Ow, shit...en nu moeten we een heleboel pagina's aanzien, dat ik december verkeerd heb getypt..Kan dat nog veranderd
Op het driehoekje bovenin klikken en even bij de mods melden dat je het verkeerd hebt geschreven En nee we willen voor zover het er nu uitziet niet weer de MMM in, dat hebben we 5 jaar gehad en dat was genoeg. Maar wie weet wat de toekomst ons nog brengt
ha nieuw topic, tjee meiden we kletsen echt veel @ Collo we zijn nieuwsgierig!!! @ Carulli lekker voor je dat je de pil de deur uit heb gedaan! Kan me voorstellen, zou toch leuk zijn als het jullie nog een keer gegund is Zo ff zitten hoor Morris kwam tot 3 uur om het half uur...arm kind helemaal overstuur ik wist niet wat er was tot ik met me vinger ging voelen aaahhh een boven tandje!! Hij is nu door en nu hoor je hem niet meer Op naar nummer 4!
manoe jeeej!! nog een tandje fijn dat hij er nu geen last meer van heeft Altijd zo zielig he.. maar goed dat ze dat zich later niet meer kunnen herinneren Ben courgette aan het koken kijken of het wat is haha.. courgette mag toch wel nog een keer opgewarmd worden? Straks vast de tomaatjes ontvellen en die er vanavond ook door.. wel even apart prakken.. hoor van verschillende mensen dat dat zo'n prutje word.. ben benieuwd..
@ Roeltje mmm lekker courgette met tomaat, hier is hij er ook gek op!!! Ja kan je 2 keer opwarmen hoor!!! Invriezen die handel!
Zo, nu heb ik ook een nieuw abonnementje! Maud wil niet drinken! dat is NIET leuk!!! pffoe.. wil dat ze weer beter wordt... zo zielig...
Arme Maud Lekker verwennen zodra ze zich beter voelt gaat ze vast wel weer drinken.. gewoon elk uur wat aanbieden.. Ja uit potje lust hij het wel, maar ja, vers is toch elke keer weer anders haha..
Suus: ach arme Maud, hopelijk knapt ze snel op en gaat ze beter drinken Veel beterschap voor je meissie.
@pooh ik denk dat ze idd spanning aan het opbouwen is Die collo toch @hier s,morgens rond half 8 nog bloed verlies gehad na toilet bezoek.en daarna niets meer verloren. heel raar. @mamahilda hoe gaat het met de opleiding voor nagelstylisten?