35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, zwemmen met baby's is leuk! Vervelend dat hij nog zo ziek is geweest. Fijn dat hij nu weer is opgeknapt.

Natas, leuk, spelen bij Ballorig. En wat kan fietsen inderdaad leuk zijn met kids. Als wij nu een stukje gaan fietsen gaat Alyssa al op haar eigen fiets mee. Nog even oefenen en dan zal Yelina ook wel zelf meefietsen.

Ja, het is verdrietig voor je moeder, weer een stapje terug, maar als dat ongemakkelijke situaties kan voorkomen dan moet het maar.

2. @Liesben: Vervelend hè, zo'n eerste buikgriep bij je kindje. Vooral als je lieveling je meteen aansteekt.
    Ik kan me nog goed de eerste buikgriep van Jasmijn herinneren en nog meer de nacht waarin Roy en ik samen ziek werden en afspraken dat degene die moest overgeven het toilet boven mocht gebruiken en degene die moest poepen (diarree :D) naar het toilet beneden zou gaan... ;)

@Natas: ik heb toen Jasmijn nog een baby was ook veel met haar gezwommen en ik vond het erg jammer dat ik dat met Emma niet heb kunnen doen. Want - precies zoals jij zegt - het is niet te doen als je ook nog een kind van circa 2 jaar oud bij je hebt. helaas was het babyzwemmen altijd op een tijdstip dat ik geen oppas had.
    Ik weet niet of het aan het babyzwemmen ligt, maar Jasmijn is veel vrijer in het water dan Emma...

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lola, het was helaas al zijn 2e buikgriep...alleen duurde de eerste niet zo lang. Ach, het is goed voor zijn afweer denk ik maar. Hoop ik maar ;)

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    :D
    (vinden sommige mensen heus niet zo erg)

Ik heb wel een rustig weekje op school. En volgende week nog rustiger. Maar... volgende week maandag is het wel examen voor vwo, dus ik hoef niet te gaan zitten niksen.

Lies, wat naar dat je mannetje ziek was en jij aangestoken werd. Ik had je al gemist. Fijn dat het beter gaat.

Zwemmen doen wij te weinig :(.

Natas, dat klinkt als een leuk dagje. En D op de aanhangfiets, toe maar! Zou ik ook supertrots op zijn als klein meisje!

Lola, dat op het gevoel spelen hebben ze door voor je het in de gaten hebt ;)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vandaag weer goedgekeurd op het CB. 69 cm en 8160 gram. Slechts 150 gram aangekomen, maar das niet gek na alle ziekteperiodes. Maar ze vonden het geen probleem, hij zag er prima uit :)

6. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Goed zo Eelco!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve dames,

Ik heb besloten mijn account hier op ZP op te gaan heffen. Ik ben nog maar erg weinig actief, en heb soms de tijd niet echt om uitgebreid te lezen en reageren.
    Als er mensen zijn die via Facebook contact willen houden, laat het me dan even weten!

8. #2128 Lola, 12 mei 2012
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
    Jammer dat je weg gaat hier, al begrijp ik je wel. Ik ben zelf ook te weinig actief op ZP. Schrijf eigenlijk alleen nog mee op dit topic. En als je mijn berichtenaantal ziet, dan weet je dat ik ooit heel fanatiek ben geweest. Maar ja, toen zat je in je zwangerschaps- of bevallingsverlof en had je nog zeeën van tijd.

Maar ik vind het wel jammer om niet meer te kunnen vernemen hoe het Eelco en jou vergaat, ik heb namelijk geen Facebook account. Ik wens jullie alle goeds :)!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lies, jammer maar begrijpelijk. Ik volg je op FB!

Hinke, de kids klagen ook zeker niet hoor! Al hoewel, Alyssa vindt het leuk om vrij of vakantie te hebben, maar telt tegelijkertijd ook altijd de dagen af tot ze weer naar school mag.

Lekker zeg, een rustig weekje op school. Soms wel even lekker.

Over werk gesproken, ik heb gesolliciteerd. Als postbezorger.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Fijne moederdag allemaal!

Tegen manlief heb ik gezegd dat ik dit jaar niets hoef te hebben, laten we het eerst met de centjes maar weer eens op orde krijgen. Vind ik belangrijker.

De meisjes zijn er op het KDV en op school maar druk mee geweest. Van Yelina heb ik een mooie placemat met een recente foto erop gekregen en van Alyssa een mooi ecolineschilderij op plexiglas met sneeuwwitje en de boze heks erop. Het plaatje heeft ze zelf overgetrokken en uiteraard ook zelf ingeverfd. Heeft ze erg mooi gedaan.

Zometeen ga ik zwemmen met Alyssa, even oefenen voor het afzwemmen. Ze doet het zo goed, mama is reuzetrots!!! Ze heeft zelfs een paar van haar groepje die al eerder door waren ingehaald.
    Natuurlijk is snelheid niet belangrijk, maar het voelt wel goed. :D

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola, ook een FB-accountje openen? ;)

Klinkt goed Dombo, je sollicitatie!
    Hoe ging het zwemmen vandaag met Alyssa? Al bijna afzwemmen zeg, jeetje!

Hier goed nieuws van stiefdochter : ze heeft haar 1ste echo gehad, godzijdank een kloppend hartje en nu precies 9 weken zwanger.

En gisteren hebben we Danique weer opgehaald. Ze heeft het super leuk gehad en is schandelijk verwend door haar tante. Dondermiddag naar het strand waar ze een groot zandkasteel hebben gebouwd, vrijdag naar het Sprookjesbos in Enkhuizen en daarna pannekoekje gegeten, zaterdag naar een klein circusje. Toe maar! :D

Vandaag heb ik een mooie knutsel gehad van Danique, en Chris had voor taart en ijs gezorgd (hij denkt schijnbaar dat moederliefde door de maag gaat :p). Vanmiddag ben ik eerst alleen naar het tuincentrum geweest en een auto vol met eenjarigen voor de bakken gekocht, daarna lekker een heel stuk gefietst met D. weer op de aanhangfiets.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, wat een goed nieuws van je stiefdochter!

Zwemmen met Alyssa ging heel goed, ze was niet uit het zwembad weg te slaan. Nog 2 weekjes en dan heeft ze hopelijk haar zwemdiploma.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oei spannend, maandag al op gesprek voor postbezorger.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zal voor je duimen!

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Thanks!

16. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Lies, jammer dat je weggaat, maar ik begrijp het wel. Zit zelf ook vaak alleen maar hier te reageren.

Dombo, veel succes! Mijn schoonzus doet het ook, is er wel tevreden over.

Ik ben verwend met moederdag! Kreeg een prachtig beschilderd potje gemaakt op kdv met aarde en ondefinieerbare groen dat opkomt (goh, heel verrast was ik :)), ben benieuwd wat er uitkomt. Verder ontbijt op bed met chocoladehartjes en aardbeien met slagroom (vond krummel wel een goed idee volgens mij). Een bon van Oriflame (een van de kdv-leidsters doet daarin). Een mok die krummel zelf beschilderd had en een boekje voor de liefste mama. En een kaart, met een tekening. Jaja, ze hadden er werk van gemaakt met z'n tweetjes! Krummel houdt wel van geheimpjes.

Haha, zegt ze: wij zijn naar de winkel geweest hè papa, hebben we wat gekocht. Maar mag niet zeggen, mag mama niet weten.

En nu #examenstress :(

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #2137 Annna, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Wij zijn weer terug van een fijne rustige vakantie. Wat heerlijk zeg. Na alle ellende om noodpaspoorten te krijgen voor ons drietjes. Het was genieten van zon, zee, strand en vooral elkaar. Er is toch niemand die net zo dol is op onze meisjes als mijn vriend.
    Wat zijn ze leuk, he!?! Wat zijn ze toch lief, he!?! Ah kijk ze nou kroelen samen.

En nu is het rustige gevoel van de vakantie bij mij al weer ver te zoeken. Zo veel was en de puinzooi in huis die we achter lieten. Zo veel te regelen vanwege mijn gestolen portemonee. bleuh:(
    En een Linde die niet wil gaan slapen. Dus weinig tijd 's avonds of 's middags. Daar komt nog bij dat ze diaree heeft. Dus nog meer was :D

gelukkig is ze nog redelijk vrolijk.

Yara is ook weer meteen in de routine van dansles, psz en de reutemeteut gestort. Maar ze is er toch wel een beetje moe van en zij slaapt lekker wel 's middags.

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

Nou zeg, ik ook.. Wat verdrietig voor jullie. Ik keek trouwens niet naar iets verdrietigs op tv. Yara kan ook ze doen en zeker ook bij mijn vader als hij affectie vraagt. Gewoon niet vragen werkt veel beter. Want heel soms krijg zelfs ik geen kusje. Maar vaak moet mijn vriend het ontgelden en is het "ik vind jou niet lief!" Meestal is het omdat hij haar dan naar bed brengt en niet ik, of dat ze iets moet wat ze niet wil.
    Het stelt me wel gerust dat jullie kinders ook niet van opschieten houden. Hier gaat het soms ook tergend langzaam. Wat zo ontzettend kan frustreren. En vooral niet zelf ook eens wat willen doen. Op PSZ zelf alles aantrekekn en hier niet eens de jas willen pakken of ophangen.:x

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Verder is er zelfs hier op het rustige topic te veel geschreven om overal op te reageren. Ik haak wel weer aan.

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Anna, weer terug van weggeweest! Gelukkig nog wel kunnen genieten ondanks de passenstress.

Tjonge, wat kan een kind z'n moeder laten schrikken zeg. Valt er net een van de stoel en blijft doodstil liggen, geen gehuil, helemaal niks .... Dacht even dat het goed mis was. Maar gelukkig was ze alleen geschrokken en is er niks aan de hand.

Deel Deze Pagina