Natas, Ik hoop dat je andere afleiding zoekt dan hier langs komen. Maar ik denk aan je! Succes! Hier eens een foto van ons popje in het door mij gemaakte nieuwe rokje, wat papa niet mooi vind. http://i39.photobucket.com/albums/e181/AnouschkaH/Kleding%20gemaakt/DSC03250.jpg
Foute boel Zag het meteen, geen knipperlichtje meer. Grootte van het vruchtje was ook niet goed, waarschijnlijk gestopt met groeien rond 7.4 week. Uit de 3 opties (weer curettage, afwachten of medicatie) heb ik voor de pillen gekozen. Morgen ga ik de Cytotec inbrengen, als het goed is komt de miskraam dan binnen 24 uur. Nu ga ik verder met janken..........
Natas, ik hoopte nog zo dat je voorgevoel het mis had meid. Verder schieten woorden tekort. Dikke knuf. Heel veel sterkte voor jou en Chris. Ik hoop dat jullie dit weten te verwerken en een plekje weten te geven.
@Annna ik vind het trouwens wel een leuk rokje. Mijn man is helemaal niet gek op jurkjes, maar komt vooral omdat daar dus meestal een maillot onder moet en hij vind het een ramp om die aan te trekken. @Natas denk vandaag aan je, klinkt misschien een beetje rot maar hoop dat de medicijnen goed hun werk doen zodat je in ieder geval geen curretage onder gaan moet. Rosanne is hier helemaal gek van haar fietsje. Ze snapt nog niet hoe ze moet fietsen maar ze wil er wel graag op zitten. Ze is ook nog wel een beetje jong er voor maar kwam hem op een rommelmarkt tegen voor 5 euro en kon hem niet laten staan. Was zo`n schattig fietsje.
Anna, schattig rokje! En mannen ... die begrijpen er niks van. Cindy, leuk fietsje! Zou ik ook niet hebben laten staan voor dat bedrag en ... jong geleerd is oud gedaan.
Merci allemaal. Ik heb net die (letterlijk en figuurlijke) k-pillen ingebracht, grote hema-onderbroek aan met kraamverband erin, een flinke dosis paracetamol genomen, pak zakdoeken erbij en nu afwachten maar......... Vanmorgen reed Chris weg naar z'n werk, en hij brengt vandaag Danique voor me naar het KDV. Ik zwaaide ze uit, en gódverdomme IK had met haar in de auto moeten zitten, op weg naar werk met goed nieuws. GVD!
He Natas, Ik hoop dat het maar snel gebeurd allemaal. Ik heb trouwens ook wel eens gehoord dat het langer duurde dan die 8 uur. Maar laat het maar snel gebeurd zijn. Dan kun je je weer even op jezelf en elkaar richten. Verzacht Danique het een beetje met extra knuffeltjes?
Lieve Natas, ik zit met tranen in mijn ogen jouw berichtjes te lezen. Wat ontzetend kl*te! Sterkte meid en een hele dikke knuffel van mij...
Heb zelf vandaag ook van die letterlijk en figuurlijke k*tpillen gehaald, maar dan voor een ander doel. Kuurtje nr. 3 voor een schimmelinfectie. Joepie de poepie, maar niet heus. Hoop dat 3x scheepsrecht betekent, want die K-jeuk word ik onderhand flink zat.
Die jeuk is idd heel vervelend Inez, wat naar! Anna, ja de aanwezigheid van Danique helpt absoluut. Heel veel! Ik heb gister in de namiddag en avond flinke krampen gekregen en ben bloedstolsels verloren, maar volgens mij niet 'het'. Vanmorgen dus de 2de dosis van die pillen ingebracht, molletjes geslikt, gaan we weer. Ik klamp me maar vast aan de gedachte dat we misschien nog een kans krijgen. Wat moet je anders.
Natas, wat naar dat je nog een keer die pillen hebt moeten inbrengen. Hoop dat je het nu echt achter de rug hebt. Gelukkig maar dat je lieve meisje je verlichting brengt en heel goed meid, klamp je vast aan elke strohalm die je maar hebt. Ik hoop zo voor je dat je deze nare periode over een paar maandjes definitief af kunt sluiten omdat je weer opnieuw zwanger bent, zwanger van een beebje dat dan nog even lekker een flink tijdje gezond en wel blijft plakken.
Vandaag ben ik met Alyssa bij de KNO-arts geweest en gezien haar ziektegeschiedenis van afgelopen najaar en winter en die van vorig jaar vond hij het een goed idee om zowel de neus- als keelamandelen weg te halen. Ze zijn nog steeds flink verdikt en zouden opnieuw voor problemen kunnen zorgen. Ze kan al snel worden geholpen. Al op 26 april. Ga nog wel even informeren of er een week later ook nog mogelijkheden zijn, aangezien ze dan de meivakantie heeft. Dan hoeft ze in ieder geval niet te verzuimen van school. Mocht dat niet mogelijk zijn laten we deze datum gewoon staan. Ze heeft ook wat vocht in haar rechteroor zitten, maar aangezien ze daar verder nooit veel meer last van heeft dan zo nu en dan een beetje kriebel in haar oor kan het verder geen kwaad. Ze zal hooguit iets minder horen met dat oor. Daar merken we verder eigenlijk niks van. Des te meer van die oost-indische doofheid.
Inez, Wat snel zeg! Ik zou niet inzitten over het missen op school hoor. Vaak zijn ze de vakantie ook wel nodig. (net als de juffen) Gewoon om weer bij te tanken. Hoewel het nu natuurlijk wel twee weken is. Balen dat de andere kuurtjes niet aangeslagen zijn van de schimmelinfectie. Misschien zou je trouwens meer de spiegel moeten gebruiken om je niet meer dik zijn bevestigd te zien ipv de weegschaal. Het gaat je natuurlijk om je uiterlijk niet om de kilo's. Hier is de tuinafscheidign in de tuin inmiddels ook zo goed als klaar. Ik kan de plantjes er vandaag tegenaan gaan zetten. We moeten alleen de pergola nog maar afmaken. Daar gaat een schommeltje aan komen. Ik zal wel eens een mooie tuinfoto maken als het klaar is.
Anna, dat gaat lekker zeg, met je tuin. Fijn he? Om alles zo langzamerhand zo afgewerkt te zien. Dat geeft veel voldoening. We zijn blij dat Alyssa zo snel kan worden geholpen. Heb nog wel even geïnformeerd of ze de week erop ook nog een plekje hadden omdat het dan vakantie is, maar de eerstvolgende mogelijkheid was pas eind mei en dat is ook een gewone schoolweek. Dan maar gewoon over 1 1/2 week. Zijn we er meteen vanaf. Alleen wel een beetje sneu voor Alyssa dat ze dan hoogstwaarschijnlijk haar eerste schoolreisje moet missen. Maandags wordt ze geholpen, donderdags is er schoolreisje. En we hebben het advies van 3 tot 4 dagen binnenhouden meegekregen. Nou ja, we zien wel. Enne die weegschaal, die heb ik steeds minder nodig hoor. Het geeft inmiddels ook al niet meer de voldoening die het in eerste instantie gaf, maar ik heb altijd een beetje moeite met afscheid nemen van rituelen. Ik begrijp alleen niet waarom de diëtiste dit eng vindt. Volgende keer toch maar eens aan haar vragen.
@Natas: Vervelend dat je een tweede dosis tabletten hebt moeten inbrengen. Ik hoop echt dat het lichamelijke deel zo snel mogelijk voorbij is, zodat je je kunt gaan richten op het geestelijke herstel. En ik sluit me volmondig aan bij Dombo met de wens dat je over een poosje weer in verwachting zult zijn, deze keer van een inieminiemensje dat pas na 9 maanden je buik gezond en wel zal verlaten... @Dombo: Fijn dat je al zo snel terecht kunt! Want jij zit natuurlijk meer tegen die ingreep aan te hikken dan je dochter, neem aan dat zij nog in heerlijke onwetendheid verkeert... @Annna: ben sowieso wel nieuwsgierig naar je nieuwe huis. Fotootje... ? Wat een collega me gisteren toch vertelde... Sinds vorig jaar heeft zij een oppas aan huis voor haar twee kinderen (de oudste is deze maand 3 geworden en de jongste 1 jaar...) voor twee dagen per week. Vorig jaar gingen de kids de derde dag naar een kdv, sinds januari komt de oppas drie dagen per week. Dit omdat door de veranderende regelgeving een oppas aan huis maximaal één oppasadres mag hebben. Hun oppas heeft dus noodgedwongen van de andere oppaskindjes afscheid moeten nemen. Om toch een beetje een inkomen te hebben, poets ze nu op die andere twee dagen bij mensen... Maar als je oppas aan huis hebt, moet je eigen huis aan dezelfde eisen voldoen als het huis van gastouders. Zij hebben pas geleden die keuring gehad en nu is hun huis afgekeurd ! Omdat ze twee honden hebben... Dit heeft nu nogal wat consequenties voor mijn collega en haar oppas: de oppas is namelijk óók meteen mee afgekeurd en kan/mag nu dus niet meer als oppas werken. En mijn collega heeft nu ten onrechte kinderopvangtoeslag ontvangen en moet circa 25.000 terug betalen ! Ik vind dit echt van de gekke! Natuurlijk moet je bepaalde maatregelen nemen als iemand op jouw kinderen komt passen in je eigen huis, maar dat je schijnbaar je huisdieren moet wegdoen vind ik compleet belachelijk! Mijn collega's hubbie heeft een ruim hondenhok in de tuin gemaakt en de afspraak met de oppas is dat de honden daar in gaan als de kinderen buiten spelen. Hier houdt de oppas zich ook netjes aan... Ben benieuwd hoe dit afloopt. Ze hebben uiteraard meteen bezwaar ingediend en de rechtsbijstandverzekeraar ingeschakeld, maar voordat er een uitspraak is, zijn we zeker een half jaar verder...