35+ mama's, deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dombo, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dat had ze vast wel begrepen!

Ga zo eindelijk even bankhangen. Weer een druk dagje gehad. Ramen gelapt, taarten gebakken, nou ja, ze staan nu in de oven en het begint me lekker te ruiken hier ... en alvast het eten voor morgen klaargemaakt.

Oh nee, eerst nog even slingers ophangen en ballonnen opblazen en ophangen. Anders is het hier morgenochtend zo kaal. Niet leuk voor de birthdaygirl.
    En nog een paar laatste pakjes inpakken natuurlijk. Haha. Het belangrijkste van de hele dag.

Ayssa riep vandaag nog: mama, als je jarig bent, krijg je altijd de cadeautjes die je hebben wilt he?

Kleine grapjas. Niet alles wat ze krijgt morgen zal evenveel naar haar zin zijn, zitten ook nuttige cadeautjes (kleding, tas, beker en lunchtrommeltje voor school) bij weet ik al, maar er zitten zeker dingen bij die ze errug leuk vindt.

Ook voor Yelina heb ik nog een kleinigheidje gekocht. Doen we altijd.
    De jarige wordt uiteraard het meeste verwend, maar de niet jarige krijgt ook altijd een kleinigheidje.

2. Haha... :)!

Zo probeert Jasmijn me af en toe uitspraken te ontlokken waar ze zelf haar voordeel mee kan doen. En dat doet ze met name op momenten waarop iets anders aan het doen bent en dus niet helemaal zit op te letten...

Lieve Alyssa,

Vandaag ben je 4 jaar geworden en dus al een héle grote meid die nu echt naar school mag!

Van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van met papa, mama en Yelina...

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Hey Koffieleutje,

Dank je wel!! Ik ga ervan uit dat het bij jou geholpen heeft?

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0

Lieve Alyssa,

Jippie, vandaag al 4 jaar!

Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren, vol Liefde, Geluk & Plezier!!

Een hele fijne dag toegewenst en veel succes op school!

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
  6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Diaantje zit nog volop in mijn genezingsproces, wond is weer open gemaakt ivm infectie maar schijnt wereldspul te zijn.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Dombo, van harte gefeliciteerd met je grote meid Alyssa!
    En ik zit te wachten op een mooie foto van jou, je zusje en je mama in haar rode jurk :)

Zowaar is gisteravond een klus gelukt! Ben ik erg blij om, vooral dat de barrière na weet ik hoe lang geen sex nu een beetje doorbroken is. Qua zwanger worden verwacht ik er niet veel van, er zijn nu wel heel oude zwemmertjes los gelaten (hij had ook al een flink aantal weken geen 'handwerk' gedaan).
    Mijn NOD is 6 maart....... een mooie streep zou wel een heeeeeeel leuk verjaardagscadeautje voor me zijn :p

8. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    @Dombo Van harte gefeliciteerd met Alyssa. Hoop dat ze een leuke dag heeft gehad. Ben ook benieuwd naar de foto`s.

@Koffieleutje vervelend dat je wond nog steeds niet goed is genezen. Hoop echt voor je dat het nu toch wel heel snel wat beterder word.

@Natas Fijn dat het klussen is gelukt en hoop echt voor je dat je op je verjaardag een mooie positieve test hebt. Maar na een tijd geen sex te hebben gehad is het alleen al fijn dat het weer een keertje gelukt is.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Klopt Cindy, dat is alvast een cadeautje!

10. Oooooooh, dan gaat het dus spannend worden... :)

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Yes Natas, wat goed zeg!!! En een tweede streepje op je verjaardag zou een meer dan perfect verjaardagscadeautje zijn. Ook al ging het nu om oude zwemmertjes, de duimen draaien hier inmiddels volop voor je!

@ all, hartelijk dank voor de felicitaties. We hebben een heerlijk dagje gehad. Met wel vanochtend in eerste instantie een dwarse KLEUTER, (haha, wat klinkt dat zeg!) maar later trok dat gelukkig weer weg.

Ondanks dat we maar een kleine familieschaar en vriendenkring overhebben is onze grote kleine meid schandalig verwend.

Van ons heeft ze een olifant van Fur Real, een barbiepop, een kindermake-up setje een boekje en een bult nieuwe kleren gekregen.
    Voor de rest een enige dino à la Fur Real van Playschool, een mooie kleiset van Play Doh, een hobbysetje, een paar boekjes, een rugtasje, beker en lunchbakje voor school, geld, kleren, een ketting en een verjaardagsmuts.

Het was reuze gezellig en ook het bezoek van vader en aanhangsel verliep leuk en ontspannen. Wat een verademing. Geen stress, gewoon leuk en gezellig.

En voor de liefhebbers mama met verjaardagsmuts van Alyssa op omdat zij hem niet op wilde hebben:

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Samen de kaarsjes uitblazen:

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En nog steeds kaarsjes uitblazen. (best moeilijk hoor, als je pas 4 bent)

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Meid wat zie je er goed uit!
    Het jurkje staat je geweldig, en gave laarzen eronder. Helemaal top!

Nou, tot mijn grote verrassing is gisteravond wederom een klus gelukt! Weer met behulp van een blauw pilletje, maar dat mag de pret niet drukken :p
    Ik heb Chris nog niet verteld dat ik ovutesten gedaan heb en dat zondag m'n eisprong was. Ik wilde niet meteen die druk opvoeren bij hem maar wel weten hoe het met mijn cyclus zat. Maar ik vind het ook een beetje lullig om hem achteraf te vertellen dat ik getest heb, dus ik denk dat ik hem vanavond ga vertellen dat ik gekeken heb naar mijn laatste menstruatiedatum en dat dit weekend wel eens een goed tijdstip zou kunnen zijn geweest. Volgende maand laat ik hem wel weten dat ik ovutest.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, leve de blauwe pilletjes zullen we maar zeggen. Oooh, nu gaat het wel spannend worden hoor!

Ben wel benieuwd hoe Chris het zal vinden als je het hem vertelt. Denk zelf dat je er goed aan hebt gedaan om het hem niet vooraf te vertellen en dat daardoor de druk voor hem een stuk minder was.

Heb zelf mannetje nooit verteld wanneer ik precies ei had, maar aan de bespringneigingen voelde hij wel hoe laat het was. Heeft hij overigens nooit moeilijk over gedaan.

Enne, bedankt. Moest best wel even wennen aan deze jurk, met name aan de kleur, maar ik vind hem toch ook wel heel erg leuk staan.

En die laarzen lopen echt heerlijk. Heb ze gekregen voor m'n verjaardag, zag dat ze vorige week zwaar in de aanbieding waren en aangezien ik vrij lastig kan slagen in lekker lopende en zittende laarzen, heb ik er nog een reservepaar van gehaald.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Grappig Inez,

Ik zou die kleur ook neit snel gekocht hebben, maar als ik het zo zie vind ik het erg leuk.
    De laatste tijd zie ik al snel niet meer wat voor combinatie leuk zou zijn. Eerst kocht ik niet zo veel omdat ik zwanger wilde worden, toen positiekleren, daarna meteen kleren gekocht die nu weer te groot zijn en nu weer opnieuw.
    Ik heb tegenwoordig echt wat aan advidingen zijn niees in een winkel, sommige dingen zijn vooral in de juiste combinatie leuk.

17. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Zo te lezen is Alyssa aardig verwent. De beestjes van Furreal zijn echt ontzettend leuk. Rosanne is hier helemaal gek van katten en heb er toen een via marktplaats voor haar gekocht. Scheelt in ieder geval aan de staart trekken van de echte kat. Dat arme beest heeft het echt af en toe flink te verduren. De honden moeten hier ook af en toe weg duiken, of ze krijgen weer een pop op hun kop of ze zit ze wel achterna met haar buggy of ander wagentje.

@Natas zou je dat allemaal wel aan Chris vertellen? Dan voelt hij misschien weer een ergere druk op hem komen en denkt hij bij elke keer dat jij aan geeft van dat je wil klussen van zou het moeten omdat het de goede tijd er voor is. Misschien beter om even ongedwongen er van te kunnen genieten.

18. @Dombo: Wauw, wat zie je er goed uit :)! Erg leuk kapsel ook.
    En die grote kleine meid van je is heerlijk schandalig verwend...

@Natas: Een klein leugentje om bestwil moet kunnen toch...? Maar ik hoop eigenlijk dat je hem volgende maand niets meer hoeft te vertellen, omdat je twee weken eerder al ander nieuws had... ;)

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    #140 Natas1, 22 feb 2010
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
    Da's nog beter :p

Heb het er nog niet over gehad met hem dat dit weekend een goeie klustijd was omdat mijn moeder hier vanavond is en blijft logeren.

Cindy, ik zal het hem de volgende keer wel moeten vertellen als ik een posi ovutest heb. Als we sex hebben dan is dat vrij weinig en als het al gebeurd 1 keertje in het weekend meestal. Als ik een posi ovutest op dinsdag heb, dan moet ik het hem wel laten weten. Zou ik hem door de weeks bespringen zonder het hem te laten weten dan weet ie toch al genoeg. Plus hij moet zo'n blauw pilletje nemen......

Deel Deze Pagina