35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Heb bah...Bebek spotting....innesteling denk ik ;) ik duim gewoon door!
    @Koffie.....balen van die teruglopende BV.
    En Ladouce voor een superterugplaatsing.Dat moet gewoon goed gaan komen :)

Sorry,dat is echt alles wat is blijven hangen...

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Je eitje komt pas 5 dagen na eisprong aan in de baarmoeder, dus pas vanaf dag 5/6 ga je innestelen...
    Spannend!

Metaalsmaak heb ik ook wel gehad, maar ben even kwijt of dat nou wel of niet tijdens een korte zwangerschap was...

Xandertje heeft honger, jammer dat je flesje moet bijgeven. Misschien heeft hij regeldagen? (geen idee wanneer ze dat hebben hoor, heb ik me nog niet in verdiept)

Bebekje ziet, en bruinveegje. Scheterbapjes, meid.

Desmo taart bakken, en te veel gesnaaid.
    Wij hadden een lunch buiten de deur, en dat was ERG lekker, te veel gegeten. Maar niet ongezond ofzo.

Alyssa met haar heerlijke opmerking :) Slim kind!

Marnat uitkijken als je weer gaat wandelen he, 't is spekglad buiten.

Ik ben gebeld dat ze paps donderdag om 11.30 uur willen zien, de secretaresse die belde wilde niets zeggen, mogen ze volgens mij ook niet, maar ik was pislink erna, ze kunnen toch zeggen of de arme man k*nker heeft of niet? De ouwe man (77 jr) heeft een verschrompelde nier die niets meer doet, en de andere nier werkt voor nog maar 20%. Zakt die tot 10% dan moeten ze gaan dialyseren, en dat stellen we zo lang mogelijk uit, dialyse zit je dan voor de rest van je leven aan vast. Ik heb het hem nog niet verteld, van donderdag, dat doe ik morgen pas als ik hem om 17.00 uur bel. Hoe minder lang hij in de zenuwen zit hoe beter, vind ik. Ondertussen heb ik de zenuwen voor hem en voor mij, en hoop ik dat hij maar "gewoon" weer een niersteent heeft.

Bloeden vandaag een stuk minder, voornamelijk oud en bruin, zo raar. Temp was ook nog 37.0...

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    JFT, dank je!
    Spannend zeg, van je paps, dat zal geen makkelijk bezoek worden!
    En een rare ongi lees ik...wie weet; de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Suus, jij schreef toch dat je vaker zo kort na je ei een innestellingsbloeding hebt gehad? Volgens mij is die 5 dagen ook maar een richtlijn, het werk toch bij iedereen anders...Dus het is heel goed mogelijk...ik duim voor je!

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Jullie zouden me moeten zien zitten... :D met een zakdoekie in beide neusgaten gepropt, omdat de lekkage niet te houden is...voel me zo verdomde zielig nu! :(

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Agossie, arme Bebek.

JFT, je maakt het wel spannend met je hoge temp.
    Hoop dat het nieuws wat jullie donderdag zullen krijgen meevalt. Sterkte in ieder geval alvast.

Suus, jij maakt het ook spannend. Hoop echt dat je gevoel je niet in de steek laat.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ja meiden ik kijk wel uit buiten komt goed morgen kijken we of we kunnen wandelen vandaag was het te koud

gatsie koffie wat vervelend van jou wond
    fijn dat het goed gaat met xander en jou

graag gedaan hoor dombo

ogosie bebekje heeft een loop neus knuffel meid
    bebek je laat de loop neus wel in utrecht he stuur maar naar de voetballers van utrecht.:D
    heeft groningen wat meer kans he al weet ik niet of ze nog tegen elkaar moeten spelen

jtf sterkte met je vader

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja Dombo de BV was echt lekker in gang maar het lijkt wel of hij meer nodig heeft, n is het wel zo dat Xander vaak in slaap valt tijdens de voeding dus dan loopt de voeding weer terug. Vrijdag moeten we weer naar het consultatiebureau zal het dan eens overleggen. Ook ff kijken of ze tevreden zijn over zijn groei enzo. Heb bijna de hele avond zitten voeden op mijn gemakkie dus misschien wordt de productie weer wat hoger. Ik ga natuurlijk wel steeds meer doen overdag kan het ook aan liggen. Vanmiddag heeft hij wel heerlijk 4 uur achter elkaar liggen slapen......

8. Suzanne68

Of je wordt gewoon ongesteld :( ben net allemaal troep verloren,die ik altijd aan het begin van de menstruatie verlies.
    Volgende maand doe ik geen uitspraken meer over voorgevoelens en innestelingsbloedingen :(

Kan ik nog wel wat verder afvallen voor ik weer zwanger ben.....probeer er nog een positief iets uit te halen.....

9. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    :( Maar als je nu echt ongesteld bent, dan weet je in ieder geval waar je in je cyclus zit... Knuffffff

10. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen meiden!
    Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft en allemaal een fijne vandaag toegewenst!
    Ik ga een dagje werken... ;)

11. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Werkze, Dop!
    Hier nog steeds 37.0 :(

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Misschien toch even testje doen JFT?
    Heb je nog bloed- of bruinverlies?

13. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Heb ik al gedaan ;)
    Maandagavond was veel en rood, dinsdag overdag amper wat, voornamelijk oud, en meestal bruin. Nu ook oud en bruin.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ok...raar dan? Meestal daalt je temp vlak voor de menstruatie al?
    Of misschien wat onder de leden? verkoudheid?

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, getsie meid, wat balen. Wel heel goed van je dat je er nog wat positiefs uit probeert te halen.
    Zit je cyclus hiermee ook weer op het oude niveau?

JFT, bijzonder, hoge temp en bloed/bruinverlies.

Liesben, hoe gaat 'ie bij jou?

Bebek, al weer een beetje aan het opknappen?

Hier blijft de ziekenboeg ook nog even geopend, voor mij. Voel me echt blegh, zal een lange dag worden. Maar goed, lekker kalm aan doen en maar een beetje kids-tv aanzetten vandaag zodat mama even lekker rustig kan bankhangen.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier gaat het goed hoor Dombo. Ik voel niets, zoals afgesproken ;)
    Ben nog steeds verkouden, helaas. Hoop dat dat nu snel eens ophoudt! Ben nu al 3 weken onderweg...
    Jij nu ook al Blegh? Doe maar rustig aan dan, als de meisjes meewerken.

17. Suzanne68

@Dombo....nee,dan is mijn cyclus eerst 32 dagen en nu 20 :$ 20 is wel erg kort hoor......snap er niks meer van.Vanaf het eerste helder bloedverlies dan....eerste bruin was wel 27 dagen terug ongeveer.

18. Suzanne68

@Dombo...beterschap!

19. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Pfoe, Liesben nog steeds verkouden, Dombo ziekjes en Bebek met zakdoeken in haar neus. Is het griepseizoen soms begonnen?

Dan Marnat met en lastige wond en Koffie met een onstoken wond. Uh Koffie morgen wordt je geholpen toch?

En dan heb ik het nog niet over een rare cyclus, bruinverlies, troepverlies ... we willen helemaal niks verliezen!

Iedereen is wel een beetje zielig geloof ik. Ik ook want ik wil roken en alles wijst erop dat mijn ongi onderweg is :x

Hebben we dan ook nog iets leuks te melden meiden?? Nou JA, ik heb een hele mooie taart gemaakt gisteren. :D Ik zal straks even een foto op mijn Hyves zetten. En verder heb ik straks een sollicitatiegesprek bij een makelaarskantoor, ook wel leuk eigenlijk.

En het allerleukste vind ik dat het zonnetje schijnt hier, heerlijk :)

20. Suzanne68

Koffie morgen al geholpen?Dat heb ik even gemist.Sterkte!
    Oe,lekker taart!:D
    Desmo nog steeds niet gerookt!Goed zeg!
    Succes bij je sollicitatie en veel plezier in het zonnetje.

Deel Deze Pagina