Nog hetzelfde. Bruinverlies is er nog een heel klein beetje maar wel lichter van kleur. Verder heb ik alleen de zw.symptomen van vermoeidheid en opgezette buik. Ik heb maandagmiddag weer een echo in het ZH.
Hoe laat heb je de afspraak maandag Natas? Wel fijn dat het lichter wordt nu. Dan redeneer ik dat het bij oud bloed blijft. Gelukkig nog maar twee nachtjes slapen. En misschien ben je nu al wel in dromenland.
@Natas: Ai, dat is een vervelende tijd. Dan zit je dus de hele tijd tegen die afspraak aan te hikken...
Yessssssssssss, de echo was goed! Hartje klopte in goed tempo, de grootte was prima (loopt zelfs 3 tot 4 dagen voor), ruim een centimeter gegroeid. Niets op aan te merken volgens de gyn. Geen garanties natuurlijk, volgende week dinsdag heb ik weer een echo.
Whahaaaa Natas, kippenvel heb ik bij het lezen van je berichtje. Geweldig om dit te horen. En volgende week weer een echo. Goed man!
De vakantie in onze regio is weer afgelopen en Alyssa heeft haar eerste schooldag er weer opzitten. Ze had er erg veel zin in om weer naar school te gaan, de laatste 2 weken werden de dagen echt geteld. Een nieuwe juf, veel nieuwe kindjes in de klas, het was best spannend, maar gelukkig mogen de kinderen op maandag iets van thuis meenemen om te laten zien op school. Alyssa had haar huidige favoriete knuffel meegenomen die haar nog heel eventjes ondersteuning heeft gegeven en gelukkig vond juf dat goed. Ze heeft het heel goed gedaan vandaag en van een andere moeder die vandaag erg vroeg was voor het ophalen hoorde ik, dat ze Alyssa heerlijk heeft zien spelen met andere kinderen. Wat een verschil met hoe het voor de vakantie was. Ben benieuwd of dit nu vaker gaat gebeuren dat ze echt met anderen gaat spelen of dat ze nog een tijdje een einzelgängertje blijft. Ook was al meteen weer de eerste speelafspraak, tja, dat begint ook weer. De moeder van dat meisje stond erop om Alyssa thuis te brengen, anders moest ik zo heel erg ver fietsen. Nou maakt dat mij helemaal niet uit, tegenwoordig doe ik alles op de fiets, maar anderen vinden dat kennelijk toch wel heel bijzonder. En ik, ik vind het heerlijk om alles weer op de fiets te kunnen doen. Dat is toch iets wat ik een jaar geleden nooit had durven dromen.
Natas, ook vandaag vind ik het nog geweldig nieuws. Ik heb ook het idee dat het helemaal goed gaat komen en er straks bij jullie een mooi lief kindje geboren gaat worden. Inez, Fijn om te horen dat Alyssa zo'n leuke dag heeft gehad gisteren. Waarschijnlijk vind ze het nu ook wel makkelijker omdat ze al die nieuwe kleinere kindjes erbij heeft in de klas. En als ze dan alleen speelt, hoop ik dat dat is uit keuze en niet omdat ze niet weet hoe ze het aan moet leggen. Lola, dit schooljaar ga jij er ook een wegbrengen he! Nog even van genieten. Nou er wordt hier gekletst door de babyfoon, dus ik ga naar boven. Gisteren was nogal vermoeiend voor Yara, dus ze heeft een goede tuk gedaan. En mama heeft lekker kunnen dweilen in alle rust
Ja, in januari! Ik weet hoe ze dat bij jullie doen, maar ik kreeg het advies om Jasmijn niet in december te laten starten. Dat is zo'n rommelige maand.. @Dombo: Wat fijn dat Alyssa het zo naar haar zin had op school. Geeft moeders toch een fijn gevoel... @Annna: Wanneer heb je de 20-wekenecho? En wil je weten of je een jongetje of meisje krijgt? En zo ja, mogen wij dat dan ook weten...?
Lola, dat geeft moeders zeker een heel fijn gevoel. Vanochtend heb ik haar zelfs voor het eerst sinds ze op school zit gezien dat ze echt contact maakte met een klasgenootje, terwijl ze hiervoor steeds meer in zichzelf gekeerd was. Nog iets wat moeders een heel goed gevoel geeft. En jouw meisje in januari al weer naar school. Hier zouden de kinderen ook inderdaad al in december mogen proefdraaien. Ik denk dat ik daar zelf ook voor zou kiezen. Het is welliswaar een rommelige tijd, maar ook een heel gezellige tijd. En je zou het tegen die tijd ook aan Jasmijn zelf kunnen vragen, of ze dan wil proefdraaien of dat ze nog even wil wachten. Vaak zijn ze er tegen de tijd dat ze 4 zijn al wel heel erg aan toe om naar school te gaan.
Natas, even snel, want ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor een braderie waar ik morgen sta (Heidemarkt in Harskamp). Maar ik wilde je wel even laten weten dat ik nog steeds aan je denk en dat de duimen nog steeds keihard voor je duimen (knap he, zo onder het inpakken ) voor weer een hele mooie echo morgen waarin te zien is dat brusje weer goed is gegroeid, nog steeds lekker op schema ligt en natuurlijk dat ook dat prachtige knipperlichtje te zien is.
Dag allemaal, Daar ben ik weer. Vakantie was heerlijk! Jammer dat alles zo snel gaat. We zijn ook al een weekje weer thuis, maar we zijn nog een dagje naar Texel geweest en een dagje naar de IKEA in Groningen (ook een dagje uit, zeker zonder kind ). O.a. een TROFAST voor Mariëlle gekocht èn een kleine POÄNG-stoel. Vond ze eerst een beetje gek, maar al snel zat ze er lekker eigenwijs in. Mooi gezicht. Verder werd gisteren de jongste aanwinst van de familie gedoopt. Voor mijn ouders alweer het 20e kleinkind! En het 21e is onderweg. Nee, niet hier . En nu is manlief weer aan het werk, kind op bed, wat een rust . Morgen gaat dochterlief weer naar het kdv en mijn voornemen is om dan "voorzichtig" weer aan het werk te gaan. Moet/wil het één en ander voorbereiden voor volgende week. Maar vandaag is het nog vakantie. Helaas is het geen weer om er op uit te trekken . Mariëlle vindt het trouwens wel prachtig "regen, nat!" Net gezellig samen boodschappen gedaan. Ja, echt gezellig! Boodschappen doen is niet mijn hobby, maar als het niet te lang duurt en ik zelf rustig aan doe, is het met Mariëlle echt wel een leuke bezigheid. En nu ligt ze dus op bed en heb ik tijd om hier even langs te wippen. Heb even gelezen wat ik gemist heb en las goede berichten! Ga even in een nieuw bericht reageren.
Natas, wat fijn dat alles goed was op de echo vorige week! En morgen weer een echo? Ik hoop dat je dan weer een prachtig wurm ziet zwemmen! Annna, hoe gaat het met jou zwangerschap? En jij bent nu weer aan het werk zeker? Vandaag weer begonnen, of vorige week al? Dombo, wat mooi dat het zo goed gaat met Alyssa op school. Fijn dat ze contact maakt met andere kinderen. En dat ze meteen een speelafspraakje heeft, zegt toch ook wel dat ze niet buiten de boot valt? Of worden die afspraakjes door de moeders geregeld? Lola, geniet nog maar even van je dame thuis . Zal wel wennen zijn als ze naar school gaat toch? Heeft ze het er al over of is ze er nog niet mee bezig? Op zich is het voor zo'n krummel nog best ver weg natuurlijk.