Volgens mij verkoopt de Etos ook geen persona staafjes meer. Niet toen ik het 3 maanden terug vroeg tenminste. Alleen nog de apotheek of via internet.
okidokie dan ga ik naar de Etos, thanks Ben ook benieuwd naar Bebek, en ook naar Koffie. Die zal nu toch wel weer zo'n beetje thuis zijn
Mijn ongesteldheid zet door...op dag 23 van mijn cyclus. Had ik na de 1e mk ook een cyclus van 23 dagen,de maand erna was ik zwanger.Dus geen paniek,lijkt mij....
Koffie, heel veel succes (beetje laat maar toch) Desmo, hou vol meid! Ik snap dat het in dit soort situaties verleidelijk is om weer naar een siga te grijpen maar houd vol. Ik kan alleen maar zeggen dat het beter wordt, echt waar. Ik begin met mijn ovu testen altijd op cd 10. Mijn ei varieert van dag 10 tot dag 17 en alles daartussen (cyclussen can 23 tot 31 dagen) Ik gebruik de matcare testen en ben daar heel tevreden over. Marnat, fijn goed slapen is altijd lekker! Suus, ongi :xmaar Afvallen gaat goeeeeed!!!!! Zo te horen volgende maand dus zwanger Liesben, succes met werken vandaag. Mijn petekind is ook bijna jarig, wordt 3. Veel plezier! JFT, fijn zo'n intern zonnetje! Ben ook benieuwd naar Bebek. Ben vast veel meissies vergeten, sorry. Hier ziek op de bank voel me beroerd. Maag draait al de hele dag en mijn hoofd knalde uitelkaar. Na een molletje is de hoofdpijn een beetje gezakt maar ik voel me nog steeds bagger.
@BB.....beterschap! Nog geen nieuws van Bebek en Koffie? Ben zo benieuwd hoe Bebek de dag is door gekomen en of Koffie haar ingreep meeviel.
Hmm Suus ook definitief van de wachtbank afgedonderd :x Maar je cyclus weer duidelijk en dus zijn wij gewoon volgende maand zwanger BB10 is ziekjes, beterschap je bent hier in goed gezelschap.
Heb jij trouwens ook het bijpassende humeur....mijne is echt om op te schieten nu.Lief weet wel precies wanneer ie 5 dagen weg moet blijven
JFT, vervelend dat jullie je voor niks zorgen hebben gemaakt, maar gelukkig maar dat er verder niet iets anders aan de hand is. Koffieleutje, hoop dat alles goed is gegaan vandaag! Suus, he getsie, de duiveltjes hebben doorgezet, maar wel leuk vest gescoord. En groot gelijk dat je verder nog niks anders hebt gekocht, want natuurlijk krimp je nog een paar maatjes, maar ... liever zie ik dat je over een maand of 2 aan andere kleding mag gaan denken! Desmo, ook bij jou de duiveltjes. Gelukkig maar dat je geen sigaretten in huis had en ik hoop dat je spaarvarkentje heel goed gevuld raakt. Bebek, hoop dat je je al weer een beetje beter voelt. BB10 ook al ziek, beterschap!
Jemig, 6 pagina's bijgeschreven.... Ladouce, hoe raar het ook klinkt: ik hoop ook dat je ongi er zaterdag is! JowJow, veel klusplezier! Zeg maar tegen manlief dat ie ff goed raak moet schieten! Liesben heeft geen snottebellen meer; jippie! Heb je ze soms naar mij gestuurd? Desmo, ik haaaaaaat duivels! Wat balen meis! :x Enne, mijn zusje is in september gestopt met roken en die sliep toen ook zo slecht; volgens haar huisarts kwam het inderdaad daarvan! Lotuss, fijn dat de pil je weer een beetje een uit te houden ritme geeft! Dat geeft je weer wat rust! Suus, ik ga toch echt mijn geld weer op jou zetten hoor! Het klinkt zo vreemd allemaal....spannend! Ik duim voor je! Ow, ik lees net dat je ongi doorzet...wat een klote zooi weer zeg, grrr! :x JFT, fijn zeg, dat goede nieuws over paps! Ik kan me voorstellen dat jullie van pure opluchting een paar traantjes gelaten hebben! Liesben, lief dat je van je werk ff komt kijken! En veel plezier met je petekind morgen! En zaterdag natuurlijk! BiBi ook ziek...kunnen we samen ziek en zielig zijn! Beterschap meis! Ik voel me nog steeds niet lekker, hoewel ik de dag op een hoop ibu's aardig ben doorgekomen...morgen heb ik een ziektedag en een afspraak bij de dokter, omdat ik zeker weet dat zowel mijn voorhoof- als mijn bijholten ontstoken zijn...en dan ga ik een verwijzing vragen voor de gyn... Want: gisterenavond werd het bruinverlies erger, vanmorgen nog erger en nu is het op niveau ik-heb-tampies-nodig :x Het lijkt allemaal nog steeds een bruine bende te zijn, maar zoveel kan nooit een zwangerschap betekenen, dus ook hier einde oefening....
Hihi Suus, krijg net je sms binnen...lief van je, dank je! Maar ik leef nog, al bloed ik wel Geen goed nieuws dus....getverdegetverredemmekkes
(ik heb nog even pauze) He bah Bebek.... Wel goed dat je verwijzing gyn gaat vragen! Geeft misschien ook rust? Beterschap ook meis.
@Bebek....wat goed dat je een afspraak bij de gyn gaat maken! En wat k*t dat je niet zwanger lijkt te zijn
Ben ik dan de enige die nog in de running is voor roze? Nee, BB10 ook nog geloof ik. Kan iemand de lijst weer eens opzoeken, op deze traag werk-pc is dat echt geen doen!
Ja, tis mooi klote allemaal...Ik ga die verwijzing vragen, dan heb ik die maar vast in huis, maar dat wil niet zeggen dat ik ook meteen een afspraak ga maken hoor, daar moet ik toch echt ff naar toe groeien!