Hallo ik ben IDF2009 ik heb 2 lieve kindjes en ben 35 jaar toch proberen we nog een poging voor een 3e kindje. ik zit nu in ronde 1 maar ik verwacht hier nog wel tijd te zijn. 1e kindje was met 6 maanden raak en 2e zwangerschap liet 3 jaar op zich wachten is vroege MK geworden helaas en toen jaar later kwam onze jongste. ze zijn nu 7 jaar en de jongste is 15 maanden. eerst wilde ik geen 3e meer maar nu ik toch tegen de leeftijd loop dat zwanger worden nog lastiger woord en de kans dat het nog mag gebeuren kleiner woord daar mee besloten we het toch nog eens te wagen wand voelde nog niet compleet. we willen niet de mmm in we laten het aan het lot over of het er voor ons nog in zit ik gebruikte ov testen digitaal voor deze ronden, ei gevonden op 7 feb en 8 feb dus deze ronde cyclus van 35 dagen ( ik heb altijd 14 dagen na mijn ei mijn NOD) vind het een fijn idee dat ik mijn ei heb gevonden heb ze dus nog hihihihi. nu is het dus wachten tot de 21e. vind het fijn om met andere (toekomst) mama's samen deze spannende tijden te delen.
HI meis, spannende tijd voor je dus! ik ben zelf al 41 jaar en probeer nog een 2de kindje te krijgen met mijn huidige partner. heb al een dochter van 9 jaar. vorig jaar in de eerste ronde zwanger maar na 8.5 week een missed abortion. in september voor de 2de keer zwanger maar helaas een miskraam met 6.5 week.maar ik blijf toch vol goede moed want de wens, het plekje in ons gezin en hart is er voor een eventueel 2de kindje. ja er zijn meer risico's en de kans is aanzienlijk geslonken maar ben vol goede moed mijn NOD is 14feb .. jij bent een stuk jonger dus je kansen zeker groter. er zijn genoeg vrouwen die ouder zijn die een gezond kindje op de wereld zetten. ik duim voor een positieve test voor ons beide !