijpen.

Het heeft het afgelopen weekeinde wel steeds iets gerommeld, maar dat heeft geen zoden aan de dijk gezet. De baarmoedermond zit nog gewoon pot en potdicht, dus strippen en inleiden gaat niet lukken. Dan maar een keizersnee.

Dus morgen is onze kleine meid ineens grote zus. Spannend, spannend.

9. miepke

miepke Actief lid

Jun 6, 2008
    266
    0
    0
    Wauwwwwww inez wat spannend.

10. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @Inez, wat super dat het nu dan toch gebeuren gaat. Het is ook beter zo. Ik wens jullie succes morgen en we zullen het hopelijk allemaal snel horen hoe het gegaan is.
    Ik denk morgen aan jullie!

Dikke knuffel van mij!

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ lieve INEZ: wauw, da's echt spannend. Wens jullie 3, jou in het bijzonder ;) , heel veel sterkte en succes met de keizersnee. In gedachten zal ik bij jullie zijn. Wat zal de kleine Alyssa trots zijn dat ze opeens een grote zus is. Geniet ervan! * dikke knuf *

12. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Inez, zet m op hoor! Ik vind het heel verstandig, maar het blijft geen leuk idee de operatie. Wel grappig idee dat je het nu al weet! Slaap goed vannacht, geniet nog even van je buik, en heel veel succes voor morgen!

Edit: ik ben trouwens misselijk al de hele dag... Zou hier - zonder ei maar goed :confused: - misschien toch een klein wondertje gebeurd zijn? Ik vind het toch wel weer spannend! :( :oops: 8-[

13. @Inez: Oooooooooooo... wat spannend! Weet je ook al hoe laat het gaat gebeuren? Ik zal een kaarsje voor je opsteken...

@Giegel: Dank je wel voor je uitleg. Fijn om te lezen dat de jongedame het nu heel goed doet :D !

14. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Inez

S6 morgen....... Spannend !!!!!!!!!

Groetjes Anja :baby:

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

@Inez spannend meis!

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    @ all, dank jullie wel. Ik mag me al om 07:15 uur melden en als er geen spoedgevallen tussenkomen ben ik omstreeks 09:00 uur aan de beurt.

17. @Inez: O, lekker! Dus niet heel de dag in de zenuwen zitten... :D

18. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    :) :)

19. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    welkom mama2x
    ellen definitief zwanger, yess!
    Natas wat vreselijk van je stiefvader, hopen dat hij goed bijkomt en dat je moeder het een beetje trekt.
    Inez, succes morgen, we denken aan je!

20. lola2

lola2 Bekend lid

Mar 31, 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Zo, Inez wat spannend! Ik duim voor je!

En Ellen:proficiat. geniet ervan!

Groetjes, Lola2

Share This Page