35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nope, er wordt niet getest in huize Bebek! :p
    En jouw ongi doet zo raar, tel daarbij je voorgevoelens op en ik zet mijn geld op jou!
    Maar ik vind het wel een mooi begin van 2010: allemaal zwanger deze maand!!! (wie dat wil dan he ;))

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nou dan hoop ik niet dat je al je geld er op ingezet hebt,want dan heb je weinig te eten nog deze maand :p

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga even douchen...wie weet helpt dat een beetje...
    Voel me echt zo zielig :(
    Mijn kop knalt uit elkaar, ik heb algehele leegloop en ben kotsmisselijk...

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Euh Suus, mijn geld staat ook op jou deze maand. Dus als je niet zwanger bent dan komen Bebek en ik de rest van de maand bij je eten hoor :D:D:D

Goed ik ben dus alweer thuis. Sollicitatie heb ik zelf afgekapt. Mensen waren super vriendeljk, werk is wel in mijn straatje maar ik zou grotendeels alleen op kantoor zitten en dat is echt niks voor mij. Bovendien is het max. voor 4 maanden (yes, een zwangerschapsverlof :() en zou ik daarna weer thuis zitten. Dan wacht ik liever nog even tot er iets voorbijkomt waar ik het helemaal mee zie zitten. Of nog beter ... gewoon ff zwanger worden :D

Trouwens Bebek als je je zo klote voelt mag je toch wel gewone huis-tuin-en-keukenparacetamol?

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    2,925
    0
    0
    Utrecht
    Ahum, ik had mijn geld volgende maand pas op jou gezet schat maar als ik dit zo lees ... ;)

6. Suzanne68

@Koffie....een beetje laat,maar wij vonden de Storm ook een hele goede film...en idd erg zielig..

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, balen van je solli! Hadden ze er trouwens best even bij mogen vermelden, dat het maar om 4 maanden gaat!

Heb idd net twee paracetamolletjes genomen en dat lijkt wat te helpen. Douchen was ook wel even lekker. Maar nu heb ik een hele genante vraag:
    Ik had jeuk aan mijn rechtertepel en krabben is daar niet zo fijn, dus kneep ik even. En toen kwam er een sliertje wit spul uit, tot 2x aan toe :$ Wat écht is dat?? Is er nu iets ernstig mis met mijn boobs? Vind dat echt eng hoor!

8. Suzanne68

*Suus zet ook al haar geld op Bebek *:D

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Des, die taart ziet er lekker uit, maar geen zorgen hoor, ondanks dat ik een ware zoetekauw ben kom ik niet meer in de verleiding vanwege een vrij heftige suikerintolerantie.

Hmmm. niet doorzettende ongi's, bruinverlies, da's niet de afspraak hoor. We willen veel roze zien.

Koffieleutje, heel veel succes morgen meid!

Bebek, dat klinkt niet lekker meid, helaas heerst er ook een en ander aan (buik)griepjes, maar ik hoop van harte dat je misselijkheid te maken heeft met een prille zwangerschap. Neem anders een paar paracetamolletjes, die mogen wel gewoon.

Zelf lijk ik weer een beetje aan de beterende hand. Lag gisterenavond op de bank onder een dekbed nog te rillen van de kou met 2 paar sokken, 2 truien en een sjaal om. Voelde me vanochtend ook nog erg blegh toen ik opstond, had niet de puf om m'n dagelijkse oefeningen te doen, maar nu gaat het wel weer.

M'n vader heeft de stilte doorbroken. Ze komen zaterdag op m'n verjaardag, maar willen wel graag een keer om de tafel om een en ander te bespreken, want er zijn voor hen te veel onduidelijkheden om nu zo even aan een schone lei te beginnen.

10. Suzanne68

@Dombo...wat fijn dat je vader erover wil praten.Ik hoop dat het wat oplevert en dat ze echt naar je luisteren.
    @Bebek....je lijf is iig ergens druk mee bezig

11. Suzanne68

@Desmo...dat hadden ze idd wel even van tevoren kunnen melden.Jammer dat het niet de baan was.Nu moet je wel snel zwanger worden ;)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dombo, ik geloof dat ik dat best een positieve reactie van je vader vind...Hij staat in ieder geval open voor een gesprek en waarschijnlijk heb je hem ook wel even goed aan het denken gezet! Ik ben benieuwd, ik hoop dat je tijdens het gesprek ook gewoon kunt zeggen wat je voelt, zonder dat ze meteen op hun teentjes getrapt zijn!
    Hoe voel jij je onder deze reactie?

13. Suzanne68

@Dombo....dat vroeg ik me ook af...of je wel blij bent met het aankomende gesprek of zie je er tegenop?

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Na de curettage van de 1e zwangerschap had ik ook melkige substantie. Tegenwoordig ben ik net als mijn merrie.... ben ik zwanger dan is het doorzichtig, ben ik niet zwanger, dan is het wittig tot wit.

15. Suzanne68

Ik denk dat als Bebek haar huisarts belt en haar klachten opsomt dat de goede man (of vrouw) zegt:kom maar een testje doen.
    Ik had het ook toen ik zwanger was van die meiden.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Net weer naar toilet geweest; een veeg heel donkerbruin, slijmerig goedje...sorry voor de ranzigheid! :p

17. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Meiden bedankt voor het succes wensen, begin aardig zenwachtig te worden.

Ik heb Xander gewogen hij is maar liefst 110 gr gegroeid in 2 dagen (doet hij normaal 6 dagen over) het is gewoon een vreetzakje en daar is mijn BV nog niet op berekend.

Bebek wordt steeds spannender met jou, Suus ongi bah meis.
    Desmo toch leuk dat ze jou wel zagen zitten toch maar de hele dag alleen op kantoor, nee daar moet ik ook ff niet aan denken.

Vrijdag belt manlief mijn teamleidster, hij kan veel beter het verhaal doen als dat ik dat kan. Van werken is absoluut voorlopig geen sprake

18. Suzanne68

Als het nou morgen niet doorzet,doe je dan een testje?Voor de Suus,die het niet meer houdt van de spanning ;)
    Hier net ook wat bruinverlies....precies zoals ik ongesteld ga worden,dus ik zou gauw allemaal je geld weer in je portomonee stoppen als ik jullie was :D

19. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Sorry Suus dacht dat je al ongi was maar voor jou dus ook nog steeds spannend ?

Dombo fijn dat je vader openstaat voor een gesprek, hopelijk leidt het ook ergens toe.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee Suus, er wordt niet getest hier :p
    Die bruine zooi voorspelt niet veel goeds hoor! Denk dat we gewoon allebei maar door moeten naar februari...

Koffie, het is ook hartstikke spannend, logisch dat je de zenuwen hebt! Ik zal hard voor je duimen meis!
    Enne, dat werken zou ik voorlopig maar even lekker uit mijn hoofd laten ja! Eerst maar eens goed herstellen!
    Xander is gewoon een vreet-baby, haha :D Nogal logisch dat mams niet zo snel zoveel kan produceren :D

Share This Page