35+ mama's, deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0

Haha, daar kan ik heel eerlijk op antwoorden dat ik dat echt niet weet!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat goed Dombo, van harte!

Groot gezin zeg Hinke!

Vannacht was Q. weer maar 1x wakker!
    Ik voel me nog net zo moe en bagger, heb echt wel even nodig om weer een beetje op te krabbelen, maar dit geeft hoop!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oh Natas, wat goed zeg! Nu volhouden hoor manneke, een fitte mama is nog leuker dan een mama die helemaal uitgeput is.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Hinke, sorrie, maar ik kon het niet laten. Ik heb geloof ik bijdehandjes gegeten vandaag. De recruiter kon ik vandaag ook al een paar keer op z'n eigen woorden 'terugpakken'.

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Haha, bijdehandjes, die smaken naar meer zeker?
    Hebben ze je niet meteen weer ontslagen vanwege dat bijdehand zijn? :p

Wat ik overigens wel gek vind: een tijdje geleden had ik het idee dat m'n lijf me verschrikkelijk voor de gek gehouden had. Ik was namelijk misselijk op een manier die ik herkende van m'n zwangerschap. En hoewel ik tot dan toe tot mijn stomme verbazing een keurige cyclus van 28 dagen had, was ik nu "over tijd". Op dag 30 brak de menstruatie door, dus nee, niet zwanger. En stiekem had ik toen wel even hoop.
    Wat dus het gekke is: de afgelopen twee keer wist ik vrij zeker dat ik niet zwanger kon zijn (want we zijn er dus niet op die manier mee bezig). En toen was ik dus ook niet misselijk. En nu zou het wel kunnen en nu ben ik dus wel weer misselijk. Maar ik weet nu dus wel dat het ook een PMS-symptoom kan zijn (hoewel ik daar dus nooit eerder last van heb gehad) en dus probeer ik er niet teveel aandacht aan te besteden.

Blijft toch gek dat die misselijkheid er niet is als ik weet dat ik niet zwanger kan zijn. Blijkbaar toch ergens onbewust wel mee bezig (vandaar ook die gekke droom).

6. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hmm, lekker samenhangend verhaal, nu ik het teruglees ?

Natas, fijn dat Q je weer een nachtje wat meer rust gegund heeft. En dat je niet meteen weer helemaal uitgerust bent, is natuurlijk logisch. Zoveel slaaptekort werk je niet weg met een rustig nachtje. Word je trouwens niet zelf wel wakker? Zou ik wel hebben.

Wij hebben vanochtend school 1 bezocht. Goede indruk gekregen, we zijn aardig positief. Volgende week school 2, we zijn benieuwd.

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hinke, onze lijven kunnen soms verschrikkelijk voor de gek houden. Zou verboden moeten worden.

Haha, nee, ze hebben me niet ontslagen hoor, kon ook niet, want ik was nog niet aangenomen. Desondanks wilden ze me toch wel hebben.
    En ja, die bijdehandjes smaken zeker naar meer. Jammie, jammie.

Zo, vandaag arbeidsovereenkomst getekend en verstuurd en een verklaring omtrent gedrag op het gemeentehuis geregeld. Alleen jammer dat ik niet wist dat je sinds deze maand 's middags alleen maar op afspraak langs mag komen. Mazzel dat de portier nog een gaatje kon vinden, dat scheelde me een nieuw ritje.

8. @Dombo: Gefeliciteerd met je baan!

@Hinke: Jij maakt het lekker spannend, zeg...:)

Hier niets bijzonders te vertellen, behalve dat ik zo blij ben dat ik eindelijk mijn zomerkleding uit de kast kan trekken...

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, lekker he? Dat die zomerkleding eindelijk weer uit de kast kan.

Natas, hoe gaat 'ie daar? Gunt Quinten je nog steeds wat meer nachtrust?

Wat kan een mama toch trots zijn op haar kind: Alyssa heeft vandaag afgezwommen en heeft haar A-diploma gehaald. Er zwommen 45 kindjes af, al die kindjes hadden minstens 4 kijkers pp bij zich, kun je nagaan hoe druk het was in het zwembad. Alyssa vond het in eerste instantie toch wel een beetje eng, maar zette zich daar al snel overheen en ging verder gewoon hartstikke goed. Knappe meid.

En mama .... die moest toch echt wel even een paar traantjes wegpinken.

10. Wat een mijlpaal, Dombo. Je dochter heeft haar eerste echte diploma binnen! Gefeliciteerd!!!

Ik denk dat ik bij die gelegenheid ook wel een traantje weg zal pinken. Net zoals bij haar eerste balletuitvoering die op 17 juni plaatsvindt (precies de dag dat we 12,5 jaar zijn getrouwd by the way) trouwens...

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bedankt!

Ja, dat zou voor mij ook een moment zijn waarop ik een traantje weg zou moeten pinken hoor!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat goed van Alyssa!

Helaas, Q. heeft mij nog 1 nachtje laten slapen maar voor de rest weer bagger......

13. Wat jammer Natas, ik zou je graag veel goede nachten gunnen...

Hier een heerlijk pinksterweekend achter de rug. O, wat is het leven fijn als de zon schijnt...!

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, oh meid, ik had zo gehoopt dat het kwartje bij Quinten nu toch eindelijk was gevallen. Het is je zo gegund, een goede nachtrust. Dikke knuf!

Gisteren hebben manlief en ik meegedaan aan een mountainbikeclinic. Was een cadeautje van mij voor zijn verjaardag. Hij vond het erg leuk om uitleg te krijgen over het technische rijden bij mountainbiken en zal hier veel aan hebben als hij weer op de bike stapt.

Zelf vond ik het ook erg leuk, veel was voor mij welliswaar herhaling, maar dat kan met het biken geen kwaad. Altijd goed om weer even op te frissen en te merken waar je nu staat qua techniek. :D

Morgen eerste werkdag. Spannend, heb er zin in. Ik heb er in ieder geval mooi weer bij. Niet te warm, niet te koud.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En Dombo, hoe is je werkdag gegaan?

Yep Lola, het leven is prachtig met een zonnetje erbij! De kids hebben 3 dagen waterpret gehad, helemaal goed.

Donderdag moet ik weer naar het CB, dit keer met zowel Q. als D. Ook D. moet gevaccineerd worden en en nu zal ze zich er heel beuwst van zijn. En ze roept al tijden, zodra ze maar een hoestje heeft, dat ze niet naar de dokter wil en geen prikjes (dat ze het van Q. heeft gezien zal niet geholpen hebben)...... ben bang dat ik haar niet mee de auto in krijg als ik het haar vertel. Ga het verhaal ophangen van de soldaatjes die dan kunnen vechten tegen heel ziek worden, hopen dat dat werkt.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wij mogen volgende maand ook naar het CB. Ben benieuwd hoe het dan gaat. Tot nog toe moest ze nooit wat hebben van prikjes ...

Eerste werkdag was leuk. Word door een leuke collega ingewerkt die ook van flink doorstappen houdt, we waren dus mooi op tijd klaar met onze wijk. Donderdag loop ik ook nog met haar mee en vanaf volgende week mag ik het alleen doen. Heb er zin in.

17. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Goed zeg, gefeliciteerd. En dat traantje, dat kan ik me heel goed voorstellen!

18. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Lola, zo'n balletuitvoering lijkt mij ook wel #traantjeswegpinkwaardig!

En wat de spanning betreft: keurig netjes op vrijdag ongesteld geworden. Dusssssssss....

19. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Natas, jammer dat Quinten het toch niet helemaal lijkt te snappen. Kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent. Vooral als het dan goed lijkt te gaan...

Danique wil geen prikjes. Gelijk heeft ze. Maar natuurlijk moet het wel. Lastig hoor, zie ineens visioenen van een zeer gedecideerde krummel voor me :(. Veel succes ermee. Misschien niet te veel vertellen van tevoren?

Dombo, fijn dat de eerste dag goed bevallen is. Je had er nog wel lekker weer bij ook. Niet zo warm meer, maar dat lijkt me juist wel lekker met zo'n baan.

20. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Wij gingen vanochtend naar school nr. 2. Pff, best moeilijk hoor, ik zie wel verschillen, maar ik weet niet wat het zwaarste moet wegen. Manlief wil nog meer vergelijkingsmateriaal. Hij is iemand die graag alle mogelijkheden onderzoekt. Ik heb het idee dat het daar alleen maar ingewikkelder van wordt.

Deel Deze Pagina