Lieve Natas, heel herkenbaar meid, dat je er zelf nu bij inschiet. Mijn vader was na het overlijden van m'n moeder een beetje de weg kwijt en heeft toen veel zorg nodig gehad. Mijn eigen verdriet en verwerking schoten hierbij in. Dit kwam jaren later toen ik zwanger was van Alyssa ineens keihard naar boven. Wat ik hiermee probeer te zeggen lieve Natas, hoe moeilijk het ook is, denk naast de zorg voor je moeder ook aan jezelf, anders krijg je de rekening later keihard gepresenteerd. Dikke knuf. En thanks!
Wat is het hier rustig, de laatste tijd. Morgen hebben we een verjaardag. De laatste keer dat we ze zagen zag ik er nog zo uit:
Dag lieve Diaantje, fijn je hier even te zien. Bedankt voor je compliment en wat een prachtig manneke heb je toch!
Hey lieve Inez, Dank je wel, het is ook een heerlijk manneke waar ik iedere dag met volle teugen van geniet. Ik had je een pb gestuurd, heb je die nog gehad?
Hey meissie, fijn dat je zo van je manneke aan het genieten bent. Ik kan je vertellen dat het alleen maar leuker wordt. Sorrie, heb je PBtje niet gehad. Lola, hoe is het met jou? Heb je hier ook al een tijdje niet meer gezien? En hoop dat het met de andere mama's ook goed gaat?
@ INEZ: als het alleen nog maar leuker wordt, hebben we een geweldig vooruitzicht, toch? Verheug me al op de komende jaren!! @ NATAS: ja, het is leuk weer mee te vertellen. Danique wordt ook al zo groot, net zoals de meiden van INEZ!! Dank je wel voor het compliment!!
Diaantje, dat vooruitzicht is inderdaad geweldig en ik kan je alleen maar zeggen, GENIET meid, want ook al wordt het alleen maar leuker, het gaat hard, zo ontzettend hard ... Dat merk ik hier nu zo duidelijk. Ik heb al een bijna schoolgangertje dat momenteel 2 ochtenden in de week aan het proefdraaien is op de basisschool tot ze er per 1 maart na de krokusvakantie definitief heengaat.
Hee Diaantje, Wat is ie mooi! Wat is ie lief!!!! Fijn dat je zo geniet. Vandaag bedacht ik me ook weer eens extra hoe gezellig de dagen met Yara zijn. Verder is de verhuizing goed gegaan, maar we hebben nog geen internet, dus dit is een quicky illegaal tussendoor Allemaal de groetjes dus en tot snel, wel stil hier trouwens.
@ INEZ: ja, ik geniet heel bewust van ons kleine prinsje, kan uren naar hem kijken, met hem knuffelen, hem kussen, vind alles geweldig aan hem!! Ook al is Jason pas 3.5 week oud, ik vind nu al dat de tijd vliegt. Moet er ook niet aan denken om straks weer aan het werk te gaan, wil eigenlijk helemaal niets van hem missen. Ben nog niet echt met hem weggeweest, omdat ik nog niet mag autorijden ivm de keizersnee, maar verheug me nu al op onze dagjes samen uit. Bij jou gaat het inderdaad heel snel opeens, lijkt het wel. Al een grote meid erbij die naar de basisschool gaat, weer een mijlpaal. In ieder geval fijn dat je meisje ervan geniet. Jij hebt dan alle tijd voor Yelina en Yelina heeft jou dan helemaal voor haar alleen!! Maar ook fijn dat je dan wat tijd kan besteden aan je webwinkel, heeft toch ook z'n charmes als de kleintjes naar school moeten, al moet ik daar voorlopig nog niet aan denken!! @ ANNA: Dank je wel voor de complimentjes, hij is inderdaad helemaal geweldig!! Is ook echt gezellig met een kleintje in huis, echt heel knus. Ik wens jullie veel succes met de verhuizing!! En dat je maar snel weer internet mag hebben
Goh, Wat is het hier druk zeg! Jullie hoeven niet te wachten met posten tot ik weer internet heb! NU dus. Ik was eigenlijk erg benieuwd naar hoe het gaat; Inez, is er nog opvolging gekomen? Natas, hoe gat het nu met je moeder? Ik hoop dat ze een beetje stabieler is, maar ik vrees dat het nog steeds erg moeilijk voor haar zl zijn. En hoe gaat het met jou en jullie, betreffende de wens voor een tweede? Ik kn me voorstellen dat het praktisch gezien naar de achtergrond is geschoven nu, maar toch ook weer niet echt natuurlijk. Diana, Ik kan nu wel meteen je mooie nieuwe banner bewonderen. Maar ik vond die met jouw gelukkige lach in hoe hoek ook wel heel erg mooi.
Het is hier idd rustig, jammer. Met mijn moeder gaat het nog hetzelfde helaas. Ze is nu weer hier. We komen er steeds meer achter dat het nog veel slechter met haar geheugen is gesteld dan we al dachten, mijn stiefvader ving heel veel op. Betreffende de wens voor een 2de, de gesprekken daarover hebben idd even in de koelkast gestaan. Vorig weekend op zondagavond heeft Chris even tijd gevonden om jullie antwoorden te lezen, dat wilde hij in laten dalen. Hopelijk kunnen we er dit weekend op terug komen. Hoe is het in je nieuwe huisje?
Ha Natas, zie ook PB Ik vroeg me af of Danique ook 's nachts nog wakker wordt nu? Zo ja, hoe is het bij jullie gegaan dat ze stopte met 's nachts om BV vragen? Ben benieuwd, op het CB zeiden ze dat het waarschijnlijk niet vanzelf gaat dat ze wel door gaat slapen. Omdat het toch een ingesleten patroon wordt. moah Yara was trouwens vandaag weer helemaal volgens het gemiddelde op het CB. We zijn gezegend met een meisje waarover we ons weinig zorgen hoeven te maken tot nu toe. Ik prijs me erg gelukkig daarover. Want zorgen om je kindje zijn altijd vervelend natuurlijk. We hebben wel weer even zorgen gehad over mijn moeder, ze had vreselijke pijn in haar rug en zijkant afgelopen dagen. Ze was weer naar het ZH verwezen vanwege de darmkanker van twee jaar geleden, maar het lijken gelukkig nier en galstenen te zijn die de pijn veroorzaken. Raar want ze heeft veel pijn, maar wel een hele opluchting toch. Ze zal niet geopereerd worden voorlopig, het zou vanzelf weg moeten gaan. (galsteen niet trouwens, maar die zou ook niet veel kwaad kunnen)
Godzijdank een relatief goed bericht over je moeder! Het stoppen met de nachtvoedingen ging hier wel vanzelf eigenlijk, bij 8 maanden sliep ze echt helemaal door.
*steekt voorzichtig haar neus om het hoekje* Na mijn afscheid in het andere 35+ topic kreeg ik per pb een uitnodiging voor hier... en tot mijn grote vreugde zie ik hier een aantal gezichten terug die ik gráág zie! Ik ga voorlopig even op de meeleesbank, heb het druk en wil graag even een forumpauze, maar vind het wel netjes om dat hier te melden en te vragen of het voor jullie o.k. is dat ik dat doe en of ik dan tzt mee mag komen kletsen?
Hey Doppie, dat hoef je toch niet te vragen meid, gezellig als je hier mee komt kletsen. Hoop dat je forumpauze niet te lang duurt en dat we snel weer van je horen. Diaantje, zie je nieuwe banner, wat een heerlijk manneke. Natas, jammer maar meer dan begrijpelijk dat jullie gesprekken over al dan niet een brusje voor jullie meisje even in de koelkast hebben gestaan. Hoop dat mee dat er dit weekeinde inderdaad wat ruimte komt om hier eens rustig over te praten. Anna, het is hier inderdaad rustig de laatste tijd. Vind ik ook erg jammer. Hoop dat het snel weer wat drukker wordt hier. Het gesprek met m'n vader heeft inderdaad inmiddels (telefonische) opvolging gehad. Het eerste gesprek was al na 2 dagen, toen belde hij om te informeren hoe het nu ging en hoe of wij en zij het gesprek hadden ervaren. Dit gesprek voelde goed. Was hier erg blij mee. Vorige week heeft hij ook nog even gebeld, voornamelijk over wensen voor Alyssa's verjaardag (zij wordt zondag over een week 4). Maar ook hebben we nog even over koetjes en kalfjes kunnen kletsen. Vond het erg bijzonder dat deze gesprekken van beide kanten uit best ontspannen en zonder ongemakkelijke stiltes verliepen. En verder ben ik inmiddels bij de diëtiste geweest die me verder gaat helpen om m'n eetprobleem te overwinnen en daarbij ga ik zoals het er nu naar uitziet ook verdere hulp bij krijgen in de vorm van een psych of maatschappelijk werker. Ben daar wel heel erg blij mee. (gewicht blijft nu stabiel gelukkig, maar merk wel dat ik soms toch weer wat onrustig word en de neiging krijg om te gaan snoepen, waar ik overigens niet aan toegeef hoor). Ook ben ik al meerdere malen lekker aan het shoppen geweest voor nieuwe kleding en dat voelt zo ontzettend goed. Heb vanochtend nog 3 broeken, een minirokje, wat truitjes, een vestjes en een lekkere wind- en waterdichte jas gekocht. Zo lekker bij het wandelen. M'n garderobe begint weer een beetje gevuld te raken zo.
Dop hartstikke leuk je hier te zien, net als Dombo zeg ik, ik hoop dat je forumpauze niet tekort duurt. het is hier idd stil maar ligt aan ons hoor als wij wat vaker schrijven is het hier niet zo stil Ik merk aan veel ervarigen van andere moeders dat ik echt mazzel heb met Xander alhoewel hij overdag niet veel slaapt (das dan weer lastig) krijgt hij om 23.00 de laatste BV en slaapt vervolgens regelmatig door tot half 8. Alleen nu moet ik heel even bijvoeden want bovenop de infectie aan de wond ( die er nog steeds zit maar wel absoluut verbetering in is) heb ik woensdag een buikgriep er boven op gekregen. heb daarom gisteren even naar de kinderarts gebeld en ik gebruik nu ORS. Dombo ik vind je zo knap ! Moeilijk he die (vr)eetbuien onder controle te houden... Sta je je wel eens wat toe ?
Huh wat schrijf ik nou, niet telang duurt natuurlijk jeetje wat een muts ben ik zeg, zie het nou pas en kan het niet meer veranderen