35+ mama's, deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zit nu even op de laptop van Chris via zijn zakelijke verbinding..... BALEN, mijn computer is gecrasht. :$ :(
    Kreeg allerlei meldingen, moest opnieuw opstarten maar nu kan ie 1 Windows opstartbestand niet vinden. Ik heb de installatieCD niet (direct vanuit de winkel) dus hij kan nu niet meer opstarten. Hoop dat morgen een computerreparateur snel tijd heeft (en hoop dat ik niet alles kwijt ben!).

Goed geshopt Inez! :D
    Fijn dat Alyssa weer beter is.

Lente?........... jahaaaaaaa, NU! :p

2. Vandaag lekker naar Ballorig in Venlo geweest, ook een erg leuke binnenspeeltuin en nog behoorlijk nieuw.

Wat hebben die meiden zich geamuseerd, zeg! Emma vond met name de rodelbaan helemaal het einde. Na een paar keer samen met mama te zijn geweest, kom ze het helemaal alleen.

Ze had alleen wat weinig geduld. Als voor haar een kindje stond dat naar haar mening niet snel genoeg opschoot, tikte ze het op de schouder en zei: 'Ja, ja...' :)8)

Jasmijn en Emma vonden ook de hoge glijbaan geweldig. Alleen ging mama zó hard naar beneden, dat ze steeds twee meter over de vloerbedekking doorschoof...

Ook voor het eerst een echte driftbui van Emma gezien. Toen ze in de draaimolen was geweest en er door ons werd uitgetild, was ze het daar duidelijk niet mee eens. Gillen, stampvoeten, paars aanlopen, op de grond gaan liggen...:$
    Ik wist niet waar ik kijken moest, Jasmijn heeft zoiets nog nooit gedaan. Ik bereid me dus maar op voor dat Emma me binnenkort voor schut gaat zetten in de supermarkt...;)

3. Jááááááááááááá,
    ik verheug me ook op de lente!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jaaaaa het werkt, wij wensen allemaal lente hier en plots is er een dagje geen tegen maar ZON en drogen de natte straten en onze nieuwe achtertuin heeft inmiddels een natuurlijke vijver, die mag ook wel opdrogen. Wij gaan snel naar buiten samen

5. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi 35+ mama's,

ik kom me alvast aanmelden want ons prinsesje Didi is geboren:):)
    op 17.02.2010 en weegt 2950 gram.
    Mama en dochter maken het goed en Nino is trotse grote broer en papa is nu al helemaal verliefd....

Als ik meer tijd vind kom vaker mijn verhaal doen, geniet nu vooral van een echte roze wolk deze keer

@diaantje mijn naamgenootje ook nog proficiat met je mooie zoontje

tot gauw
    liefs

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    KIJK wat een mooi bericht. :DDiana wat leuk hier van jou te lezen en wat fijn dat je moeder bent geworden van jullie eigen gezonde prinsesje.

Gefeliciteerd voor jou je man en zoontje met de geboorte van Didi!
    Tot snel hopelijk (hopelijk met foto) en geniet van elkaar en deze bijzondere eerste tijd.

Wordt er erg positief van als ik er aan denk dat we toch allemaal moeder zijn geworden in deze roerige 2,5 jaar dat ik hier schrijf.:)

Yara en ik zijn samen naar de kinderboerderij gewandeld, die is op 5 minuten afstand hier vandaan. Maar na 15 minuten begon ze vreselijk te huilen en heb ik me naar huis gehaast. Gelukkig viel ze al drinkend al snel in slaap en ik heb haar zelfs slapend in bed kunnen leggen. Arm kind, ze kan zo overstuur zijn, dan ligt ze de eerste 5 minuten maar aan te happen en te huilen zonder een slok te kunnen drinken. Geen lammetjes nog gezien hier.

Lola, dat klinkt als erg veel lol samen. Leuk en ook weer bijzonder deze tijd zo met je grote kleine meisjes.

7. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Gefeliciteerd met de kleine Diana , geniet maar van je roze wolk.

Ik ben hier ook wel toe aan lekkerder weer. De kou, sneeuw en regen ben ik nu wel even zat. Het zonnetje schijnt hier lekker naar binnen. Vanmiddag met Rosanne even naar het cb, ben benieuwd hoe groot ze ondertussen is.

Lees al dat driftbuien flink erg kunnen zijn. Als Rosanne iets niet zint dan gaat ze ook gillen en ze vind het doen ook leuk om met dingen te gaan gooien, stampvoeten en op de grond liggen hebben we hier gelukkig nog niet gehad. Maar zou me niks verbazen als die ook nog komen, ik was toen ik klein was ook een flinke driftkikker dus ze heeft het niet van een vreemde.

Irritant is dat als je computer stuk is :( Ik vind het zelf erg vervelend om achter een ander zijn pc te zitten en vind het ook irritant als mijn man achter die van mij gaat zitten. Is ook altijd heel opvallend dat als een ander er achter heeft gezetten dat je pc dan raar gaat zitten doen.

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Diana van harte gefelicteerd met de geboorte van Didi, leuke naam !

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Goed volgend probleem, ben vanmorgen voor controle bij de gyn geweest, het gaat niet goedmet de wond (goh :() en het duurt te lang. Chirurg is er bijgehaald, kweek van het wondvocht afgenomen of het niet de beruchte ziekenhuisbacterie is. De chirurg denkt hou je vast dat de blaas per ongeluk is aangehaakt met een hechting waardoor er urine bij de wond kan komen. Wondvocht wordt dus ook gecheckt op kreat. Is dat het geval wordt er een hersteloperatie gedaan. Is geen van beiden het geval wordt er een foto gemaakt om te kijken of er toevallig een gaasje oid is achtergebleven. Wond is tot bloedens toe gespoeld vanmorgen was erg prettig (not) ook het afnemen van de kweken was niet echt prettig. Over 18 dagen heb ik weer een afspr met de chirurg
    (of eerder als er iets uit de kweken komt. ) Tot die tijd moet de thuiszorg elke dag de wond inwendig spoelen om hem schoon te houden. Ik ben er mooi klaar mee !

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diana, leuk je hier te zien meid en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Didi. Ben benieuwd naar je verhaal!

Koffieleutje, wat een ellende toch allemaal zeg, denk je alles te hebben gehad, komt dit er nog eens even overheen. Bah. Dikke knuf en sterkte. Hoop dat ze je snel van al deze ellende af kunnen helpen.

Natas, balen, gecrashte computer. Hoop dat hij snel weer gerepareerd kan worden.

Lola, klinkt leuk, die speeltuin. Fijn dat jullie hebben genoten.
    En Emma heeft haar eerste driftbui gehad. We hebben er hier ook al een paar van Yelina mee mogen maken. Gezellig, maar niet heus.

Gisteren is Alyssa nog weer lekker verwend door haar tante en oom, die kwamen nog voor haar verjaardag en gelukkig is ze weer helemaal opgeknapt en kon ze vandaag naar school. Ze is zelfs de hele dag geweest, vanmiddag na het eten wilde ze gewoon weer terug.

Ik merk wel aan haar dat het vermoeiend was, want ze zit nu even uitgeteld op de bank tv te kijken, maar ze vond het wel geweldig.

Yelina had vandaag haar eerste dag voor het echie op het KDV. De oefendag was een groot succes, vandaag was het brullen. Jammer, volgende keer beter. Ondanks dat heeft ze tussendoor toch nog wel even lekker gespeeld en goed gegeten en gedronken.

En mams is stoer 3x op de fiets naar school geweest om dochterlief te brengen en halen. Ben alleen vanochtend met de auto geweest. Nou ja, evengoed alles bij elkaar toch nog een uur gefietst vandaag.
    Voor mij dus voorlopig geen zumba, al ziet dat er ook heel leuk uit, alleen een tikje te veel voor mij. Hou het voorlopig wel bij de WII, wandelen met honden en kinderen en fietsen. Da's voor mij voorlopig echt wel even meer dan genoeg.

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeeee Koffie,
    Jouw Xander is je natuurlijk alles wel waard. Maar dit verdien je niet. Ik hoop maar dat hoe dan ook alles snel voorbij is en je buikkie weer dicht groeit. Het idee zeg dat ze een fout hebben gemaakt en jij met de ellende zit.

Sterkte met de pijn en de frustratie lieverd.

12. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Arme koffieleutje nog steeds zo`n last van die wond :( Ik ben echt zo blij dat ik geen keizersnee heb gehad. Een gewone bevalling is ook geen pretje de periode er na maar de hel die jij moet ondergaan met die wond is echt een verschrikking. Hoop dat er nu eindelijk iets kan worden gedaan zodat het nu eens goed geneest.

Rosanne is vandaag weer op het cb geweest, ze is nu 87.5 cm groot en 12.2 kilo. Ze gaven ons aan dat het het beste is als we met de speen gaan afbouwen. Hoorde mijn man dat gelukkig eens van de experts, ik geef hem dat al maanden aan maar van mij neemt hij dat niet aan. Hij geeft haar al de speen als ze ff loopt te zeuren. Voor het praten is dat ook beter, ze zegt nu veel woordjes binnensmonds. En het meeste wat er uit komt is voor ons nog steeds chinees. Ga hier even lekker een bakje thee drinken, zijn gelijk even bij mijn moeder op visite geweest en hebben lekker daar gegeten.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mijn computer is mee met de dokter, maar die dokter keek erg somber :(. Echt balen dit, ik hoop zo dat mijn bestanden wel te redden zijn. En tokkelen op Chris z'n laptop via zijn verbinding is ook niet echt geweldig.
    Verder (als jullie het willen weten :p) ben ik vreselijk aan de dunne.
    Allebei nogal shit dus ;)

Diana, van harte gefeliciteerd met Didi!

Hier beginnen de driftbuien ook erger te worden. Kan ook te maken hebben met het feit dat we aan het overstappen zijn van 2 slaapjes naar 1 per dag.

Cindy, als je man er nu nog niet aan wilt moet hij maar es even googelen op speengebruik boven een jaar. Moet hij er toch ook achterkomen dat dat niet goed is, hooguit nog alleen in bed.

14. @Diana: Leuk weer een mama uit de 'oude' clud erbij :)! Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Didi. Foto...?

@Koffieleutje: Krijg helemaal de rillingen van jouw verhaal. Brr... een hersteloperatie :(.

@Dombo: De ene dochter neemt afscheid van het kdv en de ander gaat voor het eerst. Dubbel emotioneel dus. En maar weer eens een bewijs dat de tijd veel te snel gaat... :(

15. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
  16. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg

en nog 1

17. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ah wat een schatjes Diana :)

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diana, wat een heerlijke kindjes!

Lola, klopt, tijd vliegt. Het emotionele viel me eerlijk gezegd nog wel mee. Het is goed zo, vond het alleen wat verdrietig gisteren toen ik Yelina daar zo overstuurzag bij het KDV. Maar goed, ze zal er snel genoeg aan wennen om daar achter te mogen blijven.

Natas, wat shit inderdaad zeg, hoop dat jij en de PC beiden snel weer opgeknapt zijn.

Cindy, wat is jouw meisje al weer lekker gegroeid zeg. Yelina mag eind maart weer naar het CB. Ben erg benieuwd.

En over spenen, Yelina heeft inderdaad ook nog een speen, maar dan alleen in bed. Zonder speen slapen is helaas nog geen optie. Gelukkig heeft ze hem niet de hele nacht in. Hoop wel dat we hier snel mee kunnen afbouwen.

19. Diana, wat een moppie :)!
    Wat is Nino groot geworden! Ik ken hem alleen van de foto die vroeger in de avatar stond...

20. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg

Ja is echte trotse grote broer en al heel groot vergeleken met zo'n kleine prutske;)

Mama is vandaag eerste keer buiten met dochter geweest om Nino van school te halen.....ooohhh wat ben ik toch een gelukkige moeder, nooit gedacht dat dit wonder nog zou komen

Alleen de wond van de kz begon een beetje pijnlijk te worden maar mag niet klagen als ik het verhaal van koffie lees zo'n lange nasleep van een kz, dan hoor je mij helemaal niet miepen

groetjes

Deel Deze Pagina