@Hinke: 20 kleinkinderen! Dat is nogal wat, zeker met Sinterklaas... Jasmijn kijkt heel erg uit naar de basisschool, als het aan haar lag ging ze morgen al! @Natas: Succes morgen!
Hinke, Ik ben vorige week weer begonnen met werken. Ik draai nu in twee kleuterklassen een dag en de andere leerkracht 4 dagen. Dus dat is best makkelijk voor me, geen overdracht straks wanneer ik met verlof ga en minder verantwoordelijkheden. Natuurlijk ook wat minder binding met de kinderen, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Ik ben blij dat ik lekker 3 dagen door de weeks thuis kan zijn alleen met mijn meisje. Vanavond moest ik naar de VK. Ik wist het ook wel, maar ergens in de dag ben ik het vergeten. Stom, want ik had het verder helemaal niet zo druk vandaag. Ik heb al gebeld en kan gelukkig morgenochtend terecht. Ik zal maar zorgen dat ik ruimschoots op tijd ben, want ik schaam me best. En eigenlijk keek ik wel uit naar het bezoekje, ik wil graag het hartje weer horen ter geruststelling. Natas, hoe laat heb jij de echo morgen? Ik wens je in elk geval heel veel sterkte weer en succes!!!
Ik heb de echo morgen om 12.00 uur. Maar ik werk gewoon, ga in m'n lunchpauze heen en weer (nou ja, ik verleng de lunchpauze wat ). Op kantoor kan ik niet op het forum komen, is geblokked, maar als de echo goed is gegaan knal ik wel ff op m'n hyves hoe het was. Iemand in ZNM-mama's zal het vast wel daar melden. Als de echo niet goed is gegaan dan ga ik niet terug naar kantoor. Ben weer nerveus!
Kom alleen heel even binnenwippen voor nieuws van Natas. Gelukkig goed nieuws, fijn! Misschien morgen meer. Sorry, zit weer in de werkstand.... ben druk aan het voorbereiden.
Echo in AMC was goed! Beebje is vandaag 10 weken + 6 dagen groot, hartje klopte mooi, was goed aan het bewegen en ik zag armpjes en beentjes fladderen. Helaas geen foto, maar het beeld staat in mijn geheugen gegrift. Was zoals ik verwacht had nog iets te klein voor de nekplooimeting, die is volgende week donderdag, wel bloed geprikt. Ze heeft wel even gekeken zonder te meten en ze meende een mooi dun nekje te zien. Wat een opluchting weer zeg. Ik durf er steeds meer in te gaan geloven!
Na een erg drukke week eindelijk weer even tijd om bij te lezen. Natas, wat een heerlijk berichtje om te lezen. Fijn dat het zo goed gaat met krummel en dat jij er steeds meer in durft te geloven.
Heeft iemand hier eigenlijk al wat van Dop gehoord? Als ik het me goed herinner zou ze nu toch onderhand moeten zijn bevallen. Ben wel benieuwd naar hoe het met haar en haar beebje gaat. Anna, al weer een beetje gewend aan het werken zo na de vakantie? Yes, mannetje heeft vakantie. En nog een weekje, dan zitten we in Drenthe. Voor een week. Heerlijk. En voor de rest wordt het een klusvakantie. In mei hebben we een nieuwe schuur (bouwpakket) besteld en die hebben we vorige week eindelijk gekregen. Dus dat wordt gaatje graven voor fundering, beitsen, schuur in elkaar zetten en nog meer beitsen.