Lijkt me eng, zo'n storm! Hier viel het gelukkig mee. Met Danique gaat het weer OK, alleen nog ietwat dreinerig voor haar doen. Dus wel even lekker dat we vandaag een rustig dagje thuis hebben. M'n NOD is morgen, maar ik ga (als het nog nodig is) pas zaterdagochtend testen. Ten eerste omdat ik het leuker vind om te doen waar Chris bij is, ten tweede omdat het dan onze huwelijksdag is. Jawel, 12 jaar geleden (12! ) zijn wij op 17 juli getrouwd. Wie weet brengt het geluk. De vorige positieve test op m'n verjaardag in maart was ook erg mooi. Ik heb wel een beetje hoop omdat ik sinds een dag of 3 rommelende darmen heb, beetje diarree en vanaf ongeveer het middaguur een enorm opgezette buik. Dat herken ik van vorige keren. Maar ik reken nergens op, zou wel weer heel erg snel zijn in de 1ste echte ronde na de miskraam.
Natas, fijn dat Danique zich weer thuis voelde op het kdv. Is toch altijd maar weer afwachten na de vakantie. Vervelend, dat Chris blijft hoesten. Goed om in de gaten te laten houden. Dombo, haha, arme oma . Hopelijk houdt ze het even uit met Alyssa, heb jij het even wat rustiger. Sauna was fijn. Ben nog niet helemaal uitgerust, merk ik. Heb echt even een afkickweek, ben moe en btje lamlendig. Warmte werkte niet echt mee, ben blij dat het wat lekkerder is nu. Storm viel hier beide keren erg mee. Wel veel water, maar volgens mij veel minder dan in de rest van het land. Wind was hier ook nog vrij rustig. Hier dus geen bomen omgewaaid of pannen van het dak. Eigenlijk best gek om op tv te zien dat in het in andere gedeelten van de provincie echt noodweer was. Gisteren zijn we met ons drietjes paspoorten gaan aanvragen. Eerst foto's laten maken, was krummel natuurlijk niet zo voor in . Gelukkig lukte het uiteindelijk nog wel om haar een beetje fatsoenlijk op de foto te krijgen toen ze dacht dat fotograaf klaar was . We hebben uiteindelijk voor haar een ID-kaart genomen, was net zo duur als bij laten schrijven in paspoort en gaat langer mee. Vanaf juni 2012 moeten krummels een eigen paspoort, dus bijschrijving zou maar twee jaar geldig zijn. Nu krijgt ze dus een ID-kaart die vijf jaar geldig is. Haha, ben benieuwd of ze dan nog op de foto lijkt . Vandaag een rustig dagje, M is op kdv en ik zit een beetje te lezen en computeren en te gapen. Misschien moet ik straks maar even een middagdutje doen
Hé Natas, blijkbaar waren we tegelijk aan het tikken. Of jij net even eerder. Fijn dat het met Danique weer beter gaat. En weer spannende dagen voor je. Ik duim voor je! En alvast gefeliciteerd met je trouwdag.
Natas, spannend, morgen NOD. Zaterdag zou mij ook een mooie en bijzondere dag lijken om te testen, al denk ik niet dat ik zelf het geduld zou kunnen opbrengen. Ik duim voor je en alvast een fijne dag voor zaterdag. Fijn dat het met Danique weer beter gaat. En even een lekker rustig dagje thuis zal haar ook goed doen. Hinke, het is inderdaad heerlijk dat het weer wta koeler is. Hoop dat jij je snel weer fitter voelt. Een lekker rustig dagje alleen thuis is dan altijd wel even prettig. Hier is het rustig in huis. Alyssa is vanochtend opgehaald door oma vanwege het logeerpartijtje en Yelina zit op het KDV. Die haal ik straks weer op. De ergste rotzooi in de tuin is alweer opgeruimd en vanmiddag ga ik de laatste zooi nog een beetje wegwerken.
Moeten ukkies vanaf 2012 een eigen ID??........ hahaha, wat belachelijk Wij hebben Danique vorig jaar in maart toen we op wintersport gingen laten bijschrijven in onze paspoorten. Ze was toen 7 maanden, dus dat fotootje lijkt er nu ook niet meer op. Zit zo'n turkse douanebeambte naar haar en naar de foto te kijken, roep ik maar dat het toch echt hetzelfde kind is
@Natas: Jeetje, wat een narigheid in jouw vakantie. En wat zou je er dan veel vor over hebben om gewoon thuis te zijn! Zielig hoor, zo'n klein ziek vogeltje en dan Chris er meteen achteraan ziek... Het zou wat zijn wanneer je morgen positief zou mogen testen Jij hebt wel wat met bijzondere datums, dus in dat opzicht zou het prima passen . Leuk trouwens om hier te lezen dat meer meiden al een 'eeuwigheid' zijn getrouwd. Bij de septembermama's waren er bij wijze van spreken een paar zwanger voordat ze de achternaam van de aanstaande papa kenden . Voelde me al erg burgerlijk met mijn gehuwde status van 10 jaar. Gaan jullie er over een half jaar een feest van maken? Hier schiet de aanbouw aardig op. Vandaag wordt er gestuct en dan kunnen de vloerverwarming en de vloertegels erin. Dan alleen nog wat elektrawerk en dan zit het werk voor de aannemer erop en mogen wij aan de slag: sausen, vloer bijleggen en keuken plaatsen. Dan zal het alleen niet meer zo opschieten, omdat wij alles na werktijd moeten doen. Maar we hopen eind augustus helemaal klaar te zijn...
Sjonge, als koppijn ook tot zwangerkwaaltjes behoort dan heb ik goed nieuws....... mènnnn wat knalt m'n hoofd al de hele dag. En ik ben nog steeds bekaf van 2 luizige dagjes werken, maar morgen mag ik weer. *einde klaag* Hahaha, ja idd al een 'eeuwigheid' getrouwd Chris zei het van de week, joh in januari 2011 zijn we 12 1/2 jaar getrouwd! Ieks! Shock! Denk dat we dan lekker met z'n drietjes gaan onderduiken ergens Fijn dat de verbouwing lekker vordert. Nu kun je echt gaan zien hoe het gaat worden, leuk!
Lola, fijn dat de verbouwing aardig opschiet. Nog even en jullie kunnen er volop van gaan genieten. Natas, spannend hoor, hoofdpijn, moe, rommelige darmen, ik duim volop voor je meid!
Het is niet te filmen, in de 1ste echte ronde na de miskraam......... zwanger! Man oh man, we hebben in een prachtig turks baaitje een beebje gemaakt! Wat hebben we toch strontmazzel dat het elke keer zo snel gaat. De stand is nu in ronde 2, ronde 3, ronde 1 en nu weer ronde 1. Echt niet te geloven. We zijn blij met de test maar we zitten absoluut niet op een roze wolk, we zijn zeeeeeeeeeer gereserveerd. Ik moet nog maar zien of het dit keer goed gaat en zie best tegen de komende weken op. Dit wordt denk ik mijn laatste kans, alsjeblieft niet voor een 3de keer die nachtmerrie. Foto van de test staat in mijn fotoalbum (krijg de melding dat ik het maximum aan aantal bijlages in berichten heb bereikt). Hij is mooi donker voor DPO 14, maar ja ik weet natuurlijk ook dat dat niet alles hoeft te zeggen.
Lieve Natas, wat een geweldig nieuws. Ik ga kei- en keihard doorduimen voor een gezond plakkindje! Het is je zo gegund!
Merci! Heb net m'n UD uit zitten rekenen, dat zou dan 25 maart zijn. Bij de 1ste miskraam was de UD 24 maart, data komen weer samen.
Fijn dat je nu weer een test in handen hebt die positief is. Na alle nare nasleep van de miskraam verdien je wel weer wat geluk. Ik duim voor je mee dat deze baby wel blijft plakken. Gefeliciteerd trouwens met je trouwdag.
Yep! Mag van mij dan wel een paar dagen eerder..... is het ook een Visje, sta ik niet meer zo alleen met de 2 Leeuwtjes Chris en Danique
Hahaha, ja dat lijkt mij ook wel leuk verdeeld. En als ik dan toch aan het dagdromen ben, dan graag een jongetje. Is die score ook gelijk.
Jeetje, Natas, wat mooi! Ik begrijp dat je nog voorzichtig bent, zo pril, maar wel een mooi wonder dat je zo snel weer zwanger bent. Spannende tijd voor je! Ik hoop en duim met je mee. En nog gefeliciteerd met je trouwdag.