Eerste echo was goed, hartje klopt! Yessssssssssssssssss! So far so good, vooralsnog ziet het er goed uit. Grootte van het vruchtje klopte met de termijn van 7.1 / 7.2 weken, hartje was goed, mooi rond dooierzakje, vruchtzak met mooie strakke lijnen en niet raffelig, etc. Garantie tot aan de deur natuurlijk. Ik heb met 8 weken voor volgende week de 16de er nog een echo uit kunnen slepen in het FlevoZH. De VK wilde dat ik snel ff langs kwam om wat dingen door te nemen, ga ik a.s. donderdag heen. En ik heb het AMC gebeld voor de start prenatale screening. Had daar eigenlijk over 2 weken naar toe gewild, dan ben ik 9 weken en zit er tussen elke echo een week, maar dat ging niet lukken. Is 31 augustus geworden, dan ben ik ruim 10 weken. Hoop dat ik hier met 9 weken nog een echo voor elkaar krijg.
Wow Natas, da's goed nieuws meid. En fijn dat je volgende week in ieder geval ook nog terechtkunt en dan 2 weekjes later alweer. Garanties geeft het inderdaad helaas niet, maar ergens stelt het wel gerust dat je een paar keer vaker mag komen voor een echo. Hoe voel je je er nu onder?
Thnx! Ik voel me dubbel. Aan de ene kant blij met het kloppende hartje en krijg ik meer hoop, aan de andere kant weet ik nog goed hoe die hoop de vorige keer bij de 2de echo de bodem werd ingeslagen.
Fijn dat de 1e echo goed was met een kloppend hartje. En ik duim gewoon verder dat de volgende echo`s ook allemaal goed zijn en dat in maart het brusje gezond op de wereld komt. Wij gaan niet op vakantie maar ben wel hard toe aan de vakantie van mijn man. Die moet de laatste tijd veel werken omdat een hoop van zijn collega`s op vakantie zijn. Als het goed is begint vrijdag zijn vakantie, als niet opeens ze het daar in hun hoofd halen dat hij die dag toch ook maar moet komen.
Natas, kan ik me goed voorstellen, dat het dubbel voelt. Je wordt nu heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees, da's niet fijn. En helaas kan ik niet meer doen dan alleen maar kei- en keihard duimen voor jullie dat het deze keer goed mag blijven gaan. Cindy, fijn dat je man vrijdag vakantie heeft. En inderdaad nu maar hopen dat hij niet alsnog moet werken.
Thnx Inez. Hopelijk straks lekker rustig aan doen Cindy. Ik heb vandaag gewerkt...... na ja, ik was daar aanwezig. Maar ik ben zo vreselijk hondsmoe, ik viel letterlijk bijna in slaap. Heb Chris gebeld of hij Danique een keer op kon pikken om 18.00 uit het KDV en ben zelf om 16.00 eerder naar huis gegaan en ben zo m'n bed in gedoken. Kwam er om 19.30 pas weer uit toen Chris een bordje eten al klaar had, de lieverd. Ik heb sinds vannacht een klein beetje bruinverlies. Een heeeeeel klein beetje bruinverlies, ik weet dat dat helemaal niet erg hoeft te zijn, bij Danique heb ik het ook gehad........ maar toch Sinds een dag of 5 was ik misselijk en deden m'n borsten zeer. Vanmorgen niet meer, borsten voel ik niet meer en ik kon weer gewoon eten. Ik weet dat wisselende zwangerschapsklachten niets te betekenen hoeven hebben, heb ik bij Danique ook gehad....... maar toch
Natas, Wat vervelend he! Ik hoop toch zo dat het wegblijft en nog meer hoop ik dat al je volgende echo's zijn zoals ze horen te zijn en jullie brusje gezond, lief en mooi op de wereld mag komen. Cindy, ik duim voor je dat hij niet toch hoeft op te draven vrijdag. Dan hebben jullie lekker de tijd voor jullie drietjes.
Sorry ben al een tijde niet geweest, Ondertussen 36+ Hier gaat alles goed. Ben er dus nu net en heb het helemaal niet gevolgd enz. Hoop dat het met iedereen goed gaat. Hier dochter en zoon lief daar gaat het prima mee. Natas1 sterkte en succes met zwangerschap. Die twijvels blijven altijd in een zw vervelend helaas. Hoop dat het nog goed zit. Postief blijven.
Getsie Natas, dat zijn geen leuke berichten. Al heb je het met Danique allemaal net zo gehad en weet je dat wisselende zwangerschapsklachten niks hoeven te zeggen, het maakt het wel weer verrekte moeilijk zo. Ik duim nog harder dat met dit brusje alles goed mag blijven gaan. Pnirmal, leuk weer even van je te horen en fijn dat alles goed gaat met jullie.
@Natas: Je blijft heen en weer geslingerd worden hè? Maar afgezien van het feit dat bruinverlies inderdaad vaak niets te zeggen heeft, lijkt me niet dat wanneer je een dag eerder nog een super echo had, je een dag dag later kan gaan vloeien omdat het mis is gegaan. Maar zorgen maak jij je tóch en daar kan ik me echt wel wat bij voorstellen...
Zoals ik verwacht had was 't niet spannend bij de VK. Gewoon weer een intake, zoals ik in maart al had gehad en naar mijn mening nu nog totaal niet nodig. Ze had niet echt een waterdichte geruststelling over het bruinverlies of de wisselende symptomen. Bruinverlies kon komen door betere doorbloeding etc. Symptomen, iedereen reageert anders. Niks nieuws onder de zon dus. Ze kon zoals ik al dacht nog niet het hartje luisteren, is te vroeg. Ik heb niet gevraagd om een doorverwijzing naar het ZH voor een echo. Zij bood het niet aan en maakte ook niet zo veel van mijn teksten. Ik wacht maandag wel af.
Ha Natas, Was het bruinverlies wel minder vandaag? Bruin kan ook lang aanhouden weet ik, ook na een gewone ongi. Ik hoop voor je dat de dagen lekker snel gaan nu, dan is het snel weer volgende week.
Natas, wat vervelend toch, die aanhoudende onzekerheid. Hopelijk krijg je volgende week met je echo weer een mooi kloppend hartje te zien met een ukkie dat mooi op schema ligt. Al heb je dat bruinverlies met Danique ook gehad, dat wil nog niet zeggen dat het prettig is. Het werkt ook niet echt mee voor de gemoedsrust. Hoe dan ook, de duimen blijven hier overuren voor je draaien!
Bruinverlies is nog hetzelfde. Ik heb me vandaag ziek gemeld, ben vanochtend terug m'n bed in gedoken en er pas tegen 15.00 weer uitgekomen. M'n verkoudheid zit weer helemaal vast, neus potdicht, krijg geen hap lucht, koppijn. Ontzettend slecht geslapen en samen met de zwangerschapsvermoeidheid trok ik dat ff niet meer.
zo, dat klinkt als lekker goed bijtanken. De spanning zal vast ook nog wel een steentje bijdragen aan je vermoeide gevoel. Ik hoop dat je het dit weekend een beetje trekt. Hopelijk geeft Danique veel positieve energie deze dagen. Yara was ook erg lief, ik moest huilen (emomuts als ik ben, gewoon om niets bijzonders) toen ging ze helemaal met haar armpje om me heen en kusjes geven en mijn haren strelen... hmmmmmm ik kan daar helemaal verliefd van worden. Moet dan wel nog meer huilen haha. Ze is zo lief en leuk
Natas, beterschap! Anna, wat lief is dat toch he? Daar smelt je gewoon van. Ik geniet er ook zo van als Alyssa steeds tegen me zegt: ik vind je lief mama! Geweldig.
Dat is ook zó schattig! Mijn emomomentje van dag is wanneer Emma Jasmijn een welterustenkusje gaat geven. Ik lees altijd voor op Jasmijns bed en daarna breng ik Emma naar bed. Maar eerst moeten de meiden dan even uitgebreid knuffelen en zoenen. En al timmeren ze elkaar overdag geregeld de hersens in, op dat moment zijn ze altijd zó lief voor elkaar... @Natas: Jammer dat de verloskundige niet even een echo maakte. Dat had waarschijnlijk een hoop ongerustheid bij je weggenomen...