Dombo nu ook ziekjes, beterschap meid. Ik heb het vergeleken met andere tempkaartjes van me, meestal op de eerste dag tempdaling, soms 2e dag. Misschien speelt de stress om paps mee.
Suus en Dombo hij is waarschijnlijk een stuk mooier dan dat hij lekker is hoor. Dus nu niet een zwak moment krijgen in jullie afvalrace.
Oja,vergeet ik helemaal te vertellen.Vannochtend heeft manlief me weer in de steek gelaten om t/m zondag in Groningen te gaan werken.Maar dat is tot juli gelukkig de laatste grote klus en in maart hebben we een paar daagjes Eurodisney gepland (wij hebben jaarpassen,dus hoeven alleen goedkoop ergens een hotel te boeken) Dus nog 4 nachtjes en dan is de wegblijfellende weer voor een half jaar voorbij!
He bah wat een ongezelligheid nou weer Suus. Zit je weer 4 dagen in je uppie. Gelukkig zijn wij er nog Grappig dat jullie zo vaak naar Disney gaan. Ik heb er een blauwe maandag gewerkt en heb er ook een zwak voor Het is nu alleen wel al een tijd geleden dat ik er was. Misschien ook maar eens iets plannen met mijn lief
Mooie taart zeg! Suus weer 4 daagjes alleen, maar dan gelukkig voor 6 mnd er weer vanaf. Is Suusman inmiddels wel weer helemaal beter?
@Desmo ...als je 3 dagen of langer gaat moet je een jaarpas nemen (nou je moet niks natuurlijk....is een tip ) dat is goedkoper dan een 3dagenpas en dan kun je het hele jaar nog ...en als het je niet meer lukt dat jaar te gaan,was je toch goedkoper uit Een fantasypas hebben wij,dan heb je wel weekenden dat je niet mag en wat dagen tussendoor,maar die zijn in het hoogseizoen en in het weekend wil je er dood nog niet gevonden worden...zo druk. En op booking.com kun je heel lastminute in het voor en naseizoen een hotel boeken voor veel minder dan de gewone prijs.Wij boeken vaak pas een week van tevoren.En nog een tip....op het juiste moment klussen en dan 6 keer in de Big Thunder Mountain....zo ben ik de laatste keer zwanger geraakt
@JFT,ja manlief wel helemaal opgeknapt,alleen nog wel wat last van zijn oor....hoort ie nog steeds wat minder mee,maar zit wel vooruitgang in.Er naar laten kijken ho maar...handig als je geluidstechnicus bent.Binnenkort te zien als vakkenvuller in uw super
Ik ben ooit eens in Disneyland geweest, vond het wel leuk. Alleen wil lief er ook nog niet dood gevonden worden. Nou ja, straks, met de kinderen Is er hier iemand wel eens in Rome geweest? Zoals ik al zei...lief sms-te gisteren dat ie me in maart mee wil nemen naar Rome omdat we dan 5 jaar samen zijn! Lief issie he? Nu zoek ik nog een leuk hotel. (mits ik vrij kan krijgen op werk natuurlijk)
Ook voor Liesben...booking.com (ik heb geen aandelen hoor) je moet alleen wel een creditcard hebben om te kunnen boeken(er wordt niks van je kaart afgeschreven hoor....tenminste ik betaal altijd pas in het hotel).En bij elk hotel staan meningen van de gasten die er al geweest zijn. @Desmo Disneyland Resort Parijs - Toegangsprijzen & Toegangstickets, Toegangskaarten, Entreekaarten - Walt Disney Studios entreekaartjes / entreebewijs - Online Euro Disney tickets bestellen (daar staat een heel verhaal over de jaarkaarten) Wij zijn echte Disneylandfreaks.Dit wordt mijn 5e of 6e keer.In 3 jaar tijd. @Liesben wat lief van je lief!En ben er nog nooit geweest,maar lijkt me wel heel leuk.
Oh zalig even zomaar samen naar Rome Aan een hotel kan ik je niet helpen want ik ben er zelf nog nooit geweest. Maar dat je mannetje zoiets voorstelt is al helemaal fijn Goeie tip van de Big Thunder Mountain Suus. Is wel een favorietje van me. Ik ben niet zo'n held en deze is voor mij nog net leuk. Ik zie trouwens Lief zijn zaadjes al holderdebolder in mijn buik rondtollen en zich vastgrijpen aan een eitje om niet te vallen. Lijkt me wel wat Euh meiden ... zien jullie ook steeds die banner boven ZP van de 9 maanden beurs? Ik word daar een beetje verdrieterig van. Is namelijk iets waar ik best heel graag naar toe zou willen maar ja ... om daar nou te gaan lopen terwijl je er eigenlijk niks te zoeken hebt Kunnen jullie je makkelijk over dit soort dingen heen zetten?
Mooie taart Desmo. Liesben; wat een lieverd zeg. Helaas zelf nog nooit in Rome geweest dus geen hoteltips. Ben zelf ook een booking.com fan. Suus: baalen zeg dat je cyclus nog niet op orde is. Ben ooit 1x in Disney Parijs geweest en 1x in Florida. Vond het wel leuk maar ga toch liever wat anders doen. Ieder z'n smaak. Al hou ik je tip over zwanger worden wel in gedachten . Dombo: sterkte met de ziekenboeg. Desmo: ik probeer er niet naar te kijken (die banners) maar heb elke keer weer de hoop dat ik dit keer ook mag. Wil inderdaad alleen maar als ik zwanger ben anders lijkt het me erg vervelend om er rond te lopen. Ik krijg ook nog regelmatig van die babywinkel foldertjes, gooi ik ook maar direct weg. Het blijft toch naar.
@Desmo.....Big Thunder Mountain is mijn favoriet!Daar durf ik nog net in...de andere achtbanen zijn niet aan mij besteed.Haha,zo is het toen dus gegaan,gewoon bange zaadjes....grin Ik had bij mijn 1e zwangerschap vorig jaar al een afspraak staan om met een toen ook zwangere vriendin naar de 9 maandenbeurs te gaan.....dat liep even anders.Ik vind het ook wel moeilijk hoor...net als die advertentie hier voor buikbanden en die op tv voor de ClearBlue ,dan staat er zo'n mens blij zwanger te doen.Waarschijnlijk is ze in het echte leven niet eens zwanger maar toch.Ik word altijd een beetje bozig en ga dan mopperen tegen de tv En ik kijk altijd die engelse huizenprogramma's en de laatste tijd is het elke keer tegen het einde van de aflevering....de familie die en die heeft nog een verassing...en dan zit ik hier:ja hoor!Het zal toch weer niet.En dan zijn ze zwanger....grrrrr.
Heej meisjes, ik ga zo terug lezen hoor, maar wou ff zeggen dat ik vanmorgen niks had en daarna weer maar 1 veegje oud bloed....er zet dus nog niks door Ben nog steeds verrot maar moét morgen werken ivm een belangrijk overleg...durf alleen geen ibu te nemen nu ongi helemaal niet doorzet... Zo, nu ga ik lezen en reageren
9 mnd beurs gaat voor mij steeds niet door, ik wil er alleen heen als ik zwanger ben... Bebek, bij jou zet het dus ook niet door... zou het de kou zijn? (ik roep maar wat hoor) Neem dan 2 paracetamollen. Weekendjes weg zit er hier nooit in, ivm de hond en de paarden en de katten. Eén van de katten heeft chronische diarree, ik vind dat je de zorg voor zo'n dier niet even bij een buurman/-vrouw kan leggen.
Suus, toch een ongi? Getverdemme, dat was niet de afspraak! Grrr, kl*teduivels toch altijd! Dombo nu ook ziek, getsie. Hoop dat het niet doorzet meis! Liesben voelt nog steeds niks, behalve een dikke loopneus JFt's lijf doet ook raar...waar moet dat heen met ons! Liesben, wat een scheetje, je lief, dat ie zoiets plant! Mijnes is niet zo romantisch hoor Suus, je Lief nog een paar daagjes weg en dan voorlopig thuis; heerlijk! En nog een lekker weekendje weg in het vooruitzicht, hmmm, genieten! Desmo voelt de duivels aankomen, ik zeg: wegwezen duivels, niet bij desmo langs! Koffie morgen onder het mes...heel veel sterkte meis, ik hoop dat het voorspoedig en vooral pijnloos verloopt! JFT morgen ook een moeilijk gesprek, ook jij heel veel sterkte! En nu weet ik het niet meer....als mijn ongi niet doorzet gaan we in het weekend toch maar even een testje doen...hoewel dat dan vast niet meer nodig is, want het komt altijd als ik er zelfs maar aan denk om te gaan testen Heb vannacht gedroomd dat ik een superpositieve test in handen had en dat ik dat in bed aan lief liet zien en die werd ook helemaal gek! Was zo echt, dat ik helemaal down was toen ik wakker werd.... Lief kwam vannacht thuis uit zijn werk, roept ie heel schattig: 'en, hebben wij baby' Nou, nog niet schat, nog niet....
@Bebek....nou Suus heeft hetzelfde als jij.....gister beetje helderrood en daarna bruin met slijmstukjes (lekker fris verhaal ) en vandaag weer helemaal niks.
Helderrood heb ik nog niet gehad...wil ik ook graag zo houden, haha! Maar het gaat wel vreemd dan zeg...zou je voorgevoel dan toch waar zijn? Ik hoop het zo voor je! Heb je al weer getest? Ik had trouwens ook wat slijmdraden, ziet er idd niet fris uit!
Het zou wel mooi zijn als we gewoon allemaal zwanger zijn deze maand....maar ik denk ik niet hoor....mijn menstruatie zet wel vaker langzaam door....maar voor jou heb ik nog goede hoop.Ik vind dat je voor mij best even een testje kunt doen