Patricia, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochtertje. Fijn dat jullie zo'n goede invulling hebben kunnen geven aan jullie relatie. Leuk dat je mee komt kletsen.
Nou, met het bloeden gaat het nog helemaal niet goed. Ik vloeide vanmorgen zó hevig dat ik no time alles dorweekt was en ik dus (gezeten op een plastic tasje van de Plus...) naar huis kon om me om te kleden. Ik kreeg van mijn baas het advies om toch maar even met de gynaecoloog te bellen. Dat heb ik braaf gedaan en tot mijn verbazing mocht ik vanmiddag meteen op het spoedspreekuur komen! Er is een echo gemaakt en ik heb twee soorten midicatie gekregen: Provera en Cyklokapron. Het eerste moet de bloeding snel doen stoppen en het andere is een stollingsmiddel. Maar zoals zo vaak, vloeide ik vanmiddag al minder. Dus ik denk dat ik het even aankijk tot morgen voordat ik met de hormoonkuur begin. Over een maand hebben we telefonisch contact (tenzij ik vind dat een eerdere afspraak nodig is, dan moet ik zelf bellen) en als het dan niet beter is, volgt nader onderzoek...
Lola en alle anderen bedankt voor de felicitaties. Heel raar zo'n eerste dag. Lola, ik hoop dat het zeer snel stopt het bloeden. Hou je ook wel je ijzer in de gaten?
Lola, wat kl*te van al dat vloeien zeg. Hoop voor je dat het vloeien snel minder wordt zodat je die kuur niet hoeft te doen. Anna, fijn dat je deze eerste dag als kersverse zwangere goed bent doorgekomen.
Doe ik! Leuk dat jullie (kreeg op een ander topic ongeveer dezelfde reacties... ) zo bezorgd zijn. Denk erover om Floradix of Roosvicee Ferro te halen...
Even heel snel want ik moet naar m'n bedje, om 05.00 gaat de wekker. Patricia, welkom hier! Hinke, fijn om weer wat van je te lezen en dat het goed gaat. Zou leuk zijn als je het iets minder druk kreeg, kan me voorstellen dat je je erg gehaast voelt. Lola, ik hoop dat het vanzelf stopt meid. Inez, ik heb volgende week donderdag geen echo hoor. Alleen de intake bij de VK, via haar moet ik bij het ZH terecht komen voor de echo want mijn VK heeft geen apparaat. Jongens, tot zondag of maandag!
Natas, heeeeel veel plezier in Dubai! Ah, ik had niet goed gelezen. In ieder geval lekker vlot, volgende week al een intake. Hoop dat je daarna snel een echo gaat krijgen!
Natas heel veel plezier in Dubai. Hinke leuk je weer te zien, bij mij staat nu alles op kweek en ik moet de 18e terug naar de chirurg. Patricia welkom !
@ ANNA: jippie, nog een zwangere, gaat goed hier. Beebje, hou je stevig vast en laat je maar over een maand of 8 zien aan mama, papa en grote zus!! Bekijk bijlage 57233 @ INEZ: ah, arme YELINA, hopelijk gaat het snel beter en blijft ze met plezier achter op het KDV, zodat mama met een lekker gevoel kan gaan. Wel fijn dat je alle tijd had in de bieb. @ LOLA: hopelijk is het bloeden vandaag weer een stuk minder geworden of gestopt, zodat je niet aan de kuur hoeft. Mooie banner heb je weer gemaakt, CreaBea, hihihi. @ PATRICIA: welkom hier en gefeliciteerd met je dochter. Je zoon staat heel trots op de foto, mooie kids trouwens. Gezellig dat je hier komt meekletsen. @ NATAS: hoop dat je een te gekke tijd hebt op Dubai. Ben benieuwd naar de foto's. Spannend, volgende week al naar de VK! Duimen blijven draaien voor jou en ANNA.
Natas, Veel plezier daar met de arabieren en het duimendraaien! Diaantje, bedankt voor je lieve kaartje/plaatje. Ik vind het eng meiden. Ik voel mijn buik, heb ook last van mijn darmen en ben misselijk. Maar ben ook moe, Yara gunde me een korte nacht, dus dan ben ik meestal een beetje misselijk. Heb nog een flink aantal keer met het lichte streepje in mijn hand gestaan. Morgenochtend denk ik samen testen.
Anna, spannend hoor, morgen samen testen! Zo herkenbaar trouwens dat je meerdere keren met die test in je handen hebt gestaan. Ik geloof dat ik zowat vastgeplakt zat aan de eerste test van toen ik net zwanger was van Yelina, kon er uren naar kijken. Oh, nog wat leuks, morgen heeft Alyssa haar eerste kinderfeestje, zo spannend. Ze heeft er zin in. Mama mocht eventueel mee voor als Alyssa het te spannend vond om alleen te gaan. Ik moet bekennen dat ik het niet helemaal droog hield toen ik de uitnodiging las. Wat een emomutsje ben ik toch he? Toen ik haar vertelde van het feestje riep ze meteen dat ik dan maar meemoest, want ze vond het toch wel een beetje eng, maar vanmiddag riep ze ineens stoer dat ik wel naar huis mocht gaan als ik haar had gebracht, want tenslotte was de mama van de jarige job er ook om op te passen. Haha, boefje. Ben benieuwd of ze morgen ook nog zo stoer is als ik haar daar breng. En eerlijk gezegd hoopt mama stiekem dat ze Alyssa's eerste verjaarspartijtje mag meemaken.
Haha, Dombo, wat heerlijk om te lezen die mama emoties. Wel leuk om mee te maken, ook om te ervaren wat wel en niet handig is.
ff een vraagje aan de mama`s die BV geven, wanneer kwam jullie menstruatie weer op gang ? Ik heb nog geen druppie rood gezien, niet dat ik daar rouwig om ben
Ik heb geprobeerd om de BV op gang te krijgen, wat helaas niet lukte. Ik weet niet of het daardoor kwam, maar toen Yelina ruim 6 weken was kwam bij mij m'n eerste menstruatie al weer. Hihi Anna, dat was ook mijn idee erachter, om even te spieken hoe andere ouders een kinderfeestje 'doen'. Ik weet wel dat er wat 'ouderwetse' kinderspelletjes bij zitten, zoals koekhappen. En verder wilde de mama van dit meisje nog een speurtochtje in de tuin doen, als het een beetje weer was dan.
Koffieleutje, ik kan me wel voorstellen dat je er zeker niet rouwig om bent dat je nog geen tekenen van een naderende eerste ongi hebt gezien. Voorlopig heb je ook nog wel genoeg te stellen met alle problemen met je wond.
@ ANNA: ook hier heel herkenbaar. Kon echt niet geloven dat ik na 3 jaar eindelijk die felbegeerde positest in mijn handen hield. Heb 'm ook nog steeds! Veel succes morgen met samen testen, maar vooral veel plezier, komt vast helemaal goed. De symptomen zijn er in ieder geval al, da's toch een goed teken. @ INEZ: oh spannend, 1e verjaardagspartijtje. Ben benieuwd of ze je morgen naar huis stuurt of je er toch maar liever bij wil hebben. Kan me voorstellen dat je het zelf best spannend vindt om erbij te zijn. Wat het ook wordt: veel plezier voor Alyssa en eventueel ook voor mama, hihi. @ KOFFIE: kan je helaas niet helpen, ik geef FV. Wel lekker dat je nog geen bloed hebt gezien. Hoop dat je daar nog lang van mag genieten. Hoe is het ondertussen met je wond?