He get Koffie, Je hebt vitamines en weerstand nodig, geen buikgriep! Ik zend je wat virtuele vitamine C!! Ik zag je foto op het andere 35+ topic, leuk! wat een lekker klein poepie heb jij nog. Yara is al echt een grote dreumes aan het worden. Ze trekt zich inmiddels op en raced de hele kamer door op handen en knietjes. We lopen al een beetje te rennen om grote problemen te voorkomen. We zijn nog niet echt babyproof hier. Het is echt eden heel verschil hoe ze in het oude huis was en nu hier 2 weken later.
Anna, nog even een flinke klus voor de boeg om het nieuwe huis babyproof te maken. Kan me voorstellen dat je nu ogen, oren, handen en voeten tekort komt nu met een klein meisje dat nu met de dag meer lijkt te kunnen. Onder deze omstandigheden in jullie nieuwe huis misschien een tikje lastig, maar ook wel weer leuk. Haha Koffie, slip of the tongue, kan gebeuren. Denk dat Dop je vast wel zal vergeven. Wat heerlijk dat je kleine mannetje zo'n lange ruk maakt 's nachts. Dat hij overdag wel veel wakker is, is dan wel weer een beetje jammer, maar het is niet anders. Hoe gaat het nu met jou? Gaat het inmiddels al weer een stukje beter? En nee, ik sta mezelf eigenlijk niks toe. Wat ik echt lekker vind, daar kan ik helaas niet meer tegen. (bijna alles met suiker erin). Dus daar begin ik maar niet aan. Wel neem ik op gezette tijden wat andere tussendoortjes om de 'binnenboel' op gang te houden.
Vandaag heb ik Alyssa maar eens even flink in het nieuw gestoken. Ze had bijna niks meer om aan te trekken en nu ze bijna naar school gaat leek het me een goed idee om eens even lekker te gaan shoppen met haar. 1 outfit is voor haar verjaardag en de rest kan ze gewoon al lekker meteen aan. Zelf ben ik gisteren flink aan het shoppen geweest, was thuisgekomen met 3 broeken, een vest, een paar truitjes, een nieuw minirokje (vorige was al weer te groot ) en vandaag nog even dunnetjes overgedaan met nog een lange broek, legging en 3 leuke voorjaars/zomerjasjes. Gingen weg voor EUR 9 per stuk, kon ik niet laten hangen.
Anna het gaat zo vreselijk hard he, je ziet ze met de dag veranderen, en ontwikkelen. Kan me idd voorstellen dat je ogen en oren tekort komt. Zeker als je met zoiets heftigs als een verhuizing bezig bent. Maar elke leeftijd heeft zo zijn charme toch (alhoewel ik probeer van elk moment te genieten en in mijn geheugen te prenten, dit was vroeger bij de eerste leg absoluut anders) Dombo lekker jij en je meisje weer in het nieuw. Met mij gaat het een stuk beter, ben zelfs gisteren even naar buiten geweest,heerlijk zeg wat kan boodschappen doen toch leuk zijn. Mijn conditie is nog erg slecht en de wond is nog open en er komt nog steeds pus uit maar er zit zeker verbetering in. Wordt tijd want dan kan er eindelijk wat aan die BI gedaan worden. Maar al met al ja het gaat echt een stuk beter. Zag gisteren wel dat ik verzoop in mijn winterjas, weeg nu 10 kg minder dan aan het begin van mijn zwangerschap, als dit zo blijft ga ik ook maar nieuwe kleren kopen maar wil dit eerst ff afwachten.
Goede middag meiden, Allereerst allemaal een fijn Valentijnsdag!! @ ANNA: de oude banner was wel oké, maar vond het toch leuker om alleen JASON erop te hebben staan. Gelukkig heeft je moeder 'alleen maar' galstenen en niet weer die vreselijke "K" ziekte, moet toch een opluchting zijn. En wat gezellig dat YARA al het hele huis doorsjeest! @ NATAS: heel veel sterkte met en voor je moeder en voor jou hoop ik dat CHRIS toch nog van gedachten verandert en samen met jou voor een brusje voor DANIQUE wil gaan. @ INEZ: Het is idd een heerlijk manneke, net zo heerlijk als die 2 meiden van jou. Goed te lezen dat de gesprekken met je vader ontspannen en zonder pijnlijke stiltes verlopen. Hét gesprek heeft dus nut gehad. En wat lief van hem ook om te bellen over de verjaardagswensen van ALYSSA. Mooi dat je hulp krijgt van een psych/maatschappelijk werker. Moedig van je dat je zo doorzet. En je hebt jezelf en ALYSSA goed verwend, heerlijk toch?!! Even een vraagje: kan me herinneren dat jij ook een KS hebt gehad. Hoe ziet bij jou het litteken eruit? Ik keek vandaag in de spiegel en ik zag dat er zo'n lelijk littekenweefsel over de snee loopt, je weet wel, zo'n verdikking. Heb jij dit ook? En heb jij toen iets op je litteken gesmeerd? Hier heeft JASON heel erg last van buikkrampjes en obstipatie. Hij heeft al 3 dagen geen ontlasting meer gehad, heel zielig. Vanmorgen verloskundige hierover gebeld en moet nu bij iedere voeding een theelepel zonnebloemolie toevoegen. Hoop dat het helpt. Voor de rest is het een heerlijk lief manneke!! Allemaal een fijne zondag toegewenst.
Diaantje waarschijnlijk is dat littekenweefsel, ik heb van de wondverpleegkundige daar een zalf voor gehad, zal straks ff kijken hoe hij heet, ligt boven. het eerste jaar is het littekenweefsel nog heel erg beinvloedbaar. Het is toch geen onsteking he, warm en pijnlijk ? Btw ontzettend leuke banner en wat een pretbekkie Wat sneu zeg dat hij zo`n last heeft van obstipatie. Hoe voel jij je trouwens ?
Hoi meiden, Ik weet niet of ik me even opnieuw moet voorstellen , maar ik ben ook weer boven water. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heb ik het sinds de jaarwisseling erg druk gehad op mijn werk. En het zijn niet eens zozeer de lange dagen (we werksten 12 uur per dag) of de extra dagen (ik werkte ook op dinsdag of donderdag en op zaterdag), maar de grote hoeveelheid nieuwe informatie die ik bij het opstarten van het nieuwe jaar voor onze klanten voor mijn kiezen kreeg. Ik kwam 's avonds echt compleet afgebrand thuis en rolde dan meteen mijn bed in. Ik besloot daarom het forummen even te laten voor wat het is en besteedde de weinige overgebleven tijd liever aan mijn kids. En het was wel fijn hoor om de 'verplichting' van het bijhouden van het forum even niet te hoeven. Ik plaats het woord verplichting expres tussen aanhalingstekens, omdat er natuurlijk nooit sprake is geweest van moeten, maar ik ben wel iemand die het allemaal graag een beetje wil bijhouden... Maar de rust is wedergekeerd (op mijn werk dan, want de carnavalsdagen kun je niet bepaald rustig noemen ) en kom ik weer lekker meedoen. De verbouwing begint eindelijk concreet te worden. Er zijn inmiddels 3 offertes aangevraagd (Melliemel, ik zal jou de tekeningen vandaag even mailen...) en de bouwvergunning is aangevraagd. Ik hoop dat de aanbouw nog voor de zomer begint af is, zodat Jasmijn en Emma lekker kunnen buiten spelen. De meiden gaan lekker, al zit Jasmijn momenteel erg in een uitprobeerfase. Emma gaat lekker haar gangetje en is een lekker vrolijk ding (zolang grote zus zich niet teveel met haar bemoeit...) Ik heb niet bijgelezen (had zelfs gemist dat er nu iedere keer nieuwe delen worden geopend van een topic, dus ik stond al een beetje raar te kijken), dus ik hoop dat ik geen belangrijke dingen heb gemist...
Hé... ik zie een berichtje van Diaantje, leuk dat je er bent ! En nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige knulletje! Vervelend dat Jason zo'n last heeft met poepen. Ik hoop dat de zonnebloemolie werkt...
@ KOFFIELEUTJE: bedankt voor je reactie. Geen idee of het een ontsteking is, is iig gevoelig, niet echt pijnlijk en het ziet er best lelijk uit. Ik heb geen zalf gehad, maar fijn dat je voor me wil kijken hoe de zalf heet, ik lees het wel. Heeft het bij jou geholpen dan en heb jij ook een KS gehad? Was al van plan om bio-oil te gaan halen, geen idee of het helpt, maar heb het gevoel dat ik iets moet doen, vooral nu ik in jouw bericht lees dat het litteken het 1e jaar beïnvloedbaar is. Tenminste, je bedoelt toch dat je het een handje kan helpen het zo onzichtbaar mogelijk te maken, of niet? Onze JASON is idd een echte vrolijke Frits, bijna altijd goed gehumeurd en maakt al lieve geluidjes. Ik voel me wel goed eigenlijk, soms nog wat moe en verder baal ik ervan dat ik nog niet veel mag doen, ivm die KS. Maar goed, de 24e op controle en hoop daarna weer gewoon alles te mogen. Hoe is het met jou en de kleine? @ LOLA: hey meisje, leuk dat je ook weer even aan komt wippen. En bedankt voor de felicitaties.
Ik heb nog een leuke recente foto van mijn meiden. Emma is de laatste weken vréselijk geïnteresseerd in de toiletgang van haar grote zus. En dat levert dan zulke plaatjes op...
@ LOLA: hartstikke leuke foto. JASMIJN wordt al een echt dametje en EMMA groeit ook als kool. JASON heeft eindelijk gepoept, wat een opluchting. Hij ligt nu heerlijk in zijn schommel tevreden te zijn.
Haha Lola, je hoeft je niet voor te stellen hoor. En ik kan me goed voorstellen dat je in een drukke periode er echt niet aan moet denken om hier te komen forummen, maar dan liever de aandacht aan je gezin besteedt. Groot gelijk, zou ik ook hebben gedaan in jouw plaats, maar gezellig dat je er weer bent. Leuke foto, van Jasmijn op de wc met een zeer geïnteresseerde Emma erbij. Wat worden ze al weer groot. Diaantje, gelukkig maar dat je mannetje inmiddels al weer heeft gepoept. Krijgt hij BV of de fles? BV baby's poepen in de regel minder dan flessebaby's. Lidteken hier ziet er na 2x KS en 1 1/2 jaar na de laatste eigenlijk best goed uit. Voel er wel een verdikking onder, maar dat is niet meer dan logisch. Mag niet klagen over hoe het is genezen. Je zou er calendula zalf op kunnen smeren. Wat ligt je kleine man er heerlijk ontspannen bij! Anna, wat een stress rondom je moeder. Galstenen is naar genoeg, maar gelukkig is het verder niks ernstigs.
@ INEZ: ons kereltje krijgt flesvoeding. Begrijp ik goed dat jouw litteken dan een streep is en dat je geen verdikking ziet aan de buitenkant? Bij mij zie je namelijk een verdikking aan de buitenkant. Heb jij er iets opgesmeerd?
Dop, dát vind ik nou leuk : jou hier te zien! Hoop dat je snel komt schrijven hier, hoef ik je niet te missen. Dat zijn goede berichten Dombo, over de gesprekken met je vader. Weet je al wanneer je die psychische hulp krijgt ivm je eetprobleem? Fijn dat het iets beter met je gaat Koffie. Wel rustig aan blijven doen hoor! Diaantje, wat zielig voor Jason dat hij zo'n last heeft van zijn darmpjes. Hai Lola, fijn je weer te zien hier! Ik herken het woord 'verplichting' wel (tussen aanhalingstekens) om het forum bij te houden, kan me voorstellen dat je er even geen tijd en ruimte voor had. Wat een leuke foto! En Diaantje ook een leuke foto, wat een poepie. Met mijn moeder gaat het nog hetzelfde, kan ook nog niet veel anders natuurlijk. Ze is dit weekend bij mijn zus geweest dus we hebben weer even wat tijd voor ons zelf gehad, heerlijk. Morgen komt ze hier en blijft ze een paar nachtjes slapen. Chris had voor Valentijn een prachtige bos bloemen voor me gekocht en chocolademousse . Ik had van de week nog geroepen "daar doen we niks aan hè" en had dus niks. Oeps. Maar zijn mooiste Valentijscadeau kwam vanmiddag: vorig weekend heeft hij jullie antwoorden gelezen op de vraag naar jullie afwegingen kinderwens op latere leeftijd. Daar heeft hij afgelopen week op zitten broeden, en de weken daarvoor op de gesprekken tussen ons. Hij heeft zijn besluit gemaakt : hij wil wel proberen om voor een 2de kindje te gaan! Ik wist niet wat ik hoorde!! YESSSSSSSSSSSS! Hij doet dat wel hoofdzakelijk voor mij, dat Danique geen brusje heeft raakt hem niet zo als dat dat mij raakt. Ik heb hem gevraagd of hem dit dan niet te veel gaat 'kosten', zijn antwoord was gelukkig dat dat niet zo was en dat hij erachter stond. Hij had nog wat vragen en dingen om te bespreken, zoals dat we dit keer dan niet alleen een nekplooimeting zouden laten doen maar ook een vruchtwaterpunctie, hoe ik erin stond als het niet zou lukken (ontzettend ontzettend ontzettend jammer, maar dan hebben we het tenminste wel geprobeerd), hoe ver ik wil gaan (geen medische toestanden), enzovoort. De kans dat het lukt is klein, heel klein. Over een paar weekjes word ik 43 jaar, de statistieken liegen er niet om. En een groot punt is Chris z'n erectieprobleem waarbij extra druk en spanning natuurlijk niet goed werkt. Maar het feit dat we het iig gaan proberen is helemaal geweldig! Tot slot wil ik jullie ontzettend bedanken! Jullie antwoorden hebben ervoor gezorgd dat hij dit vraagstuk breder kon bekijken, uit ons patroon kon stappen en er op een andere manier naar kon kijken. Hij heeft het trouwens erg op prijs gesteld dat jullie ook zijn standpunt begrepen.
Komt even van de meeleesbank af om Natas een HELE dikke knuffel te geven... Meid.. ik zit hier met kippevel... wat een zálig bericht... ik ben zó blij voor je!!!!!
Tijdje niet geweest, maar ik zie meteen al een supermooi berichtje staan. Helemaal geweldig natas! Ik duim voor jullie dat het lukken zal! *herkent de wens voor een 2e wel*
Oh jee Hellen, nu al? Dank je Dop! Ja goed hè! Ik zit nog helemaal blij te wezen, de ovutesten zijn al besteld Ben jullie echt heel dankbaar want Chris kan de neiging hebben dingen heel zwart/wit te zien en daarin te blijven hangen. Ik denk echt dat jullie antwoorden dat heeft opengebroken. Straks komt mijn mamsel hier, gaan we maar es een frisse wandeling maken met hond en kleinkind. Had haar gevraagd of ik hier een fotootje van haar mocht plaatsen, dan weten jullie over wie ik zo veel ouweneel
Wat fijn om te horen dat Chris een 2e baby toch een kans gaat geven. Hopelijk helpen de ovutesten goed en is er snel een 2e op komst. Ik hoop snel hier wat meer te schrijven maar ik ben de laatste tijd ziek ziek en nog eens ziek Eerst griep, toen dat over was kreeg ik een goede verkoudheid er over heen en nu dus buikgriep. En jammer genoeg heeft Rosanne de laatste 2 van mij overgenomen. Gisternacht voor de 3e keer het bed ondergespuugt
@ NATAS: oh meid, wat geweldig!! Ben zooooooooooooooo blij voor jullie. Ik ga keihard duimen dat het jullie gegeven is en je snel met roze nieuws komt. Zet 'm op!!