35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Je laat het! Echt hoor, ik doe je wat! Kom op, je bent al zo ver gekomen en dan laat je je nu gaan?

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Okokokok meisjes, ik raak geen sigaret aan :)

Lotuss, mijn cyclus ligt ergens tussen de 28 en 31 dagen. Dus dan begin ik denk ik een dag of 3 na mijn menstruatie? Ik heb de testen van Matcare maar zal ook eens kijken naar clearblue. Het kan me nu niet mee schelen wat het kost. Ik bespaar al bijna 5 euro per dag door niet te roken. Dat geld geef ik dan liever aan een goede test uit.

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #19883 Annna, 14 jan 2010
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
    Ik doe mee met de ongi hoor dames, maar ja, ik klaag ook niet hoor. Wel jammer natuurlijk, ongi is nooit leuk. Maar ik weet dat jullie eerder aan de beurt zijn.
    Het lijkt hier trouwens wel een grote rode golf!

Volgend eitje zal net rond de verhuisdatum zijn, nou lekker dan; wallen tot op de grond en spierpijn en toch een plekje zoeken tussen de dozen. ;)

Suus,
    ik las jouw rare cyclus en ik zou dat toch wel even in de gaten houden. Je cyclus moet niet te kort zijn, na de eisprong moet er genoeg tijd over zijn om het laagje in je baarmoeder op te bouwen, als dat te kort is dan kan je eitje niet goed innestelen.
    Ik weet er natuurlijk niet het precieze van, maar moet je anders maar even na kijken of zoeken.

Ik weet eigenlijk niet meer of jij nou wel of niet al grotere kinderen hebt? Was jij dat nou?

Bebek,
    Is het niet een goed plan om samen met Desmo te stoppen met roken.

Desmo, het hangt inderdaad van je lengte van je cyclus af.
    Ik heb 1 keer een setje gekocht, van Sensitest, via internet. Maar ik vond het eigenlijk niets. Plas ophouden is al niet mijn sterkste punt gezien de liters thee die ik drink en verder kon ik ei ook niet altijd duidelijk vinden. Maar oa Lotus heeft goede ervaringen. Ik zou in elk geval al wat kopen als je het wilt gaan doen, dan staat er een duidelijke uitleg op voor wanneer te beginnen. Trouwens bij Sensitest staat de handleiding ook op internet.
    Ik ben zelf vooral van de lichamelijke tekenen. Eiwitachtig slijm, lagere en zachte baarmoedermond. Er is een hele uitgebreide site over natuurlijke familieplanning die daar over verteld. (juist om niet zwanger te worden dus, maar andersom werkt ook)

Laten we maar wel hopen dat voor niemand hier de eitjes op zijn. Dat gun je niemand.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    koffie@ sterkte vandaag meid knuf

bebek@ houd het spannend

nicolioo@ hoe gaat het met jou lukt het allemaal nog ben je er al zat van

des@ nog steeds niet gerookt knap hoor vol houden he

suus@ hoe is het met die rare cyclus van je

sorry als ik iemand ben vergeten.

hier@ niet veel te melden heb eindelijk weer goed geslapen

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Anna.....ik moet sowieso deze maand nog voor een echo vanwege de onderzoeken naar herhaalde miskramen en dan zal ik het gelijk even aangeven van mijn rare cyclus.Ik heb al 2 grote kinderen idd.Van 17 en 15.
    @Desmo......toen ik stopte met roken ,stopte ik het geld wat ik uitspaarde in een spaarpot en na zoveel weken stoppen heb ik als beloning wat leuks voor mezelf gekocht.

Mijn lijf geeft dubbele signalen af....verlies nog steeds rozebruin slijm(niet de hele dag,af en toe) en voelt echt alsof mijn menstruatie elk moment kan doorzetten,maar heb ook van die zwangerschapspukkeltjes op mijn tepels....:(
    @Marnat....het zet nog niet echt door

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Heb je niet meer getest Suus?

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meiden, ik ga mijn gezicht er even opschilderen, mijn haar fatsoeneren en dan op naar mijn laatste avonddienst!
    Morgen wordt mijn petekind 5 jaar! K3-cd ligt al ingepakt. Dus morgenavond gaan we patat met kroketten eten en feest vieren. Zaterdag ga ik helpen bij haar partijtje. Een paar uur lang 8 gillende kleuters vermaken, gezellig!

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Wow dank je voor de link. Daar heb ik echt iets aan. Volgens de calculator moet ik beginnen met testen op 25 januari. Die site geeft ook een heldere uitleg over je cyclus, wat wanneer waar gebeurt enzo.
    Ik ga ook zo'n ding kopen en dan maar hopen dat ik hem maar 1 maand hoef te gebruiken ;)

En Suus, ik heb zo'n groot zilverkleurig spaarvarken gekocht bij de Blokker. Die staat me hier nu uitdagend aan te kijken en ik doe er iedere dag iets in. Vriend doet het ook want hij is ontzettend blij dat ik ben gestopt. Dus ik hoop dat hij een lekker vol varkentje wordt :D

11. Suzanne68

@Liesben ....veel plezier bij de gillende kindjes :D
    @Lotuss....nee,want als dit mijn innestelingsbloeding is en die vorige mijn ovulatiebloeding dan is mijn NOD de 22e.Dus veel te vroeg nog om te testen.En ik denk niet dat ik zwanger ben.

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Leuk vooruitzicht Lies! Lekker spelen met de kids, geniet er maar van. En dan lekker 3 dagen vrij ... lang weekend! :)

13. Suzanne68

@Desmo...oja,dat heb je zelfs nog verteld van dat spaarvarken :) spaarze!:D

14. Suzanne68

En nu ga ik naar de plaatselijke kledingwinkel,waar het vet opruiming is,even kijken of ik nog wat leuks kan scoren van rond de 2 tientjes.
    Zwaaaaaai allemaal!Tot straks

@Dop....hoe is het nu met jou?Al kwaaltjes of gewoon nog een fijne klachtenloze zwangerschap?

15. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dank allemaal voor het sterkte/succes wensen. We hebben hier te maken met een radioloog/echoscopist die zijn werk wel doet, maar niet goed genoeg. De man is zich rot geschrokken van de echo die hij maakte, maar heeft zich niet in het dossier ingelezen, waar hij kon zien dat de situatie er al jaren zo uit ziet...
    Paps en ik kregen tegelijk rode natte oogjes van het goede nieuws dat er dus niets extra's aan de hand is. Nierarts-in-opleiding was verbaasd te horen dat ik tot 3x toe heb geprobeerd haar te bellen, want er is haar door de secretaresses niets van verteld. Volgens haar was ze gewoon bereikbaar.....

De zon schijnt buiten! En binnen in mij ook weer ;)

===

Ik ga even een broodje scoren, daarna lees ik bij.

16. Suzanne68

Heb een vest gekocht met ruitjes....grijs met zwart....beetje zo'n gothicruitje,maar dan zonder de doodskoppen.Met een capuchon.Het zal erg lekker,dat is de voornaamste reden dat ik het gekocht heb.Hij is ook wel echt leuk hoor.En hij was maar 17 euro :) Moet eigenlijk ook een nieuwe broek.Maar heb nog een bon voor de H&M.Maar vind het zo zonde om nu een broek te gaan kopen,die over 2 maandjes weer gaat lubberen.Oja,en ik pas een broek weer die ik niet meer paste :D Maar dat model is een beetje uit de tijd....grin.

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Desmo, in de CB digitale ovulatiester kun je ook Personastaafjes gebruiken. Ze zaten altijd met 6 in een doosje, tegenwoordig 8.
    Is weer wat goedkoper dan de CB staafjes voor die digitester.

Ik denk dat ik een vet pakket Sensitest ga bestellen, 't wordt nu zelfs mij wat te duur ;)

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Desmo zingt voor JFT *let the sun shine*
    :):):)
    Wat een heerlijk nieuws voor jou en je papsie, eindelijk weer eens een vrolijke noot tussen al die sombere berichten. Gefeliciteerd met de goede uitslag meid. En nu ... gaan ze verder nog iets doen eigenlijk?

Bedankt voor de tip met de Personatesten. Morgen ga ik naar het KV ;)

Suus klinkt goed en goedkoop :D En met 7 kilo minder kan ik me voorstellen dat je kledingkast weer wat meer toegankelijker wordt, heerlijk hoor!

Hier een daverende buikpijn en er zweeft de hele dag al een sigaret voor mijn ogen. Wordt er echt niet blijer van :( En toen ging ZP ook nog eens uit de lucht GRRRRR :x Van ellende ben ik gaan schoonmaken, heb zelfs de ramen gewassen en aan de kleur van het water te zien was dat redelijk dringend nodig :$
    Maar goed, ondertussen zit ik dus nog steeds op mijn nieuwe telefoon te wachten die vandaag zou komen. Vriendlief heeft vanavond een etentje en dus mik ik er straks een pizza in. Eindelijk iets leuks doen hihihi ;)

19. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Weet niet of KV de Personatesten wel heeft, Etos in ieder geval wel.
    Met paps is pappen en nathouden, dus daar gaan we gewoon mee door ;)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zit op werk, maar ben zo benieuwd hoe het met Bebek is?

Deel Deze Pagina