Ze is donderdag jarig, gaat dan gewoon naar het KDV waar ze het dan lekker viert en zondag vieren we het voor de familie en voor wie verder komen kan en wil. Maar we verwachten niet teveel drukte. Vind die foto van haar ook heel erg leuk. Ze is zo veranderd de laatste weken. Klinkt misschien gek, maar toen ik haar gisteren van het KDV ging halen zat ik haar echt even vol verbazing te bekijken, zo van, ben jij van mij? Je bent zo veranderd in ene. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook in doen en laten.
Ik heb vandaag iets ongebruikelijks laten doen op mijn werk: ik heb me laten masseren... Al jaren komt er eens per maand een masseuse langs en wie wil kan van tevoren een afspraak bij haar maken. Dat leek mij zó heerlijk, maar omdat ze altijd op een dinsdag komt, pieste ik dus naast de pot. Maar toen ik na de vakantie mijn woensdag ruilde voor de dinsdag, heb ik me dus meteen aangemeld. En vandaag mocht ik dan voor het eerst. Eerst een hot stone massage en daarna een gewone. Al met al duurde het zo'n 50 minuten. En dat voor maar 16! Héérlijk...
Even voor de duidelijkheid... Wil jij je baas gaan masseren? of Wil jij je door je baas laten masseren? of Wil je baas voorstellen een masseuse te boeken?
haha, leukerd ben jij Lola. Maareh! lijkt mij heerlijk. Denk je dat kleuters ook een hotstone massage kunnen geven, of is dat te gevaarlijk???
Ladies, jawel deze fossiel is net toegetreden tot het hyves-tijdperk! Als jullie mijn hyevs-vriendinnetje willen worden, zoekt op "natas almere" en gij zult vinden
Zo'n massage lijkt me ook wel wat, m'n nek en rechterschouder zitten helemaal vast . Maar liever niet door m'n baas . En kleuters lijkt me ook niet zo'n slim plan, Anna. Haha, vinden ze vast wel leuk, denk ik. Lekker steentjes op juf leggen. Ik kan het ook niet aan mijn leerlingen vragen, dat is vragen om moeilijkheden natuurlijk. Maar ons werk is natuurlijk wel stressvol, dus het zou niet gek zijn. Haha, misschien moeten we het laten opnemen in de volgende onderwijscao? Natas, je loopt echt achter, ik zit al twee jaar op hyves (hahahaha). Ben tijdens m'n zwangerschap en verlof wel actief geweest, maar het afgelopen jaar gunde ik mezelf er geen tijd voor. Ik zal je binnenkort even opzoeken.
@Natas: Hyves: ik heb geen actief hyvesaccount, dus ik kan geen vriendje van je worden. Maar wil wel nog steeds hier vriendjes met jou zijn hoor ! Ik weet van velen dat wanneer je goed wilt hyven, dit veel tijd kost. En dat heb ik niet, dus begin ik er maar helemaal niet aan... @Yelina: Van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!
Hiep hiep hoera voor Yelina. Grote kleine meid! Fijne dag gehad vandaag? EN fijn feest dit weekend!!!
Hallo dames, Tijd terug dat ik hier iets gepost heb, het gaat zo snel met zo'n kleintje in huis haha. Ben sinds deze week weer begonnen met lezen en zag dat Natas en Annna zwanger zijn? Proficiat dames!!! Verder heb ik niet teruggelezen, dus zal wel nog meer nieuwswaardigheden gemist hebben. Hier gaat alles soepeltjes, dochterlief doet het erg goed op het kinderdgverblijf. Ze wordt behandeld als een echte prinsesje en begint zich ook zo te gedragen. Zal even wat nieuwe foto's plaatsen. Verder hebben we besloten om voor een 3de te gaan, de zwangerschap smaakte naar meer en gelukkig was mijn man direct om. Nou, ik zal vaker hier weer te komen. groetjes allemaal!
Oh wat leuk meid, weer voor een kindje gaan! Yep, Anna en ik zijn weer zwanger Anna is gelukkig al een hele serie goede echo's verder, ik ben nog niet eens 6 weken dus ontzettend spannend. Moet zeggen dat ik het na mijn miskraam in april het daar nu wel lastig mee heb.
Hey Natas, hahaha, ja we moeten maar kijken of het allemaal lukt enzo. Dus we proberen en als het niet lukt, geen man overboord. Oh, had je een miskraam gehad?? Wat vervelend om dat mee te maken. Ik ga heeel hard voor je duimen dat het broertje/zusje van Danique gewoon blijft zitten waar hij/zij zit...nouja in ieder geval 40 weken haha. Maar erg leuk om jullie blijde nieuws te lezen. haha, lees net op ander draadje dat je uitgerekend bent op 25 maart. Leuke mensen hoor die op die dag geboren worden
Smoeltje, leuk je hier weer te zien en wat geweldig dat jullie voor een derde gaan en fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje. Bedankt voor de felicitaties, we hebben gisteren een rustige, maar gezellige dag gehad en zondag is het feest. Uiteraard heeft ze gisteren al wel wat cadeautjes gehad, een pop, een paar boekjes en op het KDV heeft ze een mooie prinsessenstrandbal gekregen. Schoonzus heeft het cadeau geregeld, net zo makkelijk, aangezien zij bij het geel met blauwe warenhuis werkt. Ze neemt het zondag mee, ingepakt en wel. Van de week is de auto van manlief verkocht, met stormschade en al en gisteren is mijn auto naar het schadeherstelbedrijf gegaan. Nog even afwachten wanneer we hem weer terugkrijgen. Niet omdat hij zo heel erg in elkaar zit, want dat valt wel mee, maar omdat ze een beetje te enthousiast zijn geweest met inplannen. En omdat de auto is verkocht hebben we gisteren de nieuwe bakfiets met trapondersteuning besteld en met een beetje mazzel hebben we hem begin volgende week al. Hoop het wel, want dan kunnen we er in de vakantie nog leuk een beetje mee toeren.