Ladouce dat is ook raar eigenlijk. Normaal gesproken wil je alles-behalve ongi worden en nou hoop je dat het eraan komt Maar wel begrijpelijk hoor. Die sollicitatie was op eigen initiatief en achteraf hadden ze ook wel gezegd dat er iemand zwanger was die met verlof ging. Dus ik had het natuurlijk best even telefonisch kunnen vragen. Van mezelf ook niet heel handig dus
Bebek je maakt het weer spannend, ik duim voor je hoor! Desmo balen van de sollicitatie, welke richting op zoek je trouwens werk? JFT en koffie veel succes morgen.. Hier zit de eisprong er aan te komen, merk het aan mijn buik en temp... dus dat wordt klussen de komende dagen (hihihihi)
Goeiemorgen meiden. Koffie.. héél veel succes vandaag.. Nog even dít en dan ècht opknappende heen!!!! *Zwaait terug naar Bebek.. en stuurt beterschapjes haar kant op* Iedereen een fijne dag vandaag!
Goedemorgen iedereen, dadelijk snel weer naar werk. Koffie erg veel sterkte vandaag en hoop dat je er snel van opknapt! lees vanavond wel "even" bij en probeer dan op iedereen te reageren. Fijne dag iedereen, groetjes Nicole
Mogge, yessssssss temp is 0.2 gezakt, dus zit ik al weer op CD 4 Koffieleutje, heel veel succes vandaag! Mooie temp, Liesben! Heb ook wel eens een eisprong overgeslagen hoor, maar dat was na de curettage van 2 jr geleden. Bij sommige meiden van onze leeftijd, en soms nog wel jonger, zijn de eieren echt op. Ik ga sokken zoeken en naar werk toe, daar een uurtje en dan paps ophalen, pfffffffffffffffffff.
Ah, je temperatuur heeft het eindelijk door? Volgens mij is het ook niet gek als je af en toe een eisprong overslaat, heb ik wel eens gehoord. Succes met paps!
Pfffffffffff, ik ben moehoe! Ik slaap zo enorm slecht de laatste dagen. Heel onrustig, en ik heb de meest bizarre dromen die in elkaar over gaan. Echt heel gek. En ik kan je vertellen dat het geen leuke dromen zijn. En het is geen volle maan (iets waar ik vaak last van heb). Nou ja, nog 1 avond werken en dan 3 daagjes vrij! Gelukkig lijkt mijn snotneus eindelijk weg te zijn! Koffie: je leest dit vast niet meer maar succes en we denken aan je!
@Koffie.....ook van mij veel sterkte!Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt en dat het daarna eindelijk eens goed geneest.
JFT, eindelijk een dalende temp. Begint 'ie het toch te snappen. Succes vandaag met je vader! Koffieleutje, jij ook heel veel succes vandaag met de ingreep en daarna snel opknappen hoor! Liesben, slecht slapen, dromen ...... Desmo, fijn dat de taart zo lekker was!
Goedemorgen meiden Hier nog een slechte slaper de afgelopen dagen. Ik gooi het op het niet-roken. Daar ben ik zo verschrikkelijk onrustig van dat ik niet in slaap kan komen. Met als gevolg dat ik er 's morgens niet meer uit kan komen Hier is het wachten over want ik ben vanmorgen ongi geworden Niet echt een verassing en ik ben dan ook niet heel erg van slag. Wel een beetje want je hoopt toch altijd ook tegen beter weten in. Maar goed, het mocht dus weer niet zo zijn. GRMPF
Fijn zo'n verse banner :x Maar goed ik heb nog even een vraagje. Wanneer beginnen jullie altijd met ovu-testen? Gelijk nadat je menstruatie is opgehouden of een week later? Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Heb het ooit wel eerder gedaan maar vroeg me toen ook steeds af of ik niet te laat begon.
He bah Desmo.....weer niet Nog steeds gestopt met roken!Goed zeg! Ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt.
Meiden voor mij deze maand niet, maar toch heb ik ergens een voorgevoel dat het bij een van jullie wel raak is. Oh en ik vind mezelf toch wel een beetje zielig en vind dat ik wel een siga... mag. Alleen heb ik ze niet in huis en vandaag kan mijn nieuwe telefoon worden bezorgd dus wil ik de hele dag binnen blijven tottie er is. Kan iemand even een peukie komen brengen
Desmo, aan het begin begon ik een week na menstruatie ongeveer. Toen ik eenmaal zeker wist wanneer ik m'n ei zou krijgen testte ik pas twee dagen voor m'n vermoedelijke ei en ik mistte hem nooit! Maar ik had een heel regelmatige cyclus hoor, anders kan je het beter ruimer nemen. Ik gebruikte altijd clearblue digitaal. Werkt perfect! Geen vergelijk met streepjes, gewoon een smiley wanneer de LH piek er is. Ze zijn wel duur alleen.. maar ik deed er twee maanden mee omdat ik niet zover voor m'n ei al testte. Ben wel blij met m'n ongi klachten nu ik de pil slik zeg!! Pas een paar dagen van tevoren wat meer geprikkeld, niet eens erg! én 1 dag schoonmaakwoede, heeeel handig! Had ik met m'n natuurlijke cyclus ook niet. Plus dat ik vorige maand maar drie dagen bloedverlies had..ook niet erg!
Enne...NIET ROKEN!!! Volhouden meid!! Denk aan je toekomstige beebje... des te groter zijn je kansen om zwanger te raken.